wat ben je aan het losgaan Hutquote:
het was jou ideequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ben je aan het losgaan Huthele topic volspammen bij de Nederlandse liedjes, heb je gezopen?
van dat Casio-orgeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Aha!quote:
Das = Dat isquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Deutsche Welle..
Dat moest even, als Duitse taalnazi...![]()
dat heb ik nou niet zo hehquote:
Die komma is essentieel in deze.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je brengt het leuk, maar dat is natuurlijk onzin.
Daarnaast: Dat is = Da's, niet Das...
Dat is ook niks om 'trots' op te zijn, maar wel iets dat ik zelf wens te bepalen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik nou niet zo hehik ben er bepaald niet trots op dat ik rook eigenlijk, maar ja
ik doe het zelfdat dan weer wel....
Succes Chuf!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
Tussen de buien bij de tandarts gearriveerd
Gefeliciteerd, dat heb je vlot gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
EN weer thuis.. ook droog en de tandarts is zwanger
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat heb je vlot gedaan.
wortelkanaalbehandeling krijgt een hele andere betekenis zoquote:
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.quote:
Ja die zelfmoord tandarts had je een tijd terug al verteld.. Maar mij is vandaag niets gevraagd.. Maar het zijn alleen maar vrouwen daar, wat ik meestal zie.. Er is 1 hij, de baas en verre kennis van mn broer, vandaar dat ik er ook zit.. Voorheen ging ik altijd bij mn pa in het Noorden, maar sinds die er niet meer is kon ik wel bij mn broer terecht, maar dan gewoon door de weeks niet in het weekend zoals bij mn pa... Dus stuurde hij me naar deze... Daar zit ik inmiddels alweer meer dan 15 jaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.
Heb wel een vrouwelijke internist, de 2e al, die 1e was heel leuk maar ze ging weg en vroeg wil je als opvolger voor mij liever een mannelijke of een vrouwelijke? Dus ik zeg hey, doe maar een vrouw.![]()
Zegt ze: wil je een strenge of een aardige? Dus ik weer, doe maar een aardige, ik heb het niet zo op strengen vrouwen.![]()
Nu heb ik dus weer een hele aardige vrouwelijke.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja hij stond onderin in zo'n minischermpje. Maar nu ik dat heb weggeklikt niet meer.
doe maar hier verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja dan is ie weg, maar wat wilde je dmmen dan?of is dat geheim?
Weet je wat ik nou écht nog nooit gezien heb?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.
Heb wel een vrouwelijke internist, de 2e al, die 1e was heel leuk maar ze ging weg en vroeg wil je als opvolger voor mij liever een mannelijke of een vrouwelijke? Dus ik zeg hey, doe maar een vrouw.![]()
Zegt ze: wil je een strenge of een aardige? Dus ik weer, doe maar een aardige, ik heb het niet zo op strengen vrouwen.![]()
Nu heb ik dus weer een hele aardige vrouwelijke.
Dat vind ik ook niet wenselijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou écht nog nooit gezien heb?
Een mannelijke Tandartsassistent, ik weet ook niet eens of die bestaan eigenlijk....
Nog nooit meegemaakt, dus kan niet oordelen of het wenselijk isquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet wenselijk.
Zou mij nou niks uitmaken, maar ik heb ze nog nooit gezien, mijn Tandarts is ook een vrouwquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet wenselijk.
Oh toevallig... Maar in Noord neem ik aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mij nou niks uitmaken, maar ik heb ze nog nooit gezien, mijn Tandarts is ook een vrouw
trouwens
Ja, is wel zo handig Chufquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh toevallig... Maar in Noord neem ik aan
Ik heb iig wel liever een vrouwelijke arts, geen idee waarom, maar daarbij voel ik me meer op mijn gemak.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mij nou niks uitmaken, maar ik heb ze nog nooit gezien, mijn Tandarts is ook een vrouw
trouwens
Ik heb een mannelijke huisarts, maar ik ben niet zo dol op die vent eigenlijk, misschien verander ik wel een keer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb iig wel liever een vrouwelijke arts, geen idee waarom, maar daarbij voel ik me meer op mijn gemak.
Snap ik... Mijn tandarts zit ook niet in de buurt, Oud West of Zuid heet het daar... Mn dokter zit wel in de buurt... Maar ook pas nadat mn oude dokter in Bos en Lommer met vervroegd pensioen was gegaan en vervangen was door een vrouw van zuidelijke afkomst..quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is wel zo handig Chufmaar tis een goeie
anders was ik wel bij mijn oude tandarts
gebleven, maar was helemaal in West, is niet zo handig....
ik hoop dat die huisarts van mij snel met pensioen gaatquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Snap ik... Mijn tandarts zit ook niet in de buurt, Oud West of Zuid heet het daar... Mn dokter zit wel in de buurt... Maar ook pas nadat mn oude dokter in Bos en Lommer met vervroegd pensioen was gegaan en vervangen was door een vrouw van zuidelijke afkomst..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat die huisarts van mij snel met pensioen gaat
Heeft MM dezelfde huisarts dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]Die van mij mag ook wel vervangen worden .. Denk zelfs dat der oder die MM het daar mee eens is
Mijn moeder verteld me wel eens dat in het verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning heeft er vrouwelijke bewoners zijn die het niet fijn vinden als een verzorgende die ook moet wassen een man is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een mannelijke huisarts, maar ik ben niet zo dol op die vent eigenlijk, misschien verander ik wel een keer.
Kan ik me ook héél goed voorstellen, had mijn moeder vaak toen ze nog ''thuis'' woonde, kwam er ook iemand om haar te helpen met douchen en soms was dat dus een man, vond ze niet prettigquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder verteld me wel eens dat in het verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning heeft dat er vrouwelijke bewoners zijn die het niet fijn vinden als een verzorgende die ook moet wassen een man is.
Mijn moeder red zich nog aardig zelf, maar zulke dingen vangt ze dus wel op.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, dat je als vrouw van 80+ weinig zin hebt om je door een 25 jarig knulletje te laten wassen.
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me ook héél goed voorstellen, had mijn moeder vaak toen ze nog ''thuis'' woonde, kwam er ook iemand om haar te helpen met douchen en soms was dat dus een man, vond ze niet prettig![]()
Ik denk dat ik het ook niet prettig zou vinden eigenlijk, misschien ligt het bij mannen juist weer anders, dat weet ik niet![]()
Wat zou jij liever hebben? Een vrouw of een man die je billen komt wassen?
Ik laat me niet door een kerel wassen.quote:
Die omaatjes... Ik weet wel wat ik wil .....quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder verteld me wel eens dat in het verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning heeft er vrouwelijke bewoners zijn die het niet fijn vinden als een verzorgende die ook moet wassen een man is.
Mijn moeder redt zich nog aardig zelf, maar zulke dingen vangt ze dus wel op.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, dat je als vrouw van 80+ weinig zin hebt om je door een 25 jarig knulletje te laten wassen.
zie je ... voor jullie is het andersquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik laat me niet door een kerel wassen.
wat wil jij dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die omaatjes... Ik weet wel wat ik wil .....
Als wij 80+ zijn mag die blonde stoot van 25 ons best komen wassen, toch......quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die omaatjes... Ik weet wel wat ik wil .....
Daar zorg ik wel voor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
Ik wil gewoon dood zijn voordat het zover komt eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je moet gewoon zoiets kopenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
Ik wil gewoon dood zijn voordat het zover komt eigenlijk
Ik wil bij die gasten van Jiskefet in een tehuisquote:
ah... om je billen te wassen zie ik in de link, ik wilde net vragen wat hem wasquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon zoiets kopen
[ afbeelding ]
Ik heb er verder nog niet gekeken op frissebipsquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... om je billen te wassen zie ik in de link, ik wilde net vragen wat hem was
elke week een middagquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Theo eigenlijk Sas, je zegt steeds dat je daar thee gaat drinken...
ah.... ik dacht al dat het een oud baasje zou zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
elke week een middag![]()
http://www.google.nl/sear(...)DPVsiOHIX_sQGHjIH4Aw
Kleine zuster, zo noemde mijn zus me twee weken geleden nog, toen ik voor haar aan het zorgen was, ze vond Jiskefet geweldigquote:
Gecondoleerd Deesquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleine zuster, zo noemde mijn zus me twee weken geleden nog, toen ik voor haar aan het zorgen was, ze vond Jiskefet geweldig![]()
Afgelopen nacht is zij in het bijzijn van haar zussen overleden.
oh lieve lieve lieve Deesquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleine zuster, zo noemde mijn zus me twee weken geleden nog, toen ik voor haar aan het zorgen was, ze vond Jiskefet geweldig![]()
och Dees, gecondoleerd en héél veel sterkte meissiequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
och Dees, wat verdrietig, maar wat mooi dat jullie er bij warenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof dat ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was bijzonder, ik was er gisteravond nog geweest en was om 22.30 weer thuis, we werden om 23.45 gebeld omdat het ineens een stuk slechter ging, om 24.00 was iedereen bij haar, onze mannen zijn toen met haar man een kopje koffie gaan drinken in de woonkamer en om 00.30 is ze overleden.
Ik geloof erin dat ze op ons gewacht heeft.
Sterkte Deisyy. Wel fijn dat iedereen er nog heeft kunnen zijn. Denk ook dat mensen de wil kunnen opbrengen om te wachten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was bijzonder, ik was er gisteravond nog geweest en was om 22.30 weer thuis, we werden om 23.45 gebeld omdat het ineens een stuk slechter ging, om 24.00 was iedereen bij haar, onze mannen zijn toen met haar man een kopje koffie gaan drinken in de woonkamer en om 00.30 is ze overleden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
ja, ik snap het ik zat net ook meteen met tranen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
dat komt niet raar over Fann, ik ben gewoon moe dus ik kan alleen maar huilen voor dees
Die Griek vroeg net, wat zit jij nou te janken?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
mijn Postbode zou overigens zeggen: nou, dat lag toch in de lijn der verwachting
En graag hier even tekenen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
mijn Postbode zou overigens zeggen: nou, dat lag toch in de lijn der verwachting
en dan sta je weer met beide benen op de grondquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
en dan return to sender beginnen te zingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En graag hier even tekenen.
Nou het was ineens BAM! pfffffffffffquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan sta je weer met beide benen op de grond
Sas, ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan return to sender beginnen te zingen
Gecondoleerd......quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel raar, maar als zo'n proces heel lang duurt en je zit daar als zussen (en broers) dan is hetquote:
virtuele vrienden, moeilijk uitleggen, niet eens aan beginnen Fann!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek vroeg net, wat zit jij nou te janken?
Jep.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Heel raar, maar als zo'n proces heel lang duurt en je zit daar als zussen (en broers) dan is het
niet álleen maar huilen hoor er wordt dan ook best gelachen![]()
en dat moet ook een beetje....
Neequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
virtuele vrienden, moeilijk uitleggen, niet eens aan beginnen Fann!
wat verdrietig, gecondoleerd...quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, de spanning, maar er zijn ook héle gekke momenten gewoonquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep.Mijn oma had 16 kinderen, we hebben al wat afgelachen in de loop der jaren. Komt ook omdat alles er dan uitkomt.
hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
maar dees, zet hem op de komende tijd, ik denk aan je
oh... maar die ervaring hebben meer mensen op Fok hoor, er zijn aardig wat Fokstelletjesquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Een van mijn virtuele vrienden werd mijn man, het viel eerst al niet uit te leggen en later nog minder
Mooi voorbeeld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, de spanning, maar er zijn ook héle gekke momenten gewoon![]()
Ik weet nog bij mijn broer dat hij dorst had en zijn dochter vroeg of hij koffie wilde en een ander
vroeg of hij thee wilde en toen vroeg ik, moet je een Radler?
én toen kwam er een héél langgerekt, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker............. uit![]()
ja dat is dan een heel raar moment in zo'n situatie, toen moesten we daar om lachen en heeft hij Radler met een theelepeltje gekregen![]()
hij had geen kracht meer om het door een rietje te drinken, vandaar..
Vele pogingen ondernomen... Nog steeds geen successtory... Maar de meesten woonden ook min. 1000 KM van hierquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Een van mijn virtuele vrienden werd mijn man, het viel eerst al niet uit te leggen en later nog minder
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk eens aan, dan hoef je alleen nog maar te gaan met die banaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ruimte genoeg in het nieuwe huis
Gecondoleerd Dees...quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou je ter plekke van uit je vel springen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef sacha het volgende:
And Now For Something Completely Different...
vandaag kwam er een meneer langs, ja ik heb eerst een brief ontvangen van de woningcorporatie, omdat de woningdinges wat wil doen aan de energielabels![]()
u heeft spouwmuur isolatie zie ik?
ehm, nou nee...
jawel, volgens mij wel...
écht niet hoor...
hmmmm, dan moet ik een gaatje boren om te checken...
boor jezelf maar een beroerte, ik heb géén spouwmuurisolatie, én geen vloer en dakisolatie...
dat kan niet!...
waar heb ik dat eerder gehoord...
dit huis heeft energielabel G, zal ik het nog eens herhalen?
ENERGIELABEL G!
Jah!![]()
en alles wat jij nu hebt opgemeten is 5 jaar geleden ook al gedaan jah!![]()
en daarna is niets gebeurd maar daar kan jij niets aan doen![]()
wordt vervolgd
Dus het hele eiland is gewoon achterlijk...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef sacha het volgende:
en daarna kwamen er meneren om de 'staat' van de woning op te nemen...
man man man, ik ben nog maar 10 jaar bezig voor een fatsoenlijke woning...
geduld, geduld, geduld...
verslag volgt
of ik als enigequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het hele eiland is gewoon achterlijk...
Zou me in moeten houden om 'm niet met z'n harses 14x tegen de muur te bonken. EN? ZIE JE AL ERGENS ISOLATIE, HČ? NOU, NOU?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:21 schreef sacha het volgende:
ik spring nooit uit mijn vel, dat lijkt mij zo koud
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.. Of je bent te slim voor daar
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:58 schreef sacha het volgende:
And Now For Something Completely Different...
vandaag kwam er een meneer langs, ja ik heb eerst een brief ontvangen van de woningcorporatie, omdat de woningdinges wat wil doen aan de energielabels![]()
u heeft spouwmuur isolatie zie ik?
ehm, nou nee...
jawel, volgens mij wel...
écht niet hoor...
hmmmm, dan moet ik een gaatje boren om te checken...
boor jezelf maar een beroerte, ik heb géén spouwmuurisolatie, én geen vloer en dakisolatie...
dat kan niet!...
waar heb ik dat eerder gehoord...
dit huis heeft energielabel G, zal ik het nog eens herhalen?
ENERGIELABEL G!
Jah!![]()
en alles wat jij nu hebt opgemeten is 5 jaar geleden ook al gedaan jah!![]()
en daarna is niets gebeurd maar daar kan jij niets aan doen![]()
wordt vervolgd
zal ik die website nog even opsnorren? kan je checken wat dáár staatquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef sacha het volgende:
ik heb het zwart op wit staan sinds 5 jaar maar ja
ah!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.energielabel.nl/woningen
o.a.
ah... en dan is het niet te zien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is mn woning nog geen 15 jaar of ouder
Geen idee, of er is nog geen vergelijkings materiaalquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... en dan is het niet te zien?Is ook best raar....................
ik had er eigenlijk nog nooit naar gekeken tot vandaag, dus ik heb géén idee ..........quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, of er is nog geen vergelijkings materiaal
Nah.... dan zal het wel G zijn ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
Maar sinds de oplevering in 2002 hebben we nieuwe kozijnen en ramen en daarnaast heb ik een balkon-beglazing laten zetten... Kachel staat nu niet aan
mijn huis uit 1950 is G...quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... dan zal het wel G zijn ofzo
Lijk me érg sterk danquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn huis uit 1950 is G...![]()
geen spouwmuurisolatie, geen vloerisolatie, geen dakisolatie
en misschien tikken we met de nieuwe ramen de A nog wel aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons nieuwe huis werd aangeboden met energielabel C, maar volgens die site is het zelfs B geworden, dat klopt ook wel als ik naar de isolatiemaatregelen kijk
dan moeten we er nog een paar zonnepanelen bij leggenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en misschien tikken we met de nieuwe ramen de A nog wel aan
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijk me érg sterk danik snap niet dat die gasten dat niet snappen
![]()
Is er veel inteelt daaro?
daar is geen ruimte meer voor en ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan moeten we er nog een paar zonnepanelen bij leggen
En hoe hoog staat de kachel nu?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan moeten we er nog een paar zonnepanelen bij leggen
Maar het sneeuwde vandaag... Wanneer ga je verhuizen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar? Geen idee. Hier staat 'ie niet aan, de zon warmt het 's middags voor mij genoeg op
boven moet er nog nieuw dubbel glas, maar de muren, vloer, kruipruimte en dak zijn geisoleerd en aan de voorkant extra geluidsisolatiequote:
17 mei krijgen we de sleutelquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het sneeuwde vandaag... Wanneer ga je verhuizen?
Zelf bezig geweest Symph?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
boven moet er nog nieuw dubbel glas, maar de muren, vloer, kruipruimte en dak zijn geisoleerd en aan de voorkant extra geluidsisolatie
nee zo gekochtquote:
Dan is isolatie zeker prettig... Ik heb hier gelukkig weinig last van verkeerquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee zo gekocht
we gaan nog wat ramen vervangen...
voor een drukke straat
Volgend jaar iet meer dan is de nieuwe doorgaande weg klaar
Tel je je brilleglazen mee Piet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb 3 dubbel glas aan de voorkant.
de ramen die nog vervangen gaan worden zijn ook 3 dubbelquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb 3 dubbel glas aan de voorkant.
Hier moest het vanwege het geluid, anders viel het buiten de normen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de ramen die nog vervangen gaan worden zijn ook 3 dubbel
Oh ja jij woont ook aan een behoorlijke doorgaande weg..quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier moest het vanwege het geluid, anders viel het buiten de normen.
De ramen stammen ook uit de tijd dat er snelweg niet doorgetrokken was en al het zware verkeer van industrieterrein langs kwam, dat is stuk minder nu.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja jij woont ook aan een behoorlijke doorgaande weg..
dat is bij ons ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier moest het vanwege het geluid, anders viel het buiten de normen.
Was hier al zo toen ik er kwam wonen, anders moesten ze flat afbreken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is bij ons ook
We komen aan een hele drukke droogaande weg..
Volgend jaar is het geen doorgaande weg meer
Je krijgt er wel flink zwarte vingers van.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zwart neem ik aan of mag dat niet
0,0145 cent per krantquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel zwart neem ik aan of mag dat niet
lekker buitenquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dus dan moet je 60 kranten rondbrengen voor 1 euro?
Schiet lekker op
daar heb ook al aan gedachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Een watjes tocht was dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:23 schreef MadMaster het volgende:
It giet oan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1963, dat was nog eens een bar jaar.quote:
Als zelfs Willem van Buren 'm kon uitrijden dan was die 86 versie niet lastig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1963, dat was nog eens een bar jaar.
Hij had dacht ik een bierreclame op zijn outfit destijds.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als zelfs Willem van Buren 'm kon uitrijden dan was die 86 versie niet lastig.
Mallboro.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij had dacht ik een bierreclame op zijn outfit destijds.
Marlboro en Playboy, las ik gisteren...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij had dacht ik een bierreclame op zijn outfit destijds.
Was dat niet deze versie, die van 86?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
In welk jaar mistte Piet Kleine ook alweer de stempelpost en moest ie terug?
Dat moet dan 1985 zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
In welk jaar mistte Piet Kleine ook alweer de stempelpost en moest ie terug?
Ach, dat is net zo leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marlboro en Playboy, las ik gisteren...
Ik kan niet op die noren schaatsen, breek mijn nek dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toe jij 'm reed was het natuurlijk veel zwaarder...
Ik lees net dat dat 1997 was...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet dan 1985 zijn geweest.
Hmm, dan was ie al aardig op leeftijd toen ie hem reed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat 1997 was...
Nu ga ik terugkijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet deze versie, die van 86?
Er waren genoeg 50'ers die dat marathon schaatsen deden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hmm, dan was ie al aardig op leeftijd toen ie hem reed.
Ze lijken ook allemaal op elkaar die tochten, alsof de tijd stil stond even.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat 1997 was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik liep stage op TU Eindhoven en daar heb je vlakbij mooie plas en ging dan tussen de middag schaatsten met de leraren daar.quote:
Morguh.quote:
a)avondbladquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morguh.
Zitten de kranten allemaal in de juiste brievenbus?
Ah, eindelijk 'diepgang' voor FB.quote:'Boos-knop geeft Facebook eindelijk de nodige diepgang'
Ah, dan valt het reuze mee joh, ik dacht dat je voor dag en dauw eruit moest.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, eindelijk 'diepgang' voor FB.
Ik ga een account aanmaken en die knop gebruiken.![]()
Jazeker, lekker dat hele FB afstruinen en boos smileys uitdelen, heerlijk.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, dan valt het reuze mee joh, ik dacht dat je voor dag en dauw eruit moest.
treehut Nu al legendarischquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow dat valt mee., ik maakte me al zorgen om je.
En die mensen reageren er op denk je?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, lekker dat hele FB afstruinen en boos smileys uitdelen, heerlijk.
Uiteraard, die nemen dat serieus.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die mensen reageren er op denk je?
Journaal met Harmen Siezen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik leef nu helemaal mee met de Elfstedentocht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De bekende namen en over naar Heinze.
Dat bord tussen die kapstok geklemd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'studio' op lokatie...
Technische hoogstandjes anno 1986...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bord tussen die kapstok geklemd.
Jij kent de weg daar toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:19 schreef chufi het volgende:
Ah net op tijd .. Laatste etappe Dokkum - Ljouwert
40+ / Elfstedentocht 1986, 30 jaar later in de herhaling...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:19 schreef chufi het volgende:
Ah net op tijd .. Laatste etappe Dokkum - Ljouwert
Die is een stuk dikker nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'studio' op lokatie...
Ik weet nog goed ik zat in de trein.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik leef nu helemaal mee met de Elfstedentocht.
Was je nog op tijd binnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik weet nog goed ik zat in de trein.
Ik was gelijk met de winnaar.quote:
Peace Love
3. Ambient modern
Stations-omroepsterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deed die trein er zo lang over?
weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:52 schreef Treehut362 het volgende:
heb je je om laten bouwen Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
alleen het idee alquote:
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:35 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb 3 sterren gekocht / half jaar
Wow gefeliciteerd Hut... Veel plezier er meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zullie plezier met mijn centenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow gefeliciteerd Hut... Veel plezier er mee
Daarxan wordt komende kerst weer een mooie kerststal van gebouwd door Dannyquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en zullie plezier met mijn centen
moet je nou een maand brood met soep eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Dat valt mee binnenkort is het alweer maartquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
moet je nou een maand brood met soep eten?
das waar maar tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat valt mee binnenkort is het alweer maart
Hou er rekening mee dat deze maand 1 dag langer duurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat valt mee binnenkort is het alweer maart
Én een mooie factuur voor de verzamelingquote:
Hoe ver haal jij dat scheermes door naar boven?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:57 schreef sacha het volgende:
ik droomde vannacht dat ik mijn baard gedeeltelijk had afgeschoren
die nacht kennelijk ver genoegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ver haal jij dat scheermes door naar boven?
Maar vanochtend was het niet frisjes zo zonder een deel van je baard?quote:
verrek daarom zie ik ineens overal reclame, die van mij is afgelopen, had ik niet eens door tot nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:57 schreef sacha het volgende:
ik droomde vannacht dat ik mijn baard gedeeltelijk had afgeschoren
halve prijsquote:
van de kapperquote:
ik ben meestal mijn droom vergeten als ik wakker eenmaal wakker ben, soms maar goed ook alsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
vorige week droomde ik dat ik zwanger was...
kutmaan
Hoe weet je dan dat je gedroomd hebt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben meestal mijn droom vergeten als ik wakker eenmaal wakker ben, soms maar goed ook als
ik dat zo lees
vlagen die blijven hangen....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je gedroomd hebt?
iedereen droomt. Iedereenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je gedroomd hebt?
Ik ga al gek op de geluidjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |