quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs een moslim dus, maar wat doet zo iemand dan bij D66-jongeren? Die zijn juist heel sterk seculier/atheïstisch, lijkt me. Toch?
Misschien is het een atheïst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs een moslim dus, maar wat doet zo iemand dan bij D66-jongeren? Die zijn juist heel sterk seculier/atheïstisch, lijkt me. Toch?
Oh, daar had ik overheen gelezen. Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je niet gek met die veronderstelling.
Net zoals Hachchi zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een D66-er die beter in de VS kan gaan flyeren.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een D66-er die beter in de VS kan gaan flyeren wieberen.
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van D66, maar ik vind het nieuws dat hij lid is van de Jonge Democraten helemaal niet zo boeiend. Als hij vrijwilliger was bij het WNF, KWF Kankerfonds etc. zou dat toch ook niet nodig zijn om te vermelden?
In 1989 nog wel. Maar de tijden veranderen. De Islam gaat het helemaal worden de komende decennia.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Er is een verschil tussen iemand die een prominente plaats heeft binnen de partij en zomaar een lid. Als de PVV leden zou hebben en een lid doet wat geks dan boeit dat mij eerlijk gezegd ook weinig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
In 1989 nog wel. Maar de tijden veranderen. De Islam gaat het helemaal worden de komende decennia.
Ik ben inmiddels ook al overstag. Doe je mee? Dan kunnen we misschien een gezellig praatgroepje beginnen en gezellig samen bidden!
zie op :quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand die een prominente plaats heeft binnen de partij en zomaar een lid. Als de PVV leden zou hebben en een lid doet wat geks dan boeit dat mij eerlijk gezegd ook weinig.
Excuusallochtoonquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.
En nee, ik ben niet overstag.
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven, omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.quote:
Ja, kan an sich, maar dan nog dan zit je niet echt lekker bij D66 als moslim, lijkt me. Heel ander mensbeeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |