wat ben je aan het losgaan Hutquote:
het was jou ideequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ben je aan het losgaan Huthele topic volspammen bij de Nederlandse liedjes, heb je gezopen?
van dat Casio-orgeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Aha!quote:
Das = Dat isquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Deutsche Welle..
Dat moest even, als Duitse taalnazi...![]()
dat heb ik nou niet zo hehquote:
Die komma is essentieel in deze.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je brengt het leuk, maar dat is natuurlijk onzin.
Daarnaast: Dat is = Da's, niet Das...
Dat is ook niks om 'trots' op te zijn, maar wel iets dat ik zelf wens te bepalen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik nou niet zo hehik ben er bepaald niet trots op dat ik rook eigenlijk, maar ja
ik doe het zelfdat dan weer wel....
Succes Chuf!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
Tussen de buien bij de tandarts gearriveerd
Gefeliciteerd, dat heb je vlot gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
EN weer thuis.. ook droog en de tandarts is zwanger
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat heb je vlot gedaan.
wortelkanaalbehandeling krijgt een hele andere betekenis zoquote:
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.quote:
Ja die zelfmoord tandarts had je een tijd terug al verteld.. Maar mij is vandaag niets gevraagd.. Maar het zijn alleen maar vrouwen daar, wat ik meestal zie.. Er is 1 hij, de baas en verre kennis van mn broer, vandaar dat ik er ook zit.. Voorheen ging ik altijd bij mn pa in het Noorden, maar sinds die er niet meer is kon ik wel bij mn broer terecht, maar dan gewoon door de weeks niet in het weekend zoals bij mn pa... Dus stuurde hij me naar deze... Daar zit ik inmiddels alweer meer dan 15 jaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.
Heb wel een vrouwelijke internist, de 2e al, die 1e was heel leuk maar ze ging weg en vroeg wil je als opvolger voor mij liever een mannelijke of een vrouwelijke? Dus ik zeg hey, doe maar een vrouw.![]()
Zegt ze: wil je een strenge of een aardige? Dus ik weer, doe maar een aardige, ik heb het niet zo op strengen vrouwen.![]()
Nu heb ik dus weer een hele aardige vrouwelijke.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja hij stond onderin in zo'n minischermpje. Maar nu ik dat heb weggeklikt niet meer.
doe maar hier verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja dan is ie weg, maar wat wilde je dmmen dan?of is dat geheim?
Weet je wat ik nou écht nog nooit gezien heb?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.
Heb wel een vrouwelijke internist, de 2e al, die 1e was heel leuk maar ze ging weg en vroeg wil je als opvolger voor mij liever een mannelijke of een vrouwelijke? Dus ik zeg hey, doe maar een vrouw.![]()
Zegt ze: wil je een strenge of een aardige? Dus ik weer, doe maar een aardige, ik heb het niet zo op strengen vrouwen.![]()
Nu heb ik dus weer een hele aardige vrouwelijke.
Dat vind ik ook niet wenselijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou écht nog nooit gezien heb?
Een mannelijke Tandartsassistent, ik weet ook niet eens of die bestaan eigenlijk....
Nog nooit meegemaakt, dus kan niet oordelen of het wenselijk isquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet wenselijk.
Zou mij nou niks uitmaken, maar ik heb ze nog nooit gezien, mijn Tandarts is ook een vrouwquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet wenselijk.
Oh toevallig... Maar in Noord neem ik aanquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mij nou niks uitmaken, maar ik heb ze nog nooit gezien, mijn Tandarts is ook een vrouw
trouwens
Ja, is wel zo handig Chufquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh toevallig... Maar in Noord neem ik aan
Ik heb iig wel liever een vrouwelijke arts, geen idee waarom, maar daarbij voel ik me meer op mijn gemak.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou mij nou niks uitmaken, maar ik heb ze nog nooit gezien, mijn Tandarts is ook een vrouw
trouwens
Ik heb een mannelijke huisarts, maar ik ben niet zo dol op die vent eigenlijk, misschien verander ik wel een keer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb iig wel liever een vrouwelijke arts, geen idee waarom, maar daarbij voel ik me meer op mijn gemak.
Snap ik... Mijn tandarts zit ook niet in de buurt, Oud West of Zuid heet het daar... Mn dokter zit wel in de buurt... Maar ook pas nadat mn oude dokter in Bos en Lommer met vervroegd pensioen was gegaan en vervangen was door een vrouw van zuidelijke afkomst..quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is wel zo handig Chufmaar tis een goeie
anders was ik wel bij mijn oude tandarts
gebleven, maar was helemaal in West, is niet zo handig....
ik hoop dat die huisarts van mij snel met pensioen gaatquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Snap ik... Mijn tandarts zit ook niet in de buurt, Oud West of Zuid heet het daar... Mn dokter zit wel in de buurt... Maar ook pas nadat mn oude dokter in Bos en Lommer met vervroegd pensioen was gegaan en vervangen was door een vrouw van zuidelijke afkomst..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat die huisarts van mij snel met pensioen gaat
Heeft MM dezelfde huisarts dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]Die van mij mag ook wel vervangen worden .. Denk zelfs dat der oder die MM het daar mee eens is
Mijn moeder verteld me wel eens dat in het verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning heeft er vrouwelijke bewoners zijn die het niet fijn vinden als een verzorgende die ook moet wassen een man is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een mannelijke huisarts, maar ik ben niet zo dol op die vent eigenlijk, misschien verander ik wel een keer.
Kan ik me ook héél goed voorstellen, had mijn moeder vaak toen ze nog ''thuis'' woonde, kwam er ook iemand om haar te helpen met douchen en soms was dat dus een man, vond ze niet prettigquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder verteld me wel eens dat in het verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning heeft dat er vrouwelijke bewoners zijn die het niet fijn vinden als een verzorgende die ook moet wassen een man is.
Mijn moeder red zich nog aardig zelf, maar zulke dingen vangt ze dus wel op.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, dat je als vrouw van 80+ weinig zin hebt om je door een 25 jarig knulletje te laten wassen.
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me ook héél goed voorstellen, had mijn moeder vaak toen ze nog ''thuis'' woonde, kwam er ook iemand om haar te helpen met douchen en soms was dat dus een man, vond ze niet prettig![]()
Ik denk dat ik het ook niet prettig zou vinden eigenlijk, misschien ligt het bij mannen juist weer anders, dat weet ik niet![]()
Wat zou jij liever hebben? Een vrouw of een man die je billen komt wassen?
Ik laat me niet door een kerel wassen.quote:
Die omaatjes... Ik weet wel wat ik wil .....quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder verteld me wel eens dat in het verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning heeft er vrouwelijke bewoners zijn die het niet fijn vinden als een verzorgende die ook moet wassen een man is.
Mijn moeder redt zich nog aardig zelf, maar zulke dingen vangt ze dus wel op.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen, dat je als vrouw van 80+ weinig zin hebt om je door een 25 jarig knulletje te laten wassen.
zie je ... voor jullie is het andersquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik laat me niet door een kerel wassen.
wat wil jij dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die omaatjes... Ik weet wel wat ik wil .....
Als wij 80+ zijn mag die blonde stoot van 25 ons best komen wassen, toch......quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die omaatjes... Ik weet wel wat ik wil .....
Daar zorg ik wel voor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
Ik wil gewoon dood zijn voordat het zover komt eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je moet gewoon zoiets kopenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
Ik wil gewoon dood zijn voordat het zover komt eigenlijk
Ik wil bij die gasten van Jiskefet in een tehuisquote:
ah... om je billen te wassen zie ik in de link, ik wilde net vragen wat hem wasquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon zoiets kopen
[ afbeelding ]
Ik heb er verder nog niet gekeken op frissebipsquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... om je billen te wassen zie ik in de link, ik wilde net vragen wat hem was
elke week een middagquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is Theo eigenlijk Sas, je zegt steeds dat je daar thee gaat drinken...
ah.... ik dacht al dat het een oud baasje zou zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
elke week een middag![]()
http://www.google.nl/sear(...)DPVsiOHIX_sQGHjIH4Aw
Kleine zuster, zo noemde mijn zus me twee weken geleden nog, toen ik voor haar aan het zorgen was, ze vond Jiskefet geweldigquote:
Gecondoleerd Deesquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleine zuster, zo noemde mijn zus me twee weken geleden nog, toen ik voor haar aan het zorgen was, ze vond Jiskefet geweldig![]()
Afgelopen nacht is zij in het bijzijn van haar zussen overleden.
oh lieve lieve lieve Deesquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleine zuster, zo noemde mijn zus me twee weken geleden nog, toen ik voor haar aan het zorgen was, ze vond Jiskefet geweldig![]()
och Dees, gecondoleerd en héél veel sterkte meissiequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
och Dees, wat verdrietig, maar wat mooi dat jullie er bij warenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik geloof dat ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was bijzonder, ik was er gisteravond nog geweest en was om 22.30 weer thuis, we werden om 23.45 gebeld omdat het ineens een stuk slechter ging, om 24.00 was iedereen bij haar, onze mannen zijn toen met haar man een kopje koffie gaan drinken in de woonkamer en om 00.30 is ze overleden.
Ik geloof erin dat ze op ons gewacht heeft.
Sterkte Deisyy. Wel fijn dat iedereen er nog heeft kunnen zijn. Denk ook dat mensen de wil kunnen opbrengen om te wachten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Het was bijzonder, ik was er gisteravond nog geweest en was om 22.30 weer thuis, we werden om 23.45 gebeld omdat het ineens een stuk slechter ging, om 24.00 was iedereen bij haar, onze mannen zijn toen met haar man een kopje koffie gaan drinken in de woonkamer en om 00.30 is ze overleden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
ja, ik snap het ik zat net ook meteen met tranen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
dat komt niet raar over Fann, ik ben gewoon moe dus ik kan alleen maar huilen voor dees
Die Griek vroeg net, wat zit jij nou te janken?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
mijn Postbode zou overigens zeggen: nou, dat lag toch in de lijn der verwachting
En graag hier even tekenen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
mijn Postbode zou overigens zeggen: nou, dat lag toch in de lijn der verwachting
en dan sta je weer met beide benen op de grondquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
en dan return to sender beginnen te zingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En graag hier even tekenen.
Nou het was ineens BAM! pfffffffffffquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan sta je weer met beide benen op de grond
Sas, ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan return to sender beginnen te zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |