Je hebt het er maar druk mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Katoenplukkert het volgende:
Echt vervelend, die zeer matige liedjes en spreekkoor van PSV.
owww en wat als dat gelijk isquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Spanje geldt onderling resultaat eerst he
De Propquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF, of DE KRAAM gaan geven.
De Looc, dat klinkt ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF of DE KRAAM gaan geven.
Omg dat méén je niet?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kwam Cocu een keer tegen in CenterParcs (ja hij gaat daar heen)
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefdquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
De Jongquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF of DE KRAAM gaan geven.
De Younquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Looc, dat klinkt ook zo lekker
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
KOM OP PSVEEEEEEEE KOM OP PSVEEEEEEEE
Hoogstaand support dit.
quote:
De Jong.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Jij dus ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja nee ik ga dit niet uitleggen verder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
? Je zit toch gewoon. Niet dat je heletijd aan het persen bent
Ik ook, ik kan ze door al het drugs en alcohol alleen niet meer herrinneren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefd
Maar als bn'er kun je daar niet lekker vakantie vierenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefd
Je vergeet de PAAL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
We noteren het even.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Voorafgaand aan deze wedstrijd zei ik, als psv 0-0 weet te spelen ben ik zeer tevreden, maar die mening is nu toch wel aangepast
dat weet ik niet, ik ben helaas geen BN-erquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar als bn'er kun je daar niet lekker vakantie vieren
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Voorafgaand aan deze wedstrijd zei ik, als psv 0-0 weet te spelen ben ik zeer tevreden, maar die mening is nu toch wel aangepast
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.
[..]
waarvan aktequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja nee ik ga dit niet uitleggen verder.
[..]
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best wetenquote:
Oke Hans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Je zet hoog inquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
1e ring west arena niet gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
Beter dan die inteelt in Roffaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Idd. Wij houden alleen van marketeers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Niet schuimbekken = nietszeggende koppenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Ja en dan iets met uitgoals die dubbeltellen en zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk over een paar weken verlengen in Calderon.
Maar ze maken wel lekker kabaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Heeeeeeequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar ze maken wel lekker kabaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen ideequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over dat gesproken.. waar is Pax?
Onze clubs zijn al zo diep gezonken dat elke grap al gemaakt isquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom maken supporters van Twente en Feyenoord grappen over PSV? :S
Het is net de Tietaanikquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onze clubs zijn al zo diep gezonken dat elke grap al gemaakt is
2 kansen gehad, vooruitquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
PSV zou kansloos zijn vandaag heb ik gelezen.
Ben jij Bruma?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Noppie2000 het volgende:
0-0, had ik vooraf voor getekend. Prima dus
Dat ging over jou lolquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
PSV zou kansloos zijn vandaag heb ik gelezen.
Rikkert!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:35 schreef Anoonumos het volgende:
PSV zal deze 0-0 koesteren als een pas geboren baby. Imponerende Europese prestatie in Eindhoven, opnieuw.
Wat haters? 0-0, niet gewonnen, jammer johquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waar zijn de haters nou?
(sorry, beetje kinderachtig om m'n gelijk te halen)
oer drie weken is carrasco er weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat haters? 0-0, niet gewonnen, jammer joh
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Bronson_ het volgende:
JEZUS WAT EEN JOEKEL VAN EEN NEUS NET OF IK EEN 3D TELEVISIE HEB.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
Ik hoop niet dat Bruma ooit coke gaat snuiven.
Dan is binnen een week al zijn spaargeld weg.
Ging er meer om dat bepaalde mensen hier beweerden dat Atletico een dream team heeft met geweldige middenvelders. Ik vond dat een beetje overdreven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat haters? 0-0, niet gewonnen, jammer joh
Er vallen allemaal dingen van mijn tafel af door de neus van Bruma.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Bronson_ het volgende:
1 wedstrijd zegt natuurlijk niks, al viel Atleti wel tegen jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ging er meer om dat bepaalde mensen hier beweerden dat Atletico een dream team heeft met geweldige middenvelders. Ik vond dat een beetje overdreven.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daaaaaaaagg peesjevee.
Bruna is niet van het Arische ras.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Bronson_ het volgende:
Dit warmt mijn hart maar steekt tevens. Mensen laten zitten is nooit prettig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben je gemist. GGMM kon ook niet zonder jou.
Das waar. Maar ik geef ze 30 procent kans in Madrid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1 wedstrijd zegt natuurlijk niks, al viel Atleti wel tegen ja
ik 0quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Das waar. Maar ik geef ze 30 procent kans in Madrid.
Dit vind ik ook te kritisch. Je speelt tegen Atletico een half uur met 10 man en dan nog zeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef La_Moustache het volgende:
Dat haar van die WaterreusBlijven hangen in de vroegere jaren.
Eerder.. blijven hangen in de vroegere haren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef La_Moustache het volgende:
Dat haar van die WaterreusBlijven hangen in de vroegere jaren.
Uhhh oke.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook te kritisch. Je speelt tegen Atletico een half uur met 10 man en dan nog zeuren.
LOL, nu is mijn avond weer goed. Bedanktquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eerder.. blijven hangen in de vroegere haren.
Volgens mij ben jij een allochtoon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Jaja lekker boys!
Wat een negativiteit weer in de 020 stadion.
?????quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Jaja lekker boys!
Wat een negativiteit weer in de 020 stadion.
Je bent er dan zo kort maar pik je dit toch weer even mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LOL, nu is mijn avond weer goed. Bedankt
5%quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeveel kans geef jij PSV in de return?
Stonedquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een allochtoon.
Aankomend weekend weer genieten van Het Taap en Het Kraamquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een allochtoon.
Aleti is zelden zo zwak als vandaag. In eigen huis knallen ze normaal gesproken met veel gemak over PSV heen. Maar de uitgangspositie van PSV is niet slecht. Als Atleti toevallig nog zo'n zwakke dag heeft kan je winnenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1 wedstrijd zegt natuurlijk niks, al viel Atleti wel tegen ja
Niet aan mij, maar 50%: je wint of je wint niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeveel kans geef jij PSV in de return?
In de voor hun enige competitie om nog te presteren zullen ze vast nog een tweede zwakke dag hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aleti is zelden zo zwak als vandaag. In eigen huis knallen ze normaal gesproken met veel gemak over PSV heen. Maar de uitgangspositie van PSV is niet slecht. Als Atleti toevallig nog zo'n zwakke dag heeft kan je winnen
Het was net wel extreem rustig op de weg. Zou het spelen van Psv daar iets mee te maken hebben gehad? Zo ja dan heb ik alsnog genoten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent er dan zo kort maar pik je dit toch weer even mee.
33,3%. Gelijkspel kan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet aan mij, maar 50%: je wint of je wint niet.
Vind je echt te positief over Madrid. Dat iedereen 50 keer roept dat de spelers van Atletico zo geweldig zijn hoeft niet te betekenen dat ze dat ook echt daadwerkelijk zijn. Ik vond het allemaal wel meevallen vanavond. (en dat vind ik eigenlijk al een paar weken)quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aleti is zelden zo zwak als vandaag. In eigen huis knallen ze normaal gesproken met veel gemak over PSV heen. Maar de uitgangspositie van PSV is niet slecht. Als Atleti toevallig nog zo'n zwakke dag heeft kan je winnen
Die gooien idd alles op de CL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de voor hun enige competitie om nog te presteren zullen ze vast nog een tweede zwakke dag hebben![]()
.
Misschien kan hij een user-gerelateerde rap schrijven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de vele taalfouten te zien sluit ik het niet uit.
Je zat in de hagel/sneeuwquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was net wel extreem rustig op de weg. Zou het spelen van Psv daar iets mee te maken hebben gehad? Zo ja dan heb ik alsnog genoten.
Yo, yoquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Jaja lekker boys!
Wat een negativiteit weer in die 020 studio
Dat snap ik, maar ik geef ze 30 procent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet aan mij, maar 50%: je wint of je wint niet.
Tegen de nummer 2 van Spanje in de 8e finale van de CLquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo, yo
Psv speelt gelijk. Dat vind ik olijk
Deze rap gaat over dit resultaat. Een schaap zegt blaat blaat blaat
Ze kwamen vandaag toch echt een keer of 2 vrij voor de keeper.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef PSVCL het volgende:
In madrid 1-1 of 120 minuten de pot dichthouden en dan gokken op penals.
Hun creeeren helemaal niks
Huhquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef Gutmensch het volgende:
Het belangrijkste is dus dat PSV pas in de volgende ronde sneuvelt en niet in deze?
Gun hem die euforie joh. Hij is 12.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kwamen vandaag toch echt een keer of 2 vrij voor de keeper.
Dan stap je wel weer heel makkelijk over de kansen van Atletico heen. Maar PSV maakt inderdaad een prima kans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef PSVCL het volgende:
In madrid 1-1 of 120 minuten de pot dichthouden en dan gokken op penals.
Zij creeeren helemaal niks
Ik snap niet zoveel van het cynisme hier. Hoeveel flessen azijn heeft iedereen hier leeggedronken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gun hem die euforie joh. Hij is 12.
Gewoon een geweldig resultaat. Het is standaard dat fans van clubs die geen CL (meer) spelen dat niet leuk vinden. Welkom in VBL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van het cynisme hier. Hoeveel flessen azijn heeft iedereen hier leeggedronken?
(Bedoel het niet persoonlijk, meer in het algemeen)
Atleti had geen zwakke dag, ze deden rustig aan tegen een ploeg die hen niet inspireertquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De Jong kopt er snel 1tje in na een voorzet van Willems en dan alles dichtgooien;), vind ze aanvallend nie veel , PSV hield nog makkelijk stand met 10 man.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan stap je wel weer heel makkelijk over de kansen van Atletico heen. Maar PSV maakt inderdaad een prima kans.
Die jood is jaloers , zijn clubje kan niet eens winnen van Molde thuisquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef n00b13 het volgende:
Maar vond De Boer PSV nou echt slecht aan de bal?
Gewoon de bus parkeren en voor de 0-0 gaan...quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Jong kopt er snel 1tje in na een voorzet van Willems en dan alles dichtgooien;), vind ze aanvallend nie veel , PSV hield nog makkelijk stand met 10 man.
Niet onmogelijk dus
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
Winstkans PSV: 0% dus.
Zo legt Gio het ook aan de spelers uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
Winstkans PSV: 0% dus.
Het is wel PSV he. Alles best, maar richten op strafschoppen lijkt me niet de slimste manier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon de bus parkeren en voor de 0-0 gaan...
1-1 is genoeg #feitquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In de afgelopen anderhalf jaar hebben alleen Barcelona (2x) en Villarreal in de Liga gewonnen bij Atletico.
#leukefeitjes
Winstkans verlaagd naar -40%quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In de afgelopen anderhalf jaar hebben alleen Barcelona (2x) en Villarreal in de Liga gewonnen bij Atletico.
#leukefeitjes
Hij heeft een vreselijke stem maar hij kan wel goed stukjes schrijvenquote:
Ik was zo verbaasd dat hij dat zei dat ik mezelf wijs maakte dat ik het werk verkeerd moest verstaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die jood is jaloers , zijn clubje kan niet eens winnen van Molde thuis
De Boer is gewoon niet goed aan de tafel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik was zo verbaasd dat hij dat zei dat ik mezelf wijs maakte dat ik het werk verkeerd moest verstaan.
PSV was bij vlagen echt goed aan de bal juist.
Misschien als een soort tetris het doel volbouwen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wel PSV he. Alles best, maar richten op strafschoppen lijkt me niet de slimste manier.
Vol op de counter spelen , met Lestienne en Narsing op de flanken !quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon de bus parkeren en voor de 0-0 gaan...
Alleen moeten Willems en Arias maar geen voorzetten meer geven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vol op de counter spelen , met Lestienne en Narsing op de flanken !
Willems heeft zijn ene matige voorzet van het jaar al gegeven, nu komen er louter goeie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen moeten Willems en Arias maar geen voorzetten meer geven.
Je snapt mijn punt denk ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Willems heeft zijn ene matige voorzet van het jaar al gegeven, nu komen er louter goeie.
Dat ze koppend niks kunnen maken tegen Atletico?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt denk ik niet.
Als Luuk terug is mag Jetro ze er weer in slingeren , maar hij moet niet overdrijven iddquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen moeten Willems en Arias maar geen voorzetten meer geven.
Plus in een normale situatie Atletico echt geen ruimte in de zestien weggeeft. Dan moet het echt van, wat ik soms heb gezien, bijzonder sterk countervoetbal komen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat ze koppend niks kunnen maken tegen Atletico?
Hij is snel en kan scoren, wie had er dan in moeten komen op dat moment.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, Lestienne in de 86e min in brengen, wat een godeerder een flapdrol
Hij had hem veel eerder moeten brengen, dropjequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij is snel en kan scoren, wie had er dan in moeten komen op dat moment.
True.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zijn wel negatief over PSV. Hebben het gewoon prima gedaan tegen de Europese top.
Daar valt iets voor te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij had hem veel eerder moeten brengen, dropje
En PSV ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:08 schreef Slaro het volgende:
Atletico heeft gewoon de hele tweede helft geen kans gehad punt.
Dat was alleen in de eerste helft en tegen twee grote kansen voor Atletico stond een grote kans voor PSV plus worsteling voor het goal. De hele tweede helft heeft Atletico gedrukt en gedrukt maar geen enkele kans gehad. Met Pereiro er nog bij en later Lestienne had je echt nog wel wat meer dreiging en in Madrid gewoon lekker met vijf verdedigers blijven spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak is in 90 minuten tijd hooguit drie keer in beeld geweest, terwijl Atléti aan de andere kant twee keer een 1-op-1 situatie niet benut heeft, ook al miste de ploeg een van de beste offensieve spelers van la Liga.
Meer dreiging resulterend in wat? Dit soort posts... Atléti heeft in 24 van de 38 wedstrijden dit seizoen de 0 gehouden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat was alleen in de eerste helft en tegen twee grote kansen voor Atletico stond een grote kans voor PSV plus worsteling voor het goal. De hele tweede helft heeft Atletico gedrukt en gedrukt maar geen enkele kans gehad. Met Pereiro er nog bij en later Lestienne had je echt nog wel wat meer dreiging en in Madrid gewoon lekker met vijf verdedigers blijven spelen.
Als je niet scoort dan heb je weinig aan de 0-0 houden en Atletico heeft echt wel geprobeerd te scoren maar 0 kansen in de tweede helft terwijl die hier niet kwamen voor een 0-0 druk vanaf het begin.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Meer dreiging resulterend in wat? Dit soort posts... Atléti heeft in 24 van de 38 wedstrijden dit seizoen de 0 gehouden.
Maarja, met elf man en wat meer dreiging...twitter:jamiemkemp twitterde op woensdag 24-02-2016 om 23:15:58Atletico have allowed one shot on target in their last three games - Getafe (a), Villarreal (h), PSV (a). reageer retweet
En komende zaterdag staan ze om 16:00 weer in Bernabéu voor de wedstrijd van het seizoen. Ze hebben echt geen plankgas gegeven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:16 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als je niet scoort dan heb je weinig aan de 0 houden en Atletico heeft echt wel geprobeerd te scoren die kwamen hier niet voor een 0-0 druk vanaf het begin.
Dan heb je naar een andere wedstrijd gekeken want Atletico deed er alles aan om 1 goal te maken. Hoe Goed Atlético ook is verdedigend zo matig zijn ze qua creativiteit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En komende zaterdag staan ze om 16:00 weer in Bernabéu voor de wedstrijd van het seizoen. Ze hebben echt geen plankgas gegeven.
Clarke = Superman....quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
De boer lijkt op clarke van superman
Ik kijk elke wedstrijd van Atletico. Of het tegen Reús is, tegen Las Palmas of tegen Real. Ik denk wel in te kunnen schatten wanneer Atletico wel of geen plankgas geeft. De eerste helft tegen Barcelona, dat is plankgas Atléti. Toen Barcelona een helft lang werd weggespeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dan heb je naar een andere wedstrijd gekeken want Atletico deed er alles aan om 1 goal te maken. Hoe Goed Atlético ook is verdedigend zo matig zijn ze qua creativiteit.
Tegen Barcelona speelde Atlético ook boven eigen kunnen, kom op, hoe vaak hebben ze dat niveau nou aangetikt in dit seizoen?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk elke wedstrijd van Atletico. Of het tegen Reús is, tegen Las Palmas of tegen Real. Ik denk wel in te kunnen schatten wanneer Atletico wel of geen plankgas geeft. De eerste helft tegen Barcelona, dat is plankgas Atléti. Toen Barcelona een helft lang werd weggespeeld.
quote:Simeone maakt zich geen zorgen: 'Die goals komen wel'
Atlético Madrid kwam woensdagavond op bezoek bij PSV niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel. Toch maakt Diego Simeone zich totaal geen zorgen. De trainer heeft er alle vertrouwen in dat zijn ploeg de kwartfinale van de Champions League zal bereiken.
Simeone was na afloop op de website van de UEFA nog wel lovend over PSV. 'Die jongens speelden een brutale, harde wedstrijd. Ze waren een erg lastige tegenstander voor ons', zei de Argentijn, die zijn ploeg na rust zag heersen, zeker toen Gastón Pereiro zijn tweede gele kaart ontving. 'Wij hebben de tweede helft gecontroleerd en doelman Jan Oblak hoefde niet één keer in actie te komen.'
'We zijn niet tot scoren gekomen, maar we zijn nog zeker niet uitgeschakeld. Wanneer mijn ploeg alles geeft, kansen krijgt en continu op de helft van de tegenstander speelt, dan ben ik blij', vervolgde Simeone. 'Die goals komen wel, ik ben iemand met veel geduld. PSV is een zware tegenstander en vooral heel erg snel. Maar we hebben meerdere open kansen gekregen. Ik keer met een goed gevoel huiswaarts. De wetenschap dat we de return in eigen huis spelen, geeft me rust.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |