abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160333031
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alles bij elkaar denk ik.. Het is een oerdegelijk ding, loopt easy over de ton, zit is perfect, ze kunnen alles, van dom commuten tot lekker door het zand en de bagger banjeren, gaat zelden kapot, onderhoud is een makkie en er is een flinke club bezitters die er idd niet vanaf wil. Ik hoopte eigenlijk dat het aanbod wat groter zou worden met de introductie van de crf, maar dat valt tot nog toe een beetje tegen :{

Over achterlijke prijzen gesproken, dan moet je eens gaan kijken wat ze voor KTM Adv's durven te vragen :X Dat is één van de alternatieven, en dan ben je nog zwaar aan de beurt met onderhoud, want onderdelen van KTM worden volgens mij gemaakt van goud en platina.
Duidelijk, dank je.
KTM is helemaal over de top ja, denken een beetje dat ze BMW zijn, maar dan zonder de degelijkheid..
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:10:11 #42
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160333085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:57 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Duidelijk, dank je.
KTM is helemaal over de top ja, denken een beetje dat ze BMW zijn, maar dan zonder de geitenwollensokken
fixed
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160333112
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:10 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

fixed
Zucht, heb jij een moeilijke jeugd gehad of zo?
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:30:38 #44
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160333204
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:17 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Zucht, heb jij een moeilijke jeugd gehad of zo?
die heb ik nog steeds ;)
Vorig jaar op de motorbeurs zei ik hetzelfde bij de BMW stand, mooie is dat die kerel van BMW zelf ook zei dat ze wel een beetje vast zaten aan dat beeld inderdaad.
Sommige modellen zijn leuk hoor, maar ze worden teveel als straat motoren gebruikt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_160333295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:30 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

die heb ik nog steeds ;)
Vorig jaar op de motorbeurs zei ik hetzelfde bij de BMW stand, mooie is dat die kerel van BMW zelf ook zei dat ze wel een beetje vast zaten aan dat beeld inderdaad.
Sommige modellen zijn leuk hoor, maar ze worden teveel als straat motoren gebruikt.
Als jij een BMW K1300 of S1000RR een geitewollensokken machine wil noemen wil ik graag weten wat jijzelf rijdt, want dat moet dan zoveel beter zijn.... Dit is ongeveer de zienswijze van Harley-rijders, die álle andere motoren homo-machines vinden. Het vervelende voor hun is dat ze continue het stof happen dat deze "homo-machines" opwerpen, ongeacht of hun Harley voor de verandering eens rijdt of zoals gebruikelijk met pech staat.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:46:08 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160334078
BMW is de laatste jaren wel verbeterd qua imago. Ze voeren wel een paar vette motoren. Vroeger was het wel saai (incluis mijn eigen motor)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160334855
er ging 22,6L in de tank _O- w/
pi_160335293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:32 schreef Salatrel het volgende:
er ging 22,6L in de tank _O- w/
Dat is zeg maar een pakje Wicky appelsap weg van een stukje lopen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_160335622
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat is zeg maar een pakje Wicky appelsap weg van een stukje lopen?
zoiets ja
pi_160335810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:57 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Duidelijk, dank je.
KTM is helemaal over de top ja, denken een beetje dat ze BMW zijn, maar dan zonder de degelijkheid..
Ik mocht vorig jaar op een splinternieuwe 1200GS testrijden. Het ding viel gewoon uit toen ik 60 reed op de provinciale weg. Opnieuw starten onder het rijden en ik kon weer verder. Was een interessante ervaring.
pi_160335898
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik mocht vorig jaar op een splinternieuwe 1200GS testrijden. Het ding viel gewoon uit toen ik 60 reed op de provinciale weg. Opnieuw starten onder het rijden en ik kon weer verder. Was een interessante ervaring.
Elke motor kan met problemen komen te staan, zeker de modernere, computergestuurde machines. Wat storingsgevoeligheid betreft gaat er niets boven een ouderwetse motor, met carburateurs en een oersimpele kabelboom.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160335961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:27 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Elke motor kan met problmen komen te staan, zeker de modernere, computergestuurde machines. Wat storingsgevoeligheid betreft gaat er niets boven een ouderwetse motor, met carburateurs en een oersimpele kabelboom.
Weet ik, en het zegt ook niet per se iets over de betrouwbaarheid van BMW als merk. Hoewel dit ook een mooi verhaal blijft.
pi_160336041
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Weet ik, en het zegt ook niet per se iets over de betrouwbaarheid van BMW als merk. Hoewel dit ook een mooi verhaal blijft.
BMW heeft inderdaad met de nieuwere modellen wat problemen gehad. Dat komt voornamelijk omdat ze de versnellingsbakken en motoren wat wilden "verfijnen". Met mijn oude R80ST was elke schakelhandeling een blok verderop te horen, men zei ook wel eens spottend dat BMW tractor-versnellingsbakken gebruikte. Mijn latere BMW K100RS schakelde al iets beter, die hoorde je nog maar 5-6 huizen verderop. De modernere BMW's zoals de GS1200 schakelen nog soepeler, alleen zijn ze waarschijnlijk iets te ver gegaan en zijn ze behoorlijk wat kwetsbaarder geworden.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160336945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:27 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Elke motor kan met problemen komen te staan, zeker de modernere, computergestuurde machines. Wat storingsgevoeligheid betreft gaat er niets boven een ouderwetse motor, met carburateurs en een oersimpele kabelboom.
totdat je zelf zo'n brik hebt en er elke 100 km mee aan de kant staat :')
pi_160337082
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:20 schreef Daantke het volgende:

[..]

totdat je zelf zo'n brik hebt en er elke 100 km mee aan de kant staat :')
Wel eens van onderhoud gehoord?
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_160345356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:26 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Wel eens van onderhoud gehoord?
Onderhoud?
Oh... dat scheelde dus aan de Alp :s)
pi_160345909
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:26 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Wel eens van onderhoud gehoord?
Eerst generaliseer je dat harleys altijd pech hebben. Dan hebben sommige van ons slechte ervaring met bmw en dan licht het zeker daar niet aan? :')

Prima dat je een BMW fanboy bent. Maar leer er maar mee leven dat mensen een verschillende smaak hebben.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:34:35 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160346514
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat is zeg maar een pakje Wicky appelsap weg van een stukje lopen?
Did that vorig jaar met de CB toen de tellerbak het niet deed, niet grapzaam als het warm is.

quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:20 schreef Daantke het volgende:

[..]

totdat je zelf zo'n brik hebt en er elke 100 km mee aan de kant staat :')
Heb je enig idee waarom er nog best veel 60+ jaar oude motoren rondrijden?

Indien ja; vraag je nou eens af of de gemiddelde injectiebrommert met computergestuurde kutvering en allerlei andere kermis dat ook gaat halen?

Die ouwe zooi werd degelijk gebouwd, omdat je fucked was als je ergens stil kwam te staan met pech. Tegenwoordig pak je je platte roeptoeter uit je zak en je belt je mama. In 1950 kon je 10 kilometer lopen om zo'n groen hok met draaischijfie te vinden. Tegenwoordig is het blijkbaar niet meer zo spannend om dingen betrouwbaar te maken, men bouwt liever voor de mooi, en het esthetische en het :r milieu :r , dus alles moet elektronisch, en dat is niet echt een verbetering voor de duurzaamheid van een product.

Mechanica is repairable, en elektronica is replaceable, alleen de vraag is hoe lang de onderdelen verkrijgbaar blijven.

Een motor blijft altijd betrouwbaar, als hij maar wordt onderhouden. Geldt trouwens ook voor auto's, fietsen, je Honda-grasmaaier, alles. Als hij je regelmatig in de steek laat, kun je beter eerst de hand in eigen boezem steken, want dat ligt vaak écht aan jezelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160347030
Ik heb winterhandschoenen gekocht... In maart. :+

Voor maar ¤25. Met Gore-Tex. :9

Het rijdt raar. Weinig gevoel enzo. :{

Doei dagboek. :*
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:13:35 #60
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_160347430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 08:41 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Als jij een BMW K1300 of S1000RR een geitewollensokken machine wil noemen wil ik graag weten wat jijzelf rijdt, want dat moet dan zoveel beter zijn.... Dit is ongeveer de zienswijze van Harley-rijders, die álle andere motoren homo-machines vinden. Het vervelende voor hun is dat ze continue het stof happen dat deze "homo-machines" opwerpen, ongeacht of hun Harley voor de verandering eens rijdt of zoals gebruikelijk met pech staat.
tuurlijk zeg ik niet dat een s1000rr een oude lullen machine is, maar het BMW merk wordt nog steeds wel geassocieerd met oude grijze sokken GS rijders. Maar ik snap dat je lange tenen uit je geitenwollen sokken steken ;)
Als je al zo serieus in gaat op zo'n opmerking krijg je het nog zwaar in dit topic. Hoe vaak het BMW gele hesjes verhaal al wel niet langskomt. Als je een 125cc had gereden had je helemaal een probleem :') vraag maar aan Nero ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')