Niet aan mij, maar 50%: je wint of je wint niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeveel kans geef jij PSV in de return?
In de voor hun enige competitie om nog te presteren zullen ze vast nog een tweede zwakke dag hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aleti is zelden zo zwak als vandaag. In eigen huis knallen ze normaal gesproken met veel gemak over PSV heen. Maar de uitgangspositie van PSV is niet slecht. Als Atleti toevallig nog zo'n zwakke dag heeft kan je winnen
Het was net wel extreem rustig op de weg. Zou het spelen van Psv daar iets mee te maken hebben gehad? Zo ja dan heb ik alsnog genoten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent er dan zo kort maar pik je dit toch weer even mee.
33,3%. Gelijkspel kan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet aan mij, maar 50%: je wint of je wint niet.
Vind je echt te positief over Madrid. Dat iedereen 50 keer roept dat de spelers van Atletico zo geweldig zijn hoeft niet te betekenen dat ze dat ook echt daadwerkelijk zijn. Ik vond het allemaal wel meevallen vanavond. (en dat vind ik eigenlijk al een paar weken)quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aleti is zelden zo zwak als vandaag. In eigen huis knallen ze normaal gesproken met veel gemak over PSV heen. Maar de uitgangspositie van PSV is niet slecht. Als Atleti toevallig nog zo'n zwakke dag heeft kan je winnen
Die gooien idd alles op de CL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de voor hun enige competitie om nog te presteren zullen ze vast nog een tweede zwakke dag hebben![]()
.
Misschien kan hij een user-gerelateerde rap schrijven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de vele taalfouten te zien sluit ik het niet uit.
Je zat in de hagel/sneeuwquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was net wel extreem rustig op de weg. Zou het spelen van Psv daar iets mee te maken hebben gehad? Zo ja dan heb ik alsnog genoten.
Yo, yoquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Jaja lekker boys!
Wat een negativiteit weer in die 020 studio
Dat snap ik, maar ik geef ze 30 procent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet aan mij, maar 50%: je wint of je wint niet.
Tegen de nummer 2 van Spanje in de 8e finale van de CLquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo, yo
Psv speelt gelijk. Dat vind ik olijk
Deze rap gaat over dit resultaat. Een schaap zegt blaat blaat blaat
Ze kwamen vandaag toch echt een keer of 2 vrij voor de keeper.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef PSVCL het volgende:
In madrid 1-1 of 120 minuten de pot dichthouden en dan gokken op penals.
Hun creeeren helemaal niks
Huhquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef Gutmensch het volgende:
Het belangrijkste is dus dat PSV pas in de volgende ronde sneuvelt en niet in deze?
Gun hem die euforie joh. Hij is 12.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kwamen vandaag toch echt een keer of 2 vrij voor de keeper.
Dan stap je wel weer heel makkelijk over de kansen van Atletico heen. Maar PSV maakt inderdaad een prima kans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:44 schreef PSVCL het volgende:
In madrid 1-1 of 120 minuten de pot dichthouden en dan gokken op penals.
Zij creeeren helemaal niks
Ik snap niet zoveel van het cynisme hier. Hoeveel flessen azijn heeft iedereen hier leeggedronken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gun hem die euforie joh. Hij is 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |