wat ben je aan het losgaan Hutquote:
het was jou ideequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ben je aan het losgaan Huthele topic volspammen bij de Nederlandse liedjes, heb je gezopen?
van dat Casio-orgeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Aha!quote:
Das = Dat isquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Deutsche Welle..
Dat moest even, als Duitse taalnazi...![]()
dat heb ik nou niet zo hehquote:
Die komma is essentieel in deze.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je brengt het leuk, maar dat is natuurlijk onzin.
Daarnaast: Dat is = Da's, niet Das...
Dat is ook niks om 'trots' op te zijn, maar wel iets dat ik zelf wens te bepalen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik nou niet zo hehik ben er bepaald niet trots op dat ik rook eigenlijk, maar ja
ik doe het zelfdat dan weer wel....
Succes Chuf!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef chufi het volgende:
Tussen de buien bij de tandarts gearriveerd
Gefeliciteerd, dat heb je vlot gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
EN weer thuis.. ook droog en de tandarts is zwanger
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat heb je vlot gedaan.
wortelkanaalbehandeling krijgt een hele andere betekenis zoquote:
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.quote:
Ja die zelfmoord tandarts had je een tijd terug al verteld.. Maar mij is vandaag niets gevraagd.. Maar het zijn alleen maar vrouwen daar, wat ik meestal zie.. Er is 1 hij, de baas en verre kennis van mn broer, vandaar dat ik er ook zit.. Voorheen ging ik altijd bij mn pa in het Noorden, maar sinds die er niet meer is kon ik wel bij mn broer terecht, maar dan gewoon door de weeks niet in het weekend zoals bij mn pa... Dus stuurde hij me naar deze... Daar zit ik inmiddels alweer meer dan 15 jaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.
Heb wel een vrouwelijke internist, de 2e al, die 1e was heel leuk maar ze ging weg en vroeg wil je als opvolger voor mij liever een mannelijke of een vrouwelijke? Dus ik zeg hey, doe maar een vrouw.![]()
Zegt ze: wil je een strenge of een aardige? Dus ik weer, doe maar een aardige, ik heb het niet zo op strengen vrouwen.![]()
Nu heb ik dus weer een hele aardige vrouwelijke.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja hij stond onderin in zo'n minischermpje. Maar nu ik dat heb weggeklikt niet meer.
doe maar hier verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja dan is ie weg, maar wat wilde je dmmen dan?of is dat geheim?
Weet je wat ik nou écht nog nooit gezien heb?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vrouwelijke tandarts gehad, binnenkort mijn eerste, op aanraden van baardaap, want onze reguliere tandarts heeft zich een paar mndn geleden van het leven beroofd.
Heb wel een vrouwelijke internist, de 2e al, die 1e was heel leuk maar ze ging weg en vroeg wil je als opvolger voor mij liever een mannelijke of een vrouwelijke? Dus ik zeg hey, doe maar een vrouw.![]()
Zegt ze: wil je een strenge of een aardige? Dus ik weer, doe maar een aardige, ik heb het niet zo op strengen vrouwen.![]()
Nu heb ik dus weer een hele aardige vrouwelijke.
Dat vind ik ook niet wenselijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou écht nog nooit gezien heb?
Een mannelijke Tandartsassistent, ik weet ook niet eens of die bestaan eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |