Yep en eten is dan ook heeeel lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzo
Dat is ook zo chemische troep vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste mensen worden ziek door hotel buffets wat hele dagen staat
lekker poedereitje tochquote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook zo chemische troep vaak
Zou sowieso nooit elek avond in een hotel willen eten verderquote:
geen 1 keer gedaan eigkquote:Op maandag 29 februari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso nooit elek avond in een hotel willen eten verder
1 keerquote:
Ik ook nietquote:
Erg mwa vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind t eten in hotel ook mwa vaak
Dan moet je gaanquote:
Waar in Europa dan?quote:
Oost-Europa. Goedkoop, leuke stedenquote:
Goede, ook naar gekekenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oost-Europa. Goedkoop, leuke steden
Praag, Budapest, Krakow.quote:
Oekraine zou ik toch niet zo snel doen op dit momentquote:
Goed te doen hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oekraine zou ik toch niet zo snel doen op dit moment
Zaltoch wel onrustig zijn lijkt me op wat plekkenquote:
Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaltoch wel onrustig zijn lijkt me op wat plekken
Word er in Kiev niet meer gevochten?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Lviv, kyiv, odessa.
Zulke plekken zijn nog wel goed.
Nee joh, al lang niet meer. Leven gaat daar gewoon door he, ligt vies in het westen hequote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word er in Kiev niet meer gevochten?
Hm oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh, al lang niet meer. Leven gaat daar gewoon door he, ligt vies in het westen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |