Dan pas?quote:
snap er niks van idd. Had zelf een cbr600rr anniversary edition (2007) van de hand gedaan voor ¤6500 een paar jaar geleden. 2 jaar daarvoor was hij nog ¤7500 waard. De prijzen zijn dus redelijk gelijk gebleven :S ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een CBR600RR. Tot ¤ 4000 kom ik eigenlijk exemplaren van 2003 en 2004 tegen. Voor ¤ 1000 of ¤ 1500 meer kom ik exemplaren van 2007-2008 tegen. Wtf?
Ik *neig* er bijna naar om mijn budget verder op te krikken. Voor zover je nog van een budget kan spreken.
Voornemens zijn er om waar te maken. 10k+ moet wel te doen zijn toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:44 schreef Piles het volgende:
Zonde Marco Gelukkig heb je zelf niks!
Mijne wordt zaterdag opgehaald om weer rijdend te krijgen. Wordt waarschijnlijk een nieuwe startmotor (of reparatie) en weer de accu. Maar heb me wel voorgenomen om dit jaar veel meer te gaan rijden Ik kijk steeds met jaloezie naar elke motor die voorbij rijdt
O, we zijn met dit clubje wel lekker bezig blijkbaar. Goed om te horen dat je zelf, en de kleding, nog in in orde zijn. Scheelt toch weer dat beetje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat mijn eerste motor(Kawa GPX600R) erg goedkoop was.
Vanmorgen opgehaald bij mijn vader, het was mooi weer dus lekker een stukje wezen touren. Kwam ik weer vlakbij mijn huis en hoewel het daar regende zag ik verderop alweer mooi weer dus heb ik besloten om nog een kleine lus erbij te doen.
Jammer, want 3 of 4 rotonde's later stond de motor op het fietspad en stond ik te wachten op mijn lift.
Oorzaak: Gladde wegdek en/of mijn incompetentie(vermoedelijk beiden) wat ervoor zorgde dat ik met een vaartje van misschien 20 km/h onderuit ging. Ik heb gelukkig niets, mijn kleding is nog in orde(alleen wat schade op 1 handschoen) maar mijn motor.... De kuip heeft wat krassen en alles wat ik nodig ben om te kunnen schakelen was afgebroken. De motor staat nu bij de locale motorboer maar ik mis hem nu al.
Wel even wennen trouwens, het is een amerikaans model dus de grote cijfers op de kmteller zijn mijlen. Dit is soms best nog wel verwarrend...
Je wil ook niet aan de onderkant van de markt kopen denk ik dan. Dan zou ik toch voor de 2003/2004 gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals jullie weten ben ik op zoek naar een CBR600RR. Tot ¤ 4000 kom ik eigenlijk exemplaren van 2003 en 2004 tegen. Voor ¤ 1000 of ¤ 1500 meer kom ik exemplaren van 2007-2008 tegen. Wtf?
Ik *neig* er bijna naar om mijn budget verder op te krikken. Voor zover je nog van een budget kan spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je wil ook niet aan de onderkant van de markt kopen denk ik dan. Dan zou ik toch voor de 2003/2004 gaan.
http://www.solomoto.nl/vo(...)6&afdrukken=0&page=0
Daar staat evt. nog een mooie, zonder belachelijk veel kilometers op de teller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat ik van het weekend niet met een gloednieuwe motor thuiskom.
Mag ik de huidige stand wel opschrijven, anders heb ik geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Beetjegek het volgende:
[..]
Voornemens zijn er om waar te maken. 10k+ moet wel te doen zijn toch?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Als je daar zaterdag gaat kijken/proefrijden wil ik ook wel even langskomen om voor te rijden. Ik ben dan 15 minuten uit de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat ik van het weekend niet met een gloednieuwe motor thuiskom.It's funny
But not ha-ha funny.
Dat is mij al minstens vijf keer zo overkomen dus daar zou ik alvast niet te zeker van zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb de mijne ook laten vallen vandaag.
Dacht dat de standaard uitstond, maar dat was dus niet. Ik voelde hem omvallen, en kon hem nog overeind houden dacht ik... Een zachte landing op mijn been is wat volgde. Gelukkig stond de Satudarah buurman achter me.
"Heb je dat ook weer meegemaakt... Zal je nooit meer gebeuren."
Geen schade, niks. Maar nu al last van spierpijn.
Stil nou.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is mij al minstens vijf keer zo overkomen dus daar zou ik alvast niet te zeker van zijn
Komend weekend 12 graden! 's Nachts nog wel rond het vriespunt. Zullen ze dan alsnog strooien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Waarschijnlijk wel. Mijn neef heeft de hele week strooi-dienst.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komend weekend 12 graden! 's Nachts nog wel rond het vriespunt. Zullen ze dan alsnog strooien?
Goed verdienen dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Mijn neef heeft de hele week strooi-dienst.
Ja, en zoniet zal er gewoon nog genoeg pekel liggen. Het gaat iedere avond vriezen dus je kan er vanuit gaan dat ze ook gaan strooien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komend weekend 12 graden! 's Nachts nog wel rond het vriespunt. Zullen ze dan alsnog strooien?
Dat is hetzelfde wat je kan zeggen over de zomer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Dit dus. Afgelopen zaterdag nog een ritje van 88km over snelweg met een naked bike zonder handvatverwarming gemaakt. Was prima te doen ondanks de 2/3 graden. Gewoon warm kleden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 05:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde wat je kan zeggen over de zomer.
Hitte, drukte en zon in je bakkes. Als pessimist is alles kut
Winter is prima te rijden, maar soms wordt er gestrooid en dan is het een keuze of je wil rijden. En kou in de winter hebben we al tijdje niet meer gehad.
Idd afgelopen weekend mijn motor opgehaald en deze moet natuurlijk wel ingereden worden, dus zaterdag/ zondag ong 350 km gemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:29 schreef Beetjegek het volgende:
[..]
Dit dus. Afgelopen zaterdag nog een ritje van 88km over snelweg met een naked bike zonder handvatverwarming gemaakt. Was prima te doen ondanks de 2/3 graden. Gewoon warm kleden.
Vorig jaar heb ik dat geintje ook uitgehaald, toen brak mijn linkerspiegel direct af, en twee dagen later tijdens het rijden de koppelingskabel ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb de mijne ook laten vallen vandaag.
Dacht dat de standaard uitstond, maar dat was dus niet. Ik voelde hem omvallen, en kon hem nog overeind houden dacht ik... Een zachte landing op mijn been is wat volgde. Gelukkig stond de Satudarah buurman achter me.
"Heb je dat ook weer meegemaakt... Zal je nooit meer gebeuren."
Geen schade, niks. Maar nu al last van spierpijn.
Ik zat ook al te twijfelen inderdaad, maar het leek lekker weer en moest de motor toch een keer ophalen dus tja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Aanstellert het is prachtig rijweer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Drinky het volgende:
Gewoon niet rijden in de winter. Wat is de lol eraan? Pekel op je motor, kou en regen, glad wegdek. Motorrijden moet leuk zijn.
Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aanstellert het is prachtig rijweer.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Als je niet kunt motorrijden en dan toch stevig gaat doorrijden, dan heb je gelijk jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja mischien als je als een zak aardappelen motorrijd, maar stevig doorrijden is met dit weer gewoon dom.
Hou gewoon eens op met kankeren over dingen die je niet zint en laat iedereen lekker doen wat ze willen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef Drinky het volgende:
Had niks anders verwacht van de mensen in dit topic. Ik heb de meet-ritjes wel gezien.
Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je dat motorrijden voor jou blijkbaar maar drie dagen per jaar leuk is, omdat je alleen dan hard genoeg kunt rijden om je geen zorgen te maken over kasplantjes.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef Drinky het volgende:
Had niks anders verwacht van de mensen in dit topic. Ik heb de meet-ritjes wel gezien.
Ik rijd tussen de 8.000 en 12.000km aan plezierritjes per jaar. Zo sneu is dat echt nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel sneu voor je dat motorrijden voor jou blijkbaar maar drie dagen per jaar leuk is, omdat je alleen dan hard genoeg kunt rijden om je geen zorgen te maken over kasplantjes.
Nee grquote:
Jij hebt een 250 4t toch? Daarmee kun je niet zo heel veel fout doen. Een echte motor met een beetje vermogen en koude banden doet het een stuk minder goed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Catch22- het volgende:
Op kou kan je je kleden. En je kan best gas geven.
Nee dat was nero, maar die rijdt wat anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij hebt een 250 4t toch? Daarmee kun je niet zo heel veel fout doen. Een echte motor met een beetje vermogen en koude banden doet het een stuk minder goed.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar ik hoef me niet per se als een hooligan te gedragen om lol te hebben op een motor.
Oké. Sorry dat ik niet zo'n stoere boy ben.quote:
Als je bang bent voor de omstandigheden dan ga je inderdaad fouten maken ja. Als je een beetje zelfverzekerder zou gaan rijden dan zit je ook minder verkrampt op de motor en is de wegligging meteen een stuk beter. Dan zul je ook merken dat je helemaal nergens last van hebt En zo koud is het niet, gewoon de wintervoering in de jas. Handvatverwarming aan, en gaan. Heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij hebt een 250 4t toch? Daarmee kun je niet zo heel veel fout doen. Een echte motor met een beetje vermogen en koude banden doet het een stuk minder goed.
Bang voor de omstandigheden ? Met regen trek ik het liefst wheelies en laat ik de achterkant uitbreken, heerlijk. Maar dat betekent niet dat het leuk is om in de regen te rijden, net zo min in de kou met een dik pak aan. Daarnaast is glad droog wegdek een stuk onvoorspelbaarder dan nat wegdek. En ik heb een keer in de winter doorgereden, de pekelbende op mijn motor was het gewoon niet waard, er zijn veel betere alternatieven in de winter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je bang bent voor de omstandigheden dan ga je inderdaad fouten maken ja. Als je een beetje zelfverzekerder zou gaan rijden dan zit je ook minder verkrampt op de motor en is de wegligging meteen een stuk beter. Dan zul je ook merken dat je helemaal nergens last van hebt En zo koud is het niet, gewoon de wintervoering in de jas. Handvatverwarming aan, en gaan. Heerlijk
Ach, als je banden goed op temperatuur zijn dan heb je van dat koudere asfalt echt niet zoveel last Dat compenseert heel aardig. En jij reed toch altijd het hardste van allemaal? Dan moet dat echt geen probleem meer zijn. Rijden met dat ding!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bang voor de omstandigheden ? Met regen trek ik het liefst wheelies en laat ik de achterkant uitbreken, heerlijk. Maar dat betekent niet dat het leuk is om in de regen te rijden, net zo min in de kou met een dik pak aan. Daarnaast is glad droog wegdek een stuk onvoorspelbaarder dan nat wegdek. En ik heb een keer in de winter doorgereden, de pekelbende op mijn motor was het gewoon niet waard, er zijn veel betere alternatieven in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |