quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De bekende namen en over naar Heinze.
De enige elfstedentocht die ik live heb meegemaakt in Friesland, met een groep van militiare dienst vanuit Havelte naar Sneek gereden. Heb deze beelden dus nooit echt live gezien, alleen in de herhaling...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:15 schreef just me het volgende:
Ik kan het me nog goed herinneren, we waren met de hele familie op vakantie in Brabant en hingen voor de buis
Ah je was erbij, nou op TV was het soort veredeld carnaval.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige elfstedentocht die ik live heb meegemaakt in Friesland, met een groep van militiare dienst vanuit Havelte naar Sneek gereden. Heb deze beelden dus nooit echt live gezien, alleen in de herhaling...
In Sneek ook, blaaskapellen en andere herrie overal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah je was erbij, nou op TV was het soort veredeld carnaval.
Hahaha. Lekker primitief.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'studio' op lokatie...
Ik had SMEV.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had SMEV.![]()
Was wat minder aanwezig.Alles wel?
Schaatsen is al niks met die lange dingen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het valt niet mee volgens mij dat klunen
Ik schakelde pas in rond 7.00 uur, daarvoor was er geen topic...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
goooooooooedemorgen! verdorie al vanaf 5.45 uur aan het kijken en nu pas dit topic zien, met dank aan cobra4
Ik was er niet goed mee, zat steeds in de knoop met die lange ijzers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schaatsen is al niks met die lange dingen...
Daarvoor was het nog donker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schakelde pas in rond 7.00 uur, daarvoor was er geen topic...
Met bergen valpartijen omdat men de scheuren in het ijs niet zag...quote:
beetje bouwlamp op je hoofd helpt dan ook niet echtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met bergen valpartijen omdat men de scheuren in het ijs niet zag...
Best lastig die verlengkabel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
beetje bouwlamp op je hoofd helpt dan ook niet echt
Wat jammer, gelukkig ben ik in een betere tijd geboren wat dat aanging. In de strenge winter van 95/96 was ik 10 dus mag hier niet eens reageren. Toch lukt het mij hier in het uiterste oosten toch nog elk jaar om een dag te schaatsen op natuurijs, hoe onverantwoord dat soms ook is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
de oudste hier heeft ook even mee gekeken. die kent het schaatsen alleen van de overdekte hallen dus ik moest even goed uitleggen hoe dit werkt, bevroren kanalen, ijs en ga zo maar door
de oudste is 3 1/2 , die heeft pas 1x op echt ijs gestaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat jammer, gelukkig ben ik in een betere tijd geboren wat dat aanging. In de strenge winter van 95/96 was ik 10 dus mag hier niet eens reageren. Toch lukt het mij hier in het uiterste oosten toch nog elk jaar om een dag te schaatsen op natuurijs, hoe onverantwoord dat soms ook is.
Marathon klunen nu...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
In1986 lag er zowat perfect ijs. Zonnetje erbij, blauwe lucht wat wil je nog meer?
Dat niet integraal herhaalt maar livequote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
In1986 lag er zowat perfect ijs. Zonnetje erbij, blauwe lucht wat wil je nog meer?
Geduld, het duurde sinds 63 ook lang.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat niet integraal herhaalt maar live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |