Wat doe jij in de krochten van FOK?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
In het Feijenoordtopic zei zojuist iemand gejuichd.
Welke technici wordt jij?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Ties02 het volgende:
Die defensie reclames worden ook steeds spectaculairder
Niet per se maar aan randzaken erbij halen doen ze juist niet bij Fox. Overigens kan ik van Evert ten Napel wel genieten. Bij hem klinkt het zowaar oprecht.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je gaat toch niet werkelijk vertellen dat je van mening bent dat FOX goed commentaar levert?
Amusement.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doe jij in de krochten van FOK?
Het is dan ook het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Poeh ik was weer even vergeten hoe grappig en gevat Mexicano isquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Perez 100%quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik twijfel over wie ik irritanter vind. Perez, of Bruggink...
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zei hij gisteren over die grensrechter eigenlijk?
Geen idee, niet gezien.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zei hij gisteren over die grensrechter eigenlijk?
Beetje jammer alleen dat haar gezicht niet in beeld is...quote:
Ik vond je verhaal over Varejao indrukwekkend en ik accepteer je beslissing, Caval... eh Koffieplanter.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Elke reclame is vervelendquote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
Deze van Halst reclame is vervelend
Het kan ook Kelly van de Veer zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat haar gezicht niet in beeld is...
Er vanuitgaande dat het een "haar" is
wie?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het kan ook Kelly van de Veer zijn.
quote:Door vijf overwinningen op rij heeft FC Twente het linkerrijtje in zicht. Deelname aan de play-offs is echter uitgesloten voor de Tukkers.
Indien FC Twente op plek vijf tot en met acht eindigt, schuift de play-offplaats door naar plek negen van de Eredivisie. Dit bevestigt de KNVB tegenover Voetbal International. Het heeft te maken met de straf die de Tukkers eerder dit seizoen kregen van de licentiecommissie.
FC Twente is de komende drie jaar uitgesloten van deelname aan Europees voetbal en daarmee dus ook de play-offs. Het betekent dat de Tukkers behalve naar Europees voetbal ook kunnen fluiten naar de extra recettes door deelname aan het seizoenstoetje.
Na een overwinning op FC Groningen staat FC Twente elfde op de ranglijst. De ploeg van trainer René Hake was eerder al te sterk voor SC Cambuur, SC Heerenveen, Roda JC Kerkrade en FC Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Utd - ArsenalWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvdquote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef Mkr het volgende:
Deelname aan de play-offs is uitgesloten voor Twente
[..]
Dus stel ze worden kampioen in die periode, gaat het CL ticket naar #2?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef Mkr het volgende:
Deelname aan de play-offs is uitgesloten voor Twente
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, die in ene ook niet meer kon rijden toenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die omgebouwde uit Big Brother destijds,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |