quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs een moslim dus, maar wat doet zo iemand dan bij D66-jongeren? Die zijn juist heel sterk seculier/atheïstisch, lijkt me. Toch?
Misschien is het een atheïst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs een moslim dus, maar wat doet zo iemand dan bij D66-jongeren? Die zijn juist heel sterk seculier/atheïstisch, lijkt me. Toch?
Oh, daar had ik overheen gelezen. Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je niet gek met die veronderstelling.
Net zoals Hachchi zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een D66-er die beter in de VS kan gaan flyeren.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een D66-er die beter in de VS kan gaan flyeren wieberen.
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van D66, maar ik vind het nieuws dat hij lid is van de Jonge Democraten helemaal niet zo boeiend. Als hij vrijwilliger was bij het WNF, KWF Kankerfonds etc. zou dat toch ook niet nodig zijn om te vermelden?
In 1989 nog wel. Maar de tijden veranderen. De Islam gaat het helemaal worden de komende decennia.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Er is een verschil tussen iemand die een prominente plaats heeft binnen de partij en zomaar een lid. Als de PVV leden zou hebben en een lid doet wat geks dan boeit dat mij eerlijk gezegd ook weinig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
In 1989 nog wel. Maar de tijden veranderen. De Islam gaat het helemaal worden de komende decennia.
Ik ben inmiddels ook al overstag. Doe je mee? Dan kunnen we misschien een gezellig praatgroepje beginnen en gezellig samen bidden!
zie op :quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand die een prominente plaats heeft binnen de partij en zomaar een lid. Als de PVV leden zou hebben en een lid doet wat geks dan boeit dat mij eerlijk gezegd ook weinig.
Excuusallochtoonquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.
En nee, ik ben niet overstag.
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven, omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.quote:
Ja, kan an sich, maar dan nog dan zit je niet echt lekker bij D66 als moslim, lijkt me. Heel ander mensbeeld.quote:
Klikquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven. omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.
Was Volkert ook een moslim dan? Deze gozer is gewoon, als hij inderdaad die tweet verstuurd heeft, een idioot. Een idioot die vervolgd moet worden. Wat nou als hij geen moslim blijkt te zijn, maar een dierenactivist. Is het dan minder erg? Of erger?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven. omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.
Als moslim zit je juist prima bij D66 (of JD, die onafhankelijk van D66 is) omdat die club juist volledig draait om de vrijheid om jezelf te zijn en vanzelfsprekend ook om moslim te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kan an sich, maar dan nog dan zit je niet echt lekker bij D66 als moslim, lijkt me. Heel ander mensbeeld.
Zou zijn? Wel of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef StaceySinger het volgende:
"Dit bericht zou zijn geschreven door Hamir Mohamed,"
Ook bij D66 hoor. Juist bij D66, want die hebben sinds het uitbreken van de crisis een steeds kleinere vijver om in te vissen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.
Waarom niet? Je gaat op termijn problemen krijgen hoor, als je niet gewoon gezellig meedoet.quote:En nee, ik ben niet overstag.
Ja en de nazi's waren ook idioten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was Volkert ook een moslim dan? Deze gozer is gewoon, als hij inderdaad die tweet verstuurd heeft, een idioot. Een idioot die vervolgd moet worden. Wat nou als hij geen moslim blijkt te zijn, maar een dierenactivist. Is het dan minder erg? Of erger?
Het ergste is dat de persoon in kwestie (statistisch gezien althans, er zitten nou eenmaal niet zo bijster veel MBO' ers in bestuurlijke functies bij jongerenafdelingen van partijen) ook nog eens een van de meer intelligentere mensen in Nederland is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Rezania het volgende:
Hebben mensen nou echt niet door dat je dit soort dingen NIET op Twitter moet zetten?!
Nou ja, voorstander van abortus, euthanasie, homohuwelijk betekent niet dat iedere moslim dan maar lekker binnen dezelfde partij tegenstander daarvan kan zijn, lijkt me?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als moslim zit je juist prima bij D66 (of JD, die onafhankelijk van D66 is) omdat die club juist volledig draait om de vrijheid om jezelf te zijn en vanzelfsprekend ook om moslim te zijn.
Maar goed, deze jongen is in elk geval geen lid meer. JD geeft andere organisaties het goede voorbeeld wat betreft hoe je kordaat kan optreden in dit soort situaties.
Godwin, you lose.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja en de nazi's waren ook idioten.
Pol pot was ook een idioot.
Stalin was ook een idioot.
Wat?
Ideologieën die het idiote gedrag versterkte, aanmoedigde, faciliteerde?
Nee, dat is niet zo.
Ideologieën bestaan niet. Er bestaan alleen individuen.
JD mogen zich schamen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
JD geeft andere organisaties het goede voorbeeld wat betreft hoe je kordaat kan optreden in dit soort situaties.
quote:
Net zo min als dat er geen moslims, christenen of wat dan ook zouden bestaan die dat allemaal prima vinden natuurlijk. Ook binnen die groep is gewoon een grote verscheidenheid aan meningen. Lijken wel mensen, wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, voorstander van abortus, euthanasie, homohuwelijk betekent niet dat iedere moslim dan maar lekker binnen dezelfde partij tegenstander daarvan kan zijn, lijkt me?
Ja, de reactie van de partij is idd adequaat.
Waar kijk ik precies naar? Hoort het linker deel bij het rechter profiel of wordt erop gewezen dat de namen gelijk zijn? Heeft Wilders een Hot of Not profiel?quote:
Dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?
Dat soort marginale partijtjes zijn al lang blij als er mensen lid willen worden. Dan ben je niet zo kritisch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
JD mogen zich schamen.
Dat ze blijkbaar totaal niet in staat zijn om aan de poort een goede selectie te doen
Trololololquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
JD mogen zich schamen.
Dat ze blijkbaar totaal niet in staat zijn om aan de poort een goede selectie te doen
Je hebt een punt maar het is zoals gewoonlijk wel hypocriet, als er een of andere VVD'er in de gemeenteraad van een Zuid-Limburgs dorp een paar stuivers achterover drukt sta jij vooraan om hard te roepen hoe corrupt de VVD wel niet is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van D66, maar ik vind het nieuws dat hij lid is van de Jonge Democraten helemaal niet zo boeiend. Als hij vrijwilliger was bij het WNF, KWF Kankerfonds etc. zou dat toch ook niet nodig zijn om te vermelden?
Hij bedoelt dat je iedereen met een buitenlandse naam kan afwijzen aan de poort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trolololol
Ook echt alsof je van elke persoon kan uitsluiten dat ze ineens iets doms op het internet gooien. Bitch please, je maakt me aan het lachen.
Mm, kijk dat ze ineens referenda niet okee mee vinden, terwijl dat tot hun kroonjuwelen behoort. Idem trouwens de verkozen burgemeester, die ze kennelijk ook al eerder hebben ingewisseld, okee, geef ik je gelijk, maar andere typisch progrssief-liberale standpunten toch nog niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ook bij D66 hoor. Juist bij D66, want die hebben sinds het uitbreken van de crisis een steeds kleinere vijver om in te vissen.
Dit proces is al best lang aan de gang en is onder Alexander Pechtold in een stroomversnelling gekomen. De partij dweept vooral met Turken en Turkije, maar ook andere moslims zijn meer dan welkom.
[..]
Ja, wij krijgen 225 naar nu blijkt statushouders in de gemeente, ben benieuwd wat er gaat gebeuren in onze buurt, want ze zien een trapveldje vlakbij ons wel als geschikte locatie om statushouders op te vangen. In tenten, vraag je je dan af?quote:Waarom niet? Je gaat op termijn problemen krijgen hoor, als je niet gewoon gezellig meedoet.
Jahoor, als we de PVV hier mogen afbranden vanwege hun slechte selectie, mogen we dat ook met JD, 'bitch please'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trolololol
Ook echt alsof je van elke persoon kan uitsluiten dat ze ineens iets doms op het internet gooien. Bitch please, je maakt me aan het lachen.
Ik hoop het niet zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je iedereen met een buitenlandse naam kan afwijzen aan de poort.
Je bedoeld dat je bij gebrek aan inhoud er lekker op los projecteert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je iedereen met een buitenlandse naam kan afwijzen aan de poort.
Nee, ik denk ook niet dat je er erg veel christenen in aantreft, vanwege dezelfde reden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net zo min als dat er geen moslims, christenen of wat dan ook zouden bestaan die dat allemaal prima vinden natuurlijk. Ook binnen die groep is gewoon een grote verscheidenheid aan meningen. Lijken wel mensen, wat dat betreft.
Als je de domheid van anderen als excuus wil gebruiken om zelf ook dom gedrag te etaleren, moet je dat vooral doen. Maar je verliest dan alleen zelf en ik voel me op geen enkele manier aangesproken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jahoor, als we de PVV hier mogen afbranden vanwege hun slechte selectie, mogen we dat ook met JD, 'bitch please'.
Verrassend veel eigenlijk. Zijn dan wel erg vaak leden van de wat vrijere kerken. Zoals die kerk die Boris van der Ham sponsort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat je er erg veel christenen in aantreft, vanwege dezelfde reden.
Bedoelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je bij gebrek aan inhoud er lekker op los projecteert.
Zoveel was duidelijk.
Zeg je nu dat de PVV verantwoordelijk houden voor de selectie van slecht volk 'dom gedrag' is?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je de domheid van anderen als excuus wil gebruiken om zelf ook dom gedrag te etaleren, moet je dat vooral doen. Maar je verliest dan alleen zelf en ik voel me op geen enkele manier aangesproken.
Neem zelf nou eens een standpunt in. Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de PVV verantwoordelijk houden voor de selectie van slecht volk 'dom gedrag' is?
Statushouders krijgen geen tenten maar huizen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, kijk dat ze ineens referenda niet okee mee vinden, terwijl dat tot hun kroonjuwelen behoort. Idem trouwens de verkozen burgemeester, die ze kennelijk ook al eerder hebben ingewisseld, okee, geef ik je gelijk, maar andere typisch progrssief-liberale standpunten toch nog niet?
[..]
Ja, wij krijgen 225 naar nu blijkt statushouders in de gemeente, ben benieuwd wat er gaat gebeuren in onze buurt, want ze zien een trapveldje vlakbij ons wel als geschikte locatie om statushouders op te vangen. In tenten, vraag je je dan af?
En als het allemaal verkeerd loopt, gaan we maar verhuizen, denk ik. Je woont niet voor niets in een dorp.
De PVV kan geen dubieuze lieden uit partijfuncties weren en tegelijkertijd operationeel blijven, aangezien dit de enige soort mensen is die er überhaupt op afkomt. Je kan ze de selectie dus niet verwijten, wel het xenofobe gedachtegoed dat enkel tokkies lijkt aan te trekken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de PVV verantwoordelijk houden voor de selectie van slecht volk 'dom gedrag' is?
Ja, en dan zou dit dan een vrijgemaakte moslim ook zijn, denk je?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verrassend veel eigenlijk. Zijn dan wel erg vaak leden van de wat vrijere kerken. Zoals die kerk die Boris van der Ham sponsort.
Tja, voor de een verrassend, terwijl D66 het volgens anderen in dit topic juist enkel van moslims moet hebben. Kwestie van perspectief.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan zou dit dan een vrijgemaakte moslim ook zijn, denk je?
En verrassend veel is natuurlijk zoiets van als je er 10 kunt vinden dan is dat verrassend veel idd.
Dan verschuif je slechts dat waar je verantwoordelijk voor wil houden?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De PVV kan geen dubieuze lieden uit partijfuncties weren en tegelijkertijd operationeel blijven, aangezien dit de enige soort mensen is die er überhaupt op afkomt. Je kan ze de selectie dus niet verwijten, wel het xenofobe gedachtegoed dat enkel tokkies lijkt aan te trekken.
Nee, ze worden hier wrs in een leegstaande bedrijfsruimte gepropt, een leegstaand politiebureau en dus spreekt men over dat trapveldje. In ander dorp hebben ze het over een oud klooster.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Statushouders krijgen geen tenten maar huizen.
Ik hoop dat je geen huurachterstand hebt.
Ja, die Turken ja, is een ander chapiter. Was één of ander statenlid van Turkse afkomst die de genocide ontkende en niet werd tegengesproken door partijtop en toen gingen ze allemaal D66 stemmen, maar volgens mij speelde dat alweer een tijd geleden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, voor de een verrassend, terwijl D66 het volgens anderen in dit topic juist enkel van moslims moet hebben. Kwestie van perspectief.
Prima, geef ik je nu de kans om toe te lichten hoe de JD vanaf nu kan garanderen dat in de toekomst 100% van alle mensen die vrij lid kunnen worden zich zonder uitzondering niet gek zal uitlaten op Twitter?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan verschuif je slechts dat waar je verantwoordelijk voor wil houden?
Of komt het er op neer dat "Bitch Please" gewoon 0,0 verantwoordelijk bij de JD wenst te leggen voor de falende selectie aan de poort?
Dat is wel makkelijk ja.
Je bedoelt Fatma Koser Kaya, die is sinds kort weer Tweede Kamerlid. Die heeft niets ontkend, maar gewoon geen mening gegeven. En de partijtop zei toen dat ze daartoe ook niet verplicht is. Leugentje of slecht geheugen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die Turken ja, is een ander chapiter. Was één of ander statenlid van Turkse afkomst die de genocide ontkende en niet werd tegengesproken door partijtop en toen gingen ze allemaal D66 stemmen, maar volgens mij speelde dat alweer een tijd geleden.
Ik denk niet dat dat 100% te voorkomen is?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima, geef ik je nu de kans om toe te lichten hoe de JD vanaf nu kan garanderen dat in de toekomst 100% van alle mensen die vrij lid kunnen worden zich zonder uitzondering niet gek zal uitlaten op Twitter?
Hoe dan ook, het is ze niet te doen om de standpunten van D66 als ze erop stemmen, dat wil ik even aangeven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bedoelt Fatma Koser Kaya, die is sinds kort weer Tweede Kamerlid.
De post die je citeert heb ik net nog aangepast teouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is ze niet te doen om de standpunten van D66 als ze erop stemmen, dat wil ik even aangeven.
Ja, daar was discussie over, maar onderling houden ze het gewoon op ontkennen. De partijtop spreekt ook geen Turks hè.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De post die je citeert heb ik net nog aangepast teouwens.
Ja, dat wordt iedereen die zijn hand opsteekt. De schoonmaker van een leegstaand kantoorgebouw heeft nog een belangrijkere functie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zie op :
lid van de Jonge Democraten van de afdeling Friesland en voorheen penningmeester van de lokale D66-jongerenorganisatie
Je hebt jezelf nu vast geredeneerd jongen, want je claimt enerzijds dat het niet te voorkomen is (wat impliceert dat er niet in gefaald kan worden) en anderzijds dat ze dat slecht gedaan hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat 100% te voorkomen is?
Maar wat jij probeert is van een nood een deugd te maken: "Kijk eens hoe adequaat ze hebben gehandeld!!!!".
Nee, ze hebben gefaald. En de damage control was zeker respectabel, daar niet van, maar gefaald hebben ze
Daar heb je gelijk in. Maar dat er all round geen animo is om iets te doen in de politiek, er daarom weinig te kiezen is en elke joker daarom een leuk klinkende functie krijgt, is de schuld van de politiek zelf, niet van iemand anders.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt iedereen die zijn hand opsteekt. De schoonmaker van een leegstaand kantoorgebouw heeft nog een belangrijkere functie.
Het is geen leuk klinkende functie. Het is niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat er all round geen animo is om iets te doen in de politiek, er daarom weinig te kiezen is en elke joker daarom een leuk klinkende functie krijgt, is de schuld van de politiek zelf, niet van iemand anders.
Dus ook dit is geen excuus
Nee, 'jongen', ik zei niet voor niets 'niet 100%'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nu vast geredeneerd jongen, want je claimt enerzijds dat het niet te voorkomen is (wat impliceert dat er niet in gefaald kan worden) en anderzijds dat ze dat slecht gedaan hebben.
Wil ik ook nog wel met je eens zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is geen leuk klinkende functie. Het is niks.
Het is een domme sukkel. Maar dat hij lid van D66 is, is net zo relevant als dat hij lid is van de plaatselijke kantklosvereniging.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wil ik ook nog wel met je eens zijn.
Maar inhoudelijk, niet inhoudelijk, leuk klinkend, niet leuk klinkend,
Veranderd allemaal niet dat de peggold-jugend een flater heeft geslagen
MAAR IK BEGRIJP HET WELquote:
Nou, daar lijken de JD zelf het niet mee eens te zijn. Die royeren hem immers.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is een domme sukkel. Maar dat hij lid van D66 is, is net zo relevant als dat hij lid is van de plaatselijke kantklosvereniging.
Wat vind je er nou zelf van?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:40 schreef ExTec het volgende:
Ik mag toch hopen dat de goedpraters alhier niet echt lid zijn van de JD?
Want jullie niveau is bedroevend.
Kans pakken op een bestuurdersbaantje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind dat de JD er zwart op staat met deze personele selectie?quote:
Ja, angstige onzinnige reactie van de JD. Hij is al geen bestuurslid meer, laat die jongen lekker lidmaatschapsgeld betalen. Geld van domme mensen is ook geld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, daar lijken de JD zelf het niet mee eens te zijn. Die royeren hem immers.
En hij is niet slechts lid, hij heeft een bestuursfunctie.
Ongetwijfeld eentje die niks voorstelt, ik geloof je onmiddellijk. Maar hij heeft er wel 1. En ze hadden die niets voorstellende functie ook aan iemand anders kunnen geven, en was er niemand anders, zie mijn postje over dat het enkel en alleen de schuld van de politiek zelf is dat geen hond zin heeft om er iets mee te doen.
Eh, hij is een idioot.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef Montagui het volgende:
Wat is de context van zijn tweets?
Waar komt die uitbarsting ineens vandaan?
Zo maar, ineens.....boem...ik ga Wilders bedreigen?
Wellicht is het dankzij bv. het beroemde brievenbus pissen van de PVV de norm geworden, ik weet het niet, maar het concept is in ieder geval dat je mensen van jouw clubje die dus een slechte naam verworven hebben, wil weren, omdat die slechte naam onherroepelijk op het hele clubje afstraalt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, angstige onzinnige reactie van de JD. Hij is al geen bestuurslid meer, laat die jongen lekker lidmaatschapsgeld betalen. Geld van domme mensen is ook geld.
Stel je had gezegd: "Kom een keer naar het zuiden, achmed en ik zal je zo hard nemen dat je schreeuwt dat je nog liever door Oom Ali (of geit) wordt gepakt" was de wereld te klein geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef StaceySinger het volgende:
Geert Wilders kom een keer naar Drachten. Ik schiet een kogel door je kut kop
Ja, kan best idd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kans pakken op een bestuurdersbaantje.
Ging al mis toen 'ie bij D66 ging.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:38 schreef Hathor het volgende:
Je moet toch echt wel even kortsluiting in je schedel hebben op het moment dat je zoiets op Twitter plempt.
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Direct door de voorzitter afgekeurd en het lid wordt geroyeerd. Dat is nou hoe je zulke dingen netjes, snel en goed oplost. Hulde voor de Jonge Democraten.
Ja zeg, dan moeten we op het Kankerfonds gaan hatenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Oneens.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ging al mis toen 'ie bij D66 ging.
Door de zionisten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:27 schreef Physsic het volgende:
Heeft Mahir al aangegeven dat zijn account was gehackt?
Islam is volledig in contradictie met al dat wat met 'vrij' begint. Gewoon weer een dienaar van Allah die westerse waarden en angsten (via links en pc) uit buit cq als middel gebruikt om macht (voor de islam) te vergaren. Een moslim heeft niets in Europa te zoeken, laat staan in een seculiere progressieve partij. Hij heeft echter wel alles te zoeken in een partij als de D66 waar zelfhaat icm pcness de leidende ideologie is. Een partij die zich heeft opgesteld als de anti van Wilders, de anti van de anti-islam.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als moslim zit je juist prima bij D66 (of JD, die onafhankelijk van D66 is) omdat die club juist volledig draait om de vrijheid om jezelf te zijn en vanzelfsprekend ook om moslim te zijn.
Maar goed, deze jongen is in elk geval geen lid meer. JD geeft andere organisaties het goede voorbeeld wat betreft hoe je kordaat kan optreden in dit soort situaties.
Islam betekent letterlijk 'onderwerping'quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Islam is volledig in contradictie met al dat wat met 'vrij' begint. Gewoon weer een dienaar van Allah die westerse waarden en angsten (via links en pc) uit buit cq als middel gebruikt om macht (voor de islam) te vergaren.
Goed dat je permaban ongedaan is gemaakt, welkom terug. Fantastische teksten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Islam is volledig in contradictie met al dat wat met 'vrij' begint. Gewoon weer een dienaar van Allah die westerse waarden en angsten (via links en pc) uit buit cq als middel gebruikt om macht (voor de islam) te vergaren. Een moslim heeft niets in Europa te zoeken, laat staan in een seculiere progressieve partij. Hij heeft echter wel alles te zoeken in een partij als de D66 waar zelfhaat icm pcness de leidende ideologie is.
Dat is niet de enige schrijffout in die 3 zinnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:50 schreef RobbieRonald het volgende:
Kutkop is 1 woord![]()
Verder gewoon oppakken en celstraf voor deze psychopaat lijkt me.
En zo ook moslim: hij die zich onderworpen ('surrender and submission') heeft aan de wetten van Allah. Moslims noem ik dan ook vaak graag slaven of dienaren. Helaas, maar logischerwijze, wordt het door henzelf zelde als belediging opgevat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Islam betekent letterlijk 'onderwerping'
Dus inderdaad het tegendeel van vrijheid.
Helemaal mee eens. En dan heb ik momenteel nog geen eens een pc tot mn beschikking!quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed dat je permaban ongedaan is gemaakt, welkom terug. Fantastische teksten.
Ook alleen maar omdat dat dat een sociaal wenselijk antwoord is. Maar diep van binnen...quote:De landelijke afdeling van de jongerenafdeling van D66 is 'erg geschokt' door het bericht.
Inside job van Wilders , zo krijgt ie nog meer stemmen van tokkie Nederland.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik had nooit verwacht dat het een moslim was.
Denk het idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:31 schreef PSVCL het volgende:
D
[..]
Inside job van Wilders , zo krijgt ie nog meer stemmen van tokkie Nederland.
Vasthoudt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:34 schreef opreis het volgende:
Altijd weer het zelfde kutvolk dat dit soort dingen doet. Het wordt tijd dat dit achterlijk volk dat niet eens fatsoenlijk onze taal spreekt en maar krampachtig vasthoud aan hun eigen taaltje (wat integratie niet ten goeden komt) uit Nederland getrapt wordt.
Weg met al die kut friezen!!!
Nou ben ik een leek, maar volgens mij kan je hem gewoon een privebericht sturen als je hem volgt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat wel raar is, hoe kan die gast Geert een bericht hebben gestuurd, Geert volgt helemaal niemand namelijk
(voor leken, je kan alleen privéberichten sturen aan iemand als diegene je volgt)
Niks verbaast me meer van D66. Ooit opgericht om de democratie te verstevigen. Nu willen ze de democratie zo snel mogelijk opheffen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:44 schreef Aardbei16 het volgende:
Jezelf een Jonge Democraat noemen en dan iemand met de dood bedreigen
Een naam als Hamir Mohamed was ook wel te verwachten
D66 is niet serieus te nemen. Nederland een Europese staat willen maken is echt van de zottequote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks verbaast me meer van D66. Ooit opgericht om de democratie te verstevigen. Nu willen ze de democratie zo snel mogelijk opheffen.
Ja, maar hij is heel dom, want te emotioneel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Islam is volledig in contradictie met al dat wat met 'vrij' begint. Gewoon weer een dienaar van Allah die westerse waarden en angsten (via links en pc) uit buit cq als middel gebruikt om macht (voor de islam) te vergaren. Een moslim heeft niets in Europa te zoeken, laat staan in een seculiere progressieve partij. Hij heeft echter wel alles te zoeken in een partij als de D66 waar zelfhaat icm pcness de leidende ideologie is. Een partij die zich heeft opgesteld als de anti van Wilders, de anti van de anti-islam.
je zou verwachten dat ze de ophef betreurenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Direct door de voorzitter afgekeurd en het lid wordt geroyeerd. Dat is nou hoe je zulke dingen netjes, snel en goed oplost. Hulde voor de Jonge Democraten.
Het blijft grappig te zien hoe krampachtig links zich in alle bochten wringt. Nu laten ze opnieuw hun ware gezicht zien. Prima, voor de kiezer heel duidelijk en Wilders is de lachende derde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:10 schreef Nintex het volgende:
Nu moet Wilders nog naar Drachten om campagne te voeren. Alleen maar om dit stuk stront te zieken.
Het is nog erger zelfs. Hij schreef ook "Ik snij je open en voer je aan de varkens (jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:55 schreef StaceySinger het volgende:
Wilders-bedreiger meldt zich bij politie
LEEUWARDEN -
De man die donderdag Geert Wilders met de dood bedreigde op Twitter, heeft zich vrijdag gemeld bij de politie. Hij is aangehouden en wordt verhoord, zette de politie in een tweet.
In privéberichten had de man gedreigd de PVV-leider dood te schieten. Hij schreef onder meer: ,,Geert Wilders kom een keer naar Drachten. Ik schiet een kogel door je kut kop.''
De man is lid van Jonge Democraten Fryslân. Een woordvoerder van de landelijke Jonge Democraten zegt dat de man wordt geroyeerd als daadwerkelijk vaststaat dat hij de auteur is van de tweets.,,Dat onderzoeken wij nog. En als hij het wel heeft geschreven, dan nemen wij de grootst mogelijke afstand van die teksten.”
Het gaat overigens niet om een actief bestuurs- of kaderlid van de vereniging.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_meldt_zich__.html
Als één lid van een groep slecht is is gelijk die hele groep slecht?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is nog erger zelfs. Hij schreef ook "Ik snij je open en voer je aan de varkens (je
soortgenoten)".
http://nos.nl/teletekst#110
Anti-democraten66
Ja, kut Friesland ook altijd... afgraven en in zee duwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als één lid van een groep slecht is is gelijk die hele groep slecht?
Dat clubje omarmt elk ondemocratisch gezelschap: Conservatieve moslims, Oekraïne en de EU. Laat je niet voor de gek houden. Die "D" in D66 stelt niks voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeverre je consequent groepen over 1 kam scheert, of het nou D'66-ers zijn of P'VV-ers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze missen gewoon de realiteit en veronderstellen een utopische samenlevingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat clubje omarmt elk ondemocratisch gezelschap: Conservatieve moslims, Oekraïne en de EU. Laat je niet voor de gek houden. Die "D" in D66 stelt niks voor.
Ja, Stalin deed dat ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze missen gewoon de realiteit en veronderstellen een utopische samenleving
Net zoals terugkerende 'strijders' kan je iedereen die lid is van zo'n politieke speeltuinclub ook wel preventief interneren. Politiek = oorlog met andere wapens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat clubje omarmt elk ondemocratisch gezelschap: Conservatieve moslims, Oekraïne en de EU. Laat je niet voor de gek houden. Die "D" in D66 stelt niks voor.
Dat geld denk ik niet alleen voor D66 trouwens. Modder gooien en niet met redelijke werkbare oplossingen komen is ben ik bang de dagelijkse gang van zaken geworden in de politiek. En roept men maar wat populistisch om de kiezers te paaien. Wat in de praktijk nooit waar te maken is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef Confetti het volgende:
D66 is een partij die steeds meer aan het radicaliseren is. Ze geven al openlijk toe dat ze Nederland onder vreemde heerschappij willen brengen en nu willen ze de oppositie daartegen neutraliseren.
Dit is de partij die het dichtst bij de NSB komt.
Klopt niet wat je hier stelt. D66 is van de buitenrechtelijke executies als het aankomt op vijanden van democratie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee joh je bent in de war met de aanhang van GroenLinks en die van de PVVquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt niet wat je hier stelt. D66 is van de buitenrechtelijke executies als het aankomt op vijanden van democratie.
D66'ers zijn doorgaans wat succesvoller en staan daardoor een stuk minder zuur in het leven dan de gemiddelde zeurzak in dit topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze missen gewoon de realiteit en veronderstellen een utopische samenleving
Houzee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef Confetti het volgende:
D66 is een partij die steeds meer aan het radicaliseren is. Ze geven al openlijk toe dat ze Nederland onder vreemde heerschappij willen brengen en nu willen ze de oppositie daartegen neutraliseren.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef Confetti het volgende:
Dat is ook wel weer een waar pareltje.quote:
Zal ik jou eens een geheimpje vertellen? Vrij veel allochtonen hebben nogal een overspannen houding richting de heer Wilders, naast niet-islamitische Marokkanen bijvoorbeeld ook niet-Marokkanen. Dat komt onder andere omdat Wilders en zijn volgers nogal moeite hebben met allochtoon, Marokkaan en moslim niet allemaal op één hoop gooien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven, omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |