Tsja, ligt aan het budget hequote:
Neequote:
Daar schijten ze ook naakt hoor. Wel buiten. Misschien vind hij dat ook wel watquote:
Van veel alcohol krijg je een bierbuik dus makkelijker zal je het niet voor jezelf maken in ieder gevalquote:Op zondag 28 februari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je elke vrijdag en zaterdag jezelf de kar in zuipt heb fitness dan nut ?
drink ongever een krat per week maar ik neem nauwelijks vet opquote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van veel alcohol krijg je een bierbuik dus makkelijker zal je het niet voor jezelf maken in ieder geval
Dat is alcohol in grote hoeveelheden dan ookquote:
Ja, maar je krijgt het van kcal niet van alcohol.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alcohol in grote hoeveelheden dan ook
Dat is waarquote:Op zondag 28 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt het van kcal niet van alcohol.
Dat kan altijdquote:Op zondag 28 februari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dus ik kan gewoon trainen 3/4x de week?
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar schijten ze ook naakt hoor. Wel buiten. Misschien vind hij dat ook wel wat
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, tripje India is denk ik too much voor hem qua prikkels
Geen ideequote:
Mumbai is echt kut druk iigquote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Misschien voor mij ook. Geen idee hoe ik dat ga ervaren eerste keer, mja Bangkok is ook gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |