Je hebt het er maar druk mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Katoenplukkert het volgende:
Echt vervelend, die zeer matige liedjes en spreekkoor van PSV.
owww en wat als dat gelijk isquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Spanje geldt onderling resultaat eerst he
De Propquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF, of DE KRAAM gaan geven.
De Looc, dat klinkt ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF of DE KRAAM gaan geven.
Omg dat méén je niet?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kwam Cocu een keer tegen in CenterParcs (ja hij gaat daar heen)
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefdquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
De Jongquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF of DE KRAAM gaan geven.
De Younquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Looc, dat klinkt ook zo lekker
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
KOM OP PSVEEEEEEEE KOM OP PSVEEEEEEEE
Hoogstaand support dit.
quote:
De Jong.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Jij dus ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja nee ik ga dit niet uitleggen verder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
? Je zit toch gewoon. Niet dat je heletijd aan het persen bent
Ik ook, ik kan ze door al het drugs en alcohol alleen niet meer herrinneren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefd
Maar als bn'er kun je daar niet lekker vakantie vierenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefd
Je vergeet de PAAL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
We noteren het even.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Voorafgaand aan deze wedstrijd zei ik, als psv 0-0 weet te spelen ben ik zeer tevreden, maar die mening is nu toch wel aangepast
dat weet ik niet, ik ben helaas geen BN-erquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar als bn'er kun je daar niet lekker vakantie vieren
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Voorafgaand aan deze wedstrijd zei ik, als psv 0-0 weet te spelen ben ik zeer tevreden, maar die mening is nu toch wel aangepast
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.
[..]
waarvan aktequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja nee ik ga dit niet uitleggen verder.
[..]
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best wetenquote:
Oke Hans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Je zet hoog inquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
1e ring west arena niet gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
Beter dan die inteelt in Roffaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Idd. Wij houden alleen van marketeers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Niet schuimbekken = nietszeggende koppenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Ja en dan iets met uitgoals die dubbeltellen en zo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk over een paar weken verlengen in Calderon.
Maar ze maken wel lekker kabaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Heeeeeeequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar ze maken wel lekker kabaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen ideequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over dat gesproken.. waar is Pax?
Onze clubs zijn al zo diep gezonken dat elke grap al gemaakt isquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom maken supporters van Twente en Feyenoord grappen over PSV? :S
Het is net de Tietaanikquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onze clubs zijn al zo diep gezonken dat elke grap al gemaakt is
2 kansen gehad, vooruitquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
PSV zou kansloos zijn vandaag heb ik gelezen.
Ben jij Bruma?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Noppie2000 het volgende:
0-0, had ik vooraf voor getekend. Prima dus
Dat ging over jou lolquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
PSV zou kansloos zijn vandaag heb ik gelezen.
Rikkert!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:35 schreef Anoonumos het volgende:
PSV zal deze 0-0 koesteren als een pas geboren baby. Imponerende Europese prestatie in Eindhoven, opnieuw.
Wat haters? 0-0, niet gewonnen, jammer johquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waar zijn de haters nou?
(sorry, beetje kinderachtig om m'n gelijk te halen)
oer drie weken is carrasco er weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat haters? 0-0, niet gewonnen, jammer joh
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Bronson_ het volgende:
JEZUS WAT EEN JOEKEL VAN EEN NEUS NET OF IK EEN 3D TELEVISIE HEB.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
Ik hoop niet dat Bruma ooit coke gaat snuiven.
Dan is binnen een week al zijn spaargeld weg.
Ging er meer om dat bepaalde mensen hier beweerden dat Atletico een dream team heeft met geweldige middenvelders. Ik vond dat een beetje overdreven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat haters? 0-0, niet gewonnen, jammer joh
Er vallen allemaal dingen van mijn tafel af door de neus van Bruma.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Bronson_ het volgende:
1 wedstrijd zegt natuurlijk niks, al viel Atleti wel tegen jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ging er meer om dat bepaalde mensen hier beweerden dat Atletico een dream team heeft met geweldige middenvelders. Ik vond dat een beetje overdreven.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daaaaaaaagg peesjevee.
Bruna is niet van het Arische ras.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:37 schreef Bronson_ het volgende:
Dit warmt mijn hart maar steekt tevens. Mensen laten zitten is nooit prettig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben je gemist. GGMM kon ook niet zonder jou.
Das waar. Maar ik geef ze 30 procent kans in Madrid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1 wedstrijd zegt natuurlijk niks, al viel Atleti wel tegen ja
ik 0quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Das waar. Maar ik geef ze 30 procent kans in Madrid.
Dit vind ik ook te kritisch. Je speelt tegen Atletico een half uur met 10 man en dan nog zeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef La_Moustache het volgende:
Dat haar van die WaterreusBlijven hangen in de vroegere jaren.
Eerder.. blijven hangen in de vroegere haren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef La_Moustache het volgende:
Dat haar van die WaterreusBlijven hangen in de vroegere jaren.
Uhhh oke.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook te kritisch. Je speelt tegen Atletico een half uur met 10 man en dan nog zeuren.
LOL, nu is mijn avond weer goed. Bedanktquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eerder.. blijven hangen in de vroegere haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |