quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De bekende namen en over naar Heinze.
De enige elfstedentocht die ik live heb meegemaakt in Friesland, met een groep van militiare dienst vanuit Havelte naar Sneek gereden. Heb deze beelden dus nooit echt live gezien, alleen in de herhaling...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:15 schreef just me het volgende:
Ik kan het me nog goed herinneren, we waren met de hele familie op vakantie in Brabant en hingen voor de buis
Ah je was erbij, nou op TV was het soort veredeld carnaval.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige elfstedentocht die ik live heb meegemaakt in Friesland, met een groep van militiare dienst vanuit Havelte naar Sneek gereden. Heb deze beelden dus nooit echt live gezien, alleen in de herhaling...
In Sneek ook, blaaskapellen en andere herrie overal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah je was erbij, nou op TV was het soort veredeld carnaval.
Hahaha. Lekker primitief.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'studio' op lokatie...
Ik had SMEV.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had SMEV.![]()
Was wat minder aanwezig.Alles wel?
Schaatsen is al niks met die lange dingen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het valt niet mee volgens mij dat klunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |