Lijkt me niet erg verstandig om na een blessure meteen weer voor 10km te gaan, wat dan ook nog pijnlijk en naar de klote gaan is volgens jou?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:41 schreef Wh00pWh00p het volgende:
Gister eindelijk na een maand (blessure) weer kunnen hardlopen. Langzaamste 10KM ooit maar wel binnen het uur. Pijnlijk maar na afloop zo heerlijk naar de klote!![]()
Op een lege maag gelopen en daarna herstel shake naar binnen.
Verder wat soep en brood gegeten. Moest nog iets compenseren van die 2 overwerk maaltijden![]()
Weegschaal was dus weer zeer lief vanmorgen! 85,9
Heb je ook gelijk in. Bedoel meer van pijnlijk in de zin van weer even wennen om te lopen. Heb verder wel gesport alleen niet gelopen. En naar de klote was in dit geval heerlijk vermoeid op de bank ploffen en de benen strak staan van de inspanning. De enkel zelf was totaal niet meer pijnlijk en dat ging uitstekend. Het was meer weer het "opstarten van lopen" en als ik daar dan eenmaal doorheen ben is dat weer een heerlijk gevoel.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg verstandig om na een blessure meteen weer voor 10km te gaan, wat dan ook nog pijnlijk en naar de klote gaan is volgens jou?
Oke, nou doe voorzichtig in ieder gevalquote:Op maandag 29 februari 2016 09:06 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Bedoel meer van pijnlijk in de zin van weer even wennen om te lopen. Heb verder wel gesport alleen niet gelopen. En naar de klote was in dit geval heerlijk vermoeid op de bank ploffen en de benen strak staan van de inspanning. De enkel zelf was totaal niet meer pijnlijk en dat ging uitstekend. Het was meer weer het "opstarten van lopen" en als ik daar dan eenmaal doorheen ben is dat weer een heerlijk gevoel.
Ga ik ook zeker doen. Moet wel heel blijven dit seizoen, aantal belangrijke wedstrijden staan.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou doe voorzichtig in ieder gevalIk heb zelf genoeg ervaring met te snel willen opbouwen na een blessure en daardoor een halfjaar blijven kwakkelen..
Geen wet van SQ toevallig?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:47 schreef Tink89 het volgende:
Jullie gaan hard in het weekend zeg!
BE: Waaaaat? Wat een engerd...![]()
Ik heb - na ons feestje met veul wijn, bittergarnituur en gigantische hoeveelheden chips en slagroom - vanochtend 75 rond aangetikt. Niks aangekomen dus, zelfs iets afgevallen. Ik stel voor dat iedereen een miljoen rondleidingen door z'n huis geeft. Daar word je echt dun van
In 99% van de nachten slapen die kinderen gewoon van 19/20/21:00 (afhankelijk van leeftijd) tot de volgende ochtend hoor, dus kun je alsnog met volgevreten pens op de bank liggen zwijnenquote:Op maandag 29 februari 2016 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Als ik BE's text zie prijs ik mij alleen maar gelukkig dat ik geen kinderen heb, gisteren na het avondeten heerlijk 2 uur liggen dutten met m'n volgevreten pens. Vervolgens een uurtje later op bed gegaan gisteravond en nog steeds fris als een hoentje om 05.00.
21:00/22:00 is mijn normale bedtijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In 99% van de nachten slapen die kinderen gewoon van 19/20/21:00 (afhankelijk van leeftijd) tot de volgende ochtend hoor, dus kun je alsnog met volgevreten pens op de bank liggen zwijnen![]()
Ik was na cheatdag 2 ons lichter![]()
Wat mijn BMI nu 25,02 maakt. SOOOO CLOOOSE!
quote:Op maandag 29 februari 2016 09:09 schreef MutedFaith het volgende:
Als niet regulars BEs lijstje zien moeten ze haast wel denken: "Taart, en 2 keer pannenkoeken. en je dan afvragen waarom je dik bent."
Hoe laatvroeg eet je dan als je na het eten nog twee uur hebt liggen meuren en daarna nog op bent geweest?quote:Op maandag 29 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
21:00/22:00 is mijn normale bedtijd.
Rond 17:00, boerentijd, dan kun je daarna nog even wat aardappels van het land halen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laatvroeg eet je dan als je na het eten nog twee uur hebt liggen meuren en daarna nog op bent geweest?![]()
21:00 is doorgaans bedtijd voor middelbare schoolkinderen overigens. Die kun je vrijwel altijd gerust hun gang laten gaan terwijl je ligt te slapen
Ik eet meestal niet voor zes uur/half zeven, maar lig toch ook echt rond een uur of 22:00 wel in m'n bed. Ik zal wel moeten als ik een beetje fris om 6:00 uur mijn bed uit wil kunnen...quote:Op maandag 29 februari 2016 09:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Rond 17:00, boerentijd, dan kun je daarna nog even wat aardappels van het land halen.
of even een uurtje of wat liggen pitten.
Ligt er aan. Zo lang je "iets" doet valt dat echt mee. Maar als je van 6 tot 12 op de bank ligt is dat wel een grote valkuil.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar dan lijkt me het risico op avondsnacken juist zo groot
je ritme is klaar voor babiesquote:Op maandag 29 februari 2016 09:41 schreef Lonaa het volgende:
We eten tussen 18:00 en 19:00, en meestal ga ik tussen 21:30 en 22:00 richting bed, dan lees ik nog wel een uurtje.
Ja, zo werkt het bij mij dus ook ongeveer alleen dan eet k na het bewegen. Meestal direct uit het werk sporten, uur of 21/21.30 thuis, dan eten, even laten zakken en naar bed. Maar daarom eet ik ook meestal relatief weinig als D en veel overdag.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan. Zo lang je "iets" doet valt dat echt mee. Maar als je van 6 tot 12 op de bank ligt is dat wel een grote valkuil.
Zo ging ik vruuger gerust 2-3 uur lopen buiten in de avonduren. Man, wat hebben wij een kilometers gemaakt. En dan na het lopen zo hup je warme nest in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |