ja, 95% van de dagen doe ik dat gelukkig ook wel. Zou ellendig worden zonder groenten en fruitquote:Op zondag 28 februari 2016 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als je vetweefsel.
Doe eens wat kleur! Rood tomaatje, groene groente, oranje mandarijntje, blauwe bosbessen.
Ik voel me 's avonds altijd een beetje sip als ik ontdek dat ik geen groente en fruit heb gehadquote:Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ja, 95% van de dagen doe ik dat gelukkig ook wel. Zou ellendig worden zonder groenten en fruit
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Stond ff in de sportschool op de weegschaal, was ik opeens 106,9![]()
Ik had chocoladevla met avocaat, griekse yoghurt met walnoten, pizza met kaas en een banaan. Ook niet heel kleurrijkquote:Op zondag 28 februari 2016 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij hebben er vandaag meer een geelbruine dag
Ik typte 'bestel tushi' in dat achterlijke IE bing gedoequote:Op zondag 28 februari 2016 18:59 schreef mrspoeZ het volgende:
BTW: de fitnessband die de getoffyourbutt-tril heeft is deze.
Heb het net geprobeerd: no shippingmethods available. Alas!quote:Op zondag 28 februari 2016 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik typte 'bestel tushi' in dat achterlijke IE bing gedoe![]()
![]()
Not fun.
'Bestel tushi' in google leverde ook niet veel nuttigs op. Ik neem aan dat het in Nederland niet te koop is?
Mijn groente was zelfs witquote:Op zondag 28 februari 2016 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij hebben er vandaag meer een geelbruine dag
Garmin vivofit doet ook aan 'ga van je luie reet af'-alerts.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik typte 'bestel tushi' in dat achterlijke IE bing gedoe![]()
![]()
Not fun.
'Bestel tushi' in google leverde ook niet veel nuttigs op. Ik neem aan dat het in Nederland niet te koop is?
Volgens mij kan de mijne dat (polar loop), maar ik heb dat gelijk uitgezet. Zal ff testen!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Was er niet ook een fitbit (of zo'n ander ding) dat een kleine buzz gaf als je te lang stil zat. Weet iemand dat? Want eigenlijk lijkt mij zoiets wel handig voor op het werk, waar ik anders vaak veel te lang blijf zitten.
'Zullen we nog een rondje lopen schat?' 'Nee kan niet, ik moet de gavanjeluiebipsafbuzz testen voor FOK!'quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij kan de mijne dat (polar loop), maar ik heb dat gelijk uitgezet. Zal ff testen!
Nee, morgen veel leeswerk, mails en telefoontjes, dus er komt ongetwijfeld een keer een schok (je)quote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
'Zullen we nog een rondje lopen schat?' 'Nee kan niet, ik moet de gavanjeluiebipsafbuzz testen voor FOK!'
Lijkt me niet erg verstandig om na een blessure meteen weer voor 10km te gaan, wat dan ook nog pijnlijk en naar de klote gaan is volgens jou?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:41 schreef Wh00pWh00p het volgende:
Gister eindelijk na een maand (blessure) weer kunnen hardlopen. Langzaamste 10KM ooit maar wel binnen het uur. Pijnlijk maar na afloop zo heerlijk naar de klote!![]()
Op een lege maag gelopen en daarna herstel shake naar binnen.
Verder wat soep en brood gegeten. Moest nog iets compenseren van die 2 overwerk maaltijden![]()
Weegschaal was dus weer zeer lief vanmorgen! 85,9
Heb je ook gelijk in. Bedoel meer van pijnlijk in de zin van weer even wennen om te lopen. Heb verder wel gesport alleen niet gelopen. En naar de klote was in dit geval heerlijk vermoeid op de bank ploffen en de benen strak staan van de inspanning. De enkel zelf was totaal niet meer pijnlijk en dat ging uitstekend. Het was meer weer het "opstarten van lopen" en als ik daar dan eenmaal doorheen ben is dat weer een heerlijk gevoel.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg verstandig om na een blessure meteen weer voor 10km te gaan, wat dan ook nog pijnlijk en naar de klote gaan is volgens jou?
Oke, nou doe voorzichtig in ieder gevalquote:Op maandag 29 februari 2016 09:06 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Bedoel meer van pijnlijk in de zin van weer even wennen om te lopen. Heb verder wel gesport alleen niet gelopen. En naar de klote was in dit geval heerlijk vermoeid op de bank ploffen en de benen strak staan van de inspanning. De enkel zelf was totaal niet meer pijnlijk en dat ging uitstekend. Het was meer weer het "opstarten van lopen" en als ik daar dan eenmaal doorheen ben is dat weer een heerlijk gevoel.
Ga ik ook zeker doen. Moet wel heel blijven dit seizoen, aantal belangrijke wedstrijden staan.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou doe voorzichtig in ieder gevalIk heb zelf genoeg ervaring met te snel willen opbouwen na een blessure en daardoor een halfjaar blijven kwakkelen..
Geen wet van SQ toevallig?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:47 schreef Tink89 het volgende:
Jullie gaan hard in het weekend zeg!
BE: Waaaaat? Wat een engerd...![]()
Ik heb - na ons feestje met veul wijn, bittergarnituur en gigantische hoeveelheden chips en slagroom - vanochtend 75 rond aangetikt. Niks aangekomen dus, zelfs iets afgevallen. Ik stel voor dat iedereen een miljoen rondleidingen door z'n huis geeft. Daar word je echt dun van
In 99% van de nachten slapen die kinderen gewoon van 19/20/21:00 (afhankelijk van leeftijd) tot de volgende ochtend hoor, dus kun je alsnog met volgevreten pens op de bank liggen zwijnenquote:Op maandag 29 februari 2016 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Als ik BE's text zie prijs ik mij alleen maar gelukkig dat ik geen kinderen heb, gisteren na het avondeten heerlijk 2 uur liggen dutten met m'n volgevreten pens. Vervolgens een uurtje later op bed gegaan gisteravond en nog steeds fris als een hoentje om 05.00.
21:00/22:00 is mijn normale bedtijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In 99% van de nachten slapen die kinderen gewoon van 19/20/21:00 (afhankelijk van leeftijd) tot de volgende ochtend hoor, dus kun je alsnog met volgevreten pens op de bank liggen zwijnen![]()
Ik was na cheatdag 2 ons lichter![]()
Wat mijn BMI nu 25,02 maakt. SOOOO CLOOOSE!
quote:Op maandag 29 februari 2016 09:09 schreef MutedFaith het volgende:
Als niet regulars BEs lijstje zien moeten ze haast wel denken: "Taart, en 2 keer pannenkoeken. en je dan afvragen waarom je dik bent."
Hoe laatvroeg eet je dan als je na het eten nog twee uur hebt liggen meuren en daarna nog op bent geweest?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
21:00/22:00 is mijn normale bedtijd.
Rond 17:00, boerentijd, dan kun je daarna nog even wat aardappels van het land halen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laatvroeg eet je dan als je na het eten nog twee uur hebt liggen meuren en daarna nog op bent geweest?![]()
21:00 is doorgaans bedtijd voor middelbare schoolkinderen overigens. Die kun je vrijwel altijd gerust hun gang laten gaan terwijl je ligt te slapen
Ik eet meestal niet voor zes uur/half zeven, maar lig toch ook echt rond een uur of 22:00 wel in m'n bed. Ik zal wel moeten als ik een beetje fris om 6:00 uur mijn bed uit wil kunnen...quote:Op maandag 29 februari 2016 09:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Rond 17:00, boerentijd, dan kun je daarna nog even wat aardappels van het land halen.
of even een uurtje of wat liggen pitten.
Ligt er aan. Zo lang je "iets" doet valt dat echt mee. Maar als je van 6 tot 12 op de bank ligt is dat wel een grote valkuil.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar dan lijkt me het risico op avondsnacken juist zo groot
je ritme is klaar voor babiesquote:Op maandag 29 februari 2016 09:41 schreef Lonaa het volgende:
We eten tussen 18:00 en 19:00, en meestal ga ik tussen 21:30 en 22:00 richting bed, dan lees ik nog wel een uurtje.
Ja, zo werkt het bij mij dus ook ongeveer alleen dan eet k na het bewegen. Meestal direct uit het werk sporten, uur of 21/21.30 thuis, dan eten, even laten zakken en naar bed. Maar daarom eet ik ook meestal relatief weinig als D en veel overdag.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan. Zo lang je "iets" doet valt dat echt mee. Maar als je van 6 tot 12 op de bank ligt is dat wel een grote valkuil.
Zo ging ik vruuger gerust 2-3 uur lopen buiten in de avonduren. Man, wat hebben wij een kilometers gemaakt. En dan na het lopen zo hup je warme nest in
Ja, mijn eierstokken ook merk ik iedere keer als ik een baby ziequote:
dat verstand trekt wel bij als de baby er eenmaal isquote:Op maandag 29 februari 2016 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, mijn eierstokken ook merk ik iedere keer als ik een baby zie
Mijn verstand nog niet
quote:Op maandag 29 februari 2016 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Ja maar ik wil nu helemaal geen baby!!![]()
![]()
My body needs to shut the fuck up
Het is voor mij ook nieuw hoor. Sinds een paar maanden. Ik heb gelukkig een vriendinnetje die er precies hetzelfde instaat, dus af en toe ranten we over ons lijfquote:Op maandag 29 februari 2016 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
lastig lijkt me.. die drang
![]()
*geen last van*
Misschien gaat voor jou de 'wacht maar tot je ouder bent' dooddoener wel opquote:Op maandag 29 februari 2016 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil geen kinderen. Dat is altijd zo geweest. En nog steeds. Om duizend redenen. Denk ik. Ofzo.
Lijf
clichés ontstaan met een reden hequote:Op maandag 29 februari 2016 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien gaat voor jou de 'wacht maar tot je ouder bent' dooddoener wel op
I know.. ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
clichés ontstaan met een reden he
Valt wel mee bij mij. Misschien af en toe een koekje of blokje chocolade naast de thee, echt mis gaat t nog maar zelden.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar dan lijkt me het risico op avondsnacken juist zo groot
Echt niets aan!!quote:Op maandag 29 februari 2016 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Sunny, wat lekker voor je broeken!
Het is hier echt nu al falen, echt hoor, vast ook wel selffulfillingprophecy, maar mijn ruggegraat verwordt echt tot snot als ik 2 nachten niet genoeg slaap.![]()
Ik denk dat ik zo maar aan de wortels met pompoenhummus ga, het idee vind ik erg goor om 10 uur 's ochtends, maar dat is beter dan een rol beschuit met hagelslag in mijn mik proppen.![]()
Grrrrr!
Ik wil het NIET!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:11 schreef Barreltje het volgende:
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Ach, BarrellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet precies hoe je je voelt. Of nou ja, bijna precies. Ik weet het al 7 jaar en ik wilde -toen- geen kinderen. Maar toch.
Sterkheidsbaas van alles.
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Ik las het net al in dat andere topic. Wat een nare uitslag zeg, kan me voorstellen dat je daar even van slag van bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kun je nu wel concrete stappen gaan nemen, het is zo anders dan je gewenst had. Knuf
disclaimer
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Ach wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met het verwerken van dat nieuws, lijkt me niet meer dan logisch dat op je calorieen letten vandaag niet het belangrijkste is. Alhoewel eten als troost je ook niet fijner laat voelen vaak, maar goed, wees niet te streng voor jezelf.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
herkenbaar...en nu heb ik er 2quote:Op maandag 29 februari 2016 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil geen kinderen. Dat is altijd zo geweest. En nog steeds. Om duizend redenen. Denk ik. Ofzo.
Lijf
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Wat een klote nieuws.. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I know.. ik ben de uitzondering die de regel bevestigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MF. Ook stom.Met een meidenkwartet
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:15 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Sterkte!Och, ook al zo verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nou ja, zoals hierboven staat heb ik het probleem dat het niet natuurlijk kan, en daar wordt de beslissnig toch veel bewuster van. En hoe dan ook, ik wil hier, nu, dit huis, deze omstandigheden echt nooit een kind laten opgroeienquote:Op maandag 29 februari 2016 10:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
herkenbaar...en nu heb ik er 2
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Wat een klote nieuws sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja reageerde voordat ik alles had gelezen, dan is het wel even andersquote:Op maandag 29 februari 2016 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven staat heb ik het probleem dat het niet natuurlijk kan, en daar wordt de beslissnig toch veel bewuster van. En hoe dan ook, ik wil hier, nu, dit huis, deze omstandigheden echt nooit een kind laten opgroeien
je moet pas "nu en hier" beginnen als je ook echt nu zwanger zou willen raken en een kindje krijgen. In principe is de kans op "meteen raak" namelijk net zo groot. Maar ik begrijp het welquote:Op maandag 29 februari 2016 10:18 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte Barreltje!
En hier hebben broerlief en zijn vrouw en mijn beste vriendin en haar man inmiddels de eerste stappen gezet in de medische mallemolen... Voor mij is dat echt een doemscenario. Wil dan ook meteen 'nu en hier' aan baby's beginnen, maar gelukkig is vriendlief iets rationeler dan ik.
Zeker. Het maakt de beslissing heel anders, als je nooit kan zeggen 'we zien wel wanneer het gebeurd' zeg maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja reageerde voordat ik alles had gelezen, dan is het wel even anders
Weet ik. Het is bij mij een beetje zo dat ik met mijn ex al lang en breed klaar was voor kindjes maar ze met hem (onbewust) niet wilde. Nu wil ik ze wel en heb ik de liefde van mijn leven gevonden, maar we wonen net acht weken samen... Beetje vroegquote:Op maandag 29 februari 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet pas "nu en hier" beginnen als je ook echt nu zwanger zou willen raken en een kindje krijgen. In principe is de kans op "meteen raak" namelijk net zo groot. Maar ik begrijp het wel
Heeft die 50% toevallig te maken met het krijgen van een jongetje of meisje?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij kan het overigens wel, op de natuurlijke weg. Maar door mijn genen (bedankt mam.) heb ik 50% kans om een ziek kind op de wereld te zetten. En 25% daarvan gaat dood voordat ze volwassen zijn.Dat is een risico dat ik nooit zou willen nemen, dus dan blijft de medische molen over.
Die 25% wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:39 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Heeft die 50% toevallig te maken met het krijgen van een jongetje of meisje?
februari deed hier + 1.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Prachtige score luna!
Es kijken wat februari hier heeft gedaan... -1,7 toch nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |