Je hebt het er maar druk mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Katoenplukkert het volgende:
Echt vervelend, die zeer matige liedjes en spreekkoor van PSV.
owww en wat als dat gelijk isquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Spanje geldt onderling resultaat eerst he
De Propquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF, of DE KRAAM gaan geven.
De Looc, dat klinkt ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF of DE KRAAM gaan geven.
Omg dat méén je niet?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kwam Cocu een keer tegen in CenterParcs (ja hij gaat daar heen)
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefdquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
De Jongquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig is het bij de PSV fans niet zo dat ze zijn spelers niet minachtende namen zoals DE STAAF of DE KRAAM gaan geven.
De Younquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Looc, dat klinkt ook zo lekker
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
KOM OP PSVEEEEEEEE KOM OP PSVEEEEEEEE
Hoogstaand support dit.
quote:
De Jong.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
Jij dus ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja nee ik ga dit niet uitleggen verder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
? Je zit toch gewoon. Niet dat je heletijd aan het persen bent
Ik ook, ik kan ze door al het drugs en alcohol alleen niet meer herrinneren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefd
Maar als bn'er kun je daar niet lekker vakantie vierenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom niet? leuke midweekjes weg daar beleefd
Je vergeet de PAAL.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
We noteren het even.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Voorafgaand aan deze wedstrijd zei ik, als psv 0-0 weet te spelen ben ik zeer tevreden, maar die mening is nu toch wel aangepast
dat weet ik niet, ik ben helaas geen BN-erquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar als bn'er kun je daar niet lekker vakantie vieren
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Voorafgaand aan deze wedstrijd zei ik, als psv 0-0 weet te spelen ben ik zeer tevreden, maar die mening is nu toch wel aangepast
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.
[..]
waarvan aktequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja nee ik ga dit niet uitleggen verder.
[..]
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best wetenquote:
Oke Hans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Je zet hoog inquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
1e ring west arena niet gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
Beter dan die inteelt in Roffaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Idd. Wij houden alleen van marketeers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |