quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk past iemand jouw hoofd aan.
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best wetenquote:
Oke Hans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv had deze wedstrijd gewoon met 2 goals verschil binnen moeten slepen. Nu is de kans toch weer zeer groot dat je uit de CL gesmeten wordt en daar baal ik ontzettend van. Mag je best weten
Je zet hoog inquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
1e ring west arena niet gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, dat PSV publiek bestaat uit een stel accountants ofzo. Wat een nietszeggende koppen...
Beter dan die inteelt in Roffaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Idd. Wij houden alleen van marketeers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |