Breder publiek aantrekken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch item. Inhoudelijk bijzonder hoogstaand.
Ik krijg steeds meer het idee dat het staatsjournaal zijn doelgroep heeft aangepast naar mijn leerlingen.
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, de streek waar een varken opgroeit heeft echt wel invloed op hoe het varken zich ontwikkelt en dus op de smaak van de hammen. Allereerst zal het dieet verschillen. Ten tweede zijn er klimaatsverschillen die invloed hebben op het varken zelf. En ten derde zal het varken in de ene streek makkelijker aan eten kunnen komen dan in de andere streek. En dan is er ook nog een groot verschil tussen wild en tam.
Iberisch varken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.
Roept D66 al sinds altijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)isten-vrij~a4251840/
Constitutioneel Hof. Moeten wij ook hebben. Halsema had gelijk.
Hehe, idd. Kowloon met z'n gekke aannames.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.
6,8 of 10?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.
Wij hebben weer persvrijheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)isten-vrij~a4251840/
Constitutioneel Hof. Moeten wij ook hebben. Halsema had gelijk.
De kroonjuwelen van D66.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Feta, roquefort, champagne, mozzarella, camembert, ouzo, kriek lambic, gorgonzola, pecorino, parma, prosciutto, pomodoro etc. etc. etc.
Ik vind het eigenlijk maar onzin dat al die namen beschermd zijn en je dankzij regelgeving en goede marketing geografische monopolies krijgt. Je kan al die dingen overal in de wereld maken en ik geloof niet dat het dan aldoor slechter zal zijn. Geef het gewoon vrij, is goed voor de consument. Of is het een mooi stukje cultuur? Weet het nog niet helemaal zeker.
Het is in elk geval een dingetje in de TTIP-onderhandelingen.
Ik betwijfel het, dat proef je écht wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tussen de oren vooral wellichtquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dat proef je écht wel.
Aha, u is roker zonder smaakpapillen.quote:
Je kunt het vaak al zien aan de structuur (dooradering, vezellengte) en kleur van stukken vlees. Maar het stelletje culinaire barbaren hier denkt weer dat het allemaal niet uitmaakt.quote:
Ik geloof je wel, Kowloon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt het vaak al zien aan de structuur (dooradering, vezellengte) en kleur van stukken vlees. Maar het stelletje culinaire barbaren hier denkt weer dat het allemaal niet uitmaakt.
Kaas.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mot ook geen kaas. Snap niet dat mensen die troep weg kunnen krijgen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mot ook geen kaas. Snap niet dat mensen die troep weg kunnen krijgen
Die was al gepost.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
Hadden jullie het hier niet over, of was dat ergens anders
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)efde-duitse-biertjes
Een hele lijst.
Ik dacht al dat ik het ergens was tegengekomen, en ik dacht al dat het hier was omdat de meesten van jullie wel gesteld zijn op een speciaal biertje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was al gepost.Maar interessant.
Het Reinheitsgebot is trouwens baas. Oudste nog bestaande wetgeving ter wereld.
Haha, ik denk niet dat de glyfosaat iets is waar je je zorgen om moet maken:quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
Hadden jullie het hier niet over, of was dat ergens anders
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)efde-duitse-biertjes
Een hele lijst.
quote:"Om een mogelijk gevaarlijke hoeveelheid glyfosaat binnen te krijgen, moet een volwassene ongeveer 1000 liter bier per dag drinken'', zegt een woordvoerder van de Duitse voedselautoriteit.
Nou... weten wij hoeveel bier remlof precies drinkt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat de glyfosaat iets is waar je je zorgen om moet maken:
[..]
Mensen schamen zich niet meer voor hun onderbuikgedachten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam toevallig op Stormfront terecht vandaag. Wat een idiote dingen worden daar gezegd. Wat veel van die dingen ben ik ook al eens op FOK! tegengekomen.
Je moest eens weten hoe je genept wordt met het Rheinheitsgebotquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was al gepost.Maar interessant.
Maar een muur van tekst in het Duits gaat me daar niet veel over bijbrengen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe je genept wordt met het Rheinheitsgebot
http://www.europeanbeerguide.net/german/reinhede.htm
Hoe kom je toevallig op Stormfront terechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam toevallig op Stormfront terecht vandaag. Wat een idiote dingen worden daar gezegd. Wat veel van die dingen ben ik ook al eens op FOK! tegengekomen.
Nee, bewegen is belangrijk voor smaak van vlees.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Reinheitsgebot heeft er wel voor gezorgd dat alle diversiteit op de Duitse biermarkt is verdwenen. Ja, ze hebben prima bier. Maar het is wel allemaal pils, weizen en nog wat kleinere variëteiten. In België heb je veel meer bierstijlen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via google.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe kom je toevallig op Stormfront terecht
Dat is jouw probleem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar een muur van tekst in het Duits gaat me daar niet veel over bijbrengen.
'Lijst joodse bestuurders' googlen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe kom je toevallig op Stormfront terecht
Slim ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef Kowloon het volgende:
Bij het NOS Journaal; olietankers die voor de kust wachten omdat de olieprijs zo laag is. Leuk effect is dat altijd.
De Oostenrijkse Thierry Baudet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:12 schreef Kowloon het volgende:
Die Oostenrijkse Minister van Buitenlandse Zaken, werd op zijn 27ste minister.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Kurz
Die is al 30 en hopelijk nooit minister.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Oostenrijkse Thierry Baudet.
Blijft altijd gevaarlijk, Oostenrijkers met internationale ambities.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:12 schreef Kowloon het volgende:
Die Oostenrijkse Minister van Buitenlandse Zaken, werd op zijn 27ste minister.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Kurz
In Wilders I wordt Thierry minbuza als dank voor Geenpeil.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is al 30 en hopelijk nooit minister.
Hehe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft altijd gevaarlijk, Oostenrijkers met internationale ambities.
quote:
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Tchock het volgende:
Kaas is het meest goddelijke dat de natuur ons ooit gegeven heeft. Het is magisch en heilig. Kaas
Ministers rechtstreeks kiezen bij verkiezingen. Wilders én Pechtold in één kabinet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In Wilders I wordt Thierry minbuza als dank voor Geenpeil.
Alleen de Chinees is wel oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
2x gefitnesst, 2x 10 km en 1x 15 km gerend
In dezelfde dagen
2x shoarma kapsalon, 1x Chinees en 1x pizza gegeten
Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog meer zo doen.
Uhuh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam toevallig op Stormfront terecht vandaag.
Die is inderdaad ook vrij aardig bij je wijn/bier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zuivelproduct kan er overigens ook goed mee door.
Zonde van alle trainingsuren is mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
2x gefitnesst, 2x 10 km en 1x 15 km gerend
In dezelfde dagen
2x shoarma kapsalon, 1x Chinees en 1x pizza gegeten
Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog meer zo doen.
Waarom geen Mexicaans? Dacht ik toen ik het terug las.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonde van alle trainingsuren is mijn eerste gedachte.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft altijd gevaarlijk, Oostenrijkers met internationale ambities.
Ai.quote:Kurz is known for his national conservative leaning statements in recent months due to the European migrant crisis for which he is criticized by the left and praised by the right. His latest role in the migrant crisis was highly divisional, promoting his radical ideas, reminiscent the revival of the Austro-Hungarian Empire and the ghost of the controversial Klemens von Metternich and thus, promoting the split in EU
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom geen Mexicaans? Dacht ik toen ik het terug las.
NWS / 'Doodsbedreiging Geert Wilders door lid Jonge Democraten'quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom geen Mexicaans? Dacht ik toen ik het terug las.
Rare jongens, die Friezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS / 'Doodsbedreiging Geert Wilders door lid Jonge Democraten'
Leuke jongens hebben jullie in de club.
Klopt, 30% zou ik doen. Ga het nu lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS / 'Doodsbedreiging Geert Wilders door lid Jonge Democraten'
Leuke jongens hebben jullie in de club.
Aha, goed dat ik alleen het item over de olietankers heb gezien en natuurlijk het weerpraatje van Gerrit Hiemstra.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik keek net per ongeluk het journaal en het ging serieus de eerste 14 minuten(heb het bijgehouden) over moslims danwel de islam. 4 items.
Lekker bagatelliseren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:
Zou die jongen niet ook lid zijn van Natuurmonumenten? Dan kan de TT even worden aangepast.
Geen D66-fan, maar mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:
Zou die jongen niet ook lid zijn van Natuurmonumenten? Dan kan de TT even worden aangepast.
Ja dat was wel leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, goed dat ik alleen het item over de olietankers heb gezien en natuurlijk het weerpraatje van Gerrit Hiemstra.
Fanboy-club alert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is direct geroyeerd als lid. De JD geeft weer eens een lesje hoe het heurt.
Überhaupt geen ads.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jullie krijgen zeker geen Onur air ads op fok?
Het is leuker als iemands anders het zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan, behalve absoluut helemaal niets?
Haantje de voorste he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is leuker als iemands anders het zegt.
Iets waar jij pap van lust?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat is haan in het Engels.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan, behalve absoluut helemaal niets?
Zo te zien is enkel de wens tot royement uitgesproken door de voorzitter. En die gaat daar waarschijnlijk niet eens over.quote:Dit kan absoluut niet", stelt voorzitter Elene Walgenbach. "Het desbetreffende lid zal worden geroyeerd."
Dat ging wel erg snel. Lijkt wel handelen met voorkennis.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is direct geroyeerd als lid. De JD geeft weer eens een lesje hoe het heurt.
Ik krijg de laatste tijd veel ads met gespierde mannen die dat in één maand zonder inspanning bereikt hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Citrix GoToMeeting zie ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ga bij het cbs werken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik keek net per ongeluk het journaal en het ging serieus de eerste 14 minuten(heb het bijgehouden) over moslims danwel de islam. 4 items.
Sympathiek.quote:
Treurige auto's.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
8 redenen om een Seat Leon te leasen, dat is ook net niks.
Ik klaag er niet over hoor.quote:
Uberhaupt auto's.quote:
Je kunt het inderdaad ook uitgeven aan een veel te dure bovenwoning in Amsterdam.quote:
Gewoon een gecombineerde som van al je voorkeuren. Want je gaat me toch niet zeggen dat je het niet aantrekkelijk vindtquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik klaag er niet over hoor.Ik vraag mij eerder of waarom het algoritme mij de genoemde advertenties serveert.
Sportief vlot bakje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik krijg de Renault CLIO. Is dat wat?
Kennelijk heb ik dan onder andere behoefte aan een HBO studie en een vorkheftruck.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een gecombineerde som van al je voorkeuren. Want je gaat me toch niet zeggen dat je het niet aantrekkelijk vindt
Geen idee. Maar wel een dure auto hebben en nog thuiswonen... Dan is er iets mis met je prioriteiten. Vergelijkbaar met Louis Vuitton koffers in economy class.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt het inderdaad ook uitgeven aan een veel te dure bovenwoning in Amsterdam.
Een Clio V6 is wel een puik wagentje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
Ik krijg de Renault CLIO. Is dat wat?
Amsterdam geeft af.quote:
Erg duur is ie niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sportief vlot bakje.
Ligt ook een beetje aan de leeftijd van de bestuurder. Boven de 45 vind ik beetje mwoah
Een vorkheftruckquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik dan onder andere behoefte aan een HBO studie en een vorkheftruck.
Mweh, rijd bovendien tegenwoordig in een leuk en hip Frans c4'tjequote:
Ze zien er wel erg opgeblazen uit. Dat vind ik niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een gecombineerde som van al je voorkeuren. Want je gaat me toch niet zeggen dat je het niet aantrekkelijk vindt
Ze dringen wel erg aan, ik moet hem maar kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een Clio V6 is wel een puik wagentje.
Vlotte vent.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mweh, rijd bovendien tegenwoordig in een leuk en hip Frans c4'tje
Dat hoeft ook niet. Alles beter dan van die skeere aygo's en c1'tjes.quote:
Dan moet je maar eens een Google zoektocht doen naar mannen die je wel mooi vindt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze zien er wel erg opgeblazen uit. Dat vind ik niks.
Ja, ziet er gewoon puik uit die wagenquote:
De Cactus?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ziet er gewoon puik uit die wagen
Rode oortjes en alles.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Toet toet, daar komt PHP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Toet toet, daar komt PHP
[ afbeelding ]
Autootje moet op het baasje lijken.quote:
Vind de V40 / C30 mooier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gek, ben student man![]()
[ afbeelding ]
Dit.
U verpaupert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil wel gewoon een Mercedes kamperbak met AMG velgen.
Is dat niet meer iets voor onze VS?quote:
Mwoah, beetje de onderkant van het Volvo assortiment.quote:
Die botsranden op de portieren ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Toet toet, daar komt PHP
[ afbeelding ]
Joh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, beetje de onderkant van het Volvo assortiment.
Mjah, alles beter dan met een bakfiets naar het kantoor fietsen denk ik dan maar.quote:
Handig, voor mannen die hun auto met een vriendin delen met inparkeerzelfoverschatting.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die botsranden op de portieren ook.
Daar is de trekhaak toch al voor?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Handig, voor mannen die hun auto met een vriendin delen met inparkeerzelfoverschatting.
Zou ik zo voor tekenen. Lekker in de buurt van je werk wonen is zoveel fijner dan elke ochtend files pakken omdat je in een kansenregio woont.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mjah, alles beter dan met een bakfiets naar het regionale kantoor fietsen denk ik dan maar.
De trekhaak is het terrein van Kaas c.s.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar is de trekhaak toch al voor?
Eens, gelukkig zijn wij hier gezegend met een uitstekende verbinding met groeiregio's zoals Zwolle.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou ik zo voor tekenen. Lekker in de buurt van je werk wonen is zoveel fijner dan elke ochtend files pakken omdat je in een kansenregio woont.
De Big 4 denkt inderdaad al aan het verplaatsen van hun Nederlands hoofdkantoor naar Zwolle.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, gelukkig zijn wij hier gezegend met een uitstekende verbinding met groeiregio's zoals Zwolle.
Dat hoeft ook niet, zolang er maar genoeg middelgrote kantoren te vinden zijn. En die zijn er gelukkig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Big 4 denkt inderdaad al aan het verplaatsen van hun Nederlands hoofdkantoor naar Zwolle.
Bus?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Vorige week op de open dag nog een gesprek met een ouder gevoerd dat onze school toch wel erg ver fietsen was. Dan moet je niet in zo'n afgelegen kutdorp gaan wonen, vent.
Met die charmante Belg? Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef 99.999 het volgende:
Ze zijn bij mag ik u kussen weer goed op dreef
Ik ben altijd begaan met mensen die door hun locatiekeuze belastingafdracht mislopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, zolang er maar genoeg middelgrote kantoren te vinden zijn. En die zijn er gelukkig.
Maar ik waardeer jouw zorgen om mij
Beneden-Leeuwen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Vorige week op de open dag nog een gesprek met een ouder gevoerd dat onze school toch wel erg ver fietsen was. Dan moet je niet in zo'n afgelegen kutdorp gaan wonen, vent.
Normaal proberen drie mannen een vrouw het hof te maken. Ditmaal gingen drie vrouwen voor Tom Waes. Vind het wel een erg vermakelijk programma over het algemeen. Lekker veel zelfspot en direct naar elkaar toe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die charmante Belg? Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
Geloof niet dat de loonontwikkeling in onze regio achterloopt bij dat van jullie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben altijd begaan met mensen die door hun locatiekeuze belastingafdracht mislopen.
En zonder ouders was jij werkloos.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
Twee keer zoveel HRA.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof niet dat de loonontwikkeling in onze regio achterloopt bij dat van jullie.
Hoewel ik daar geen problemen mee zou hebben als je ziet dat huizen daar twee keer zoveel kosten.
Ja, de winnaar mag een zoen geven, ik herinner me zoiets wel eens gezien te hebben. Ga even zoeken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal proberen drie mannen een vrouw het hof te maken. Ditmaal gingen drie vrouwen voor Tom Waes. Vind het wel een erg vermakelijk programma over het algemeen. Lekker veel zelfspot en direct naar elkaar toe.
Wat een vergelijking, je betaalt meer maar krijgt ook meer terug. Beetje merkwaardig ditquote:
De afleveringen met Phillipe Goebbels of Jaroom zijn ook wel aanraders. Althans als je een beetje van dit type humor houdtquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de winnaar mag een zoen geven, ik herinner me zoiets wel eens gezien te hebben. Ga even zoeken.
Ik hou er wel van, en volgens mij is het die Jaroom die ik zo charmant vind. Maar het is al afgelopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De afleveringen met Phillipe Goebbels of Jaroom zijn ook wel aanraders. Althans als je een beetje van dit type humor houdt
Als er geen ouders en derhalve geen kinderen meer zijn, dan hebben we wel een groter probleem dan mijn werkloosheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En zonder ouders was jij werkloos.
Minder belasting betalen is een doel op zichzelf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een vergelijking, je betaalt meer maar krijgt ook meer terug. Beetje merkwaardig dit
Ja, voor vandaag was het al afgelopen. Heb me er goed mee vermaaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, en volgens mij is het die Jaroom die ik zo charmant vind. Maar het is al afgelopen.
Doe als Friek.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minder belasting betalen is een doel op zichzelf.
Ik zal eens wat beter op mijn tv-gids letten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, voor vandaag was het al afgelopen. Heb me er goed mee vermaakt. En hun uitzending gemist werkt hier maar matig helaas.
Lijkt mij alleen niet zo effectief, om veel HRA te genieten moet je sowieso als meer dan 60k verdienen, ware het niet dat je daarna over elke euro 52% moet betalenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minder belasting betalen is een doel op zichzelf.
De Ideale Wereld is ook wel een leuk Satirisch programma op de Belg, mocht je dat toevallig in de gids treffen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal eens wat beter op mijn tv-gids letten.
Oké, ik ga erop letten. De Belgen kunnen best leuk zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Ideale Wereld is ook wel een leuk Satirisch programma op de Belg, mocht je dat toevallig in de gids treffen.
Meer dan 66,4k.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen niet zo effectief, om veel HRA te genieten moet je sowieso als meer dan 60k verdienen, ware het niet dat je daarna over elke euro 52% moet betalen
Weinig comfortabel.quote:
Wordt dat niet geleidelijk afgetopt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meer dan 66,4k.
Zodra dat het geval is, vraag ik een hypotheek aan, want dan kan je alle rente tegen 50% aftrekken.
Niet minimaal 60k per jaar verdienen en toch op Fok! posten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen niet zo effectief, om veel HRA te genieten moet je sowieso als meer dan 60k verdienen, ware het niet dat je daarna over elke euro 52% moet betalen
Ik verdien precies de brijverdiengrens van DUOquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet minimaal 60k per jaar verdienen en toch op Fok! posten.![]()
![]()
![]()
Zeker. In stapjes van 0,5% per jaar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wordt dat niet geleidelijk afgetopt?
Wel gunstig voor het oosten. De IB-belasting gaat geleidelijk naar beneden ten koste van de HRA, maar de huizenprijzen hier zijn een stuk lager.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. In stapjes van 0,5% per jaar.
Zo zie je maar, de provincie wordt weer eens gesponsord.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel gunstig voor het oosten. De IB-belasting gaat geleidelijk naar beneden ten koste van de HRA, maar de huizenprijzen hier zijn een stuk lager.
Och heden. Zonnetje heeft weer wat te miepen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef GSbrder het volgende:
Sunny door de bocht;
http://www.vpro.nl/lees/s(...)w-als-speeltuin.html
Nee, jullie subsidie wordt afgetoptquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de provincie wordt weer eens gesponsord.
Gestopt met coke waarschijnlijk.quote:
Sommige dingen moet je gewoon goed regelen.quote:
Gezellige mensen zegt, gelijk zin in dat feestje.quote:
Het is dikke BS, die mensen moeten blij zijn dat die koter wat krijgt. Iets met een paard en een bek.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon goed regelen.
Hoezo, het is toch logisch dat je voorkomt dat er allemaal mensen met dezelfde dingen, of onbruikbare troep aan komen zetten?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is dikke BS, die mensen moeten blij zijn dat die koter wat krijgt. Iets met een paard en een bek.
Op zo'n toon?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch logisch dat je voorkomt dat er allemaal mensen met dezelfde dingen, of onbruikbare troep aan komen zetten?
Ik zie de grap niet. Vind het gewoon triest. Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen, die zouden ze moeten deporteren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit ergens ook grappig
Is toch gewoon duidelijk? Misschien was het nog wel makkelijker geweest om gewoon een lijstje op naam te maken.quote:
Omdat het van die amateuristische huisvlijt is die terug doet denken aan toen je als kind indiaantje en cowboytje speelde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ben altijd wel benieuwd hoelang de verzenders op zoiets hebben zitten broeden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het behoorlijk bot overkomen. Die streepjes helpen daar niet bij. Er zijn andere manieren om duidelijk te maken wat een leuk cadeau is, bijvoorbeeld zo'n lijstje ja. Maar goed, is wel efficiënt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is toch gewoon duidelijk? Misschien was het nog wel makkelijker geweest om gewoon een lijstje op naam te maken.
Bedankt voor het happen, trouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk bot overkomen. Die streepjes helpen daar niet bij. Er zijn andere manieren om duidelijk te maken wat een leuk cadeau is, bijvoorbeeld zo'n lijstje ja. Maar goed, is wel efficiënt natuurlijk.
Tsk, weet ik veel of jij een autist zonder emoties en empathie bent of niet. Genoeg FOK!kers die dat wel zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bedankt voor het happen, trouwens.
Maar nu ga ik slapen
Wil je geen mooie V&D-bonnen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:56 schreef Kowloon het volgende:
Ik zet wel altijd op uitnodigingen dat ik geen bonnen wil maar dan liever gewoon geld krijg.
En dan nog presteren ze het buiten de printermarges te komen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben altijd wel benieuwd hoelang de verzenders op zoiets hebben zitten broeden.
Langere dan dat ze hebben leren om een a4-tje te copieeren in ieder geval.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben altijd wel benieuwd hoelang de verzenders op zoiets hebben zitten broeden.
Children of Men (2006) is een hele goede film over dit onderwerp. En de hoofdrolspeler (Clive Owen) is wel knap.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er geen ouders en derhalve geen kinderen meer zijn, dan hebben we wel een groter probleem dan mijn werkloosheid.
Hmpf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Of één zoete witte wijn opheeft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker net zoals Bob als hij stoned is.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou wel de "dikke BMW'-kreet van Hilda als toetergeluid willen hebben in mijn dikke BMW.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moest het even herluisteren. Ik wil ook zo'n toeter!
Naar Limburg. Daar vallen ze niet op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet. Vind het gewoon triest. Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen, die zouden ze moeten deporteren.
Als ik geen tentamenweek had sprong ik nu wel op de trein.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Rezania het volgende:
Kaas, kom bier drinken. Ik verveel me.
Hoezo niet dommerik dan is het toch verbodenquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:06 schreef Rezania het volgende:
NWS / A'dam wil sissen strafbaar stellen
Die eeuwige drang om alles maar te verbieden.Lekker makkelijk, maar dat werkt niet hè.
Haha ja wtf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker net zoals Bob als hij stoned is.
Kunnen we dat niet regelen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moest het even herluisteren. Ik wil ook zo'n toeter!
Ik kan ook zo praten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:08 schreef Rezania het volgende:
Tevens, wat een accent."Ik bleef voor die auto stoan."
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet dommerik dan is het toch verboden
Ach joh, carpe diem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik geen tentamenweek had sprong ik nu wel op de trein.
Verbieden is geweldig. Kijk maar naar het verbieden van drugs en wapens, niemand die ze meer heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet dommerik dan is het toch verboden
Neuh, das weer een andere provincie.quote:
Sommige mensen kunnen alles.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, das weer een andere provincie.
Gronings en Drenths zijn gewoon twee varianten van het Nedersaksisch, bijna geen verschil. Brabanders willen we niet mee geassocieerd worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
Tevens ligt Oranje in Drenthe en niet in Groningen, dus je provincie-argument gaat niet op.
Is goed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je ook gewoon hierheen kome JONGE (op de toon van dat filmpje)
Nee, mogen twee homo's niet gewoon bier drinken?quote:
Wat een kutdag. Ik ga zaterdag shoppen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je komt echt?Dat mag hoor.
Maar ik ga wel op tijd studeren en zo. Zaterdag (!) tentamen.
Oh, noem je dat zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mogen twee homo's niet gewoon bier drinken?
Ben jij homo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mogen twee homo's niet gewoon bier drinken?
Je bent gewoon jelly.quote:
Noem je mij nou een flikker?quote:
Haha, mooie post van Janneke in het NWS-moderatortopic. Moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik had me stiekem ook wel verheugd op slotjesposts van 20 zinnen.
Welke ga je hem geven?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drank, voor een vriend, die jarig is.
Ik snap voetbalgrappen niet, dat weet je. Beetje respect ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je ADO Den Haag supporters in je vriendengroep ofzo?
Oh sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap voetbalgrappen niet, dat weet je. Beetje respect ja.
Gewoon mijn objectieve observatie.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon mijn objectieve observatie.Ik ken wel leukere balspellen.
Die mensen kunnen me niet handelen nee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je hebt nu succesvol alle normale mensen uit de SC weggejaagd.
Meteen dit in mijn hoofd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mensen kunnen me niet handelen nee.
Dat je zulke muziek kent joh. Klinkt echt als iets wat ik niet zou kennen, en toevallig is dat in dat geval ook het geval.quote:
Das niet zo lastig anders.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mensen kunnen me niet handelen nee.
Wow, zij danste al in een doos voordat Drake het deed.quote:
Een Nederlander was de allereerste.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, zij danste al in een doos voordat Drake het deed.
Ze moeten die vent eens een cursus Engels spreken aanbieden, tering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Nederlander was de allereerste.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze moeten die vent eens een cursus Engels spreken aanbieden, tering.
Dit is echt beschamend hoor, zeker voor een Nederlander.quote:
Nee, dan zijn Duits.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is echt beschamend hoor, zeker voor een Nederlander.
Haha en opnieuw de dood of de gladiolen.quote:
Duh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is echt beschamend hoor, zeker voor een Nederlander.
Ik kan geen Duits.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef Reya het volgende:
Enkel hommels hier, dat kan nooit goed gaan.
Vieren dat er nu in Italië eindelijk juridische erkenning van homoseksuele relaties is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef Reya het volgende:
Neuken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:08 schreef Reya het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vieren dat er nu in Italië eindelijk juridische erkenning van homoseksuele relaties is.
Met jou, Tem en Tchock online slechts 40% trouwens. Dus dan valt het weer mee.
Jammer hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Reya doet enkel Oost-Europese vrouwen in zijn Brusselse condo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kom even het homopercentage naar beneden slaan.
Komt op die meet allemaal wel. Ouderwets potje potenrammen, daar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:18 schreef Kaas- het volgende:
Die godse autist is d'r ook weer Pokkelmans. Geef hem maar wat klappen.
Werd wel weer eens tijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
Nachtbagger in de POL-SC. Zulks een zeldzaamheid.
Denk niet dat hij durft te komen, omdat jij z'n tas dan wel weer zal jatten vuile dief.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Komt op die meet allemaal wel. Ouderwets potje potenrammen, daar.
Prima middag gehad toen. Hele middag gezopen, en nadien nog een paar tientjes voor die telefoon van je gekregen. In ieder geval break-even gedraaid.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk niet dat hij durft te komen, omdat jij z'n tas dan wel weer zal jatten vuile dief.
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:18 schreef Kaas- het volgende:
Die godse autist is d'r ook weer Pokkelmans. Geef hem maar wat klappen.
En zelfs nog een flikker in z'n slaap op z'n bek geslagen. Netjes hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima middag gehad toen. Hele middag gezopen, en nadien nog een paar tientjes voor die telefoon van je gekregen. In ieder geval break-even gedraaid.
POL / POL-Meet, 21 mei, Utrechtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is dus 1 meet elke 2 jaar of zo?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
POL / POL-Meet, 21 mei, Utrecht
Elk jaar 1 of 2. Twee meets geleden kwamen er een stuk of 5 users uit de kast. Dat was wel komisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |