dat verstand trekt wel bij als de baby er eenmaal isquote:Op maandag 29 februari 2016 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, mijn eierstokken ook merk ik iedere keer als ik een baby zie
Mijn verstand nog niet
quote:Op maandag 29 februari 2016 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Ja maar ik wil nu helemaal geen baby!!![]()
![]()
My body needs to shut the fuck up
Het is voor mij ook nieuw hoor. Sinds een paar maanden. Ik heb gelukkig een vriendinnetje die er precies hetzelfde instaat, dus af en toe ranten we over ons lijfquote:Op maandag 29 februari 2016 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
lastig lijkt me.. die drang
![]()
*geen last van*
Misschien gaat voor jou de 'wacht maar tot je ouder bent' dooddoener wel opquote:Op maandag 29 februari 2016 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil geen kinderen. Dat is altijd zo geweest. En nog steeds. Om duizend redenen. Denk ik. Ofzo.
Lijf
clichés ontstaan met een reden hequote:Op maandag 29 februari 2016 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien gaat voor jou de 'wacht maar tot je ouder bent' dooddoener wel op
I know.. ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
clichés ontstaan met een reden he
Valt wel mee bij mij. Misschien af en toe een koekje of blokje chocolade naast de thee, echt mis gaat t nog maar zelden.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar dan lijkt me het risico op avondsnacken juist zo groot
Echt niets aan!!quote:Op maandag 29 februari 2016 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Sunny, wat lekker voor je broeken!
Het is hier echt nu al falen, echt hoor, vast ook wel selffulfillingprophecy, maar mijn ruggegraat verwordt echt tot snot als ik 2 nachten niet genoeg slaap.![]()
Ik denk dat ik zo maar aan de wortels met pompoenhummus ga, het idee vind ik erg goor om 10 uur 's ochtends, maar dat is beter dan een rol beschuit met hagelslag in mijn mik proppen.![]()
Grrrrr!
Ik wil het NIET!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:11 schreef Barreltje het volgende:
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Ach, BarrellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet precies hoe je je voelt. Of nou ja, bijna precies. Ik weet het al 7 jaar en ik wilde -toen- geen kinderen. Maar toch.
Sterkheidsbaas van alles.
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Ik las het net al in dat andere topic. Wat een nare uitslag zeg, kan me voorstellen dat je daar even van slag van bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kun je nu wel concrete stappen gaan nemen, het is zo anders dan je gewenst had. Knuf
disclaimer
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Ach wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met het verwerken van dat nieuws, lijkt me niet meer dan logisch dat op je calorieen letten vandaag niet het belangrijkste is. Alhoewel eten als troost je ook niet fijner laat voelen vaak, maar goed, wees niet te streng voor jezelf.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
herkenbaar...en nu heb ik er 2quote:Op maandag 29 februari 2016 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil geen kinderen. Dat is altijd zo geweest. En nog steeds. Om duizend redenen. Denk ik. Ofzo.
Lijf
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Wat een klote nieuws.. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
I know.. ik ben de uitzondering die de regel bevestigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En MF. Ook stom.Met een meidenkwartet
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:15 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Sterkte!Och, ook al zo verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nou ja, zoals hierboven staat heb ik het probleem dat het niet natuurlijk kan, en daar wordt de beslissnig toch veel bewuster van. En hoe dan ook, ik wil hier, nu, dit huis, deze omstandigheden echt nooit een kind laten opgroeienquote:Op maandag 29 februari 2016 10:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
herkenbaar...en nu heb ik er 2
ik heb ook zin om de zak paaseitjes op te vreten..Wat een klote nieuws sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |