Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mumbai is echt kut druk iig
In Bangkok viel de stank overigens goed mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.
Hm ja stank wel, maar van de uitlaatgassen had ik eerste dagen wel flink lastquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Bangkok viel de stank overigens goed mee.
stank, jepquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles daar natuurlijk. En het is niet alleen drukte, het is ook stank, geluiden, alles is daar zo intens.
Tja, maar die heb je in wel meer steden waar nog veel oudere waggies rijdenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja stank wel, maar van de uitlaatgassen had ik eerste dagen wel flink last
En je moet er gewoon vanuitgaan dat je hoe dan ook ziek gaat worrdenquote:
Kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, maar die heb je in wel meer steden waar nog veel oudere waggies rijden
Zoals Brussel, tig keer erger dan Bangkok qua uitlaatgassen.quote:
Op de een of andere manier is dat toch andersquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals Brussel, tig keer erger dan Bangkok qua uitlaatgassen.
Grappig wel.
ja maar uitlaatgassen meet je gewooon aan hoeveel er in de lucht zit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat toch andersAlles zit gewoon veel dichter op elkaar daar
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek gewordenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je moet er gewoon vanuitgaan dat je hoe dan ook ziek gaat worrden
die goede genenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek geworden
Je moet het ook niet overdrijven qua goedkoopte shit opzoeken denk ik. Dan maak je de kans wel groterquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anderen wel ja, ik ben er nooit echt ziek geworden
Door vis toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was wel vies ziek geworden in Thailand, ze hadden mijn vergiftigd
Het is super goedkoop daarquote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het ook niet overdrijven qua goedkoopte shit opzoeken denk ik. Dan maak je de kans wel groter
Ja, daar op ko samui.quote:
Ja daarom. Maar sommige backpackers willen dan alsnog in een vieze 64-dorm gaan liggen en hun curry halen bij de meest achterstallige stalletjes terwijl ze al geen drol betalenquote:
Je moet gewoon na die stalletje gaan met veel mensenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar sommige backpackers willen dan alsnog in een vieze 64-dorm gaan liggen en hun curry halen bij de meest achterstallige stalletjes terwijl ze al geen drol betalen
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon na die stalletje gaan met veel mensen
Meeste mensen worden ziek door hotel buffets wat hele dagen staatquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan zit het wel goed. Sowieso van straat eten wordt vaak aangeraden ipv goedkoop restaurantje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |