Tsja, ligt aan het budget hequote:
Neequote:
Daar schijten ze ook naakt hoor. Wel buiten. Misschien vind hij dat ook wel watquote:
Van veel alcohol krijg je een bierbuik dus makkelijker zal je het niet voor jezelf maken in ieder gevalquote:Op zondag 28 februari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je elke vrijdag en zaterdag jezelf de kar in zuipt heb fitness dan nut ?
drink ongever een krat per week maar ik neem nauwelijks vet opquote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van veel alcohol krijg je een bierbuik dus makkelijker zal je het niet voor jezelf maken in ieder geval
Dat is alcohol in grote hoeveelheden dan ookquote:
Ja, maar je krijgt het van kcal niet van alcohol.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is alcohol in grote hoeveelheden dan ook
Dat is waarquote:Op zondag 28 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt het van kcal niet van alcohol.
Dat kan altijdquote:Op zondag 28 februari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dus ik kan gewoon trainen 3/4x de week?
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar schijten ze ook naakt hoor. Wel buiten. Misschien vind hij dat ook wel wat
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, tripje India is denk ik too much voor hem qua prikkels
Geen ideequote:
Mumbai is echt kut druk iigquote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Misschien voor mij ook. Geen idee hoe ik dat ga ervaren eerste keer, mja Bangkok is ook gelukt
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mumbai is echt kut druk iig
In Bangkok viel de stank overigens goed mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.
Hm ja stank wel, maar van de uitlaatgassen had ik eerste dagen wel flink lastquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Bangkok viel de stank overigens goed mee.
stank, jepquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.
Tja, maar die heb je in wel meer steden waar nog veel oudere waggies rijdenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja stank wel, maar van de uitlaatgassen had ik eerste dagen wel flink last
En je moet er gewoon vanuitgaan dat je hoe dan ook ziek gaat worrdenquote:
Kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, maar die heb je in wel meer steden waar nog veel oudere waggies rijden
Zoals Brussel, tig keer erger dan Bangkok qua uitlaatgassen.quote:
Op de een of andere manier is dat toch andersquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals Brussel, tig keer erger dan Bangkok qua uitlaatgassen.
Grappig wel.
ja maar uitlaatgassen meet je gewooon aan hoeveel er in de lucht zit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat toch andersAlles zit gewoon veel dichter op elkaar daar
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek gewordenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je moet er gewoon vanuitgaan dat je hoe dan ook ziek gaat worrden
die goede genenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek geworden
Je moet het ook niet overdrijven qua goedkoopte shit opzoeken denk ik. Dan maak je de kans wel groterquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek geworden
Door vis toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was wel vies ziek geworden in Thailand, ze hadden mijn vergiftigd
Het is super goedkoop daarquote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het ook niet overdrijven qua goedkoopte shit opzoeken denk ik. Dan maak je de kans wel groter
Ja, daar op ko samui.quote:
Ja daarom. Maar sommige backpackers willen dan alsnog in een vieze 64-dorm gaan liggen en hun curry halen bij de meest achterstallige stalletjes terwijl ze al geen drol betalenquote:
Je moet gewoon na die stalletje gaan met veel mensenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar sommige backpackers willen dan alsnog in een vieze 64-dorm gaan liggen en hun curry halen bij de meest achterstallige stalletjes terwijl ze al geen drol betalen
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon na die stalletje gaan met veel mensen
Meeste mensen worden ziek door hotel buffets wat hele dagen staatquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzo
Yep en eten is dan ook heeeel lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzo
Dat is ook zo chemische troep vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste mensen worden ziek door hotel buffets wat hele dagen staat
lekker poedereitje tochquote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook zo chemische troep vaak
Zou sowieso nooit elek avond in een hotel willen eten verderquote:
geen 1 keer gedaan eigkquote:Op maandag 29 februari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit elek avond in een hotel willen eten verder
1 keerquote:
Ik ook nietquote:
Erg mwa vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind t eten in hotel ook mwa vaak
Dan moet je gaanquote:
Waar in Europa dan?quote:
Oost-Europa. Goedkoop, leuke stedenquote:
Goede, ook naar gekekenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oost-Europa. Goedkoop, leuke steden
Praag, Budapest, Krakow.quote:
Oekraine zou ik toch niet zo snel doen op dit momentquote:
Goed te doen hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oekraine zou ik toch niet zo snel doen op dit moment
Zaltoch wel onrustig zijn lijkt me op wat plekkenquote:
Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaltoch wel onrustig zijn lijkt me op wat plekken
Word er in Kiev niet meer gevochten?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Lviv, kyiv, odessa.
Zulke plekken zijn nog wel goed.
Nee joh, al lang niet meer. Leven gaat daar gewoon door he, ligt vies in het westen hequote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word er in Kiev niet meer gevochten?
Hm oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, al lang niet meer. Leven gaat daar gewoon door he, ligt vies in het westen he
Iemand van VBL was er laatst nog geweest, weet niet meer wiequote:
Ken Oekraine ook niet zo goed eigenlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand van VBL was er laatst nog geweest, weet niet meer wie
Oekraine heeft echt prachtige steden, en minder toeristisch dan veel oostblok steden. En goedkoper.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken Oekraine ook niet zo goed eigenlijkHeb het idee dat Polen dan leuker is, en andere oostblok landen.
Vind je de steden daar mooier dan in Polen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oekraine heeft echt prachtige steden, en minder toeristisch dan veel oostblok steden. En goedkoper.
Nou ja, Polen heeft prachtige steden.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je de steden daar mooier dan in Polen?
Zat gister A map for Saturday te kijken. Gaat over mensen die voor lange tijd reizen. aanrader.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook nog een keer die kant op.
Logisch wel ja. Wist niet dat Polen ook nationale parken hadquote:Op maandag 29 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, Polen heeft prachtige steden.
Maar in Krakau kom je om in de toeristen.
Dat trekt mij persoonlijk als Pool dan al veel minder
Nicequote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hierheen wil ik wel weer eens, jaren niet geweest.
En het Woud van Bialowieza, laatste oerbos in Europa.
Bizar veel geschiedenis ook.
Echt een prachtig land is het, maar niet zo veel mensen komen buiten Krakauquote:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.quote:
Meeste blijven toch in de bekende steden hquote:Op maandag 29 februari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een prachtig land is het, maar niet zo veel mensen komen buiten Krakau
Ik weet niet. Ik ga er ook geen datum aan vast plakken. Kan zijn dat ik na een jaar denk: ik wil nog niet naar huis, kan ook zizjn dat ik na een half jaar terug wilquote:Op maandag 29 februari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.
hij gaat alleen naar het buitenland als ie ook daar een uitkering kan krijgenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ga er ook geen datum aan vast plakken. Kan zijn dat ik na een jaar denk: ik wil nog niet naar huis, kan ook zizjn dat ik na een half jaar terug wilAl is het maar dat m`n geld dan op is en ik weer paar maanden moet werken in Nederland. En ik m`n familie mis. Want dat zal ook wel snel gebeuren
Goed verhaal. Lekker kort ookquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
hij gaat alleen naar het buitenland als ie ook daar een uitkering kan krijgen
En ik weet eigenlijk nog steeds niet eens of het een keuze zal zijn waar ik gelukkig van word. Maar ja. Weet wel dat ik het moet gaan uitvindenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen
Ik kan hier alleen maar op zeggen wat ik al 2x heb gezegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik weet eigenlijk nog steeds niet eens of het een keuze zal zijn waar ik gelukkig van word. Maar ja. Weet wel dat ik het moet gaan uitvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |