ja, 95% van de dagen doe ik dat gelukkig ook wel. Zou ellendig worden zonder groenten en fruitquote:Op zondag 28 februari 2016 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als je vetweefsel.
Doe eens wat kleur! Rood tomaatje, groene groente, oranje mandarijntje, blauwe bosbessen.
Ik voel me 's avonds altijd een beetje sip als ik ontdek dat ik geen groente en fruit heb gehadquote:Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ja, 95% van de dagen doe ik dat gelukkig ook wel. Zou ellendig worden zonder groenten en fruit
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Stond ff in de sportschool op de weegschaal, was ik opeens 106,9![]()
Ik had chocoladevla met avocaat, griekse yoghurt met walnoten, pizza met kaas en een banaan. Ook niet heel kleurrijkquote:Op zondag 28 februari 2016 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij hebben er vandaag meer een geelbruine dag
Ik typte 'bestel tushi' in dat achterlijke IE bing gedoequote:Op zondag 28 februari 2016 18:59 schreef mrspoeZ het volgende:
BTW: de fitnessband die de getoffyourbutt-tril heeft is deze.
Heb het net geprobeerd: no shippingmethods available. Alas!quote:Op zondag 28 februari 2016 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik typte 'bestel tushi' in dat achterlijke IE bing gedoe![]()
![]()
Not fun.
'Bestel tushi' in google leverde ook niet veel nuttigs op. Ik neem aan dat het in Nederland niet te koop is?
Mijn groente was zelfs witquote:Op zondag 28 februari 2016 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij hebben er vandaag meer een geelbruine dag
Garmin vivofit doet ook aan 'ga van je luie reet af'-alerts.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik typte 'bestel tushi' in dat achterlijke IE bing gedoe![]()
![]()
Not fun.
'Bestel tushi' in google leverde ook niet veel nuttigs op. Ik neem aan dat het in Nederland niet te koop is?
Volgens mij kan de mijne dat (polar loop), maar ik heb dat gelijk uitgezet. Zal ff testen!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Was er niet ook een fitbit (of zo'n ander ding) dat een kleine buzz gaf als je te lang stil zat. Weet iemand dat? Want eigenlijk lijkt mij zoiets wel handig voor op het werk, waar ik anders vaak veel te lang blijf zitten.
'Zullen we nog een rondje lopen schat?' 'Nee kan niet, ik moet de gavanjeluiebipsafbuzz testen voor FOK!'quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij kan de mijne dat (polar loop), maar ik heb dat gelijk uitgezet. Zal ff testen!
Nee, morgen veel leeswerk, mails en telefoontjes, dus er komt ongetwijfeld een keer een schok (je)quote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
'Zullen we nog een rondje lopen schat?' 'Nee kan niet, ik moet de gavanjeluiebipsafbuzz testen voor FOK!'
Lijkt me niet erg verstandig om na een blessure meteen weer voor 10km te gaan, wat dan ook nog pijnlijk en naar de klote gaan is volgens jou?quote:Op maandag 29 februari 2016 08:41 schreef Wh00pWh00p het volgende:
Gister eindelijk na een maand (blessure) weer kunnen hardlopen. Langzaamste 10KM ooit maar wel binnen het uur. Pijnlijk maar na afloop zo heerlijk naar de klote!![]()
Op een lege maag gelopen en daarna herstel shake naar binnen.
Verder wat soep en brood gegeten. Moest nog iets compenseren van die 2 overwerk maaltijden![]()
Weegschaal was dus weer zeer lief vanmorgen! 85,9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |