SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Leuke grap Rickert!!quote:Op zondag 28 februari 2016 02:14 schreef Bolasie het volgende:
Linksback is back
heuhueheihuehiueuihe
Had feestje. maar was niet mijn volk man. Dus even mn hoofd laten zien en na 2 uurtjes naar huis gegaan LOLquote:Op zondag 28 februari 2016 02:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
klein biertje gedaan net en morgen uitslapen toch
Niet verkeerd
En jij
Was je jarige oma niet teleurgesteld?quote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had feestje. maar was niet mijn volk man. Dus even mn hoofd laten zien en na 2 uurtjes naar huis gegaan LOL
Is niet jarig.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je jarige oma niet teleurgesteld?
Oke. dit grapje valt in het niets GGMMquote:Op zondag 28 februari 2016 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze een feest geeft.
Ah jammer wel. Kende je weinig mensen??quote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had feestje. maar was niet mijn volk man. Dus even mn hoofd laten zien en na 2 uurtjes naar huis gegaan LOL
elitaire types pfffquote:Op zondag 28 februari 2016 02:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ah jammer wel. Kende je weinig mensen??
De grap was dat ik door bleef gaan in de veronderstelling dat het je oma's feest was, terwijl je daarmee duidelijk wilde aangeven dat dat niet het geval was.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke. dit grapje valt in het niets GGMM
Als ik een feest van mn oma had, had ik dat wel gezegd he.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
De grap was dat ik door bleef gaan in de veronderstelling dat het je oma's feest was, terwijl je daarmee duidelijk wilde aangeven dat dat niet het geval was.
Doe niet zo chagrijnig joh.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik een feest van mn oma had, had ik dat wel gezegd he.
ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een feestje dat je niet leuk vond?
Ik ging er niet vanuit dat er nog mensen zouden komen postenquote:Op zondag 28 februari 2016 02:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Jammer dat je dat hier komt afreageren.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat er nog mensen zouden komen posten
mooiquote:
Zo'n TT is ook niet echt aantrekkelijk om er te posten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Er wordt niet echt veel gepost hier
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo'n TT is ook niet echt aantrekkelijk om er te posten.
Krijgen ze eindelijk weer 3 puntjes vandaag denk je?quote:
Zo'n ongeval had ik paar maanden geleden geleden ookquote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Gisteren is zo'n metalendingetje van mijn riem op net boven mijn ooglid terecht gekomen. Doet nu echt vet pijn en heb een wondje daar.
Scheelde niet veel en ik was halfblind geweest.
Wat zijn we onhandig.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo'n ongeval had ik paar maanden geleden geleden ookhet werd helemaal blauw
We staan voor als die Bilal er maar niet inkomt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Krijgen ze eindelijk weer 3 puntjes vandaag denk je?
Ik ga ff meekijkenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We staan voor als die Bilal er maar niet inkomt.
Is wel grappig om te zien. Ik lach zo vaak om mezelfquote:
Oh. Veel mensen zijn wel enthousiastquote:Op zondag 28 februari 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Zo, Deadpool ook weer gezien.
Wat een puberale overgewaardeerde zaadfilm zeg
Weet ik. Hij krijgt een 8.5 op IMDBquote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Veel mensen zijn wel enthousiast
Ik wil hem over tijdje nog wel kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Hij krijgt een 8.5 op IMDBAfgezien van een paar flauwe glimlachjes kwam ik niet. Echt tergend.
Als je van superhelden films houdt zal het al een stuk leuker zijn denk ikquote:Op zondag 28 februari 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil hem over tijdje nog wel kijken.
Na een reeks van 8 wedstrijden niet winnen nog 3de staan. #onlyinHollandquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
feyenoord gewonnen, het dag kan niet meer stuk
ajo kan geen kwaadquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef JanCees het volgende:
straks 3de avond op rij uit
is niet gezond voor je
tja tja ik heb weer vertrouwenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een reeks van 8 wedstrijden niet winnen nog 3de staan. #onlyinHolland
Dat heb je al snel danquote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja tja ik heb weer vertrouwen
Ik gunde Kramer wel echt een goal vandaagquote:Op zondag 28 februari 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Elia was echt vies vies vies slecht.
Wat is daar grappig aan?quote:
Was wel vies saaie match.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gunde Kramer wel echt een goal vandaag
Die laatste kansen ook echtquote:
Gewoon goed gepriktquote:Op zondag 28 februari 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste kansen ook echtZo belachelijk slecht ook uitgespeeld
Vilhena ook met die gebaartjes, echt een randdebiel
Bijzonder iemand ben je wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
de schreeuw van die vent
die mensen zijn van AHH
en die andere goos is van AHHHHGGGRGRGGRGRG
Hij raakt de bal compleet verkeerd?quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
derest van mijn familie moest er ook echt hard om lachen
zusje en neefje teminste
Verkeerd? Miscommunicatie tussen el ahmadi en vilhena die op elkaar inliepen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Hij raakt de bal compleet verkeerd?Dan ben je wel echt een fanboy hor.
Wasecht een grabbelgoal die net zo goed mis kon gaan. En tweede goalwas gewoon geniepige goeie actie van Kramer eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verkeerd? Miscommunicatie tussen el ahmadi en vilhena die op elkaar inliepen.
Euh, oke.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Wasecht een grabbelgoal die net zo goed mis kon gaan.
Nee hoor. Niet doen alsof je zo onterecht bekritiseert bent en mensen het zwijgen opleggen als het volledig terecht isquote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je scoort mag je gewoon juichen overal hoe je wilt
Moet hij weten. Echt, als je kritiek krijgt en je prikt er 1 in, wat moet je dan doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet doen alsof je zo onterecht bekritiseert bent en mensen het zwijgen opleggen als het volledig terecht is
Gewoon blij zijn? Je krijgt de kritiek toch niet voor niksquote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet hij weten. Echt, als je kritiek krijgt en je prikt er 1 in, wat moet je dan doen.
Dat is totaal irrelevant als je de gelijkmaker prikt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn? Je krijgt de kritiek toch niet voor niks
Hier wel mee eens jaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Want die kritiek is toch opportuun gelul bij het voetbal. Als ie nu nog 1-2 keer zo speelt komende weken dan mag ie in Nederland bijna in oranje.
Dus dan mag je best even mondjes snoeren las je gewoon een puike wedstrijd speelt.quote:
Ik vind als je zo`n absurd slechte reeks zet dat helemaal niemand daar recht toe heeft maargoed. Zeker niet als het gewoon een gelijkmaker is nadat je na 40-45 seconden weer op achterstand bent gekomenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan mag je best even mondjes snoeren las je gewoon een puike wedstrijd speelt.
Van Daele?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens van Daele is Kramer nu namelijk ook opeens een wereldspits![]()
Speelde een vrij goede westrijd binnen zn kwaliteiten, niets meer niets minder.
Liever dat dan weer wat dooddoeners over teamprestatie of hard werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind als je zo`n absurd slechte reeks zet dat helemaal niemand daar recht toe heeft maargoed. Zeker niet als het gewoon een gelijkmaker is nadat je na 40-45 seconden weer op achterstand bent gekomen
AZ wel tikkie gehad in hun goeie reeks dus wie weetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Donderdag moet het wel veel, veel beter.
Als je weer zoals vandaag speelt acht ik weinig kans.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AZ wel tikkie gehad in hun goeie reeks dus wie weet
Vejinovic anders ook. wat speelde die slecht zeg jezus minaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je weer zoals vandaag speelt acht ik weinig kans.
Moet echt veel beter, en Elia moet raus.
Iedereen buiten Vilhena, Kramer, Kuyt speelde echt niet bijzonder goed helaas.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vejinovic anders ook. wat speelde die slecht zeg jezus mina
Botteghin en Vermeer halen meestal ook wel een 6 of hogerquote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen buiten Vilhena, Kramer, Kuyt speelde echt niet bijzonder goed helaas.
Ahmadi wel weer stukkie beter dan vorige wedstrijden.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
fr12:
"Milik is zelfde type als Kramer, lekker met Kramer spelen tegen AZ dus"
????????/
Kon niet slapen. Dus even hardop gelachen in KLB SC.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Was je weer nachtje aan het discussiëren hier Inso
Wat is die Aardbei een idioot eerste klasquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kon niet slapen. Dus even hardop gelachen in KLB SC.
Je hebt die onzin toch niet teruggelezen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Hij ging eerst zeggen hoe hilarisch het zou zijn als PVV de grootste partij zou worden door de leden die ze hebben om vervolgens te zeggen: ja ik twijfel nog tussen de pvv![]()
Stukjequote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt die onzin toch niet teruggelezen.
Sowieso typerend, hij, zonder opleiding komt toch echt 40-45 keer intelligenter over dan zo`n mafketel die dan uni doetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Deadprez enige die wel aardig is daar. Al hij heeft hij zn rare fratsen
Jammer dat ie zich er niet naar gedraagt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso typerend, hij, zonder opleiding komt toch echt 40-45 keer intelligenter over dan zo`n mafketel die dan uni doet
Zie ik toch al wel vaker hier
GRTD bekritiseer ik ook vaak.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wel grappig dat we een andere sc bekritiseren terwijl deze reeks ook heel wat van kan
Hm, wel lastigquote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie zich er niet naar gedraagt.
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, wel lastig
Was het ene kant wel met je eens maar andere kant heb je ook gewoon een extreme mening
Ervoor kiezen je kind op straat te gooien ipv in huis te nemen alleen omdat hij z`n verantwoording neit neemt wordt door veel wel als extreem gezienquote:
als ik 1x zou snuiven koekenpan op me kop en het huis uitkankeren of afkickquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat toch niet zoveel disrespect van je kinderen accepteren
Dus dan mag je lekker zn drugsgebruik onderhouden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ervoor kiezen je kind op straat te gooien ipv in huis te nemen alleen omdat hij z`n verantwoording neit neemt wordt door veel wel als extreem gezien
Je weet toch helemaal niet of hun dat doen? Misschien heeft hij wel uitkering whatever.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan mag je lekker zn drugsgebruik onderhouden.
Dat vind ik pas extreem
Nee hoor, hij heeft zn inkomen gewoon gezegd hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Je weet toch helemaal niet of hun dat doen? Misschien heeft hij wel uitkering whatever.
Nou ja, ik zou in eerste instantie zelf met m`n kind een oplossing proberen te zoeken voor z`n drugsprobleem ipv meteen rigoureus hem op straat kicken. Mja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zn inkomen gewoon gezegd hoor.
Een drugsgebruiker mag nooit zijn familie in zn problemen meenemen, want dat gaat gebeuren als je iemand met een probleem thuis houdt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Kan dan snel bergafwaarts gaan hoorEn wat doej e dan?
Dan kan je hem zelfs nog voor een keus stellen om af te kicken ergens of uit huis.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een drugsgebruiker mag nooit zijn familie in zn problemen meenemen, want dat gaat gebeuren als je iemand met een probleem thuis houdt.
Zal iedere expert zeggen.
Het is dan namelijk niet je zoon, maar een verslaafde.
En die manipuleren en stelen.
Dat heb ik gister ook 3 keer gezegd, zolang er samenwerking is is veel prima.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je hem zelfs nog voor een keus stellen om af te kicken ergens of uit huis.
Nou ja wat betreft respect ben ik het wel met je eens jaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook 3 keer gezegd, zolang er samenwerking is is veel prima.
Maar als je gewoon zonder schuldgevoel op je ouders teert ben je weinig waard.
Maar vind dat op FOK! sowieso wel weinig voorkomen. Maar ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wat betreft respect ben ik het wel met je eens ja
Oh dat wilde ik nog zeggen trouwensquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vind dat op FOK! sowieso wel weinig voorkomen. Maar ja.
Rip OFquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
junkies kapot schieten, altijd al gezegd
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs meer
en toen ik t wel deed was het al alleen wiet
en syntheetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs meer
en toen ik t wel deed was het al alleen wiet
Daar verbaas ik me ook vaak over ja. En makkelijk schelden en je ouders uitmaken voor dingen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook veel slechte woorden naar ouders.
ja maar dat is verleden tijdquote:
Hier ook niet, dan word ik KO geslagenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook vaak over ja. En makkelijk schelden en je ouders uitmaken voor dingen.
Zeker face to face gaat dat er echt niet in bij mij
Nou, dat gaat ook wel wat ver misschienquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook niet, dan word ik KO geslagen
Gelijk die snelle tikken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook niet, dan word ik KO geslagen
#allochtonenpridequote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat gaat ook wel wat ver misschien
Normaal in grootste deel van de wereld. Hoe haal je het ook in je hoofd denk ik bij sommige mensenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat gaat ook wel wat ver misschien
Gewoon beide respectvol naar elkaar toe. Ouders niet slaan, kinderen niet zomaar alles zeggenquote:
Eens, maar echt flink geslagen worden denk ik net zo goed: hoe haal je het in je hoofd om je kind zo te slaanquote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker als je geen klein kind meer bent die een woede aanval heeft.
Gewoon eentje die je nauwelijks raakt maar wel even kort vies veel pijn doet, zo'n snelle.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar echt flink geslagen worden denk ik net zo goed: hoe haal je het in je hoofd om je kind zo te slaan
Dat is wel wat anders ja, maar echt een `pak rammel' vind ik soms wel ver gaan hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon eentje die je nauwelijks raakt maar wel even kort vies veel pijn doet, zo'n snelle.
Klopt heeft goed geholpen bij mijquote:Op zondag 28 februari 2016 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Tja, pijn is een makkelijke manier om af te leren.
Mij ook in aantal dingen, maar heeft ook voor andere dingen gezorgd.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt heeft goed geholpen bij mij
Oh nee dat heb ik totaal niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Bang zijn om bepaalde dingen te doen of zeggen bijv
Waaromquote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Ben benieuwd of ik het hele nacht ga volhouden om wakker te blijven
Oscarsquote:
?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb al mooie winkels gespot in casablanca
Zat beetje te kijken welke merken er winkels haddenquote:
Vast veel te prijzige merken voor mij in ieder gevalquote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zat beetje te kijken welke merken er winkels hadden
Dat wordt genieten.
Nee, hopelijk over paar weken m`n eerste uurtjes werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
ga je ook dit jaar op vakantie fok-it?
Minimaal halfjaarquote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hopelijk over paar weken m`n eerste uurtjes werken.
Ga volgend jaar wel min.half jaar weg
Dit jaar flink sparen
Kan ja, of met Geo ergens. Afhankelijk van budgetquote:
Met Geo kan je ook naar Indiaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ja, of met Geo ergens. Afhankelijk van budget
Tsja, ligt aan het budget hequote:
Neequote:
Daar schijten ze ook naakt hoor. Wel buiten. Misschien vind hij dat ook wel watquote:
Van veel alcohol krijg je een bierbuik dus makkelijker zal je het niet voor jezelf maken in ieder gevalquote:Op zondag 28 februari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je elke vrijdag en zaterdag jezelf de kar in zuipt heb fitness dan nut ?
drink ongever een krat per week maar ik neem nauwelijks vet opquote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van veel alcohol krijg je een bierbuik dus makkelijker zal je het niet voor jezelf maken in ieder geval
Dat is alcohol in grote hoeveelheden dan ookquote:
Ja, maar je krijgt het van kcal niet van alcohol.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alcohol in grote hoeveelheden dan ook
Dat is waarquote:Op zondag 28 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt het van kcal niet van alcohol.
Dat kan altijdquote:Op zondag 28 februari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dus ik kan gewoon trainen 3/4x de week?
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar schijten ze ook naakt hoor. Wel buiten. Misschien vind hij dat ook wel wat
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, tripje India is denk ik too much voor hem qua prikkels
Geen ideequote:
Mumbai is echt kut druk iigquote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Misschien voor mij ook. Geen idee hoe ik dat ga ervaren eerste keer, mja Bangkok is ook gelukt
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mumbai is echt kut druk iig
In Bangkok viel de stank overigens goed mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.
Hm ja stank wel, maar van de uitlaatgassen had ik eerste dagen wel flink lastquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Bangkok viel de stank overigens goed mee.
stank, jepquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.
Tja, maar die heb je in wel meer steden waar nog veel oudere waggies rijdenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja stank wel, maar van de uitlaatgassen had ik eerste dagen wel flink last
En je moet er gewoon vanuitgaan dat je hoe dan ook ziek gaat worrdenquote:
Kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, maar die heb je in wel meer steden waar nog veel oudere waggies rijden
Zoals Brussel, tig keer erger dan Bangkok qua uitlaatgassen.quote:
Op de een of andere manier is dat toch andersquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals Brussel, tig keer erger dan Bangkok qua uitlaatgassen.
Grappig wel.
ja maar uitlaatgassen meet je gewooon aan hoeveel er in de lucht zit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat toch andersAlles zit gewoon veel dichter op elkaar daar
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek gewordenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je moet er gewoon vanuitgaan dat je hoe dan ook ziek gaat worrden
die goede genenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek geworden
Je moet het ook niet overdrijven qua goedkoopte shit opzoeken denk ik. Dan maak je de kans wel groterquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek geworden
Door vis toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was wel vies ziek geworden in Thailand, ze hadden mijn vergiftigd
Het is super goedkoop daarquote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het ook niet overdrijven qua goedkoopte shit opzoeken denk ik. Dan maak je de kans wel groter
Ja, daar op ko samui.quote:
Ja daarom. Maar sommige backpackers willen dan alsnog in een vieze 64-dorm gaan liggen en hun curry halen bij de meest achterstallige stalletjes terwijl ze al geen drol betalenquote:
Je moet gewoon na die stalletje gaan met veel mensenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar sommige backpackers willen dan alsnog in een vieze 64-dorm gaan liggen en hun curry halen bij de meest achterstallige stalletjes terwijl ze al geen drol betalen
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon na die stalletje gaan met veel mensen
Meeste mensen worden ziek door hotel buffets wat hele dagen staatquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzo
Yep en eten is dan ook heeeel lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzo
Dat is ook zo chemische troep vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste mensen worden ziek door hotel buffets wat hele dagen staat
lekker poedereitje tochquote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook zo chemische troep vaak
Zou sowieso nooit elek avond in een hotel willen eten verderquote:
geen 1 keer gedaan eigkquote:Op maandag 29 februari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit elek avond in een hotel willen eten verder
1 keerquote:
Ik ook nietquote:
Erg mwa vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind t eten in hotel ook mwa vaak
Dan moet je gaanquote:
Waar in Europa dan?quote:
Oost-Europa. Goedkoop, leuke stedenquote:
Goede, ook naar gekekenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oost-Europa. Goedkoop, leuke steden
Praag, Budapest, Krakow.quote:
Oekraine zou ik toch niet zo snel doen op dit momentquote:
Goed te doen hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oekraine zou ik toch niet zo snel doen op dit moment
Zaltoch wel onrustig zijn lijkt me op wat plekkenquote:
Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaltoch wel onrustig zijn lijkt me op wat plekken
Word er in Kiev niet meer gevochten?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Lviv, kyiv, odessa.
Zulke plekken zijn nog wel goed.
Nee joh, al lang niet meer. Leven gaat daar gewoon door he, ligt vies in het westen hequote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word er in Kiev niet meer gevochten?
Hm oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, al lang niet meer. Leven gaat daar gewoon door he, ligt vies in het westen he
Iemand van VBL was er laatst nog geweest, weet niet meer wiequote:
Ken Oekraine ook niet zo goed eigenlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand van VBL was er laatst nog geweest, weet niet meer wie
Oekraine heeft echt prachtige steden, en minder toeristisch dan veel oostblok steden. En goedkoper.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken Oekraine ook niet zo goed eigenlijkHeb het idee dat Polen dan leuker is, en andere oostblok landen.
Vind je de steden daar mooier dan in Polen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oekraine heeft echt prachtige steden, en minder toeristisch dan veel oostblok steden. En goedkoper.
Nou ja, Polen heeft prachtige steden.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je de steden daar mooier dan in Polen?
Zat gister A map for Saturday te kijken. Gaat over mensen die voor lange tijd reizen. aanrader.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook nog een keer die kant op.
Logisch wel ja. Wist niet dat Polen ook nationale parken hadquote:Op maandag 29 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, Polen heeft prachtige steden.
Maar in Krakau kom je om in de toeristen.
Dat trekt mij persoonlijk als Pool dan al veel minder
Nicequote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hierheen wil ik wel weer eens, jaren niet geweest.
En het Woud van Bialowieza, laatste oerbos in Europa.
Bizar veel geschiedenis ook.
Echt een prachtig land is het, maar niet zo veel mensen komen buiten Krakauquote:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.quote:
Meeste blijven toch in de bekende steden hquote:Op maandag 29 februari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een prachtig land is het, maar niet zo veel mensen komen buiten Krakau
Ik weet niet. Ik ga er ook geen datum aan vast plakken. Kan zijn dat ik na een jaar denk: ik wil nog niet naar huis, kan ook zizjn dat ik na een half jaar terug wilquote:Op maandag 29 februari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.
hij gaat alleen naar het buitenland als ie ook daar een uitkering kan krijgenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ga er ook geen datum aan vast plakken. Kan zijn dat ik na een jaar denk: ik wil nog niet naar huis, kan ook zizjn dat ik na een half jaar terug wilAl is het maar dat m`n geld dan op is en ik weer paar maanden moet werken in Nederland. En ik m`n familie mis. Want dat zal ook wel snel gebeuren
Goed verhaal. Lekker kort ookquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
hij gaat alleen naar het buitenland als ie ook daar een uitkering kan krijgen
En ik weet eigenlijk nog steeds niet eens of het een keuze zal zijn waar ik gelukkig van word. Maar ja. Weet wel dat ik het moet gaan uitvindenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen
Ik kan hier alleen maar op zeggen wat ik al 2x heb gezegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik weet eigenlijk nog steeds niet eens of het een keuze zal zijn waar ik gelukkig van word. Maar ja. Weet wel dat ik het moet gaan uitvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |