Breder publiek aantrekken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch item. Inhoudelijk bijzonder hoogstaand.
Ik krijg steeds meer het idee dat het staatsjournaal zijn doelgroep heeft aangepast naar mijn leerlingen.
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, de streek waar een varken opgroeit heeft echt wel invloed op hoe het varken zich ontwikkelt en dus op de smaak van de hammen. Allereerst zal het dieet verschillen. Ten tweede zijn er klimaatsverschillen die invloed hebben op het varken zelf. En ten derde zal het varken in de ene streek makkelijker aan eten kunnen komen dan in de andere streek. En dan is er ook nog een groot verschil tussen wild en tam.
Iberisch varken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Proef je geen reet van. Je kan hetzelfde voer aan die beesten geven en je kan zo'n varken in Nederland lekker onder de lamp zetten. Is het ook parmaham.
Roept D66 al sinds altijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)isten-vrij~a4251840/
Constitutioneel Hof. Moeten wij ook hebben. Halsema had gelijk.
Hehe, idd. Kowloon met z'n gekke aannames.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.
6,8 of 10?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zet een bakje smeerkaas acht weken op de verwarming en je hebt Roquefort.
Wij hebben weer persvrijheid.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)isten-vrij~a4251840/
Constitutioneel Hof. Moeten wij ook hebben. Halsema had gelijk.
De kroonjuwelen van D66.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Feta, roquefort, champagne, mozzarella, camembert, ouzo, kriek lambic, gorgonzola, pecorino, parma, prosciutto, pomodoro etc. etc. etc.
Ik vind het eigenlijk maar onzin dat al die namen beschermd zijn en je dankzij regelgeving en goede marketing geografische monopolies krijgt. Je kan al die dingen overal in de wereld maken en ik geloof niet dat het dan aldoor slechter zal zijn. Geef het gewoon vrij, is goed voor de consument. Of is het een mooi stukje cultuur? Weet het nog niet helemaal zeker.
Het is in elk geval een dingetje in de TTIP-onderhandelingen.
Ik betwijfel het, dat proef je écht wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tussen de oren vooral wellichtquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, dat proef je écht wel.
Aha, u is roker zonder smaakpapillen.quote:
Je kunt het vaak al zien aan de structuur (dooradering, vezellengte) en kleur van stukken vlees. Maar het stelletje culinaire barbaren hier denkt weer dat het allemaal niet uitmaakt.quote:
Ik geloof je wel, Kowloon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt het vaak al zien aan de structuur (dooradering, vezellengte) en kleur van stukken vlees. Maar het stelletje culinaire barbaren hier denkt weer dat het allemaal niet uitmaakt.
Kaas.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mot ook geen kaas. Snap niet dat mensen die troep weg kunnen krijgen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik mot ook geen kaas. Snap niet dat mensen die troep weg kunnen krijgen
Die was al gepost.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
Hadden jullie het hier niet over, of was dat ergens anders
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)efde-duitse-biertjes
Een hele lijst.
Ik dacht al dat ik het ergens was tegengekomen, en ik dacht al dat het hier was omdat de meesten van jullie wel gesteld zijn op een speciaal biertje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was al gepost.Maar interessant.
Het Reinheitsgebot is trouwens baas. Oudste nog bestaande wetgeving ter wereld.
Haha, ik denk niet dat de glyfosaat iets is waar je je zorgen om moet maken:quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
Hadden jullie het hier niet over, of was dat ergens anders
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)efde-duitse-biertjes
Een hele lijst.
quote:"Om een mogelijk gevaarlijke hoeveelheid glyfosaat binnen te krijgen, moet een volwassene ongeveer 1000 liter bier per dag drinken'', zegt een woordvoerder van de Duitse voedselautoriteit.
Nou... weten wij hoeveel bier remlof precies drinkt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat de glyfosaat iets is waar je je zorgen om moet maken:
[..]
Mensen schamen zich niet meer voor hun onderbuikgedachten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam toevallig op Stormfront terecht vandaag. Wat een idiote dingen worden daar gezegd. Wat veel van die dingen ben ik ook al eens op FOK! tegengekomen.
Je moest eens weten hoe je genept wordt met het Rheinheitsgebotquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was al gepost.Maar interessant.
Maar een muur van tekst in het Duits gaat me daar niet veel over bijbrengen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe je genept wordt met het Rheinheitsgebot
http://www.europeanbeerguide.net/german/reinhede.htm
Hoe kom je toevallig op Stormfront terechtquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam toevallig op Stormfront terecht vandaag. Wat een idiote dingen worden daar gezegd. Wat veel van die dingen ben ik ook al eens op FOK! tegengekomen.
Nee, bewegen is belangrijk voor smaak van vlees.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Reinheitsgebot heeft er wel voor gezorgd dat alle diversiteit op de Duitse biermarkt is verdwenen. Ja, ze hebben prima bier. Maar het is wel allemaal pils, weizen en nog wat kleinere variëteiten. In België heb je veel meer bierstijlen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via google.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe kom je toevallig op Stormfront terecht
Dat is jouw probleem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar een muur van tekst in het Duits gaat me daar niet veel over bijbrengen.
'Lijst joodse bestuurders' googlen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe kom je toevallig op Stormfront terecht
Slim ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef Kowloon het volgende:
Bij het NOS Journaal; olietankers die voor de kust wachten omdat de olieprijs zo laag is. Leuk effect is dat altijd.
De Oostenrijkse Thierry Baudet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:12 schreef Kowloon het volgende:
Die Oostenrijkse Minister van Buitenlandse Zaken, werd op zijn 27ste minister.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Kurz
Die is al 30 en hopelijk nooit minister.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De Oostenrijkse Thierry Baudet.
Blijft altijd gevaarlijk, Oostenrijkers met internationale ambities.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:12 schreef Kowloon het volgende:
Die Oostenrijkse Minister van Buitenlandse Zaken, werd op zijn 27ste minister.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Kurz
In Wilders I wordt Thierry minbuza als dank voor Geenpeil.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is al 30 en hopelijk nooit minister.
Hehe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft altijd gevaarlijk, Oostenrijkers met internationale ambities.
quote:
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Tchock het volgende:
Kaas is het meest goddelijke dat de natuur ons ooit gegeven heeft. Het is magisch en heilig. Kaas
Ministers rechtstreeks kiezen bij verkiezingen. Wilders én Pechtold in één kabinet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In Wilders I wordt Thierry minbuza als dank voor Geenpeil.
Alleen de Chinees is wel oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
2x gefitnesst, 2x 10 km en 1x 15 km gerend
In dezelfde dagen
2x shoarma kapsalon, 1x Chinees en 1x pizza gegeten
Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog meer zo doen.
Uhuh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
Ik kwam toevallig op Stormfront terecht vandaag.
Die is inderdaad ook vrij aardig bij je wijn/bier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zuivelproduct kan er overigens ook goed mee door.
Zonde van alle trainingsuren is mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:
2x gefitnesst, 2x 10 km en 1x 15 km gerend
In dezelfde dagen
2x shoarma kapsalon, 1x Chinees en 1x pizza gegeten
Ik vraag me af hoeveel mensen dat nog meer zo doen.
Waarom geen Mexicaans? Dacht ik toen ik het terug las.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonde van alle trainingsuren is mijn eerste gedachte.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft altijd gevaarlijk, Oostenrijkers met internationale ambities.
Ai.quote:Kurz is known for his national conservative leaning statements in recent months due to the European migrant crisis for which he is criticized by the left and praised by the right. His latest role in the migrant crisis was highly divisional, promoting his radical ideas, reminiscent the revival of the Austro-Hungarian Empire and the ghost of the controversial Klemens von Metternich and thus, promoting the split in EU
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom geen Mexicaans? Dacht ik toen ik het terug las.
NWS / 'Doodsbedreiging Geert Wilders door lid Jonge Democraten'quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom geen Mexicaans? Dacht ik toen ik het terug las.
Rare jongens, die Friezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS / 'Doodsbedreiging Geert Wilders door lid Jonge Democraten'
Leuke jongens hebben jullie in de club.
Klopt, 30% zou ik doen. Ga het nu lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
NWS / 'Doodsbedreiging Geert Wilders door lid Jonge Democraten'
Leuke jongens hebben jullie in de club.
Aha, goed dat ik alleen het item over de olietankers heb gezien en natuurlijk het weerpraatje van Gerrit Hiemstra.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik keek net per ongeluk het journaal en het ging serieus de eerste 14 minuten(heb het bijgehouden) over moslims danwel de islam. 4 items.
Lekker bagatelliseren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:
Zou die jongen niet ook lid zijn van Natuurmonumenten? Dan kan de TT even worden aangepast.
Geen D66-fan, maar mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:
Zou die jongen niet ook lid zijn van Natuurmonumenten? Dan kan de TT even worden aangepast.
Ja dat was wel leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, goed dat ik alleen het item over de olietankers heb gezien en natuurlijk het weerpraatje van Gerrit Hiemstra.
Fanboy-club alert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is direct geroyeerd als lid. De JD geeft weer eens een lesje hoe het heurt.
Überhaupt geen ads.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jullie krijgen zeker geen Onur air ads op fok?
Het is leuker als iemands anders het zegt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan, behalve absoluut helemaal niets?
Haantje de voorste he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is leuker als iemands anders het zegt.
Iets waar jij pap van lust?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat is haan in het Engels.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan, behalve absoluut helemaal niets?
Zo te zien is enkel de wens tot royement uitgesproken door de voorzitter. En die gaat daar waarschijnlijk niet eens over.quote:Dit kan absoluut niet", stelt voorzitter Elene Walgenbach. "Het desbetreffende lid zal worden geroyeerd."
Dat ging wel erg snel. Lijkt wel handelen met voorkennis.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is direct geroyeerd als lid. De JD geeft weer eens een lesje hoe het heurt.
Ik krijg de laatste tijd veel ads met gespierde mannen die dat in één maand zonder inspanning bereikt hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Citrix GoToMeeting zie ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ga bij het cbs werken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik keek net per ongeluk het journaal en het ging serieus de eerste 14 minuten(heb het bijgehouden) over moslims danwel de islam. 4 items.
Sympathiek.quote:
Treurige auto's.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
8 redenen om een Seat Leon te leasen, dat is ook net niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |