Nou ja wat betreft respect ben ik het wel met je eens jaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook 3 keer gezegd, zolang er samenwerking is is veel prima.
Maar als je gewoon zonder schuldgevoel op je ouders teert ben je weinig waard.
Maar vind dat op FOK! sowieso wel weinig voorkomen. Maar ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wat betreft respect ben ik het wel met je eens ja
Oh dat wilde ik nog zeggen trouwensquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vind dat op FOK! sowieso wel weinig voorkomen. Maar ja.
Rip OFquote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
junkies kapot schieten, altijd al gezegd
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs meer
en toen ik t wel deed was het al alleen wiet
en syntheetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik gebruik geen drugs meer
en toen ik t wel deed was het al alleen wiet
Daar verbaas ik me ook vaak over ja. En makkelijk schelden en je ouders uitmaken voor dingen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook veel slechte woorden naar ouders.
ja maar dat is verleden tijdquote:
Hier ook niet, dan word ik KO geslagenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook vaak over ja. En makkelijk schelden en je ouders uitmaken voor dingen.
Zeker face to face gaat dat er echt niet in bij mij
Nou, dat gaat ook wel wat ver misschienquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook niet, dan word ik KO geslagen
Gelijk die snelle tikken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook niet, dan word ik KO geslagen
#allochtonenpridequote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat gaat ook wel wat ver misschien
Normaal in grootste deel van de wereld. Hoe haal je het ook in je hoofd denk ik bij sommige mensenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat gaat ook wel wat ver misschien
Gewoon beide respectvol naar elkaar toe. Ouders niet slaan, kinderen niet zomaar alles zeggenquote:
Eens, maar echt flink geslagen worden denk ik net zo goed: hoe haal je het in je hoofd om je kind zo te slaanquote:Op zondag 28 februari 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeker als je geen klein kind meer bent die een woede aanval heeft.
Gewoon eentje die je nauwelijks raakt maar wel even kort vies veel pijn doet, zo'n snelle.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar echt flink geslagen worden denk ik net zo goed: hoe haal je het in je hoofd om je kind zo te slaan
Dat is wel wat anders ja, maar echt een `pak rammel' vind ik soms wel ver gaan hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon eentje die je nauwelijks raakt maar wel even kort vies veel pijn doet, zo'n snelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |