Wacht maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I know.. ik ben de uitzondering die de regel bevestigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MF. Ook stom.Met een meidenkwartet
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:15 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Sterkte!Och, ook al zo verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nou ja, zoals hierboven staat heb ik het probleem dat het niet natuurlijk kan, en daar wordt de beslissnig toch veel bewuster van. En hoe dan ook, ik wil hier, nu, dit huis, deze omstandigheden echt nooit een kind laten opgroeienquote:Op maandag 29 februari 2016 10:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
herkenbaar...en nu heb ik er 2
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:11 schreef Barreltje het volgende:
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Wat een klote nieuws sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja reageerde voordat ik alles had gelezen, dan is het wel even andersquote:Op maandag 29 februari 2016 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hierboven staat heb ik het probleem dat het niet natuurlijk kan, en daar wordt de beslissnig toch veel bewuster van. En hoe dan ook, ik wil hier, nu, dit huis, deze omstandigheden echt nooit een kind laten opgroeien
je moet pas "nu en hier" beginnen als je ook echt nu zwanger zou willen raken en een kindje krijgen. In principe is de kans op "meteen raak" namelijk net zo groot. Maar ik begrijp het welquote:Op maandag 29 februari 2016 10:18 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte Barreltje!
En hier hebben broerlief en zijn vrouw en mijn beste vriendin en haar man inmiddels de eerste stappen gezet in de medische mallemolen... Voor mij is dat echt een doemscenario. Wil dan ook meteen 'nu en hier' aan baby's beginnen, maar gelukkig is vriendlief iets rationeler dan ik.
Zeker. Het maakt de beslissing heel anders, als je nooit kan zeggen 'we zien wel wanneer het gebeurd' zeg maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja reageerde voordat ik alles had gelezen, dan is het wel even anders
Weet ik. Het is bij mij een beetje zo dat ik met mijn ex al lang en breed klaar was voor kindjes maar ze met hem (onbewust) niet wilde. Nu wil ik ze wel en heb ik de liefde van mijn leven gevonden, maar we wonen net acht weken samen... Beetje vroegquote:Op maandag 29 februari 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet pas "nu en hier" beginnen als je ook echt nu zwanger zou willen raken en een kindje krijgen. In principe is de kans op "meteen raak" namelijk net zo groot. Maar ik begrijp het wel
Heeft die 50% toevallig te maken met het krijgen van een jongetje of meisje?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij kan het overigens wel, op de natuurlijke weg. Maar door mijn genen (bedankt mam.) heb ik 50% kans om een ziek kind op de wereld te zetten. En 25% daarvan gaat dood voordat ze volwassen zijn.Dat is een risico dat ik nooit zou willen nemen, dus dan blijft de medische molen over.
Die 25% wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:39 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Heeft die 50% toevallig te maken met het krijgen van een jongetje of meisje?
februari deed hier + 1.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Prachtige score luna!
Es kijken wat februari hier heeft gedaan... -1,7 toch nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |