quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs een moslim dus, maar wat doet zo iemand dan bij D66-jongeren? Die zijn juist heel sterk seculier/atheïstisch, lijkt me. Toch?
Misschien is het een atheïst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Wrs een moslim dus, maar wat doet zo iemand dan bij D66-jongeren? Die zijn juist heel sterk seculier/atheïstisch, lijkt me. Toch?
Oh, daar had ik overheen gelezen. Sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je niet gek met die veronderstelling.
Net zoals Hachchi zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een D66-er die beter in de VS kan gaan flyeren.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een D66-er die beter in de VS kan gaan flyeren wieberen.
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van D66, maar ik vind het nieuws dat hij lid is van de Jonge Democraten helemaal niet zo boeiend. Als hij vrijwilliger was bij het WNF, KWF Kankerfonds etc. zou dat toch ook niet nodig zijn om te vermelden?
In 1989 nog wel. Maar de tijden veranderen. De Islam gaat het helemaal worden de komende decennia.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
Er is een verschil tussen iemand die een prominente plaats heeft binnen de partij en zomaar een lid. Als de PVV leden zou hebben en een lid doet wat geks dan boeit dat mij eerlijk gezegd ook weinig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
In 1989 nog wel. Maar de tijden veranderen. De Islam gaat het helemaal worden de komende decennia.
Ik ben inmiddels ook al overstag. Doe je mee? Dan kunnen we misschien een gezellig praatgroepje beginnen en gezellig samen bidden!
zie op :quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand die een prominente plaats heeft binnen de partij en zomaar een lid. Als de PVV leden zou hebben en een lid doet wat geks dan boeit dat mij eerlijk gezegd ook weinig.
Excuusallochtoonquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.
En nee, ik ben niet overstag.
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven, omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.quote:
Ja, kan an sich, maar dan nog dan zit je niet echt lekker bij D66 als moslim, lijkt me. Heel ander mensbeeld.quote:
Klikquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven. omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.
Was Volkert ook een moslim dan? Deze gozer is gewoon, als hij inderdaad die tweet verstuurd heeft, een idioot. Een idioot die vervolgd moet worden. Wat nou als hij geen moslim blijkt te zijn, maar een dierenactivist. Is het dan minder erg? Of erger?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je neem je meestal een wat minder overspannen houding aan tegenover andersdenkenden. Deze tweet verraadt juist weer dat-ie wrs ook moslim is gebleven. omdat-ie een vrij overspannen idee heeft van Greet, lijkt me.
Als moslim zit je juist prima bij D66 (of JD, die onafhankelijk van D66 is) omdat die club juist volledig draait om de vrijheid om jezelf te zijn en vanzelfsprekend ook om moslim te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kan an sich, maar dan nog dan zit je niet echt lekker bij D66 als moslim, lijkt me. Heel ander mensbeeld.
Zou zijn? Wel of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef StaceySinger het volgende:
"Dit bericht zou zijn geschreven door Hamir Mohamed,"
Ook bij D66 hoor. Juist bij D66, want die hebben sinds het uitbreken van de crisis een steeds kleinere vijver om in te vissen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet bij D66 toch? Achterban is vaak: jong, hoger opgeleid dan gemiddeld, autochtoon en atheïstisch, dacht ik.
Waarom niet? Je gaat op termijn problemen krijgen hoor, als je niet gewoon gezellig meedoet.quote:En nee, ik ben niet overstag.
Ja en de nazi's waren ook idioten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was Volkert ook een moslim dan? Deze gozer is gewoon, als hij inderdaad die tweet verstuurd heeft, een idioot. Een idioot die vervolgd moet worden. Wat nou als hij geen moslim blijkt te zijn, maar een dierenactivist. Is het dan minder erg? Of erger?
Het ergste is dat de persoon in kwestie (statistisch gezien althans, er zitten nou eenmaal niet zo bijster veel MBO' ers in bestuurlijke functies bij jongerenafdelingen van partijen) ook nog eens een van de meer intelligentere mensen in Nederland is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Rezania het volgende:
Hebben mensen nou echt niet door dat je dit soort dingen NIET op Twitter moet zetten?!
Nou ja, voorstander van abortus, euthanasie, homohuwelijk betekent niet dat iedere moslim dan maar lekker binnen dezelfde partij tegenstander daarvan kan zijn, lijkt me?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als moslim zit je juist prima bij D66 (of JD, die onafhankelijk van D66 is) omdat die club juist volledig draait om de vrijheid om jezelf te zijn en vanzelfsprekend ook om moslim te zijn.
Maar goed, deze jongen is in elk geval geen lid meer. JD geeft andere organisaties het goede voorbeeld wat betreft hoe je kordaat kan optreden in dit soort situaties.
Godwin, you lose.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja en de nazi's waren ook idioten.
Pol pot was ook een idioot.
Stalin was ook een idioot.
Wat?
Ideologieën die het idiote gedrag versterkte, aanmoedigde, faciliteerde?
Nee, dat is niet zo.
Ideologieën bestaan niet. Er bestaan alleen individuen.
JD mogen zich schamen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
JD geeft andere organisaties het goede voorbeeld wat betreft hoe je kordaat kan optreden in dit soort situaties.
quote:
Net zo min als dat er geen moslims, christenen of wat dan ook zouden bestaan die dat allemaal prima vinden natuurlijk. Ook binnen die groep is gewoon een grote verscheidenheid aan meningen. Lijken wel mensen, wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, voorstander van abortus, euthanasie, homohuwelijk betekent niet dat iedere moslim dan maar lekker binnen dezelfde partij tegenstander daarvan kan zijn, lijkt me?
Ja, de reactie van de partij is idd adequaat.
Waar kijk ik precies naar? Hoort het linker deel bij het rechter profiel of wordt erop gewezen dat de namen gelijk zijn? Heeft Wilders een Hot of Not profiel?quote:
Dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er een PVV'er door een brievenbus pist zetten we het er toch ook bij?
Dat soort marginale partijtjes zijn al lang blij als er mensen lid willen worden. Dan ben je niet zo kritisch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
JD mogen zich schamen.
Dat ze blijkbaar totaal niet in staat zijn om aan de poort een goede selectie te doen
Trololololquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
JD mogen zich schamen.
Dat ze blijkbaar totaal niet in staat zijn om aan de poort een goede selectie te doen
Je hebt een punt maar het is zoals gewoonlijk wel hypocriet, als er een of andere VVD'er in de gemeenteraad van een Zuid-Limburgs dorp een paar stuivers achterover drukt sta jij vooraan om hard te roepen hoe corrupt de VVD wel niet is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van D66, maar ik vind het nieuws dat hij lid is van de Jonge Democraten helemaal niet zo boeiend. Als hij vrijwilliger was bij het WNF, KWF Kankerfonds etc. zou dat toch ook niet nodig zijn om te vermelden?
Hij bedoelt dat je iedereen met een buitenlandse naam kan afwijzen aan de poort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trolololol
Ook echt alsof je van elke persoon kan uitsluiten dat ze ineens iets doms op het internet gooien. Bitch please, je maakt me aan het lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |