Heb je me herkend danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef chufi het volgende:
Is Drakin al voorzien van een balkje? Of kwam ze uit Bolsward?
Ik heb niet alles na pagina 1 gelezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar zoveel fotos zijn er niet gepost
21 jaar geleden was er ook 1quote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Geralt het volgende:
Is dat al zo lang geleden ja? Of hebben we er daarna nog een gehad? Ik weet het niet meer
Het waren geen afleveringen, het was een integrale live uitzending van ruim 7 uur lang.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn deze 'afleveringen' nog ergens te downloaden? De stream zelf is niet meer beschikbaar
Ja daarom stond het ook tussen quotes. Ik zou graag die integrale live uitzendingen willen hebben, maar helaas zijn ze nergens te vinden.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren geen afleveringen, het was een integrale live uitzending van ruim 7 uur lang.
Net zoals in 1986 uitgezonden werd...
Op video en later DVD zijn er wel compilaties van verschenen...
Misschien kan je ze nu nog terugzien via de NPO of NOS website/app?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja daarom stond het ook tussen quotes. Ik zou graag die integrale live uitzendingen willen hebben, maar helaas zijn ze nergens te vinden.
Nee er staat 'deze live uitzending is afgelopen'. Balen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je ze nu nog terugzien via de NPO of NOS website/app?
Als het ook niet onder 'Gemist' staat, dan houdt het op.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee er staat 'deze live uitzending is afgelopen'. Balen.
Had je 30 jaar geleden ook gewoon op dat rode knopje van je videorecorder moeten drukken en op tijd de banden verwisselen, dan had je alles nu gehad.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja daarom stond het ook tussen quotes. Ik zou graag die integrale live uitzendingen willen hebben, maar helaas zijn ze nergens te vinden.
Ik zit er al klaar voorquote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het ook niet onder 'Gemist' staat, dan houdt het op.
Misschien over 10, 20 0f 30 jaar weer...
Ja, uitgedroogd en verpulverd...quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je 30 jaar geleden ook gewoon op dat rode knopje van je videorecorder moeten drukken en op tijd de banden verwisselen, dan had je alles nu gehad.
Dan niet weer missenquote:
Die banden van mij doen het nog goed hoor, heb ook nog steeds een videorecorder hier staan.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uitgedroogd en verpulverd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |