abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:51:36 #1
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160254972


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_160255015
w/
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:23:52 #3
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160255524
Hmmz zo nog even rijden? Het is wel koud...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160256369
:W
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:23 schreef Geelman het volgende:
Hmmz zo nog even rijden? Het is wel koud...
Tegen de kou kun je je kleden - laagjes doen het hem. Ik zeg doen. ^O^

En een vlog beginnen? Nah. Ik houd niet zo van interessant-doenerij. :P Al lijk ik nu wel een beetje hypocriet. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160256479
Trouwens!
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:17:34 #6
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160256571
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:07 schreef Nero22 het volgende:
:W

[..]

Tegen de kou kun je je kleden - laagjes doen het hem. Ik zeg doen. ^O^

En een vlog beginnen? Nah. Ik houd niet zo van interessant-doenerij. :P Al lijk ik nu wel een beetje hypocriet. :')
Wehe, ik vind die Amerikaanse vlogs wel leuk. In Calif is het altijd goed weer, dus dan word ik wel jaloers als ik die filmpjes bekijk.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160256664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:17 schreef Geelman het volgende:

[..]

Wehe, ik vind die Amerikaanse vlogs wel leuk. In Calif is het altijd goed weer, dus dan word ik wel jaloers als ik die filmpjes bekijk.
Mwoh, ik vind ze maar matig. Vooral heel veel geschreeuw en "Koop mijn shirt!". Baron von Grumble (UK) blijft toch mijn favoriet. _O_ Qua weer/omgeving niet echt jaloersmakend, maar de gesprekken zijn wel altijd leuk.

Voor scenery kun je ook nog bij Tasty Ham Sandwich (AUS) of AdrianNickelodeon (AUS) kijken. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:53:42 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160257370
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:13 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens!
[ afbeelding ]
Dank voor het delen.

quote:
17s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Mwoh, ik vind ze maar matig. Vooral heel veel geschreeuw en "Koop mijn shirt!". Baron von Grumble (UK) blijft toch mijn favoriet. _O_ Qua weer/omgeving niet echt jaloersmakend, maar de gesprekken zijn wel altijd leuk.

Voor scenery kun je ook nog bij Tasty Ham Sandwich (AUS) of AdrianNickelodeon (AUS) kijken. :)
AN is altijd mooi als ie weer een takedown doet op een koekblikker :D
pi_160257504
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dank voor het delen.

[..]

AN is altijd mooi als ie weer een takedown doet op een koekblikker :D
Classic
_O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160257817
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:07 schreef Nero22 het volgende:
:W

[..]

Tegen de kou kun je je kleden - laagjes doen het hem. Ik zeg doen. ^O^

Het vriest in de nachten nog gewoon. Niet bang voor pekel? Of strooien ze niet meer?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:17:26 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160257918
Met dit weer doe ik gewoon mijn textielpak met voering aan en een col. Dan is het op de BMW prima te doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:22:20 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160258001
Zéker wel dat ze strooien :Y zolang de temperaturen in de nacht rond de vorstgrens komt, blijven ze die shit gewoon uitdelen :{ Ligt hier nog zat langs de randen van de wegen; laat het eerst maar eens in de dubbele cijfers komen en minstens een week goed plenzen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160258055
Op de rotondes zie ik inderdaad ook nog steeds een dikke witte waas van zout liggen.
pi_160258270
Bah bah. Ik wil weer rijden. :(

Nu niet echt een optie dan. Heb thuis niet de mogelijkheid om hem goed schoon te maken. ;(
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:45:01 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160258455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bah bah. Ik wil weer rijden. :(

Nu niet echt een optie dan. Heb thuis niet de mogelijkheid om hem goed schoon te maken. ;(
Je hebt toch wel zo'n wascabine in de buurt?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:51:05 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160258540
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je hebt toch wel zo'n wascabine in de buurt?
afspuiten is een 90% oplossing.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 februari 2016 @ 14:59:02 #17
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160258669
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het vriest in de nachten nog gewoon. Niet bang voor pekel? Of strooien ze niet meer?
Waarom is iedereen zo bang voor pekel? Auto's rijden toch ook gewoon? :? Zag onderweg trouwens behoorlijk veel medemotorrijders vanmiddag.

Ik moet nu echt snel oorbescherming gaan regelen, want dit gaat niet lang goed zo... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160258739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Geelman het volgende:

[..]

Waarom is iedereen zo bang voor pekel? Auto's rijden toch ook gewoon? :? Zag onderweg trouwens behoorlijk veel medemotorrijders vanmiddag.

Ik moet nu echt snel oorbescherming gaan regelen, want dit gaat niet lang goed zo... :')
Ik heb hier nog een kortingsbon voor otoplastieken liggen. Hebben?
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:06:27 #19
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160258796
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een kortingsbon voor otoplastieken liggen. Hebben?
Als jij hem toch over hebt... :)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:08:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160258831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:06 schreef Geelman het volgende:

[..]

Als jij hem toch over hebt... :)
http://www.tenkateshop.co(...)-motosafe-k26-220200

Die is nu 20 eu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:08:39 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160258837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Geelman het volgende:

[..]

Waarom is iedereen zo bang voor pekel? Auto's rijden toch ook gewoon? :? Zag onderweg trouwens behoorlijk veel medemotorrijders vanmiddag.

Ik moet nu echt snel oorbescherming gaan regelen, want dit gaat niet lang goed zo... :')
Omdat auto's niet volhangen met onbeschermd aluminium, en motorblokken die mooi kaalgevreten zijn onder motorkappen en plastic weggemoffeld zitten. Als je ooit een pekelbike uit elkaar hebt getrokken weet je waarom.

Je mooi gepoetste brommertje gaat er gewoon van naar de klote, en pekelschade is onherstelbaar; als de vellen eenmaal aan je blok hangen is het te laat, en halveert de waarde van je motor.

Mijn AT's reden altijd gewoon met pekel, maar die baggerde ik helemaal vol met WD40 in het najaar, en daar zat zo'n dikke laag bagger, vet en zooi op dat zout niet echt bij het kwetsbare spul kwam. De CB blijft gewoon binnen tot posertemperaturen en zoutloos; gay, maar the only way.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:13:03 #22
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160258948
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Omdat auto's niet volhangen met onbeschermd aluminium, en motorblokken die mooi kaalgevreten zijn onder motorkappen en plastic weggemoffeld zitten. Als je ooit een pekelbike uit elkaar hebt getrokken weet je waarom.

Je mooi gepoetste brommertje gaat er gewoon van naar de klote, en pekelschade is onherstelbaar; als de vellen eenmaal aan je blok hangen is het te laat, en halveert de waarde van je motor.
Ja ok, als je een mooie dure fiets hebt kan ik het begrijpen, maar dat ding van mij was even duur als een nieuwe trapfiets. Ik heb hem mooi in de olie gezet, maar dan moet 'ie werken ook!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 15:17:31 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160259038
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:13 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ja ok, als je een mooie dure fiets hebt kan ik het begrijpen, maar dat ding van mij was even duur als een nieuwe trapfiets. Ik heb hem mooi in de olie gezet, maar dan moet 'ie werken ook!
Tsja, ieder voor zich.. de mijne is ook niet heel vreselijk duur-duur, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik met corroderend alu. Daarbij is het een naked, dus het is meteen raak. De AT is een kuipbak, dus komt er sowieso niet meteen zout óveral, en wat er wél aan schade ontstaat (je voorkomt veel, maar niet alles) zit achter plastic.

Ben wel weer op zoek naar een AT, maar die zijn erg dun gezaaid tegenwoordig, en als je er eentje tegenkomt kost ie meteen de dikke vette hoofdprijs óf er staan al 2 rondjes aardbol op :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 februari 2016 @ 16:37:43 #24
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160260653
Tja, het is allemaal niet ideaal inderdaad, maar ik wil wel gewoon kunnen rijden! :)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160262220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:06 schreef Geelman het volgende:

[..]

Als jij hem toch over hebt... :)
Alleen als je m gaat gebruiken. Anders ken ik nog wel meer mensen die 'm zouden willen.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 19:14:44 #26
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160263992
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Alleen als je m gaat gebruiken. Anders ken ik nog wel meer mensen die 'm zouden willen.
In dat geval test ik eerst eens zo'n setje van Alpine! ;)

Maar wel bedankt voor het aanbod! ^O^
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160264842
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:13 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens!
Zo, net weer thuis; leuk joh, binnendoor rijden. Keek vanmorgen nog of je een rondje draaide, maar toen ik je niet achter me zag, had ik al zo'n vermoeden dat je wel iets beters te doen had. Hornet stond je goed hoor :D

Motorjeans gekocht! :7
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160267611
Die kortingcode kan je gewoon voor alles gebruiken hoor, generiek als wat
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:20:28 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160268055
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:46 schreef mjan het volgende:

[..]

Zo, net weer thuis; leuk joh, binnendoor rijden. Keek vanmorgen nog of je een rondje draaide, maar toen ik je niet achter me zag, had ik al zo'n vermoeden dat je wel iets beters te doen had. Hornet stond je goed hoor :D

Motorjeans gekocht! :7
Ga je geen spijt van krijgen als het +18 graden is :7
pi_160269018
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:08 schreef Maegrim het volgende:
Die kortingcode kan je gewoon voor alles gebruiken hoor, generiek als wat
Is ook zo, maar de actie op de website loopt maar tot zondag. Deze gaat nog twee weken extra door. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:17:01 #31
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160270119
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ga je geen spijt van krijgen als het +18 graden is :7
Ik heb alleen motorjeans. Maar deze zijn wel winddicht.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160304477
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:59 schreef Geelman het volgende:

[..]

Waarom is iedereen zo bang voor pekel? Auto's rijden toch ook gewoon? :? Zag onderweg trouwens behoorlijk veel medemotorrijders vanmiddag.

Ik moet nu echt snel oorbescherming gaan regelen, want dit gaat niet lang goed zo... :')
Ik spreek je wel weer als je de lagers van je suspension linker mag gaan vervangen :') man man man..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 29 februari 2016 @ 08:07:22 #33
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160306564
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik spreek je wel weer als je de lagers van je suspension linker mag gaan vervangen :') man man man..
Maar dat ding van jou had toch al 120k gelopen? Tegen die tijd is dat ding van mij al gerecycled tot nieuwe Bandietjes.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160307022
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tsja, ieder voor zich.. de mijne is ook niet heel vreselijk duur-duur, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik met corroderend alu. Daarbij is het een naked, dus het is meteen raak. De AT is een kuipbak, dus komt er sowieso niet meteen zout óveral, en wat er wél aan schade ontstaat (je voorkomt veel, maar niet alles) zit achter plastic.

Ben wel weer op zoek naar een AT, maar die zijn erg dun gezaaid tegenwoordig, en als je er eentje tegenkomt kost ie meteen de dikke vette hoofdprijs óf er staan al 2 rondjes aardbol op :+
Die prijzen van de AT's hebben mij al jaren verbaasd. Zijn die dingen zo zeldzaam of zijn eigenaars er zo aan gehecht dat ze ze bijna niet willen verkopen? Ben in het verleden een paar keer gaan kijken voor een AT maar zelfs met hele hoge km-standen vroegen ze nog de hoofdprijs.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160312275
Ze worden steeds zeldzamer :Y.
  maandag 29 februari 2016 @ 13:22:50 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160312516
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:15 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Die prijzen van de AT's hebben mij al jaren verbaasd. Zijn die dingen zo zeldzaam of zijn eigenaars er zo aan gehecht dat ze ze bijna niet willen verkopen? Ben in het verleden een paar keer gaan kijken voor een AT maar zelfs met hele hoge km-standen vroegen ze nog de hoofdprijs.
Alles bij elkaar denk ik.. Het is een oerdegelijk ding, loopt easy over de ton, zit is perfect, ze kunnen alles, van dom commuten tot lekker door het zand en de bagger banjeren, gaat zelden kapot, onderhoud is een makkie en er is een flinke club bezitters die er idd niet vanaf wil. Ik hoopte eigenlijk dat het aanbod wat groter zou worden met de introductie van de crf, maar dat valt tot nog toe een beetje tegen :{

Over achterlijke prijzen gesproken, dan moet je eens gaan kijken wat ze voor KTM Adv's durven te vragen :X Dat is één van de alternatieven, en dan ben je nog zwaar aan de beurt met onderhoud, want onderdelen van KTM worden volgens mij gemaakt van goud en platina.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 29 februari 2016 @ 13:32:26 #37
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160312746
Begin van de maand gekeken naar een transalp. Die prijzen beginnen ook waanzin te worden. 1800 voor een '89 met 70K.

Mijn eerste haalde ik voor ¤750 bij een dealer vandaan. Ook uit '89 :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_160314941
Sommige motoren staan voor veel te veel in de markt
  maandag 29 februari 2016 @ 15:34:03 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160315806
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
Sommige motoren staan voor veel te veel in de markt
Jeh, nadeel van marktwerking; vraag en aanbod.

Alpjes zijn idd een beetje hetzelfde verhaal aan het worden, de onverwoestbare oldies worden steeds meer waard, omdat de elektronische versie het gewoon nét niet is.

De nieuwe AT schijnt trouwens best wel een heel aardig ding te zijn als ik de reviews kijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160319540
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jeh, nadeel van marktwerking; vraag en aanbod.

Alpjes zijn idd een beetje hetzelfde verhaal aan het worden, de onverwoestbare oldies worden steeds meer waard, omdat de elektronische versie het gewoon nét niet is.

De nieuwe AT schijnt trouwens best wel een heel aardig ding te zijn als ik de reviews kijk.
daarom heb ik ook de laatste xjr1300 versie met carburateurs
pi_160333031
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alles bij elkaar denk ik.. Het is een oerdegelijk ding, loopt easy over de ton, zit is perfect, ze kunnen alles, van dom commuten tot lekker door het zand en de bagger banjeren, gaat zelden kapot, onderhoud is een makkie en er is een flinke club bezitters die er idd niet vanaf wil. Ik hoopte eigenlijk dat het aanbod wat groter zou worden met de introductie van de crf, maar dat valt tot nog toe een beetje tegen :{

Over achterlijke prijzen gesproken, dan moet je eens gaan kijken wat ze voor KTM Adv's durven te vragen :X Dat is één van de alternatieven, en dan ben je nog zwaar aan de beurt met onderhoud, want onderdelen van KTM worden volgens mij gemaakt van goud en platina.
Duidelijk, dank je.
KTM is helemaal over de top ja, denken een beetje dat ze BMW zijn, maar dan zonder de degelijkheid..
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:10:11 #42
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160333085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:57 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Duidelijk, dank je.
KTM is helemaal over de top ja, denken een beetje dat ze BMW zijn, maar dan zonder de geitenwollensokken
fixed
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160333112
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:10 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

fixed
Zucht, heb jij een moeilijke jeugd gehad of zo?
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:30:38 #44
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160333204
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:17 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Zucht, heb jij een moeilijke jeugd gehad of zo?
die heb ik nog steeds ;)
Vorig jaar op de motorbeurs zei ik hetzelfde bij de BMW stand, mooie is dat die kerel van BMW zelf ook zei dat ze wel een beetje vast zaten aan dat beeld inderdaad.
Sommige modellen zijn leuk hoor, maar ze worden teveel als straat motoren gebruikt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160333295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:30 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

die heb ik nog steeds ;)
Vorig jaar op de motorbeurs zei ik hetzelfde bij de BMW stand, mooie is dat die kerel van BMW zelf ook zei dat ze wel een beetje vast zaten aan dat beeld inderdaad.
Sommige modellen zijn leuk hoor, maar ze worden teveel als straat motoren gebruikt.
Als jij een BMW K1300 of S1000RR een geitewollensokken machine wil noemen wil ik graag weten wat jijzelf rijdt, want dat moet dan zoveel beter zijn.... Dit is ongeveer de zienswijze van Harley-rijders, die álle andere motoren homo-machines vinden. Het vervelende voor hun is dat ze continue het stof happen dat deze "homo-machines" opwerpen, ongeacht of hun Harley voor de verandering eens rijdt of zoals gebruikelijk met pech staat.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:46:08 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160334078
BMW is de laatste jaren wel verbeterd qua imago. Ze voeren wel een paar vette motoren. Vroeger was het wel saai (incluis mijn eigen motor)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160334855
er ging 22,6L in de tank _O- w/
pi_160335293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:32 schreef Salatrel het volgende:
er ging 22,6L in de tank _O- w/
Dat is zeg maar een pakje Wicky appelsap weg van een stukje lopen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160335622
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat is zeg maar een pakje Wicky appelsap weg van een stukje lopen?
zoiets ja
pi_160335810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:57 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Duidelijk, dank je.
KTM is helemaal over de top ja, denken een beetje dat ze BMW zijn, maar dan zonder de degelijkheid..
Ik mocht vorig jaar op een splinternieuwe 1200GS testrijden. Het ding viel gewoon uit toen ik 60 reed op de provinciale weg. Opnieuw starten onder het rijden en ik kon weer verder. Was een interessante ervaring.
pi_160335898
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik mocht vorig jaar op een splinternieuwe 1200GS testrijden. Het ding viel gewoon uit toen ik 60 reed op de provinciale weg. Opnieuw starten onder het rijden en ik kon weer verder. Was een interessante ervaring.
Elke motor kan met problemen komen te staan, zeker de modernere, computergestuurde machines. Wat storingsgevoeligheid betreft gaat er niets boven een ouderwetse motor, met carburateurs en een oersimpele kabelboom.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160335961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:27 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Elke motor kan met problmen komen te staan, zeker de modernere, computergestuurde machines. Wat storingsgevoeligheid betreft gaat er niets boven een ouderwetse motor, met carburateurs en een oersimpele kabelboom.
Weet ik, en het zegt ook niet per se iets over de betrouwbaarheid van BMW als merk. Hoewel dit ook een mooi verhaal blijft.
pi_160336041
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Weet ik, en het zegt ook niet per se iets over de betrouwbaarheid van BMW als merk. Hoewel dit ook een mooi verhaal blijft.
BMW heeft inderdaad met de nieuwere modellen wat problemen gehad. Dat komt voornamelijk omdat ze de versnellingsbakken en motoren wat wilden "verfijnen". Met mijn oude R80ST was elke schakelhandeling een blok verderop te horen, men zei ook wel eens spottend dat BMW tractor-versnellingsbakken gebruikte. Mijn latere BMW K100RS schakelde al iets beter, die hoorde je nog maar 5-6 huizen verderop. De modernere BMW's zoals de GS1200 schakelen nog soepeler, alleen zijn ze waarschijnlijk iets te ver gegaan en zijn ze behoorlijk wat kwetsbaarder geworden.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160336945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:27 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Elke motor kan met problemen komen te staan, zeker de modernere, computergestuurde machines. Wat storingsgevoeligheid betreft gaat er niets boven een ouderwetse motor, met carburateurs en een oersimpele kabelboom.
totdat je zelf zo'n brik hebt en er elke 100 km mee aan de kant staat :')
pi_160337082
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:20 schreef Daantke het volgende:

[..]

totdat je zelf zo'n brik hebt en er elke 100 km mee aan de kant staat :')
Wel eens van onderhoud gehoord?
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160345356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:26 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Wel eens van onderhoud gehoord?
Onderhoud?
Oh... dat scheelde dus aan de Alp :s)
pi_160345909
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:26 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Wel eens van onderhoud gehoord?
Eerst generaliseer je dat harleys altijd pech hebben. Dan hebben sommige van ons slechte ervaring met bmw en dan licht het zeker daar niet aan? :')

Prima dat je een BMW fanboy bent. Maar leer er maar mee leven dat mensen een verschillende smaak hebben.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:34:35 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160346514
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat is zeg maar een pakje Wicky appelsap weg van een stukje lopen?
Did that vorig jaar met de CB toen de tellerbak het niet deed, niet grapzaam als het warm is.

quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:20 schreef Daantke het volgende:

[..]

totdat je zelf zo'n brik hebt en er elke 100 km mee aan de kant staat :')
Heb je enig idee waarom er nog best veel 60+ jaar oude motoren rondrijden?

Indien ja; vraag je nou eens af of de gemiddelde injectiebrommert met computergestuurde kutvering en allerlei andere kermis dat ook gaat halen?

Die ouwe zooi werd degelijk gebouwd, omdat je fucked was als je ergens stil kwam te staan met pech. Tegenwoordig pak je je platte roeptoeter uit je zak en je belt je mama. In 1950 kon je 10 kilometer lopen om zo'n groen hok met draaischijfie te vinden. Tegenwoordig is het blijkbaar niet meer zo spannend om dingen betrouwbaar te maken, men bouwt liever voor de mooi, en het esthetische en het :r milieu :r , dus alles moet elektronisch, en dat is niet echt een verbetering voor de duurzaamheid van een product.

Mechanica is repairable, en elektronica is replaceable, alleen de vraag is hoe lang de onderdelen verkrijgbaar blijven.

Een motor blijft altijd betrouwbaar, als hij maar wordt onderhouden. Geldt trouwens ook voor auto's, fietsen, je Honda-grasmaaier, alles. Als hij je regelmatig in de steek laat, kun je beter eerst de hand in eigen boezem steken, want dat ligt vaak écht aan jezelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160347030
Ik heb winterhandschoenen gekocht... In maart. :+

Voor maar ¤25. Met Gore-Tex. :9

Het rijdt raar. Weinig gevoel enzo. :{

Doei dagboek. :*
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:13:35 #60
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160347430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:41 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Als jij een BMW K1300 of S1000RR een geitewollensokken machine wil noemen wil ik graag weten wat jijzelf rijdt, want dat moet dan zoveel beter zijn.... Dit is ongeveer de zienswijze van Harley-rijders, die álle andere motoren homo-machines vinden. Het vervelende voor hun is dat ze continue het stof happen dat deze "homo-machines" opwerpen, ongeacht of hun Harley voor de verandering eens rijdt of zoals gebruikelijk met pech staat.
tuurlijk zeg ik niet dat een s1000rr een oude lullen machine is, maar het BMW merk wordt nog steeds wel geassocieerd met oude grijze sokken GS rijders. Maar ik snap dat je lange tenen uit je geitenwollen sokken steken ;)
Als je al zo serieus in gaat op zo'n opmerking krijg je het nog zwaar in dit topic. Hoe vaak het BMW gele hesjes verhaal al wel niet langskomt. Als je een 125cc had gereden had je helemaal een probleem :') vraag maar aan Nero ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160347568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

tuurlijk zeg ik niet dat een s1000rr een oude lullen machine is, maar het BMW merk wordt nog steeds wel geassocieerd met oude grijze sokken GS rijders. Maar ik snap dat je lange tenen uit je geitenwollen sokken steken ;)
Als je al zo serieus in gaat op zo'n opmerking krijg je het nog zwaar in dit topic. Hoe vaak het BMW gele hesjes verhaal al wel niet langskomt. Als je een 125cc had gereden had je helemaal een probleem :') vraag maar aan Nero ;)
Ik trek deze even uit de oude doos:

_O-

O, en 250cc he. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:55:52 #62
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160350742
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:18 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik trek deze even uit de oude doos:
[ afbeelding ]
_O-

O, en 250cc he. :+
ohja sorry het was wel een racer! En die foto is goud :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:24:14 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160354117
Wat is de context van die foto?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160360041
Net de TomTom Rider 40 gekregen van mijn vriendin. :7

Lijkt me handig. Gebruiken jullie iets van navigatie?
pi_160360128
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 06:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net de TomTom Rider 40 gekregen van mijn vriendin. :7

Lijkt me handig. Gebruiken jullie iets van navigatie?
OsmAnd! Meestal wel tevreden over.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 2 maart 2016 @ 07:24:19 #66
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160360159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 06:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net de TomTom Rider 40 gekregen van mijn vriendin. :7

Lijkt me handig. Gebruiken jullie iets van navigatie?
TomTom Europe voor Android met oordopjes.

Niet ideaal maar ik kom er meestal wel. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160360627
Zumo 590
pi_160360673
Ik reed altijd met een bluetooth oortje in met Google Maps (die me sprekend dan aanwijzingen gaf).

Denk dat een echte navigatie wel ideaal is met kronkelweggetjes e.d.

Ik dacht alleen dat Garmin marktleider was voor motornavigatie. Iemand ervaring met TomTom? Ik mag hem nog ruilen voor een Garmin als ik wil. :9
pi_160360763
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

tuurlijk zeg ik niet dat een s1000rr een oude lullen machine is, maar het BMW merk wordt nog steeds wel geassocieerd met oude grijze sokken GS rijders. Maar ik snap dat je lange tenen uit je geitenwollen sokken steken ;)
Als je al zo serieus in gaat op zo'n opmerking krijg je het nog zwaar in dit topic. Hoe vaak het BMW gele hesjes verhaal al wel niet langskomt. Als je een 125cc had gereden had je helemaal een probleem :') vraag maar aan Nero ;)
Ondertussen weet ik dat jij BMW een geitewollensokken merk vindt, dat je genoeg weet als mensen zeggen dat ze een motorscooter rijden en ondertussen geef je maar geen antwoord op wat voor motor je zelf rijdt. Je komt over als iemand die overal commentaar op heeft en zelden iets nuttigs toevoegt. En ik ga vaker serieus op iets in omdat ik graag wil weten hoe mensen aan hun standpunt komen; zijn dat vooroordelen (nooit zelf op een dergelijke machine gereden) of spreken ze uit ervaring?

[ Bericht 0% gewijzigd door BMWK111RS op 02-03-2016 08:51:51 (typefout) ]
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160361829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Wat is de context van die foto?
Ik stond eens (voor) in de file bij de Leidse Rijntunnel. Deze BMW rijdert met stickers en fluo stond er ook. "Typische" R1200GS rijder zo. :+

De hele foto laat 10/15 motoren zien, en dat was de reden dat ik de foto nam: een groep motorrijders die straks snoeihard door de tunnel zou blèren. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:20:04 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160361858
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:51 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ondertussen weet ik dat jij BMW een geitewollensokken merk vindt, dat je genoeg weet als mensen zeggen dat ze een motorscooter rijden en ondertussen geef je maar geen antwoord op wat voor motor je zelf rijdt. Je komt over als iemand die overal commentaar op heeft en zelden iets nuttigs toevoegt. En ik ga vaker serieus op iets in omdat ik graag wil weten hoe mensen aan hun standpunt komen; zijn dat vooroordelen (nooit zelf op een dergelijke machine gereden) of spreken ze uit ervaring?
Dude, zit niet zo krampachtig je brommert te verdedigen :') Ik begrijp dat je je aangevallen voelt, maar je kunt er domweg niet omheen dat sinds jaar en dag, naja, eigenlijk sinds de K-serie, deze erg populair is bij de wat oudere motorrijders, gewoon omdat het ding een lekkere kuip heeft/had. En juist die kuip maakte het eigenlijk tot een saai hok (vind ik), en daardoor ook dat stoffige ouwelullen imago.
Jij het toch een RS trouwens? K serie met sportievere kuip :P

Heb er wel eens naar zitten kijken als commutert, maar toentertijd vroegen ze veel te veel geld voor die dingen, net als voor de AffenTwin's nu -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:22:10 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160361874
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:17 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik stond eens (voor) in de file bij de Leidse Rijntunnel. Deze BMW rijdert met stickers en fluo stond er ook. "Typische" R1200GS rijder zo. :+

De hele foto laat 10/15 motoren zien, en dat was de reden dat ik de foto nam: een groep motorrijders die straks snoeihard door de tunnel zou blèren. :P
Ik snap heel dat newbie gelul over die GS'en niet helemaal.. het 'stoffige' imago van BMW heeft geen reet met de GS te maken :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160361989
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dude, zit niet zo krampachtig je brommert te verdedigen :') Ik begrijp dat je je aangevallen voelt, maar je kunt er domweg niet omheen dat sinds jaar en dag, naja, eigenlijk sinds de K-serie, deze erg populair is bij de wat oudere motorrijders, gewoon omdat het ding een lekkere kuip heeft/had. En juist die kuip maakte het eigenlijk tot een saai hok (vind ik), en daardoor ook dat stoffige ouwelullen imago.
Jij het toch een RS trouwens? K serie met sportievere kuip :P

Heb er wel eens naar zitten kijken als commutert, maar toentertijd vroegen ze veel te veel geld voor die dingen, net als voor de AffenTwin's nu -O-
Ik zit niet krampachtig mijn brommert te verdedigen, ben alleen altijd benieuwd waar mensen hun commentaar op baseren. Afzeiken kan (en doet) iedereen.
Helaas heb ik de RS niet meer. En juist die RS serie gooide dat stoffige imago overhoop. Mijn K100RS liep volgens BMW over de 220 km/u en dat voor een motor met maar 90pk. Overigens liep mijn R80ST ook vrolijk over de 180 km/uur op de teller en dat voor een naked bike met een agrarisch gebouwde 2 cylinder.

En de prijzen zijn inderdaad heel hoog, maar net als de AT draaien BMW's zonder problemen hoge km-standen, de mijn is weg gegaan met meer dan 140.000 op de teller en startte en liep nog als een zonnetje. Je krijgt wel waar voor je geld met dat soort machines.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160362087
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik snap heel dat newbie gelul over die GS'en niet helemaal.. het 'stoffige' imago van BMW heeft geen reet met de GS te maken :')
Ik wil een GS en ben dan ook gewoon jaloers. ;(

Seriously. Lijkt me machtig mooi zo'n ding.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:44:19 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160362155
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:31 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ik zit niet krampachtig mijn brommert te verdedigen, ben alleen altijd benieuwd waar mensen hun commentaar op baseren. Afzeiken kan (en doet) iedereen.
Helaas heb ik de RS niet meer. En juist die RS serie gooide dat stoffige imago overhoop. Mijn K100RS liep volgens BMW over de 220 km/u en dat voor een motor met maar 90pk. Overigens liep mijn R80ST ook vrolijk over de 180 km/uur op de teller en dat voor een naked bike met een agrarisch gebouwde 2 cylinder.

En de prijzen zijn inderdaad heel hoog, maar net als de AT draaien BMW's zonder problemen hoge km-standen, de mijn is weg gegaan met meer dan 140.000 op de teller en startte en liep nog als een zonnetje. Je krijgt wel waar voor je geld met dat soort machines.
Daarom keek ik toentertijd ook naar een K, domweg omdat bomproof en geen gezeik... Heb eigenlijk altijd AT's en allroad-achtige dingen gehad, toen mijn laatste AT geklauwd werd heb ik die GTR gekocht, is een beetje een Kawa K-serie :P Is leuk, maar ook echt puur een commuter of iets voor lange afstanden, alleen geeft het eigenlijk helemaal geen motorrijd-gevoel. Als je rijwind wilt, moet je of gaan staan, of naast je motor gaan hangen; op een warme zomerdag ging je kapot op dat ding. Kon je op een LT iig nog de ruit laten zakken ;)

Nu heb ik de CB al een tijdje, is leuk, dikke power, maar eigenlijk te lomp voor mij, of is het andersom? O-) Ik wil weer een rij-brommer; eentje die vies mag worden, eentje die ik niet hóef te poetsen en waarvan ik lachend een foto kan maken als hij op één oor ligt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:45:49 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160362176
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:38 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik wil een GS en ben dan ook gewoon jaloers. ;(

Seriously. Lijkt me machtig mooi zo'n ding.
Mjah, een adventure dan... kweenie, ik vond de eerste GS'en lelijk en lomp, zou er wel eens een dagje op willen rijden voor de probeer, maar ik denk dat een 800je toch wel een lekker brommertje is :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160362230
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, een adventure dan... kweenie, ik vond de eerste GS'en lelijk en lomp, zou er wel eens een dagje op willen rijden voor de probeer, maar ik denk dat een 800je toch wel een lekker brommertje is :Y
Ja, wel de nieuwe generatie met de hoekige koplampen. Niet die schele zoals hierboven op de foto staat. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160362246
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daarom keek ik toentertijd ook naar een K, domweg omdat bomproof en geen gezeik... Heb eigenlijk altijd AT's en allroad-achtige dingen gehad, toen mijn laatste AT geklauwd werd heb ik die GTR gekocht, is een beetje een Kawa K-serie :P Is leuk, maar ook echt puur een commuter of iets voor lange afstanden, alleen geeft het eigenlijk helemaal geen motorrijd-gevoel. Als je rijwind wilt, moet je of gaan staan, of naast je motor gaan hangen; op een warme zomerdag ging je kapot op dat ding. Kon je op een LT iig nog de ruit laten zakken ;)

Nu heb ik de CB al een tijdje, is leuk, dikke power, maar eigenlijk te lomp voor mij, of is het andersom? O-) Ik wil weer een rij-brommer; eentje die vies mag worden, eentje die ik niet hóef te poetsen en waarvan ik lachend een foto kan maken als hij op één oor ligt.
Je zou eens naar de F800GS van BMW kunnen kijken. Die zijn stukken lichter, hebben een staande twin die origineel door Rotax is ontwikkeld, riem-aandrijving en zijn na wat kinderziektes aardig betrouwbaar. Helaas loop je wel weer tegen de bekende BMW-prijzen aan, maar je hebt dan ook wel wat. Een R-serie GS is nog leuker, maar dat zijn geen echte gooi- en smijtfietsen, daar zijn ze domweg te groot en te zwaar voor.
Wat ze wel zijn:
- oer-betrouwbaar, want simpele techniek
- verschrikkelijk makkelijk te rijden als ze eenmaal rollen
- wegligging in de bochten waarvan je denkt dat het niet mogelijk is met zo'n olifant
- lomp sterk, want boxerkoppel
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:52:04 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160362252
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:50 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja, wel de nieuwe generatie met de hoekige koplampen. Niet die schele zoals hierboven op de foto staat. :P
Een koplamp moet fatsoenlijk licht geven en je zichtbaar maken.

Maar een beetje symmetrie kan geen kwaad idd :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160362261
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik reed altijd met een bluetooth oortje in met Google Maps (die me sprekend dan aanwijzingen gaf).

Denk dat een echte navigatie wel ideaal is met kronkelweggetjes e.d.

Ik dacht alleen dat Garmin marktleider was voor motornavigatie. Iemand ervaring met TomTom? Ik mag hem nog ruilen voor een Garmin als ik wil. :9
Even ingelezen. Ik ga mijn TomTom Rider 40 toch inruilen voor de TomTom Rider 400. Flitsinfo is voor mij toch wel handig. :@
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:57:42 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160362330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:51 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Je zou eens naar de F800GS van BMW kunnen kijken. Die zijn stukken lichter, hebben een staande twin die origineel door Rotax is ontwikkeld, riem-aandrijving en zijn na wat kinderziektes aardig betrouwbaar. Helaas loop je wel weer tegen de bekende BMW-prijzen aan, maar je hebt dan ook wel wat. Een R-serie GS is nog leuker, maar dat zijn geen echte gooi- en smijtfietsen, daar zijn ze domweg te groot en te zwaar voor.
Wat ze wel zijn:
- oer-betrouwbaar, want simpele techniek
- verschrikkelijk makkelijk te rijden als ze eenmaal rollen
- wegligging in de bochten waarvan je denkt dat het niet mogelijk is met zo'n olifant
- lomp sterk, want boxerkoppel
Fje zou kunnen als ik tzt écht geen fatsoenlijke AT kan scoren en ik het zoeken zat word. R -> neh; ik heb ook geen vriendin van 120 kilo. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160362376
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Fje zou kunnen als ik tzt écht geen fatsoenlijke AT kan scoren en ik het zoeken zat word. R -> neh; ik heb ook geen vriendin van 120 kilo. :+
Hahaha, als je die zou hebben zou die zonder moeite mee kunnen op de R-serie GS :P
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160362410
Echt veel betaalbare alternatieven voor de AT zijn er denk ik ook niet. Suzuki en Yamaha hebben wel wat, maar die vind ik persoonlijk niet van hetzelfde kaliber (Suzuki) of zeldzaam en daardoor prijzig (Yamaha)
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160362521
Je zou trouwens eventueel wel kunnen kijken naar een Yamaha TDM, hoewel die meer op asfalt dan op off-road afgesteld zijn. Maar met een ander setje banden zou die het off-road best aardig kunnen doen, alle ingrediënten zijn aanwezig:
- dikke (850-900cc) staande twin
- hoge ground-clearance (weet even de NL benaming niet :@ )
- solide techniek
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  woensdag 2 maart 2016 @ 11:11:16 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160362562
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dude, zit niet zo krampachtig je brommert te verdedigen :') Ik begrijp dat je je aangevallen voelt, maar je kunt er domweg niet omheen dat sinds jaar en dag, naja, eigenlijk sinds de K-serie, deze erg populair is bij de wat oudere motorrijders, gewoon omdat het ding een lekkere kuip heeft/had. En juist die kuip maakte het eigenlijk tot een saai hok (vind ik), en daardoor ook dat stoffige ouwelullen imago.
Jij het toch een RS trouwens? K serie met sportievere kuip :P

Heb er wel eens naar zitten kijken als commutert, maar toentertijd vroegen ze veel te veel geld voor die dingen, net als voor de AffenTwin's nu -O-
Niemand zou ook moeten ontkennen dat het geen spannend apparaat is. Hoewel hij wel gelijk erg makkelijk stuurt en rijdt. Ik heb er best lol op, meer dan ik had verwacht in elk geval.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160362771
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Niemand zou ook moeten ontkennen dat het geen spannend apparaat is. Hoewel hij wel gelijk erg makkelijk stuurt en rijdt. Ik heb er best lol op, meer dan ik had verwacht in elk geval.
Jij zegt het beter dan ik, als je een keer op zo'n fiets rijdt besef je pas hoe goed ze zijn.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160363303
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:09 schreef BMWK111RS het volgende:
Je zou trouwens eventueel wel kunnen kijken naar een Yamaha TDM, hoewel die meer op asfalt dan op off-road afgesteld zijn. Maar met een ander setje banden zou die het off-road best aardig kunnen doen, alle ingrediënten zijn aanwezig:
- dikke (850-900cc) staande twin
- hoge ground-clearance (weet even de NL benaming niet :@ )
- solide techniek
grondspeling een optie?
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:12:24 #88
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160363759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:31 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ik zit niet krampachtig mijn brommert te verdedigen, ben alleen altijd benieuwd waar mensen hun commentaar op baseren. Afzeiken kan (en doet) iedereen.
Helaas heb ik de RS niet meer. En juist die RS serie gooide dat stoffige imago overhoop. Mijn K100RS liep volgens BMW over de 220 km/u en dat voor een motor met maar 90pk. Overigens liep mijn R80ST ook vrolijk over de 180 km/uur op de teller en dat voor een naked bike met een agrarisch gebouwde 2 cylinder.

En de prijzen zijn inderdaad heel hoog, maar net als de AT draaien BMW's zonder problemen hoge km-standen, de mijn is weg gegaan met meer dan 140.000 op de teller en startte en liep nog als een zonnetje. Je krijgt wel waar voor je geld met dat soort machines.
het zijn saaie hokken. Klaar.
De proefritten hebben me ook niet overtuigd. Dat verhaal van uitvallen tijdens de proefrit heb ik ook gehad.

En het zijn saaie hokken. Hoe krampachtig je ze ook verdedigd. En ondanks alles zijn er mensen die ze mooi vinden. Maar daar kan ik ze ook niet bij helpen :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:13:02 #89
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160363773
1000rr uitgezonderd :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:39:29 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160364346
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:13 schreef stinkie het volgende:
1000rr uitgezonderd :')
s1000r en xr zijn ook tof. En de R Nine T zou ik ook graag hebben.

Maar als kilometervreter cq pekelbeest zijn ze prima
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 maart 2016 @ 13:23:01 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160365405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:09 schreef BMWK111RS het volgende:
Je zou trouwens eventueel wel kunnen kijken naar een Yamaha TDM, hoewel die meer op asfalt dan op off-road afgesteld zijn. Maar met een ander setje banden zou die het off-road best aardig kunnen doen, alle ingrediënten zijn aanwezig:
- dikke (850-900cc) staande twin
- hoge ground-clearance (weet even de NL benaming niet :@ )
- solide techniek
Neh, groot voorwiel is een must als je van het asfalt af wilt, of je moet je graag in een horizontale positie bevinden, maar dan kun je beter in je nest blijven liggen :+

There is no substitute, of je moet de KTM kant op, of een oldie Tenere 750, maar die laatste is domweg minder mooi als een AT.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2016 @ 14:45:12 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160367218
Hodverrrr.. nu heb ik de hele tijd van die lompe beierse toerbuffels in dat adblok links :(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160368411
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eerst generaliseer je dat harleys altijd pech hebben. Dan hebben sommige van ons slechte ervaring met bmw en dan licht het zeker daar niet aan? :')

Prima dat je een BMW fanboy bent. Maar leer er maar mee leven dat mensen een verschillende smaak hebben.
Gedeeltelijk ja, maar de oudere Harley's hadden een grote ontwerpfout waardoor ze niet anders dan stuk konden gaan. En jij weet net zo goed als ik dat je alles kapot krijgt als je maar flink je best doet. En natuurlijk kan je een slechte ervaring hebben met BMW, er zijn vast ook mensen die een slechte ervaring hebben met Rolls Royce. Waar het mij om gaat is dat iemand álle BMW-rijders als geitenwollensokken figuren aanduidt en dat probeer ik te weerleggen.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160368480
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:48 schreef Salatrel het volgende:

[..]

grondspeling een optie?
Dat is het, kon er alleen niet op komen. :@
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160368600
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
Hodverrrr.. nu heb ik de hele tijd van die lompe beierse toerbuffels in dat adblok links :(
zoals de BMW Motorrad R1200GS?
pi_160368609
Voor de betere off-road ervaring natuuelijk gewoon een Honda c90
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:47:20 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160368754
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zoals de BMW Motorrad R1200GS?
Is er ook Financial lease voor een adventure BMW? Of alleen voor een BMW tour motor?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160368814
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is er ook Financial lease voor een adventure BMW? Of alleen voor een BMW tour motor?
3asy Ride toch?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160368820
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is er ook Financial lease voor een adventure BMW? Of alleen voor een BMW tour motor?
of op BMW premium occassions
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:53:06 #100
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160368879
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neh, groot voorwiel is een must als je van het asfalt af wilt, of je moet je graag in een horizontale positie bevinden, maar dan kun je beter in je nest blijven liggen :+

There is no substitute, of je moet de KTM kant op, of een oldie Tenere 750, maar die laatste is domweg minder mooi als een AT.
Ik ben stiekem weer aan het kijken naar een s10.... toch mis ik hem wel weer. En een maat heeft er weer een dus mooi excuus om samen keer weg te rijden dan. Maar ben aan het kijken of een 660 zoals sala ook te doen is.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160368938
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben stiekem weer aan het kijken naar een s10.... toch mis ik hem wel weer. En een maat heeft er weer een dus mooi excuus om samen keer weg te rijden dan. Maar ben aan het kijken of een 660 zoals sala ook te doen is.
het eerste model is alweer van 2008 dus inmiddels 8 jaar oud... ga je voor de XT660R (enduro versie) dat model is nog iets ouder/lichter
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:15:04 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160369350
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:56 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het eerste model is alweer van 2008 dus inmiddels 8 jaar oud... ga je voor de XT660R (enduro versie) dat model is nog iets ouder/lichter
Zat ik ook al naar te kijken, probleem is dat ik van de s10 wel fijn vond dat ie ook rap was! (natuurlijk relatief ten opzichte van anderen)

edit; ff die Royal enfield in de gaten houden
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:09:25 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160370708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben stiekem weer aan het kijken naar een s10.... toch mis ik hem wel weer. En een maat heeft er weer een dus mooi excuus om samen keer weg te rijden dan. Maar ben aan het kijken of een 660 zoals sala ook te doen is.
Vast wel, als je de kentekenplaat effe goed vastzet :P

Tis geen classic allroad natuurlijk, maar zal best goed rijden :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:19:31 #104
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160373524
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is er ook Financial lease voor een adventure BMW? Of alleen voor een BMW tour motor?
denk dat het dan voordeliger is om 'm zakelijk aan te schaffen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 4 maart 2016 @ 08:57:03 #105
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160409588
Hi!

Lange tijd al een lurker maar sinds kort besloten mijn oude nauwelijks gebruikte account maar eens af te stoffen. Ik heb sinds kort mijn A2 rijbewijs gehaald en meteen daarna mijn eigen motor. Begonnen als experiment om te kijken wat ik ervan vond en vervolgens verslaafd geraakt en alle examens in 1x behaald. Ik rij in de omgeving Z-H dus halloo! Zijn er nog meer rijders die met dit weer de tweewieler nog gebruiken? :P

Groetjes,
BG
Een ekte vent rijdt motor
  vrijdag 4 maart 2016 @ 09:41:09 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160410249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:41 schreef Salatrel het volgende:
Voor de betere off-road ervaring natuuelijk gewoon een Honda c90
Maakt niet uit welke motor je kiest, maar wat je er mee doet. ;)


^O^ Geen eens een motor.

on-topic.
Zeer tevreden hier met een F800GS. Nog geen meter mee van de weg geweest, maar toch.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_160410608
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:57 schreef Beetjegek het volgende:
Hi!

Lange tijd al een lurker maar sinds kort besloten mijn oude nauwelijks gebruikte account maar eens af te stoffen. Ik heb sinds kort mijn A2 rijbewijs gehaald en meteen daarna mijn eigen motor. Begonnen als experiment om te kijken wat ik ervan vond en vervolgens verslaafd geraakt en alle examens in 1x behaald. Ik rij in de omgeving Z-H dus halloo! Zijn er nog meer rijders die met dit weer de tweewieler nog gebruiken? :P

Groetjes,
BG
Hi BG,

Welkom terug op Fok!. Wat voor iets rijd je?

En ja, er zijn er genoeg hier die doorrijden. Een aantal met pekelfiets en een aantal gelooft niet in pekel ofzo :')
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:13:39 #108
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160410770
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hi BG,

Welkom terug op Fok!. Wat voor iets rijd je?

En ja, er zijn er genoeg hier die doorrijden. Een aantal met pekelfiets en een aantal gelooft niet in pekel ofzo :')
Bedankt Lenny_Leonard!

Ik heb een GS500'tje met staalomvlochten remkabels en volledig Laser K1 systeem (incl. db killer, beschaafd geluid dus). Meteen ook pekelfiets dus :')

edit: en wat rijd jij dan? :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Beetjegek op 04-03-2016 10:18:56 ]
Een ekte vent rijdt motor
pi_160410858
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:13 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Bedankt Lenny_Leonard!

Ik heb een GS500'tje met staalomvlochten remkabels en volledig Laser K1 systeem (incl. db killers, beschaafd geluid dus). Meteen ook pekelfiets dus :')
Leuke dingen. Sowieso naked.. O+
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:48:26 #110
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160411440
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Leuke dingen. Sowieso naked.. O+
Het lage gewicht bevalt me wel, lekker soepel. En de tweecilinder rijdt ook laag in de toeren comfortabel. Maar wat voor motor heb jij dan? Ik editte te laat :P
Een ekte vent rijdt motor
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:21:01 #111
177940 Tunafish
met staart
pi_160412258
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hi BG,

Welkom terug op Fok!. Wat voor iets rijd je?

En ja, er zijn er genoeg hier die doorrijden. Een aantal met pekelfiets en een aantal gelooft niet in pekel ofzo :')
Pekel is voor mietjes :{w
Plus, het alternatief is 4 uur per dag in het OV zitten, liever niet :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:22:55 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160412312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Pekel is voor mietjes :{w
Plus, het alternatief is 4 uur per dag in het OV zitten, liever niet :')
Of een blik met stoelverwarming, airco en een muziekje erbij :P

* SD rent keihard weg
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160412683
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 10:13 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Bedankt Lenny_Leonard!

Ik heb een GS500'tje met staalomvlochten remkabels en volledig Laser K1 systeem (incl. db killer, beschaafd geluid dus). Meteen ook pekelfiets dus :')

edit: en wat rijd jij dan? :)

Hoho. Mijn GS500 is dus geen pekelfiets hè. Dat is gewoon de leukste motor die er bestaat. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_160412815
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Of een blik met stoelverwarming, airco en een muziekje erbij :P

* SD rent keihard weg
En cruise control, tankpas.. O-)

Mijn Tiger blijft voorlopig ook nog even binnen, de hoop pekel hier op straat wordt elke dag groter ;(
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:48:58 #115
177940 Tunafish
met staart
pi_160413163
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Of een blik met stoelverwarming, airco en een muziekje erbij :P

* SD rent keihard weg
Mijn roze pasje is alleen geldig voor tweewielers ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:53:00 #116
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160413292
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoho. Mijn GS500 is dus geen pekelfiets hè. Dat is gewoon de leukste motor die er bestaat. O+
Wat leuk, welke kleur heb jij? :) oke toegegeven, het blijft wel mijn trots. Hij staat lekker in de garage :p

edit: De mijne is paars a roze. Is het dan een zij? _O-
Een ekte vent rijdt motor
pi_160413423
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Wat leuk, welke kleur heb jij? :) oke toegegeven, het blijft wel mijn trots. Hij staat lekker in de garage :p
Saturn Black, uit 2002, met van die grijze strepen op de zijkant van de tank. En inmiddels rode hendels, een nieuw stuur, en de rode remkabel ligt ook al klaar. Maar goed ik heb m'n trots 2.5 maand geleden horizontaal geparkeerd dus de tank ziet er niet meer perfect uit. :@ De pekelschade op het blok is er wel netjes afgeschaafd. :+
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:02:30 #118
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160413542
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Saturn Black, uit 2002, met van die grijze strepen op de zijkant van de tank. En inmiddels rode hendels, een nieuw stuur, en de rode remkabel ligt ook al klaar. Maar goed ik heb m'n trots 2.5 maand geleden horizontaal geparkeerd dus de tank ziet er niet meer perfect uit. :@ De pekelschade op het blok is er wel netjes afgeschaafd. :+
Ah, zelf geen schade opgelopen? Ieder z'n eigen manier om met pekel om te gaan he. De één poetst het eraf, de ander smeert het weer uit over het asfalt :+
Een ekte vent rijdt motor
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:05:13 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160413607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Mijn roze pasje is alleen geldig voor tweewielers ;(
Ah, dus dat mietjes-verhaal is stoerdoenerij om je noodzaak te verdoezelen? :+

Nah, ik ken het hoor, heb dat ook jaren geroepen, en ik had wél andere opties; auto's voor de deur zelfs, die ik niet gebruikte.. maar een paar crashes op rij met wat maanden aftermath, hebben me wakker gemaakt.. Motor rijden is leuk, maar autorijden is fijner ;)

Moet er ook wel bijvertellen dat ik minstens een uur woon-werk rijd enkele reis normaliter, en dat waar ik nu woon, er geen of iig 90% minder files staan als in het westen ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160413620
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:02 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Ah, zelf geen schade opgelopen? Ieder z'n eigen manier om met pekel om te gaan he. De één poetst het eraf, de ander smeert het weer uit over het asfalt :+
Lichte hersenschudding, verder niks gelukkig. En ja, geen halve maatregelen ditdat.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:10:11 #121
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160413738
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lichte hersenschudding, verder niks gelukkig. En ja, geen halve maatregelen ditdat.
Hersenschudding genees je wel van. Je moet wat over hebben voor je motor. Ik bewonder je toewijding :+
Een ekte vent rijdt motor
pi_160414032
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:10 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Hersenschudding genees je wel van. Je moet wat over hebben voor je motor. Ik bewonder je toewijding :+
Ja toch. Maar hoe ziet de jouwe eruit dan? Kleur, bouwjaar, Fje of Etje? :)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:32:06 #123
177940 Tunafish
met staart
pi_160414156
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, dus dat mietjes-verhaal is stoerdoenerij om je noodzaak te verdoezelen? :+

Nah, ik ken het hoor, heb dat ook jaren geroepen, en ik had wél andere opties; auto's voor de deur zelfs, die ik niet gebruikte.. maar een paar crashes op rij met wat maanden aftermath, hebben me wakker gemaakt.. Motor rijden is leuk, maar autorijden is fijner ;)

Moet er ook wel bijvertellen dat ik minstens een uur woon-werk rijd enkele reis normaliter, en dat waar ik nu woon, er geen of iig 90% minder files staan als in het westen ;)
Ssst, niet verklappen! :'(

Klopt, een auto rijden is ook veel praktischer, maar er komt altijd wel iets tussendoor waardoor ik geen lessen neem. Gaat er uiteindelijk wel eens van komen :P Dan wordt het inderdaad met dit soort omstandigheden lekker in de auto aansluiten in de files, en zodra alle troep weer van de weg is op de motor.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:35:15 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160414238
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ssst, niet verklappen! :'(

Klopt, een auto rijden is ook veel praktischer, maar er komt altijd wel iets tussendoor waardoor ik geen lessen neem. Gaat er uiteindelijk wel eens van komen :P Dan wordt het inderdaad met dit soort omstandigheden lekker in de auto aansluiten in de files, en zodra alle troep weer van de weg is op de motor.
Mwah, praktischer niet altijd; als ik naar Nijmegen moet op een normale droge dag met temperaturen >10 graden pak ik nog steeds liefst de motor. Parkeren is altijd win, en die kneuzen voor je op de provinciale weg rijden dan ook niet zo lang in de weg :P

Maar het is wel erg prettig om die keuze te hebben ja, zekerheidje :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:44:41 #125
177940 Tunafish
met staart
pi_160414479
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, praktischer niet altijd; als ik naar Nijmegen moet op een normale droge dag met temperaturen >10 graden pak ik nog steeds liefst de motor. Parkeren is altijd win, en die kneuzen voor je op de provinciale weg rijden dan ook niet zo lang in de weg :P

Maar het is wel erg prettig om die keuze te hebben ja, zekerheidje :Y
Ik kan aanzienlijk meer goederen en personen meenemen in een auto dan op een motor :+ Voor de rest boeit een auto me niet, inderdaad gedoe met parkeren en zooi.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tunafish op 04-03-2016 13:11:26 (typen is lastig met een baguette in de poten) ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:14:54 #126
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160415278
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja toch. Maar hoe ziet de jouwe eruit dan? Kleur, bouwjaar, Fje of Etje? :)
Paars/roze slingshot uit 1992 (E'tje). :) Met van die spierwitte velgen.
Een ekte vent rijdt motor
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:40:45 #127
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160417436
Die GS500 is nog behoorlijk populair, Suzuki zou hem gewoon weer in productie kunnen nemen! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:56:10 #128
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160417830
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Geelman het volgende:
Die GS500 is nog behoorlijk populair, Suzuki zou hem gewoon weer in productie kunnen nemen! :D
Komt door t A2 rijbewijs. Wie met een budget (of gwn niet meteen splinternieuw wil rijden) heeft weinig andere keus. Veel middenklasse motorfietsen zoals de cb500 en de kawasaki er5 hebben allemaal net iets teveel vermogen. Zo'n gs 500 staat bekend als redelijk betrouwbaar en vanwege de 33 of 34kw ook een goede optie voor de a2 rijder :)
Een ekte vent rijdt motor
pi_160420319
Sowieso dat de Ninja 250R een bazenbrommert blijft. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:58:21 #130
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160420479
Shit, m'n auto is stuk... ;(

Nu ben ik verplicht motor te rijden.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:00:12 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160426448
Net weer een klassieke smidsy gehad:


Ja m'n positie op de weg was iets meer naar rechts dan wenselijk, daarvoor zat een zebrapad waar ik om het wit heen moest.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:13:04 #132
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160430711
Je weet wat ze zeggen over loud pipes...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:43:14 #133
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160435003
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:00 schreef Erasmo het volgende:
smidsy
Brrr... Dan knijp je hem wel even...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:20:43 #134
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160435533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:13 schreef Catch22- het volgende:
Je weet wat ze zeggen over loud pipes...


[ Bericht 19% gewijzigd door Erasmo op 05-03-2016 11:27:20 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:25:35 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160435584
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:13 schreef Catch22- het volgende:
Je weet wat ze zeggen over loud pipes...
Jeh, they annoy the shit out of most people.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:27:56 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160435610
Godverdomme waarom kan ik niet naar een bepaalde tijd linken op Youtube :')

bit.ly/1LGKxQr
pi_160436122
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:27 schreef Erasmo het volgende:
Godverdomme waarom kan ik niet naar een bepaalde tijd linken op Youtube :')

bit.ly/1LGKxQr
lol, goed punt van hem :D

"Leave me alone, I'm vulnerable. ;( "

_O_
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:01:03 #138
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160437189
Ik denk dat ik zo de buren ga verblijden met het gerammel van den Duc :)

Vorig jaar na mei maar 1 keer gereden, dus ben benieuwd of ik het nog kan :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:02:51 #139
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160437213
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:00 schreef Erasmo het volgende:
Net weer een klassieke smidsy gehad:


Ja m'n positie op de weg was iets meer naar rechts dan wenselijk, daarvoor zat een zebrapad waar ik om het wit heen moest.
Ik vraag me oprecht af hoe je in het pikkedonker een koplamp kan missen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160442122
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af hoe je in het pikkedonker een koplamp kan missen.
Blind(e hoek in de A-pilaar). ;)
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:56:57 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160446743
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:37 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Blind(e hoek in de A-pilaar). ;)
Of gewoon oldskool stront in je ogen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160455266
Zag deze vandaag rijden:

Wel sexy hoor, in het zwart. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160461850
Gisteren mijn motor opgehaald.
September vorig jaar geslaagd voor mijn rijbewijs en ondertussen wat motors gehuurd om "feeling" te krijgen welke voor mij goed rijden. Het is deze geworden:






Ben er blij mee ^O^ *O* ^O^
  zondag 6 maart 2016 @ 15:30:20 #144
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160464658
Mooi ding! Nieuw gekocht? Wat is het precies voor type harley?
Een ekte vent rijdt motor
pi_160467286
Mooie Nightster ^O^
  zondag 6 maart 2016 @ 17:52:29 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160468322
quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:25 schreef Nero22 het volgende:
Zag deze vandaag rijden:
[ afbeelding ]
Wel sexy hoor, in het zwart. :9
Jep, tis ook niet dat ik hem niet mooi vind, maar het is wel nogal tegen mijn principes om én een nieuwe motor te kopen en de helft van mijn doekoe kwijt te raken in 4 jaar, én ik ga om de dooie dood geen 15k neertellen voor een voertuig wat niet mijn primaire vervoer is :+

quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:50 schreef hupsakesie het volgende:
Gisteren mijn motor opgehaald.
September vorig jaar geslaagd voor mijn rijbewijs en ondertussen wat motors gehuurd om "feeling" te krijgen welke voor mij goed rijden. Het is deze geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben er blij mee ^O^ *O* ^O^
Tof dingegie, alleen zou ik hem heel rap single seater maken, en ik denk dat ik hem all matt-black mooier vind :P

Heb wel eens zitten kijken naar een oldie HD; maar die koop je in de US voor 2k, en hier zijn ze ineens 10k meer waard volgens de handel.. Die nieuwere zijn op zich ook niet verkeerd, maar dan ga ik failliet als ik iets moet kopen wat ik kewl vind _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160468554
Bagagerek van de motor gehaald:


Ziet er al een stuk beter uit, en het was maar een klusje van 10 minuten. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160476684
Het is een Harley Nightster uit 2008.
22000 km op de teller, valt dus mee voor een tour motor, komen nog wel de nodige km bij...
Ik Wil inderdaad de backseat er in ieder geval af hebben, maar in eerste instantie het koplampscherm eraf.
Op internet zie je vele Harley Nightsters zonder scherm en vind hem er dan nog wat mooier uitzien.
pi_160482057
Het weer gaat de goede kant op. Komend weekend dubbele cijfers!

Hopelijk dan nog 1 keer een flinke bui om de pekel weg te spoelen en ik haal mijn motor weer van stal :7
  maandag 7 maart 2016 @ 07:24:59 #150
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160482229
Dit weekend lekker rijden :)
Een ekte vent rijdt motor
  dinsdag 8 maart 2016 @ 08:02:12 #151
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160509861
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 07:24 schreef Beetjegek het volgende:
Dit weekend lekker rijden :)
Dan pas? :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160515947
Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een CBR600RR. Tot ¤ 4000 kom ik eigenlijk exemplaren van 2003 en 2004 tegen. Voor ¤ 1000 of ¤ 1500 meer kom ik exemplaren van 2007-2008 tegen. Wtf? 8)7

Ik *neig* er bijna naar om mijn budget verder op te krikken. Voor zover je nog van een budget kan spreken. :')
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:55:11 #153
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160515991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een CBR600RR. Tot ¤ 4000 kom ik eigenlijk exemplaren van 2003 en 2004 tegen. Voor ¤ 1000 of ¤ 1500 meer kom ik exemplaren van 2007-2008 tegen. Wtf? 8)7

Ik *neig* er bijna naar om mijn budget verder op te krikken. Voor zover je nog van een budget kan spreken. :')
snap er niks van idd. Had zelf een cbr600rr anniversary edition (2007) van de hand gedaan voor ¤6500 een paar jaar geleden. 2 jaar daarvoor was hij nog ¤7500 waard. De prijzen zijn dus redelijk gelijk gebleven :S ?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:55:53 #154
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160516010
Vind het trouwens een saaie motor om te rijden, maar hij stuurt wel lekker ^O^
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160520044
Ik ben in ieder geval blij dat mijn eerste motor(Kawa GPX600R) erg goedkoop was.
Vanmorgen opgehaald bij mijn vader, het was mooi weer dus lekker een stukje wezen touren. Kwam ik weer vlakbij mijn huis en hoewel het daar regende zag ik verderop alweer mooi weer dus heb ik besloten om nog een kleine lus erbij te doen.
Jammer, want 3 of 4 rotonde's later stond de motor op het fietspad en stond ik te wachten op mijn lift.
Oorzaak: Gladde wegdek en/of mijn incompetentie(vermoedelijk beiden) wat ervoor zorgde dat ik met een vaartje van misschien 20 km/h onderuit ging. Ik heb gelukkig niets, mijn kleding is nog in orde(alleen wat schade op 1 handschoen) maar mijn motor.... De kuip heeft wat krassen en alles wat ik nodig ben om te kunnen schakelen was afgebroken. :( De motor staat nu bij de locale motorboer maar ik mis hem nu al.

Wel even wennen trouwens, het is een amerikaans model dus de grote cijfers op de kmteller zijn mijlen. Dit is soms best nog wel verwarrend...

[ Bericht 0% gewijzigd door Marco001 op 08-03-2016 17:01:51 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_160521483
Zonde Marco :{ Gelukkig heb je zelf niks!

Mijne wordt zaterdag opgehaald om weer rijdend te krijgen. Wordt waarschijnlijk een nieuwe startmotor (of reparatie) en weer de accu. Maar heb me wel voorgenomen om dit jaar veel meer te gaan rijden :7 Ik kijk steeds met jaloezie naar elke motor die voorbij rijdt :')
pi_160522989
Ik heb de mijne ook laten vallen vandaag. ;(

Dacht dat de standaard uitstond, maar dat was dus niet. Ik voelde hem omvallen, en kon hem nog overeind houden dacht ik... Een zachte landing op mijn been is wat volgde. Gelukkig stond de Satudarah buurman achter me. :P

"Heb je dat ook weer meegemaakt... Zal je nooit meer gebeuren." :+

Geen schade, niks. Maar nu al last van spierpijn. :D :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nero22 op 08-03-2016 19:27:58 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:09:13 #158
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160523639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef Piles het volgende:
Zonde Marco :{ Gelukkig heb je zelf niks!

Mijne wordt zaterdag opgehaald om weer rijdend te krijgen. Wordt waarschijnlijk een nieuwe startmotor (of reparatie) en weer de accu. Maar heb me wel voorgenomen om dit jaar veel meer te gaan rijden :7 Ik kijk steeds met jaloezie naar elke motor die voorbij rijdt :')
Voornemens zijn er om waar te maken. 10k+ moet wel te doen zijn toch? :7
Een ekte vent rijdt motor
pi_160523776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat mijn eerste motor(Kawa GPX600R) erg goedkoop was.
Vanmorgen opgehaald bij mijn vader, het was mooi weer dus lekker een stukje wezen touren. Kwam ik weer vlakbij mijn huis en hoewel het daar regende zag ik verderop alweer mooi weer dus heb ik besloten om nog een kleine lus erbij te doen.
Jammer, want 3 of 4 rotonde's later stond de motor op het fietspad en stond ik te wachten op mijn lift.
Oorzaak: Gladde wegdek en/of mijn incompetentie(vermoedelijk beiden) wat ervoor zorgde dat ik met een vaartje van misschien 20 km/h onderuit ging. Ik heb gelukkig niets, mijn kleding is nog in orde(alleen wat schade op 1 handschoen) maar mijn motor.... De kuip heeft wat krassen en alles wat ik nodig ben om te kunnen schakelen was afgebroken. :( De motor staat nu bij de locale motorboer maar ik mis hem nu al.

Wel even wennen trouwens, het is een amerikaans model dus de grote cijfers op de kmteller zijn mijlen. Dit is soms best nog wel verwarrend...
O, we zijn met dit clubje wel lekker bezig blijkbaar. Goed om te horen dat je zelf, en de kleding, nog in in orde zijn. Scheelt toch weer dat beetje.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160524155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een CBR600RR. Tot ¤ 4000 kom ik eigenlijk exemplaren van 2003 en 2004 tegen. Voor ¤ 1000 of ¤ 1500 meer kom ik exemplaren van 2007-2008 tegen. Wtf? 8)7

Ik *neig* er bijna naar om mijn budget verder op te krikken. Voor zover je nog van een budget kan spreken. :')
Je wil ook niet aan de onderkant van de markt kopen denk ik dan. Dan zou ik toch voor de 2003/2004 gaan.
http://www.solomoto.nl/vo(...)6&afdrukken=0&page=0
Daar staat evt. nog een mooie, zonder belachelijk veel kilometers op de teller. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160527700
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Je wil ook niet aan de onderkant van de markt kopen denk ik dan. Dan zou ik toch voor de 2003/2004 gaan.
http://www.solomoto.nl/vo(...)6&afdrukken=0&page=0
Daar staat evt. nog een mooie, zonder belachelijk veel kilometers op de teller. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop echt dat ik van het weekend niet met een gloednieuwe motor thuiskom. :')
pi_160527891
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Voornemens zijn er om waar te maken. 10k+ moet wel te doen zijn toch? :7
Mag ik de huidige stand wel opschrijven, anders heb ik geen idee :P
pi_160528139
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop echt dat ik van het weekend niet met een gloednieuwe motor thuiskom. :')
Als je daar zaterdag gaat kijken/proefrijden wil ik ook wel even langskomen om voor te rijden. :+ Ik ben dan 15 minuten uit de buurt. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160528398
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb de mijne ook laten vallen vandaag. ;(

Dacht dat de standaard uitstond, maar dat was dus niet. Ik voelde hem omvallen, en kon hem nog overeind houden dacht ik... Een zachte landing op mijn been is wat volgde. Gelukkig stond de Satudarah buurman achter me. :P

"Heb je dat ook weer meegemaakt... Zal je nooit meer gebeuren." :+

Geen schade, niks. Maar nu al last van spierpijn. :D :')
Dat is mij al minstens vijf keer zo overkomen dus daar zou ik alvast niet te zeker van zijn :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160528616
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is mij al minstens vijf keer zo overkomen dus daar zou ik alvast niet te zeker van zijn :D
Stil nou. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160531070
Gelukkig beide niks aan over gehouden Marco en Nero.
Zonde van de schade aan de motor Marco hopelijk snel gemaakt om competenter te worden ;)

Weer snel de weg op om je km-ers te maken en ervaringen op te doen.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:51:02 #167
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160531286
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160531493
Eindeloos zicht en lege wegen O+ Motorrijden in de winter O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160532050
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Komend weekend 12 graden! 's Nachts nog wel rond het vriespunt. Zullen ze dan alsnog strooien? :o
pi_160533827
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Komend weekend 12 graden! 's Nachts nog wel rond het vriespunt. Zullen ze dan alsnog strooien? :o
Waarschijnlijk wel. Mijn neef heeft de hele week strooi-dienst.
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:21:45 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160533860
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Mijn neef heeft de hele week strooi-dienst.
Goed verdienen dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 maart 2016 @ 01:23:26 #172
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160534562
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Komend weekend 12 graden! 's Nachts nog wel rond het vriespunt. Zullen ze dan alsnog strooien? :o
Ja, en zoniet zal er gewoon nog genoeg pekel liggen. Het gaat iedere avond vriezen dus je kan er vanuit gaan dat ze ook gaan strooien.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 9 maart 2016 @ 05:50:28 #173
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160535258
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Dat is hetzelfde wat je kan zeggen over de zomer.
Hitte, drukte en zon in je bakkes. Als pessimist is alles kut ;)

Winter is prima te rijden, maar soms wordt er gestrooid en dan is het een keuze of je wil rijden. En kou in de winter hebben we al tijdje niet meer gehad.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 9 maart 2016 @ 07:29:09 #174
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160535553
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 05:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde wat je kan zeggen over de zomer.
Hitte, drukte en zon in je bakkes. Als pessimist is alles kut ;)

Winter is prima te rijden, maar soms wordt er gestrooid en dan is het een keuze of je wil rijden. En kou in de winter hebben we al tijdje niet meer gehad.
Dit dus. Afgelopen zaterdag nog een ritje van 88km over snelweg met een naked bike zonder handvatverwarming gemaakt. Was prima te doen ondanks de 2/3 graden. Gewoon warm kleden.
Een ekte vent rijdt motor
pi_160536669
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:29 schreef Beetjegek het volgende:

[..]

Dit dus. Afgelopen zaterdag nog een ritje van 88km over snelweg met een naked bike zonder handvatverwarming gemaakt. Was prima te doen ondanks de 2/3 graden. Gewoon warm kleden.
Idd afgelopen weekend mijn motor opgehaald en deze moet natuurlijk wel ingereden worden, dus zaterdag/ zondag ong 350 km gemaakt.
Zonnetje erbij is goed te doen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:39:25 #176
177940 Tunafish
met staart
pi_160537495
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb de mijne ook laten vallen vandaag. ;(

Dacht dat de standaard uitstond, maar dat was dus niet. Ik voelde hem omvallen, en kon hem nog overeind houden dacht ik... Een zachte landing op mijn been is wat volgde. Gelukkig stond de Satudarah buurman achter me. :P

"Heb je dat ook weer meegemaakt... Zal je nooit meer gebeuren." :+

Geen schade, niks. Maar nu al last van spierpijn. :D :')
Vorig jaar heb ik dat geintje ook uitgehaald, toen brak mijn linkerspiegel direct af, en twee dagen later tijdens het rijden de koppelingskabel ook :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_160537969
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Ik zat ook al te twijfelen inderdaad, maar het leek lekker weer en moest de motor toch een keer ophalen dus tja.

Lenny, dat zou tof zijn, hopelijk kan ik dan nog even touren :) Of ze strooien zie ik snel genoeg, ik woon langs het kanaal dus ze zijn schijnbaar verplicht om hier te strooien.

Tuna, ik was bang dat mijn spiegel ook stuk was, maar gelukkig kan die gewoon vrij alle kanten op bewegen dus die was netjes ingeklapt :)
Gisteravond nog wel wat schade ontdekt, er zit een kleine winkelhaak in een van mijn handschoenen. :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_160544810
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Aanstellert :') het is prachtig rijweer.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:00:26 #179
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160545162
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Aanstellert :') het is prachtig rijweer.
Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160545297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
:')
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:32:22 #181
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160545957
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
:')
Een ekte vent rijdt motor
pi_160546441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160546493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
Als je niet kunt motorrijden en dan toch stevig gaat doorrijden, dan heb je gelijk ja :Y

Verder blijf je een aansteller.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:22:35 #184
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160546963
Had niks anders verwacht van de mensen in dit topic. Ik heb de meet-ritjes wel gezien.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160547119
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef Drinky het volgende:
Had niks anders verwacht van de mensen in dit topic. Ik heb de meet-ritjes wel gezien.
Hou gewoon eens op met kankeren over dingen die je niet zint en laat iedereen lekker doen wat ze willen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160547160
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef Drinky het volgende:
Had niks anders verwacht van de mensen in dit topic. Ik heb de meet-ritjes wel gezien.
Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je dat motorrijden voor jou blijkbaar maar drie dagen per jaar leuk is, omdat je alleen dan hard genoeg kunt rijden om je geen zorgen te maken over kasplantjes.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:38:40 #187
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160547312
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je dat motorrijden voor jou blijkbaar maar drie dagen per jaar leuk is, omdat je alleen dan hard genoeg kunt rijden om je geen zorgen te maken over kasplantjes.
Ik rijd tussen de 8.000 en 12.000km aan plezierritjes per jaar. Zo sneu is dat echt niet ;)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:40:05 #188
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160547348
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Nero22 het volgende:
je
Nee gr
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160548116
Echt he :') . Motorrijden doe je voor je plezier. Waarom zou je je ballen eraf laten vriezen terwijl je niet eens het gas fatsoenlijk erop kan gooien. Dan ga ik liever aan m'n piemel trekken hoor. Ik hoef niet zo nodig in de winter te rijden omdat dat zogenaamd stoer is en je een echte motorrijder maakt :') . Aldus de mensen die nog geen deuk in een pakje boter sturen, that is.

Het scheelt wel dat de bandjes onder m'n SM het vrij aardig doen wanneer het wat frisjes is. Maar uiteraard is het beter wanneer je gewoon volledig los kan _O_ .
Dolfijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:27:18 #190
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160548459
Op kou kan je je kleden. En je kan best gas geven.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:31:10 #191
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160548562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Catch22- het volgende:
Op kou kan je je kleden. En je kan best gas geven.
Jij hebt een 250 4t toch? Daarmee kun je niet zo heel veel fout doen. Een echte motor met een beetje vermogen en koude banden doet het een stuk minder goed.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:35:42 #192
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160548682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

Jij hebt een 250 4t toch? Daarmee kun je niet zo heel veel fout doen. Een echte motor met een beetje vermogen en koude banden doet het een stuk minder goed.
Nee dat was nero, maar die rijdt wat anders.

Ik rij nu op een BMW k75rt, dus met grote kappen. Zodra de pekel weg is en het boven de 10c is, komt de gsxr600 er weer uit.

Maar ik hoef me niet per se als een hooligan te gedragen om lol te hebben op een motor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:39:48 #193
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160548764
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Maar ik hoef me niet per se als een hooligan te gedragen om lol te hebben op een motor.
:')

Kun je net zo goed gaan fietsen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:40:21 #194
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160548782
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:39 schreef Drinky het volgende:

[..]

:')

Kun je net zo goed gaan fietsen.
Oké. Sorry dat ik niet zo'n stoere boy ben.

Als de omstandigheden er naar zijn ga ik wel los. Maar gewoon relaxt rijden vind ik leuk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160550274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

Jij hebt een 250 4t toch? Daarmee kun je niet zo heel veel fout doen. Een echte motor met een beetje vermogen en koude banden doet het een stuk minder goed.
Als je bang bent voor de omstandigheden dan ga je inderdaad fouten maken ja. Als je een beetje zelfverzekerder zou gaan rijden dan zit je ook minder verkrampt op de motor en is de wegligging meteen een stuk beter. Dan zul je ook merken dat je helemaal nergens last van hebt :) En zo koud is het niet, gewoon de wintervoering in de jas. Handvatverwarming aan, en gaan. Heerlijk :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:39:41 #196
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160550791
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als je bang bent voor de omstandigheden dan ga je inderdaad fouten maken ja. Als je een beetje zelfverzekerder zou gaan rijden dan zit je ook minder verkrampt op de motor en is de wegligging meteen een stuk beter. Dan zul je ook merken dat je helemaal nergens last van hebt :) En zo koud is het niet, gewoon de wintervoering in de jas. Handvatverwarming aan, en gaan. Heerlijk :)
Bang voor de omstandigheden :') ? Met regen trek ik het liefst wheelies en laat ik de achterkant uitbreken, heerlijk. Maar dat betekent niet dat het leuk is om in de regen te rijden, net zo min in de kou met een dik pak aan. Daarnaast is glad droog wegdek een stuk onvoorspelbaarder dan nat wegdek. En ik heb een keer in de winter doorgereden, de pekelbende op mijn motor was het gewoon niet waard, er zijn veel betere alternatieven in de winter.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160550897
quote:
12s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef Drinky het volgende:

[..]

Bang voor de omstandigheden :') ? Met regen trek ik het liefst wheelies en laat ik de achterkant uitbreken, heerlijk. Maar dat betekent niet dat het leuk is om in de regen te rijden, net zo min in de kou met een dik pak aan. Daarnaast is glad droog wegdek een stuk onvoorspelbaarder dan nat wegdek. En ik heb een keer in de winter doorgereden, de pekelbende op mijn motor was het gewoon niet waard, er zijn veel betere alternatieven in de winter.
Ach, als je banden goed op temperatuur zijn dan heb je van dat koudere asfalt echt niet zoveel last :) Dat compenseert heel aardig. En jij reed toch altijd het hardste van allemaal? Dan moet dat echt geen probleem meer zijn. Rijden met dat ding!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160550926
Ah, onze topicverkrachter is er ook weer! :+
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:50:27 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160551147
#wheelietime
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160551308
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:50 schreef Catch22- het volgende:
#wheelietime
#brangandboost jonge!

Die liepen op de Motorbeurs ook trouwens. Met allemaal van die B&B hoodies aan :') :D Prima leedvermaak wel.


Dergelijke clubjes zie je overigens ook niet op de weg momenteel. Zegt ook wel weer genoeg :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:58:01 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160551411
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

#brangandboost jonge!

Die liepen op de Motorbeurs ook trouwens. Met allemaal van die B&B hoodies aan :') :D Prima leedvermaak wel.

Dergelijke clubjes zie je overigens ook niet op de weg momenteel. Zegt ook wel weer genoeg :)
Was er nog wat leuks te beleven op de beurs? En dan bedoel ik meer op iets wat er niet élk jaar is :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:59:26 #202
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160551441
- niet nodig -

[ Bericht 49% gewijzigd door Sounddragon op 09-03-2016 21:04:07 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160551460
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was er nog wat leuks te beleven op de beurs? En dan bedoel ik meer op iets wat er niet élk jaar is :+
Ehh.. Er stond een standje wat paraglide-reizen organiseerde :D

Niks boeiends. Nieuwe modellen van fabrikanten, zoals altijd, is altijd wel leuk om even te bekijken. Weinig aanbiedingen, wéér diezelfde show van die trailrider en bovenal veel te druk..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:02:33 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160551555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ehh.. Er stond een standje wat paraglide-reizen organiseerde :D

Niks boeiends. Nieuwe modellen van fabrikanten, zoals altijd, is altijd wel leuk om even te bekijken. Weinig aanbiedingen, wéér diezelfde show van die trailrider en bovenal veel te druk..
Hehe, niks gemist dus :P

En paragliden? met je motor eronder ofwa? lijkt me een bijzindere combi, of compleet offtopic op een motorbeurs _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160551828
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, niks gemist dus :P

En paragliden? met je motor eronder ofwa? lijkt me een bijzindere combi, of compleet offtopic op een motorbeurs _O-
Dat had daar inderdaad niks te zoeken, maar wel nieuw, en derhalve één van de meest interessante dingen :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:12:48 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160551960
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat had daar inderdaad niks te zoeken, maar wel nieuw, en derhalve één van de meest interessante dingen :+
Ik zag vorig jar hier in de buurt met enige regelmaat van die dingen rondhorzelen.. lijkt me wel leuk, maar geen airbags he.. blijft toch link :+

Ik ben echt een aantal jaren élk jaar naar de beurs geweest, en elk jaar wordt het minder interssant, zeker als je gewoon weet dat de toko's die daar staan, vaak in precies dezelfde periode, precies dezelfde handel in hun eigen shops ook in de aanbieding hebben. Dan kun je beter op je dooie gemakkie daarheen tippelen en je dealtje daar in alle rust doen, want iedereen zit dan op de beurs hektisch te doen ~O>
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:03:51 #208
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160556161
quote:
In Bangkok is een motortaxi de snelste manier om van A naar B te komen, mits je niet al te ver hoeft vanwege rivaliserende bendes met territoria.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:24:27 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160556837
In die contreien daar heeft volgens mij 90% van de mensen een lichte motorfiets ipv een auto, dus zal best handel zijn daar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:45:26 #210
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160571032
Catch, moet je nog een Haynes voor de K?
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:28:38 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160572261
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef Erasmo het volgende:
Catch, moet je nog een Haynes voor de K?
gaarne!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160591271
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop

Die groene ziet er niet verkeerd uit. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160593657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef sylvesterrr het volgende:
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop

Die groene ziet er niet verkeerd uit. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die groene doet mij denken aan de ouwe brommert van Nero
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:53:24 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_160593824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef BlackLining het volgende:
Dergelijke clubjes zie je overigens ook niet op de weg momenteel. Zegt ook wel weer genoeg :)
Npg een maandje en dan komen ze weer overal tevoorschijn.

Met de teenslipperts.
pi_160594610
Toch wel schade van de val: klein deukje in de zijkant van de radiateur en een krasje op de deksel. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160598273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:24 schreef Nero22 het volgende:
Toch wel schade van de val: klein deukje in de zijkant van de radiateur en een krasje op de deksel. ;(
Het is een gebruiksmiddel he. Als je hem hebt om mee te shinen, kun je hem beter in je woonkamer zetten :+

Ik heb mijn vtr in geen maanden gepoetst :'). Binnenkort even een accu'tje halen en alles nalopen, dan kunnen we weer knallen :9
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:37:28 #217
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160610422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef sylvesterrr het volgende:
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop

Die groene ziet er niet verkeerd uit. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verkeerd, maar een Soes, Yammy of Kawa vind ik zelf toch nog iets dikker.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:27:41 #218
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160611328
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gaarne!
Geen idee wat het waard moet zijn maar voor een tientje wil ik hem wel opsturen.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:49:28 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160611645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef sylvesterrr het volgende:
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop
http://lemarmotoren.new.i(...)br-600-rr#vehicleTop

Die groene ziet er niet verkeerd uit. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna 40k op een 13 in een dozijn CBR voor 5 roodjes, srsly?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 12 maart 2016 @ 15:41:27 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160613314
Lekker je brommer af laten rotten in de pekel.

Die van mij blijft lekker binnen totdat die ellende weer pleite is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160613475
Alsof je naar een kapotte grammofoonplaat zit te luisteren :')
pi_160614123
Vandaag weer echt veel motorrijders gezien.

Is pekel alleen slecht met nat weer?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:42:23 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160614536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag weer echt veel motorrijders gezien.

Is pekel alleen slecht met nat weer?
Wat denk je zelf?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160614819
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik ga er vanuit dat het drama is met nat wegdek. Droog minder.
pi_160614936
Lol, ik haalde denk ik een busje in op de dijk met 90+ km/u. En toen zag ik een agent die ook op de brommert reed... Ik zwaaide lief, maar hij zwaaide terug. Geen gezeur. :P

Viel me wel op dat de helft van de motoren vandaag een BMW R1200GS was. En ik overdrijf niet. :o
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:58:16 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160614938
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat het drama is met nat wegdek. Droog minder.
Assumption.

Ga jij maar lekker droog zout verzamelen, water komt later wel weer.

Veel plezier met rijden ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:59:10 #227
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160614976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 15:55 schreef Salatrel het volgende:
Alsof je naar een kapotte grammofoonplaat zit te luisteren :')
Van die motors die meer poetsuren dan draaiuren hebben.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:59:13 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160614977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:58 schreef Nero22 het volgende:
Lol, ik haalde denk ik een busje in op de dijk met 90+ km/u. Agent die ook op de brommert aan kwam rijden zwaaide lief. :P

Viel me wel op dat de helft van de motoren vandaag een BMW R1200GS was. En ik overdrijf niet. :o
R1200GS; de low-budget pekelbike van de toekomst :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160615009
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

R1200GS; de low-budget pekelbike van de toekomst :+
Doe mij die maar hoor, geen probleem. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 17:13:56 #230
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160615347
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 15:55 schreef Salatrel het volgende:
Alsof je naar een kapotte grammofoonplaat zit te luisteren :')
Inderdaad he... :')

Ik dacht dat motorrijders wat luchtiger in het leven stonden. Niets blijkt minder waar.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160617860
Zo, vandaag door een auto geschampt terwijl ik 80km/u op een provinciale weg reed }:| Niets aan over gehouden, afgezien van ietwat paranoïde oplettendheid naar tegemoetkomend verkeer. Je maakt weer eens wat mee zo.

En inderdaad, belachelijk veel 1200GS-en :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:23:03 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160618078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:13 schreef Geelman het volgende:

[..]

Inderdaad he... :')

Ik dacht dat motorrijders wat luchtiger in het leven stonden. Niets blijkt minder waar.
Zoals in elk topic zitten er een paar wappies tussen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160619146
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

bijna 40k op een 13 in een dozijn CBR voor 5 roodjes, srsly?
Ja, die 40K voor een relatief jonge CBR vind ik wel veel. Dat verklaart waarschijnlijk ook de lage prijs (voor dat bouwjaar). ;)
pi_160620631
mijn xt van 2012 heeft 44k op de teller :'(
  zaterdag 12 maart 2016 @ 22:26:39 #235
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160623865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:58 schreef Nero22 het volgende:
Lol, ik haalde denk ik een busje in op de dijk met 90+ km/u. En toen zag ik een agent die ook op de brommert reed... Ik zwaaide lief, maar hij zwaaide terug. Geen gezeur. :P

Viel me wel op dat de helft van de motoren vandaag een BMW R1200GS was. En ik overdrijf niet. :o
inderdaad veel langs zien komen toen ik op het terras zat.

Misschien dat ik morgen een poging waag als de accu vol is
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 13 maart 2016 @ 00:35:41 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160627611
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, die 40K voor een relatief jonge CBR vind ik wel veel. Dat verklaart waarschijnlijk ook de lage prijs (voor dat bouwjaar). ;)
4500 per jaar ofzo, valt wel mee toch? Tis iig geen stofhapper geweest. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 13 maart 2016 @ 14:24:27 #237
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160635312
Zo, motor is naar de monteur. Benieuwd wat dat gaat kosten...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160636161
2x de helft?
pi_160638040

-klik voor groot-

Ik haalde hier net bijna een Ducati Monster heel asociaal in, via de buitenbocht. Hij reed in eerste instantie nog 100 meter voor me, maar halverwege de bocht zat ik er al naast. :@ Volgens mij begin ik steeds meer vertrouwen te krijgen in mijn nieuwe brommert. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160638098
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:10 schreef Nero22 het volgende:

-klik voor groot-

Ik haalde hier net bijna een Ducati Monster heel asociaal in, via de buitenbocht. Hij reed in eerste instantie nog 100 meter voor me, maar halverwege de bocht zat ik er al naast. :@ Volgens mij begin ik steeds meer vertrouwen te krijgen in mijn nieuwe brommert. :')
Deed de monster wel zijn best? :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160638148
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:12 schreef mjan het volgende:

[..]

Deed de monster wel zijn best? :+
Als je constant 130 rijd op de linkerbaan waar je maar 100 mag, dan denk ik dat je wel "je best doet" ja.

Maar ja, jij bent de afrit-slayer, dus jij kan het weten. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160638274
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:15 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Als je constant 130 rijd op de linkerbaan waar je maar 100 mag, dan denk ik dat je wel "je best doet" ja.

Maar ja, jij bent de afrit-slayer, dus jij kan het weten. :+
Whehe. Morgen en overmorgen weer in Amsterdam met de motor, jij ook? :7
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160638353
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:19 schreef mjan het volgende:

[..]

Whehe. Morgen en overmorgen weer in Amsterdam met de motor, jij ook? :7
Morgen is het druk voor mij, maar dinsdag heb ik 's middags wel tijd voor een klein ritje ja. Als je dat bedoelde. :P Dan kun je de Hornet uitproberen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:51:08 #244
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160639236
Zijn die Japanse hokken allemaal defect ofzo? Nog nooi zoveel Ducati's op 1 dag zien rijden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 13 maart 2016 @ 16:51:39 #245
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160639244
En nu wachten tot de kinderen langskomen zodat ze kunnen gaan poetsen :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_160639436
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:51 schreef stinkie het volgende:
Zijn die Japanse hokken allemaal defect ofzo? Nog nooi zoveel Ducati's op 1 dag zien rijden.
Goed om te horen dat je er weer uit bent geweest!
Ik zeg vandaag ook 2 Ducati's: die Monster van hierboven, en nog een blonde dame op een Panigale. :9
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:51 schreef stinkie het volgende:
En nu wachten tot de kinderen langskomen zodat ze kunnen gaan poetsen :')
:D :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 13 maart 2016 @ 17:52:11 #247
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160640818
Ze zijn net klaar. Gewassen en gepoetst voor ¤1 waar vind je dat nog :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_160641785
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:52 schreef stinkie het volgende:
Ze zijn net klaar. Gewassen en gepoetst voor ¤1 waar vind je dat nog :+
China?
  zondag 13 maart 2016 @ 22:41:25 #249
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160650370
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
2x de helft?
:s)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_160657666
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 20:48 schreef Salatrel het volgende:
mijn xt van 2012 heeft 44k op de teller :'(
Mijn Bandit van '95 ook :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 14 maart 2016 @ 12:54:12 #251
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160658106
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:58 schreef Nero22 het volgende:
Lol, ik haalde denk ik een busje in op de dijk met 90+ km/u. En toen zag ik een agent die ook op de brommert reed... Ik zwaaide lief, maar hij zwaaide terug. Geen gezeur. :P

Viel me wel op dat de helft van de motoren vandaag een BMW R1200GS was. En ik overdrijf niet. :o
90 Op een dijkje ja? Jij durft!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160658160
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:54 schreef Drinky het volgende:

[..]

90 Op een dijkje ja? Jij durft!
Het is natuurlijk veel stoerder om minimaal het dubbele te rijden!
Anders hoor je er niet bij, toch?
  maandag 14 maart 2016 @ 12:58:50 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160658210
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:54 schreef Drinky het volgende:

[..]

90 Op een dijkje ja? Jij durft!
Gast :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160658287
Gewoon niet op die gast reageren, vindt ie alleen maar mooi.
  maandag 14 maart 2016 @ 13:04:45 #255
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160658356
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 14 maart 2016 @ 13:05:53 #256
177940 Tunafish
met staart
pi_160658378
Hij moet toch iets doen als het buiten niet 25 graden, droog en zonnig is :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 14 maart 2016 @ 13:07:51 #257
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160658415
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:05 schreef Tunafish het volgende:
Hij moet toch iets doen als het buiten niet 25 graden, droog en zonnig is :')
Ik heb inderdaad genoeg andere hobbies die ik kan beoefenen als het niet goed weer is.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160658427
Ik stap zo eens op. Flinke omweg maken, want ik hoef pas om 6 uur in Tilburg te zijn *)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 14 maart 2016 @ 13:09:21 #259
177940 Tunafish
met staart
pi_160658452
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad genoeg andere hobbies die ik kan beoefenen als het niet goed weer is.
Trollen, en zulks?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_160659921
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn Bandit van '95 ook :7
ja neem een ander in de maling :)
pi_160661296
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:12 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja neem een ander in de maling :)
Ja, ik kan er ook niks aan doen dat dat ding geen honderden kan aangeven :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160663540
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad genoeg andere hobbies die ik kan beoefenen als het niet goed weer is.
Ga daar eens mee bezig dan.
  maandag 14 maart 2016 @ 17:35:33 #263
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160663869
Laatst ook een slome duikelaar die 65 reed op een 80 weg ingehaald. Beetje enthousiast ook, de meter tikte 120 aan. :7 Mag ik nu in het clubje van stoere hardrijders? :')
Een ekte vent rijdt motor
pi_160663922
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:35 schreef Beetjegek het volgende:
Laatst ook een slome duikelaar die 65 reed op een 80 weg ingehaald. Beetje enthousiast ook, de meter tikte 120 aan. :7 Mag ik nu in het clubje van stoere hardrijders? :')
Nee, eerst een hoody aantrekken.
pi_160664865
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:08 schreef BlackLining het volgende:
Ik stap zo eens op. Flinke omweg maken, want ik hoef pas om 6 uur in Tilburg te zijn *)
Je komt uit Tilburg met een bandit uit 95?

Ben je een kloon van me? :o
  maandag 14 maart 2016 @ 18:24:53 #267
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160664887
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:38 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, eerst een hoody aantrekken.
Maar, maar.... Ik dacht dat ik keistoer was :'(
Een ekte vent rijdt motor
  maandag 14 maart 2016 @ 18:36:57 #268
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160665184
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn Bandit van '95 ook :7
+100k! :+

Mijn Bandiet is weer gefikst. De dynamo zat los, dat verzin je toch niet? :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 14 maart 2016 @ 18:46:56 #269
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160665485
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:38 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, eerst een hoody aantrekken.
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik asocieer mijzelf niet met B&B batties, maar hè als een beetje snelheid al teveel is voor jouw brein zal een beetje lezen dat ook zijn.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 14 maart 2016 @ 18:49:44 #270
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_160665567
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik asocieer mijzelf niet met B&B batties, maar hè als een beetje snelheid al teveel is voor jouw brein zal een beetje lezen dat ook zijn.
Relax, dit is niet Scooterfreaks.nl...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 14 maart 2016 @ 18:55:46 #271
388359 Beetjegek
Cultuurbarbaar
pi_160665733
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik asocieer mijzelf niet met B&B batties, maar hè als een beetje snelheid al teveel is voor jouw brein zal een beetje lezen dat ook zijn.
Hij had het niet tegen jou. Lezen is moeilijk :(
Een ekte vent rijdt motor
  maandag 14 maart 2016 @ 19:02:35 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160665939
Ik ga zo even wheelies trekken door de bbk. Even mijn mannelijkheid bevestigen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 maart 2016 @ 19:05:49 #273
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160666047
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga zo even wheelies trekken door de bbk. Even mijn mannelijkheid bevestigen
Moet je wel eerst wheelies kunnen ;)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 14 maart 2016 @ 19:07:30 #274
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160666088
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 19:05 schreef Drinky het volgende:

[..]

Moet je wel eerst wheelies kunnen ;)
Kan ik heus wel hoor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 maart 2016 @ 19:14:07 #275
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_160666264
Vandaag ook een ronde gemaakt, een nieuwe KTM Duke 125 tegen gekomen. Stoer ding om te beginnen met rijden! :)
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_160667716
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik asocieer mijzelf niet met B&B batties, maar hè als een beetje snelheid al teveel is voor jouw brein zal een beetje lezen dat ook zijn.
Maar je voelt je wel aangesproken.
Raar..
;)
pi_160671219
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je komt uit Tilburg met een bandit uit 95?

Ben je een kloon van me? :o
Ja, ben alleen het wachtwoord vergeten :+

Ik kom overigens niet uit Tilburg, moet náár Tilburg. Dat is al erg genoeg, dus graag niet van dat soort schandelijke suggesties over mijn afkomst ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160678192
Iemand ervaring met de tassen van Ali?

http://s.aliexpress.com/AJbAVruQ


Lelijk, maar wel enorm praktisch voor weekendjes weg. Ik vraag me alleen af of je er nog met 2 man op kan rijden als je de tassen erop hebt. Wat denken jullie? Zitten ze te erg in de weg voor de benen van degene die achterop zit? Of kan het net? :9
pi_160678318
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ervaring met de tassen van Ali?

http://s.aliexpress.com/AJbAVruQ


Lelijk, maar wel enorm praktisch voor weekendjes weg. Ik vraag me alleen af of je er nog met 2 man op kan rijden als je de tassen erop hebt. Wat denken jullie? Zitten ze te erg in de weg voor de benen van degene die achterop zit? Of kan het net? :9
Gaat niet passen met twee personen. Tassen zitten voor de stepjes (en maak je daar ook aan vast).
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160678467
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ervaring met de tassen van Ali?

http://s.aliexpress.com/AJbAVruQ


Lelijk, maar wel enorm praktisch voor weekendjes weg. Ik vraag me alleen af of je er nog met 2 man op kan rijden als je de tassen erop hebt. Wat denken jullie? Zitten ze te erg in de weg voor de benen van degene die achterop zit? Of kan het net? :9
Lig je nog te slapen? Op de foto's zie je toch zo dat dat niet past? :P
pi_160678751
Ochtenden zijn niet helemaal mijn ding inderdaad. Helemaal niet als er nog geen koffie in me zit. :9

Kwam het toevallig tegen en leek me wel wat. Maar hoe doen jullie dat? Hebben jullie iets van koffers waar je personen mee achterop kan nemen?
pi_160678833
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ochtenden zijn niet helemaal mijn ding inderdaad. Helemaal niet als er nog geen koffie in me zit. :9

Kwam het toevallig tegen en leek me wel wat. Maar hoe doen jullie dat? Hebben jullie iets van koffers waar je personen mee achterop kan nemen?
Ik doe niet aan mensen mee achterop nemen, zeker niet op vakantie :+ Voor foto's van hoe ik mijn bagage meeneem, moet je maar even in het motorreistopic kijken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_160680105
Wat mjan zegt. Vakantie ligt eraan hoe lang. Weekendje alleen tanktas, voor langer knoop ik een roltas achterop.

Als het weer wat beter wordt maar eens een weekendje naar Luxemburg of zo :9
pi_160680428
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat mjan zegt. Vakantie ligt eraan hoe lang. Weekendje alleen tanktas, voor langer knoop ik een roltas achterop.

Als het weer wat beter wordt maar eens een weekendje naar Luxemburg of zo :9
Tanktas is wel interessant. Kost ook vrijwel niks.

http://www.aliexpress.com(...)bag/32288187584.html

Ziet er prima uit toch? :9
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:05:54 #285
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160680769
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tanktas is wel interessant. Kost ook vrijwel niks.

http://www.aliexpress.com(...)bag/32288187584.html

Ziet er prima uit toch? :9
https://www.louis.de/en/p(...)bags-map-pockets/515

zou dat liever even bij Louis scoren ofzo. Kost nauwelijks meer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160681155
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

https://www.louis.de/en/p(...)bags-map-pockets/515

zou dat liever even bij Louis scoren ofzo. Kost nauwelijks meer
Vind het design van die Chinezen een stuk mooier. Wat is het voordeel van Louis dan? Reviews op Ali zijn ook behoorlijk lovend dus kwaliteit zit denk ik wel goed.
pi_160681246
Ik heb net een nieuwe tanktas gekocht van Qbag die ook als tailbag gemonteerd kan worden. :) Past precies een opgerolde jeans, stel sneakers, flesje water en een lunch in. :D Je kunt 'm afritsen ook. Deze.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160681478
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tanktas is wel interessant. Kost ook vrijwel niks.

http://www.aliexpress.com(...)bag/32288187584.html

Ziet er prima uit toch? :9
Ik zou liever voor kwaliteit gaan dan voor goedkoop. Je wilt namelijk niet dat je spullen nat regenen en wellicht kapot gaan (mijn telefoon sneuvelde toen ik een dag in de stromende regen had gereden ondanks "waterdichte" rits).

Daarom heb ik nu een tanktas wat in principe ook een roltas (en rugzak) is.


Niet super praktisch, maar wel 100% waterdicht. Wil er nog wel een andere bij (een kleintje) voor een dagje weg.
pi_160681568
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:29 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb net een nieuwe tanktas gekocht van Qbag die ook als tailbag gemonteerd kan worden. :) Past precies een opgerolde jeans, stel sneakers, flesje water en een lunch in. :D Je kunt 'm afritsen ook. Deze.
Mooi tassie. Misschien dat ik die er wel bij haal :D
pi_160681720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooi tassie. Misschien dat ik die er wel bij haal :D
Ik heb er nog niet mee gereden, maar als ik dat doe zal ik even laten weten hoe het bevalt. :) Hij was bedoeld als dagjes/weekend tas, en daar heeft ie voor mij in ieder geval precies genoeg inhoud voor. Maar als je schuiten van maat 46 hebt, kun je dat paar sneakers wel vergeten denk ik. Echt groot is 't niet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160681735
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

bijna 40k op een 13 in een dozijn CBR voor 5 roodjes, srsly?
Just checking: is 5K voor deze motoren boven de gemiddelde marktwaarde?

quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2016 00:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

4500 per jaar ofzo, valt wel mee toch? Tis iig geen stofhapper geweest. :)
Ja, nu je het zegt... Ik vergelijk het met de Thundercat (2002) en R6 (2001) die ik vorig jaar kocht met vergelijkbare kilometerstand. :')

Ik ga eens van de week naar deze motoren kijken denk ik. :) Lemar Motoren heeft geen slechte reputatie en ze geven garantie (moet de voorwaarden nog even checken trouwens..).

Voor alle zekerheid wil ik wel iemand meenemen die er kaas van heeft gegeten. Iemand in Limburg die zich aangesproken voelt? :P
pi_160682042
Vol dicht, vol open, onder de jeans. En dat zijn schoenen van maat 36. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:04:51 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160682104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Just checking: is 5K voor deze motoren boven de gemiddelde marktwaarde?

[..]

Ja, nu je het zegt... Ik vergelijk het met de Thundercat (2002) en R6 (2001) die ik vorig jaar kocht met vergelijkbare kilometerstand. :')

Ik ga eens van de week naar deze motoren kijken denk ik. :) Lemar Motoren heeft geen slechte reputatie en ze geven garantie (moet de voorwaarden nog even checken trouwens..).

Voor alle zekerheid wil ik wel iemand meenemen die er kaas van heeft gegeten. Iemand in Limburg die zich aangesproken voelt? :P
Geen idee van marktwaarde bladiebla, ik vind een CBR een beetje een 13 in een dozijn brommer, zijn er veel van, en dat drukt de prijs, zéker bij wat hogere km-standen. Ik ga er van uit dat dat soort brommers heel vaak recreatief wordt gereden (lees: mooiweerrijders) en dan is die stand best hoog, mede ook omdat je niet op een sportje rijdt om liefjes te rijden.
Overigens puur gebaseerd op aannames en perceptie, dus niet op mijn nek springen, maar ik probeer effe in de huid van een koper te kruipen.

Ik woon in Limbabwe en heb niet overdreven veel te doen deze week Waar zit je ergens?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160682375
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:29 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb net een nieuwe tanktas gekocht van Qbag die ook als tailbag gemonteerd kan worden. :) Past precies een opgerolde jeans, stel sneakers, flesje water en een lunch in. :D Je kunt 'm afritsen ook. Deze.
Leuk ding ja. Is ie niet wat hoog voor een tanktas? Of gebruik je hem vooral als tailbag? :)
pi_160682392
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik zou liever voor kwaliteit gaan dan voor goedkoop. Je wilt namelijk niet dat je spullen nat regenen en wellicht kapot gaan (mijn telefoon sneuvelde toen ik een dag in de stromende regen had gereden ondanks "waterdichte" rits).

Daarom heb ik nu een tanktas wat in principe ook een roltas (en rugzak) is.
[ afbeelding ]

Niet super praktisch, maar wel 100% waterdicht. Wil er nog wel een andere bij (een kleintje) voor een dagje weg.
Hoe het eruit ziet vind ik ook belangrijk. Design van die Chinezen spreekt me erg aan. Maar inderdaad waarschijnlijk niet 100% waterdicht en sneller aan vervanging toe. Maar ach, dat neem ik maar op de koop toe dan. Ik ben sowieso een mooi weer rijder ;).
pi_160682417
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Leuk ding ja. Is ie niet wat hoog voor een tanktas? Of gebruik je hem vooral als tailbag? :)
Tailbag, is het plan. Ik vind tanktassen lelijk en onhandig, over het algemeen. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_160682444
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tailbag, is het plan. Ik vind tanktassen lelijk en onhandig, over het algemeen. :@
Het maakt het alleen zo lastig om dan nog iemand achterop te nemen. Of je moet ze op de tailbag zetten. ;)
pi_160682489
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het maakt het alleen zo lastig om dan nog iemand achterop te nemen. Of je moet ze op de tailbag zetten. ;)
Protip: crashen op de ringweg. Durft er niemand meer achterop en kun je lekker in je eentje weg. :7
Your opinion of me is none of my business.
pi_160682520
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het maakt het alleen zo lastig om dan nog iemand achterop te nemen. Of je moet ze op de tailbag zetten. ;)
Sarasi in de tailbag proppen. Past ook prima, en dan gewoon zelf gaan rijden :)


( :* )
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_160682522
momentjes van de dag: BMW die links reed en vrij laat realiseerde dat de rechterstrook voor linksaf nog leeg was.... maar daar reed ik inmiddels al en een brommobiel op een 80 weg waar een verbodsbord staat voor dergelijke voertuigen :(
pi_160682531
op de heenweg geen bijzonderheden.... gek genoeg om 04:30 niet zo heel veel malloten op de weg...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')