Iemand van VBL was er laatst nog geweest, weet niet meer wiequote:
Ken Oekraine ook niet zo goed eigenlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand van VBL was er laatst nog geweest, weet niet meer wie
Oekraine heeft echt prachtige steden, en minder toeristisch dan veel oostblok steden. En goedkoper.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken Oekraine ook niet zo goed eigenlijkHeb het idee dat Polen dan leuker is, en andere oostblok landen.
Vind je de steden daar mooier dan in Polen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oekraine heeft echt prachtige steden, en minder toeristisch dan veel oostblok steden. En goedkoper.
Nou ja, Polen heeft prachtige steden.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je de steden daar mooier dan in Polen?
Zat gister A map for Saturday te kijken. Gaat over mensen die voor lange tijd reizen. aanrader.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook nog een keer die kant op.
Logisch wel ja. Wist niet dat Polen ook nationale parken hadquote:Op maandag 29 februari 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, Polen heeft prachtige steden.
Maar in Krakau kom je om in de toeristen.
Dat trekt mij persoonlijk als Pool dan al veel minder
Nicequote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hierheen wil ik wel weer eens, jaren niet geweest.
En het Woud van Bialowieza, laatste oerbos in Europa.
Bizar veel geschiedenis ook.
Echt een prachtig land is het, maar niet zo veel mensen komen buiten Krakauquote:
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.quote:
Meeste blijven toch in de bekende steden hquote:Op maandag 29 februari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een prachtig land is het, maar niet zo veel mensen komen buiten Krakau
Ik weet niet. Ik ga er ook geen datum aan vast plakken. Kan zijn dat ik na een jaar denk: ik wil nog niet naar huis, kan ook zizjn dat ik na een half jaar terug wilquote:Op maandag 29 februari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.
hij gaat alleen naar het buitenland als ie ook daar een uitkering kan krijgenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat plan van jou uitpakt over naar het buitenland gaan voor een tijdje. Tegen tijd dat ik weer meer geld heb ben je wel weer terug (of je blijft daar). Ik zat er laatst ook over na te denken als eventueel plan mocht ik over paar jaar geen relatie meer hebben enz. Voor jij er over begon maar dat van mij is pas over 4 jaar ofzo op zijn vroegst.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ga er ook geen datum aan vast plakken. Kan zijn dat ik na een jaar denk: ik wil nog niet naar huis, kan ook zizjn dat ik na een half jaar terug wilAl is het maar dat m`n geld dan op is en ik weer paar maanden moet werken in Nederland. En ik m`n familie mis. Want dat zal ook wel snel gebeuren
Goed verhaal. Lekker kort ookquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
hij gaat alleen naar het buitenland als ie ook daar een uitkering kan krijgen
En ik weet eigenlijk nog steeds niet eens of het een keuze zal zijn waar ik gelukkig van word. Maar ja. Weet wel dat ik het moet gaan uitvindenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |