Jammer dat ie zich er niet naar gedraagt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso typerend, hij, zonder opleiding komt toch echt 40-45 keer intelligenter over dan zo`n mafketel die dan uni doet
Zie ik toch al wel vaker hier
GRTD bekritiseer ik ook vaak.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wel grappig dat we een andere sc bekritiseren terwijl deze reeks ook heel wat van kan
Hm, wel lastigquote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat ie zich er niet naar gedraagt.
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, wel lastig
Was het ene kant wel met je eens maar andere kant heb je ook gewoon een extreme mening
Ervoor kiezen je kind op straat te gooien ipv in huis te nemen alleen omdat hij z`n verantwoording neit neemt wordt door veel wel als extreem gezienquote:
als ik 1x zou snuiven koekenpan op me kop en het huis uitkankeren of afkickquote:Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat toch niet zoveel disrespect van je kinderen accepteren
Dus dan mag je lekker zn drugsgebruik onderhouden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ervoor kiezen je kind op straat te gooien ipv in huis te nemen alleen omdat hij z`n verantwoording neit neemt wordt door veel wel als extreem gezien
Je weet toch helemaal niet of hun dat doen? Misschien heeft hij wel uitkering whatever.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan mag je lekker zn drugsgebruik onderhouden.
Dat vind ik pas extreem
Nee hoor, hij heeft zn inkomen gewoon gezegd hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Je weet toch helemaal niet of hun dat doen? Misschien heeft hij wel uitkering whatever.
Nou ja, ik zou in eerste instantie zelf met m`n kind een oplossing proberen te zoeken voor z`n drugsprobleem ipv meteen rigoureus hem op straat kicken. Mja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zn inkomen gewoon gezegd hoor.
Een drugsgebruiker mag nooit zijn familie in zn problemen meenemen, want dat gaat gebeuren als je iemand met een probleem thuis houdt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Kan dan snel bergafwaarts gaan hoorEn wat doej e dan?
Dan kan je hem zelfs nog voor een keus stellen om af te kicken ergens of uit huis.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een drugsgebruiker mag nooit zijn familie in zn problemen meenemen, want dat gaat gebeuren als je iemand met een probleem thuis houdt.
Zal iedere expert zeggen.
Het is dan namelijk niet je zoon, maar een verslaafde.
En die manipuleren en stelen.
Dat heb ik gister ook 3 keer gezegd, zolang er samenwerking is is veel prima.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je hem zelfs nog voor een keus stellen om af te kicken ergens of uit huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |