Gewoon een geweldig resultaat. Het is standaard dat fans van clubs die geen CL (meer) spelen dat niet leuk vinden. Welkom in VBL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van het cynisme hier. Hoeveel flessen azijn heeft iedereen hier leeggedronken?
(Bedoel het niet persoonlijk, meer in het algemeen)
Atleti had geen zwakke dag, ze deden rustig aan tegen een ploeg die hen niet inspireertquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aleti is zelden zo zwak als vandaag. In eigen huis knallen ze normaal gesproken met veel gemak over PSV heen. Maar de uitgangspositie van PSV is niet slecht. Als Atleti toevallig nog zo'n zwakke dag heeft kan je winnen
De Jong kopt er snel 1tje in na een voorzet van Willems en dan alles dichtgooien;), vind ze aanvallend nie veel , PSV hield nog makkelijk stand met 10 man.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan stap je wel weer heel makkelijk over de kansen van Atletico heen. Maar PSV maakt inderdaad een prima kans.
Die jood is jaloers , zijn clubje kan niet eens winnen van Molde thuisquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef n00b13 het volgende:
Maar vond De Boer PSV nou echt slecht aan de bal?
Gewoon de bus parkeren en voor de 0-0 gaan...quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Jong kopt er snel 1tje in na een voorzet van Willems en dan alles dichtgooien;), vind ze aanvallend nie veel , PSV hield nog makkelijk stand met 10 man.
Niet onmogelijk dus
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
Winstkans PSV: 0% dus.
Zo legt Gio het ook aan de spelers uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
Winstkans PSV: 0% dus.
Het is wel PSV he. Alles best, maar richten op strafschoppen lijkt me niet de slimste manier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon de bus parkeren en voor de 0-0 gaan...
1-1 is genoeg #feitquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In de afgelopen anderhalf jaar hebben alleen Barcelona (2x) en Villarreal in de Liga gewonnen bij Atletico.
#leukefeitjes
Winstkans verlaagd naar -40%quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In de afgelopen anderhalf jaar hebben alleen Barcelona (2x) en Villarreal in de Liga gewonnen bij Atletico.
#leukefeitjes
Hij heeft een vreselijke stem maar hij kan wel goed stukjes schrijvenquote:
Ik was zo verbaasd dat hij dat zei dat ik mezelf wijs maakte dat ik het werk verkeerd moest verstaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die jood is jaloers , zijn clubje kan niet eens winnen van Molde thuis
De Boer is gewoon niet goed aan de tafel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik was zo verbaasd dat hij dat zei dat ik mezelf wijs maakte dat ik het werk verkeerd moest verstaan.
PSV was bij vlagen echt goed aan de bal juist.
Misschien als een soort tetris het doel volbouwen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wel PSV he. Alles best, maar richten op strafschoppen lijkt me niet de slimste manier.
Vol op de counter spelen , met Lestienne en Narsing op de flanken !quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon de bus parkeren en voor de 0-0 gaan...
Alleen moeten Willems en Arias maar geen voorzetten meer geven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vol op de counter spelen , met Lestienne en Narsing op de flanken !
Willems heeft zijn ene matige voorzet van het jaar al gegeven, nu komen er louter goeie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen moeten Willems en Arias maar geen voorzetten meer geven.
Je snapt mijn punt denk ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Willems heeft zijn ene matige voorzet van het jaar al gegeven, nu komen er louter goeie.
Dat ze koppend niks kunnen maken tegen Atletico?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |