SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Leuke grap Rickert!!quote:Op zondag 28 februari 2016 02:14 schreef Bolasie het volgende:
Linksback is back
heuhueheihuehiueuihe
Had feestje. maar was niet mijn volk man. Dus even mn hoofd laten zien en na 2 uurtjes naar huis gegaan LOLquote:Op zondag 28 februari 2016 02:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
klein biertje gedaan net en morgen uitslapen toch
Niet verkeerd
En jij
Was je jarige oma niet teleurgesteld?quote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had feestje. maar was niet mijn volk man. Dus even mn hoofd laten zien en na 2 uurtjes naar huis gegaan LOL
Is niet jarig.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je jarige oma niet teleurgesteld?
Oke. dit grapje valt in het niets GGMMquote:Op zondag 28 februari 2016 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze een feest geeft.
Ah jammer wel. Kende je weinig mensen??quote:Op zondag 28 februari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had feestje. maar was niet mijn volk man. Dus even mn hoofd laten zien en na 2 uurtjes naar huis gegaan LOL
elitaire types pfffquote:Op zondag 28 februari 2016 02:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ah jammer wel. Kende je weinig mensen??
De grap was dat ik door bleef gaan in de veronderstelling dat het je oma's feest was, terwijl je daarmee duidelijk wilde aangeven dat dat niet het geval was.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke. dit grapje valt in het niets GGMM
Als ik een feest van mn oma had, had ik dat wel gezegd he.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
De grap was dat ik door bleef gaan in de veronderstelling dat het je oma's feest was, terwijl je daarmee duidelijk wilde aangeven dat dat niet het geval was.
Doe niet zo chagrijnig joh.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik een feest van mn oma had, had ik dat wel gezegd he.
ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege een feestje dat je niet leuk vond?
Ik ging er niet vanuit dat er nog mensen zouden komen postenquote:Op zondag 28 februari 2016 02:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Jammer dat je dat hier komt afreageren.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat er nog mensen zouden komen posten
mooiquote:
Zo'n TT is ook niet echt aantrekkelijk om er te posten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Er wordt niet echt veel gepost hier
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo'n TT is ook niet echt aantrekkelijk om er te posten.
Krijgen ze eindelijk weer 3 puntjes vandaag denk je?quote:
Zo'n ongeval had ik paar maanden geleden geleden ookquote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Gisteren is zo'n metalendingetje van mijn riem op net boven mijn ooglid terecht gekomen. Doet nu echt vet pijn en heb een wondje daar.
Scheelde niet veel en ik was halfblind geweest.
Wat zijn we onhandig.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo'n ongeval had ik paar maanden geleden geleden ookhet werd helemaal blauw
We staan voor als die Bilal er maar niet inkomt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Krijgen ze eindelijk weer 3 puntjes vandaag denk je?
Ik ga ff meekijkenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We staan voor als die Bilal er maar niet inkomt.
Is wel grappig om te zien. Ik lach zo vaak om mezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |