abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:32:44 #76
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_160197312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atletico wint thuis gewoon met 3-0.
Atléti heeft dit seizoen in alle competities pas vijf keer drie of meer doelpunten gemaakt, dat aantal gaan ze niet halen met Griezmann in deze vorm. 1-0 is voldoende en dat doelpunt gaat wel vallen. Oblak gaat in Calderón in ieder geval alleen in beeld zijn als de spelers in een rijtje staan voor de Champions League tune.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_160197665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Atléti heeft dit seizoen in alle competities pas vijf keer drie of meer doelpunten gemaakt, dat aantal gaan ze niet halen met Griezmann in deze vorm. 1-0 is voldoende en dat doelpunt gaat wel vallen. Oblak gaat in Calderón in ieder geval alleen in beeld zijn als de spelers in een rijtje staan voor de Champions League tune.
In alle interviews die ik vannacht gelezen heb, vertrouwt Atletico enorm op het thuisvoordeel. Hoe groot is dat verschil echt met thuiswedstrijden dit seizoen volgens jou? Thuis verliest Atletico immers zelden in de Liga.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:00:40 #78
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_160197838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In alle interviews die ik vannacht gelezen heb, vertrouwt Atletico enorm op het thuisvoordeel. Hoe groot is dat verschil echt met thuiswedstrijden dit seizoen volgens jou? Thuis verliest Atletico immers zelden in de Liga.
Minder dan in de voorgaande jaren. Er is dit jaar nauwelijks verschil in resultaat tussen thuis- en uitwedstrijden. Atletico verliest überhaupt maar zelden. Atletico heeft maar twee minder verliespunten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Tegenstanders stellen zich steeds meer in als ze naar Calderón komen. Ze trekken zich massaal terug en laten Atletico aan de bal, daar hebben ze momenteel veel moeite mee. Normaliter kunnen ze gokken op een ingeving van Griez (nu uit vorm) of Carrasco (nu geblesseerd), dat is er nu niet.

Maar wel is het zo dat het nog ouderwets kan spoken in Calderón.
pi_160197877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Maar mocht PSV scoren, toegegeven die kans is niet enorm groot, dan zie ik Atletico er wel drie in prikken. Ze scoren niet veel, maar dat is ook nooit nodig - op doelsaldo winnen ze toch niet van barca en Madrid (nog buiten dat het natuurlijk om onderling resultaat gaat)
pi_160197898
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar mocht PSV scoren, toegegeven die kans is niet enorm groot, dan zie ik Atletico er wel drie in prikken. Ze scoren niet veel, maar dat is ook nooit nodig - op doelsaldo winnen ze toch niet van barca en Madrid (nog buiten dat het natuurlijk om onderling resultaat gaat)
Ik vraag me een beetje af waar die goednieuwsshow rond PSV vandaan komt. Ik heb buiten de scrimmage Atletico totaal niet in de problemen zien komen.

''EN ALS WIJ SCOREN HEBBEN ZIJ EEN PROBLEEM!11!111!''
pi_160197932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vraag me een beetje af waar die goednieuwsshow rond PSV vandaan komt. Ik heb buiten de scrimmage Atletico totaal niet in de problemen zien komen.

Volgens Jetro Willems is PSV gewoon door als het daar 1-1 wordt.

Wat een ziener die man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:05:08 #82
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_160197937
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Atléti speelt ook niet voor de leuk, het speelt om te winnen. Hoe, dat maakt niet uit. 1-0 geeft net zoveel punten als 10-2. Het is vaak niet leuk om naar te kijken - althans, ik persoonlijk geniet ervan - maar het is effectief. Er zijn meerdere manieren om te winnen en iedereen kiest zijn eigen manier.
pi_160209512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar is PSV dan in de problemen gekomen, met 11 of met 10 man, Atletico kan PSV schijnbaar niet de wil opleggen en dat is toch al een kleine overwinning op zich.
Algemene Voorwaarden
pi_160209526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Minder dan in de voorgaande jaren. Er is dit jaar nauwelijks verschil in resultaat tussen thuis- en uitwedstrijden. Atletico verliest überhaupt maar zelden. Atletico heeft maar twee minder verliespunten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Tegenstanders stellen zich steeds meer in als ze naar Calderón komen. Ze trekken zich massaal terug en laten Atletico aan de bal, daar hebben ze momenteel veel moeite mee. Normaliter kunnen ze gokken op een ingeving van Griez (nu uit vorm) of Carrasco (nu geblesseerd), dat is er nu niet.

Maar wel is het zo dat het nog ouderwets kan spoken in Calderón.
PSV moet maar een voorbeeld nemen in dit geval aan Celta de Vigo bij hun is het ook gelukt.
Algemene Voorwaarden
  donderdag 25 februari 2016 @ 19:11:08 #85
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_160209546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:10 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

PSV moet maar een voorbeeld nemen in dit geval aan Celta de Vigo bij hun is het ook gelukt.
Celta in de Copa was een incident if I've ever seen one. Zelfs Godín ging twee keer cruciaal in de fout.
pi_160225464
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Maar is PSV dan in de problemen gekomen, met 11 of met 10 man, Atletico kan PSV schijnbaar niet de wil opleggen en dat is toch al een kleine overwinning op zich.
Dat wou ik zeggen. Dat gezeik hier. Denk dat je dat Atletico met een lekker gevoel naar huis gegaan is? Zij hebben ook maar amper wat gecreëerd. Die kans van Griezmann had erin gemoeten, gelukkig stond Zoet op te letten. En die Godin gaat bij Moreno in zijn nek zitten en kopt er een bal in, oeh oeh wat was dat Atletico gevaarlijk.

En je krijgt altijd een kans. Ajax wist zelf tegen teams als Barcelona en City in de uitwedstrijden twee tot drie kansen te creëren. En die teams waren kwalitatief toch wat minder dan het huidige PSV.

Het zegt natuurlijk ook genoeg dat PSV weer eens een keer Champions League speelt en rond deze tijd van het jaar nog volop in de race is. Ajax kreeg vaak de complimentjes van spelers van Real Madrid en PSG omdat ze toch een poging deden om leuk te voetballen. Nou, feest. Dan liever met betonvoetbal de kwartfinale halen.

Gewoon gas erop daar tegen Atlético en we gaan gewoon door!
pi_160226113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Celta in de Copa was een incident if I've ever seen one. Zelfs Godín ging twee keer cruciaal in de fout.
Godin ging tegen PSV anders ook twee keer de fout in. Werd gedold door Pereiro bij die grote kans van Propper en was Lestienne totaal kwijt in de slotfase toen hij op doel kon vuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')