abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:04:33 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160386523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een vraagje aan de mods, in het bijzonder Leandra.
Ik verwijder alle quotes van Trouw en Volkskrant, het zal best dat er regels voor zijn, maar Trouw en Volkskrant staan er om bekend dat ze behoorlijk actief zijn als het gaat om de copyrights.
Overigens meld ik het bij de TS meestal wel even per DM, ook waarom ik het verwijderd heb, het gros wist niet dat we geen quotes uit Trouw en Volkskrant wilden hebben, en gebruikt de volgende keer dat ze een topic openen gewoon een andere bron.

Als ik bij ieder topic ook nog eens moet gaan uitzoeken welke zinnen uit Trouw of Volkskrant wel zouden mogen blijven staan en welke niet, of daar zelf een selectie van moet gaan maken om een beknopt stukje te hebben, dan zul je net zien dat de TS niet blij is met de keuze die een ander daarin voor hem/haar maakt, daarbij is het geen doen als er van ieder artikel uitgezocht moet worden of het een ANP copy/paste is of een eigen stuk.
Overigens is het gros van de topics met een Volkskrant OP idd een eigen stuk, de topics met chocoladeletterheadlines zijn dan al gepost met een artikel uit de Telegraaf of het AD.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:07:57 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160386573
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Volgens mij is 90% van de mensen uit de Syrië topics niet Iraans. Ik vind je nogal bevooroordeelt en zelfs bijna eng gefocust op Iran.
Volgens mij ben je of geobsedeerd voor Iran of bang. Of wellicht beiden.
Volgens mij is het Syriëtopic een kleine weergave van wat er in Syrië mis is.
Zelfs als ze dezelfde vijand hebben zijn ze zo druk met elkaar afmaken dat dat ze niet eens de tijd en kracht hebben om de gezamenlijke vijand te verslaan.

Het is prima mogelijk om het land en het topic weer op de rit te krijgen, maar het gros van de partijen lijkt dat helemaal niet te willen. Wat mij betreft mag het hele Syriëtopic gewoon dicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160387519
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Volgens mij is 90% van de mensen uit de Syrië topics niet Iraans.
Ik bedoelde Iraanse fanboys. Soms lijkt het wel klein-Iran in het Syriëtopic. Je kan nog geen eens een tweet posten en je krijgt al die fanboys over je heen die je persoonlijk aanvallen. Ik heb er vaak genoeg een melding over gedaan omdat ze mensen die niet pro-Iran zijn weg proberen te pesten. Blijkbaar is het moeilijk voor sommige mensen om zich bij de feiten te houden. Als ze bijv een tweet niet mogen dan gaan ze gelijk op de man spelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Atak op 03-03-2016 12:04:14 ]
pi_160387781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik bedoelde Iraanse fanboys. Soms lijkt het wel klein-Iran in het Syriëtopic. Je kan nog geen eens een tweet posten en je krijgt al die fanboys over je heen die je persoonlijk aanvallen. Ik heb er vaak genoeg een melding over gedaan. Blijkbaar is het moeilijk voor sommige mensen om zich bij de feiten te houden. Als ze bijv een tweet niet mogen dan gaan ze gelijk op de man spelen.
Dat is zo'n onzin. Jij quote tweets van mensen die als terrorist worden gezien en mensen reageren daar op. Als je geen reacties wilt moet je gewoon normale dingen posten.
pi_160387887
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is zo'n onzin. Jij quote tweets van mensen die als terrorist worden gezien en mensen reageren daar op. Als je geen reacties wilt moet je gewoon normale dingen posten.
Ik citeer nooit terroristen. De MEK is gewoon een seculaire beweging. Daar is niks mis mee zeker niet als je het vergelijkt met wat de Iraanse fanboys ondersteunen. Hezbollah is gewoon een terroristische organisatie voor de hele beschaafde wereld maar in het Syriëtopic heb je bomvol Iraanse fanboys die openlijk lopen te cheerleaden voor Hezbollah.
pi_160387979
Anders gaan beide kanten zich gewoon eens wat volwassener gedragen. Stel mieperts...
pi_160388024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik citeer nooit terroristen. De MEK is gewoon een seculaire beweging. Daar is niks mis mee zeker niet als je het vergelijkt met wat de Iraanse fanboys ondersteunen. Hezbollah is gewoon een terroristische organisatie voor de hele beschaafde wereld maar in het Syriëtopic heb je bomvol Iraanse fanboys die openlijk lopen te cheerleaden voor Hezbollah.
Seculiere "Mujahedin" ja :') ? Ze hebben niet voor niks op de lijst van terroristische organisaties gezeten. Jij quote een tweet van de vrouw van de leider van die club. Mensen reageren daar op. Hoezo is het hier dan "klein-Iran"? Het quoten van die vrouw voegt echt 0,0 aan dit topic toe.

Ik kan ook wel roepen dat het hier klein-Turkije is, door al die Erdoturk fappers, maar dat voegt echt niks toe aan het topic.
pi_160388098
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Seculiere "Mujahedin" ja :') ? Ze hebben niet voor niks op de lijst van terroristische organisaties gezeten. Jij quote een tweet van de vrouw van de leider van die club. Mensen reageren daar op. Hoezo is het hier dan "klein-Iran"? Het quoten van die vrouw voegt echt 0,0 aan dit topic toe.

Ik kan ook wel roepen dat het hier klein-Turkije is, door al die Erdoturk fappers, maar dat voegt echt niks toe aan het topic.
Flikker dan ook op met die kutdiscussie hier :{
pi_160388117
Ja maar die klacht van atak gaat dus net zo goed over hemzelf.
pi_160390788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik verwijder alle quotes van Trouw en Volkskrant, het zal best dat er regels voor zijn, maar Trouw en Volkskrant staan er om bekend dat ze behoorlijk actief zijn als het gaat om de copyrights.
Overigens meld ik het bij de TS meestal wel even per DM, ook waarom ik het verwijderd heb, het gros wist niet dat we geen quotes uit Trouw en Volkskrant wilden hebben, en gebruikt de volgende keer dat ze een topic openen gewoon een andere bron.

Als ik bij ieder topic ook nog eens moet gaan uitzoeken welke zinnen uit Trouw of Volkskrant wel zouden mogen blijven staan en welke niet, of daar zelf een selectie van moet gaan maken om een beknopt stukje te hebben, dan zul je net zien dat de TS niet blij is met de keuze die een ander daarin voor hem/haar maakt, daarbij is het geen doen als er van ieder artikel uitgezocht moet worden of het een ANP copy/paste is of een eigen stuk.
Overigens is het gros van de topics met een Volkskrant OP idd een eigen stuk, de topics met chocoladeletterheadlines zijn dan al gepost met een artikel uit de Telegraaf of het AD.
Een duidelijk antwoord. ^O^
Is het dan niet verstandig om strengere eisen te stellen aan de openingsreacties als een van deze twee krantjes erbij is betrokken? Idem voor reacties waarbij een van deze twee krantjes is betrokken. Anders krijg je een asymmetrische discussie: 10% of zo kan het artikel lezen en de rest niet. Niet echt handig. Ofwel bij zulke reacties de inhoud van het artikel volledig ofwel de reactie verwijderen of de discussie sluiten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160390883
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef Leandra het volgende:
Als het ANP de bron is wel, ze nemen ook stukken over uit buitenlandse kranten, in ieder geval de NYT.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 3 maart 2016 @ 14:40:31 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160391068
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is het Syriëtopic een kleine weergave van wat er in Syrië mis is.
Zelfs als ze dezelfde vijand hebben zijn ze zo druk met elkaar afmaken dat dat ze niet eens de tijd en kracht hebben om de gezamenlijke vijand te verslaan.

Het is prima mogelijk om het land en het topic weer op de rit te krijgen, maar het gros van de partijen lijkt dat helemaal niet te willen. Wat mij betreft mag het hele Syriëtopic gewoon dicht.
Ja of jullie als mods kijken eens wat vaker mee en grijpen in, lekker makkelijk die laatste zin van je. Er zit genoeg interessants aan de reeks, nimmer was een oorlog zo makkelijk vanuit je huis te volgen en al dat nieuws in 1 thread is erg handig. Door al het geneuzel wat al is aangehaald sneeuwen die positieve kanten echter volledig onder.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 14:51:25 #188
8781 crew  Frutsel
pi_160391219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:40 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja of jullie als mods kijken eens wat vaker mee en grijpen in, lekker makkelijk die laatste zin van je. Er zit genoeg interessants aan de reeks, nimmer was een oorlog zo makkelijk vanuit je huis te volgen en al dat nieuws in 1 thread is erg handig. Door al het geneuzel wat al is aangehaald sneeuwen die positieve kanten echter volledig onder.
Het is makkelijk vingertje wijzen naar ons als mods zijnde. Als je het volgt dan weet je dat er al heel vaak gevraagd en gestuurd is, er zijn regels opgesteld en gevraagd om zich daar aan te houden er is al heel vaak een clubje verwijderd, er is al vaak een slotje gezet (vorige week nog dacht ik) .

Punt is dat het selectieve gezelschap zichzelf zo geweldig vind dat we niet meer open staan voor posts, kritiek of meningen van een ander. Oh het is Atak, dan is het al weer een kutpost, oh het is Fir3fly dus het zijn kutbronnen, of het is Primakov en dus is het weer een trollreactie. Niemand kan meer wat van elkaar hebben lijkt het wel.

Lok elkaar gewoon niet uit. Zet een TR of kom hier. Maar als je je zin niet krijgt wil dat niet krijgen dat we gelijk voor "het andere kamp zijn" en sorry dat Atak of wie dan ook niet gelijk een ban krijgt omdat iemand dat graag zou willen. Reageer gewoon niet op elkaar als een stel kippen zonder kop omdat het toevallig weer diezelfde user is waarvan je denkt te weten hoe die in elkaar zit. Accepteer gewoon eens dat meningen verschillen en probeer in hemelsnaam bepaalde onderbuikreacties te vermijden en dan mag/kan een pittige discussie best.

Positief: Ja ik mag het graag lezen/volgen ook al snap ik het niet altijd. En er zit volgens mij bij diverse users uitgebreide kennis van zaken al dan niet vanuit zijn eigen perspectief, geloof of achtergrond. Wat dat betreft is dat topic, zoals Leandra het zegt, best een spiegel van hoe het er daar aan toe gaat.

Let wel: Bovenstaande is niet alleen aan jou gericht Szura maar kan je op een ieder die daar zit projecteren. We zullen het met zijn allen moeten doen maar als dat niet werkt dan gaat er toch weer een (tijdelijk?) slotje op of moeten we weer harder doorpakken voor een selectief groepje.
  Forum Admin donderdag 3 maart 2016 @ 19:55:27 #189
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160397492
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het is makkelijk vingertje wijzen naar ons als mods zijnde. Als je het volgt dan weet je dat er al heel vaak gevraagd en gestuurd is, er zijn regels opgesteld en gevraagd om zich daar aan te houden er is al heel vaak een clubje verwijderd, er is al vaak een slotje gezet (vorige week nog dacht ik) .

Punt is dat het selectieve gezelschap zichzelf zo geweldig vind dat we niet meer open staan voor posts, kritiek of meningen van een ander. Oh het is Atak, dan is het al weer een kutpost, oh het is Fir3fly dus het zijn kutbronnen, of het is Primakov en dus is het weer een trollreactie. Niemand kan meer wat van elkaar hebben lijkt het wel.

Lok elkaar gewoon niet uit. Zet een TR of kom hier. Maar als je je zin niet krijgt wil dat niet krijgen dat we gelijk voor "het andere kamp zijn" en sorry dat Atak of wie dan ook niet gelijk een ban krijgt omdat iemand dat graag zou willen. Reageer gewoon niet op elkaar als een stel kippen zonder kop omdat het toevallig weer diezelfde user is waarvan je denkt te weten hoe die in elkaar zit. Accepteer gewoon eens dat meningen verschillen en probeer in hemelsnaam bepaalde onderbuikreacties te vermijden en dan mag/kan een pittige discussie best.

Positief: Ja ik mag het graag lezen/volgen ook al snap ik het niet altijd. En er zit volgens mij bij diverse users uitgebreide kennis van zaken al dan niet vanuit zijn eigen perspectief, geloof of achtergrond. Wat dat betreft is dat topic, zoals Leandra het zegt, best een spiegel van hoe het er daar aan toe gaat.

Let wel: Bovenstaande is niet alleen aan jou gericht Szura maar kan je op een ieder die daar zit projecteren. We zullen het met zijn allen moeten doen maar als dat niet werkt dan gaat er toch weer een (tijdelijk?) slotje op of moeten we weer harder doorpakken voor een selectief groepje.
Niemand vraagt om een ban en niemand vraagt om censuur.. Zoals ik al zei, verschillende meningen zijn juist wat een forum een forum maakt, met gezonde discussie. Ik word gelijk weggezet als Iran fanboy en troll omdat ik terecht opmerk dat xx zit te zuigen en te trollen.

Dat betekent niet dat ik xx niet wil zien posten in het Syrië topic, integendeel. Een tegengeluid is altijd goed, maar het verheerlijken van geweld, mensen belachelijk maken en continu op de man spelen is dat niet. Dat verneukt een verder zeer informatief topic.

Je gaat er nu van uit dat iemand bij het lezen van de naam al meteen een post afschrijft. Dat is niet zo en dat lijkt me niet de bedoeling, je wordt afgerekend op de inhoud van een post.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:07 schreef Atak het volgende:
Iran fanboys verzieken de boel weer door op de man te spelen in het Syriëtopic.
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #361: Staakt het vuren.. behalve voor AQ
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:36 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Die 'specialere' hebben ze al gebruikt bij jouw landgenootjes op de MH017 .

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vanwege zijn botox met zonnebril en dat hij uren voor de spiegel staat voor zijn baard om fanboys op te winden?
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:37 schreef Atak het volgende:
Als Rusland de wapenstilstand niet respecteert dan zie ik niet waarom andere dat moeten doen. Gewoon paffen op YPG en beweren dat je ISIS beschiet. Dat zou ik doen. :@
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen schijnt te vergeten dat rusland een Nederlands vliegtuig heeft neergeschoten en een deel van oekraine heeft veroverd. "Maarjaaa ongeluk, maaarjaa geschiedenis zegt, maarjaaa assads positie heeft prioriteit, maarjaaa slecht weer, maarjaaa de turken die, maarjaaa al nusra"

Verantwoordelijkheid afschuiven?
En dit soort troep komt gvd uit één topic. Dat heeft niets meer met inhoudelijk discussiëren te maken. En dat gebeurt van beide kanten.. echt niet alleen van ''pro rebellen'' of anti rebellen kant.. het is gewoon een peuterspeelzaal.

Ik wil hiermee niet zeggen dat alleen de users die ik hier quote dat doen, ik heb het vast ook gedaan en anderen ook. Het is een wisselwerking die niet stopt als er niet ingegrepen word met als toppunt die complete pisdebiel die de dood van kinderen aan het toejuichen was. :N

[ Bericht 20% gewijzigd door Straatcommando. op 03-03-2016 20:07:24 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160410508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik bedoelde Iraanse fanboys. Soms lijkt het wel klein-Iran in het Syriëtopic. Je kan nog geen eens een tweet posten en je krijgt al die fanboys over je heen die je persoonlijk aanvallen. Ik heb er vaak genoeg een melding over gedaan omdat ze mensen die niet pro-Iran zijn weg proberen te pesten. Blijkbaar is het moeilijk voor sommige mensen om zich bij de feiten te houden. Als ze bijv een tweet niet mogen dan gaan ze gelijk op de man spelen.
Het is al typisch dat als je een iets aankaart wat Turkije niet goed aanpakt je gelijk een fanboy bent. Het heeft echt helemaal niks met fan zijn van ofzo. Alsof ik een Solejman poster op mn kamer heb ofzo.

Ik lees voornamelijk mee in dat topic en het ging lange tijd goed als in mensen die elkaar met objectieve bronnen informeren over de situatie. Sinds er enkele users steeds posten vanuit bovenstaande gedachte gang met 'je bent pro Iraans of Turkije fanboy etc.' is de subjectiviteit er in geslopen wat helemaal nergens op slaat.

Ik zou zeggen, lees eens een Syrië topic van december door en vergelijk eens wat er anders is en welke users er anders zijn...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_160410610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een duidelijk antwoord. ^O^
Is het dan niet verstandig om strengere eisen te stellen aan de openingsreacties als een van deze twee krantjes erbij is betrokken? Idem voor reacties waarbij een van deze twee krantjes is betrokken. Anders krijg je een asymmetrische discussie: 10% of zo kan het artikel lezen en de rest niet. Niet echt handig. Ofwel bij zulke reacties de inhoud van het artikel volledig ofwel de reactie verwijderen of de discussie sluiten.
Beter worden er gewoon helemaal geen krantenartikelen meer 1-op-1 geplaatst op het forum. Een link volstaat.

Er kan eventueel een uitzondering worden gemaakt voor stukken van de Telegraaf, want die heeft er volgens mij minder moeite mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 10:03:56 #192
8781 crew  Frutsel
pi_160410613
quote:
13s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Niemand vraagt om een ban en niemand vraagt om censuur.. Zoals ik al zei, verschillende meningen zijn juist wat een forum een forum maakt, met gezonde discussie. Ik word gelijk weggezet als Iran fanboy en troll omdat ik terecht opmerk dat xx zit te zuigen en te trollen.

Dat betekent niet dat ik xx niet wil zien posten in het Syrië topic, integendeel. Een tegengeluid is altijd goed, maar het verheerlijken van geweld, mensen belachelijk maken en continu op de man spelen is dat niet. Dat verneukt een verder zeer informatief topic.

Je gaat er nu van uit dat iemand bij het lezen van de naam al meteen een post afschrijft. Dat is niet zo en dat lijkt me niet de bedoeling, je wordt afgerekend op de inhoud van een post.

En dit soort troep komt gvd uit één topic. Dat heeft niets meer met inhoudelijk discussiëren te maken. En dat gebeurt van beide kanten.. echt niet alleen van ''pro rebellen'' of anti rebellen kant.. het is gewoon een peuterspeelzaal.

Ik wil hiermee niet zeggen dat alleen de users die ik hier quote dat doen, ik heb het vast ook gedaan en anderen ook. Het is een wisselwerking die niet stopt als er niet ingegrepen word met als toppunt die complete pisdebiel die de dood van kinderen aan het toejuichen was. :N
Ik denk echt dat er mensen zijn die elkaars post al afmaken omdat het "die ander is". Ik heb alleen geen namen genoemd, ik zeg ook niet dat het voor iedereen telt.

Het helpt alleen niet echt als je zelf gaat zeggen dat iemand loopt te zuigen of te trollen. Je kan ook gewoon ff hier komen of een TR zetten. Want vaak reageert iemand dan weer op jou en dan heb je nog meer ellende.

We zijn er mee bezig en ik zal ook vaker op dat topic letten.
Keep up the good work! ^O^
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:02:32 #193
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160411800
Zou een modje de TT van mijn topic in NWS kunnen aanpassen, per ongeluk de link van mijn bron als titel gebruikt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160411869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou een modje de TT van mijn topic in NWS kunnen aanpassen, per ongeluk de link van mijn bron als titel gebruikt.
Is aangepast.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:05:47 #195
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160411874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is aangepast.
Bedankt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160419705
Hoezo is het topic over Koen Everink dicht?

De link met Badr is echt niet zo ver gezocht?

Dit

Neem daarbij de bedreigingen uit de hoek van de Badr freunden en je hebt een verdachte. Maar ik lees ook op GeenStijl dat de buurt het heeft over een overval. Afwachten

is toch gewoon ontopic?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:22:51 #197
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160419709
Nou zeg, nieuws van de dag...
Koen Everink dood, zit die weer op slot.

Kan die weer open?
  Forum Admin vrijdag 4 maart 2016 @ 16:24:12 #198
35723 crew  GGMM
pi_160419735
Mooi zo, al die SHO-users verpesten het topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:24:14 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160419737
Hij kan wel weer open maar dan zonder allerlei persoonlijk geneuzel en geleuter over wat Badr Hari allemaal wel of niet heeft uitgehaald.

Het kan prima zijn dat Badr Hari hierbij betrokken is, maar al z'n andere misdaden hebben nog helemaal niets in het topic te zoeken zolang hij niet eens verdachte is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:24:58 #200
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160419758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo is het topic over Koen Everink dicht?

De link met Badr is echt niet zo ver gezocht?

Dit

Neem daarbij de bedreigingen uit de hoek van de Badr freunden en je hebt een verdachte. Maar ik lees ook op GeenStijl dat de buurt het heeft over een overval. Afwachten

is toch gewoon ontopic?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:24 schreef Leandra het volgende:
Hij kan wel weer open maar dan zonder allerlei persoonlijk geneuzel en geleuter over wat Badr Hari allemaal wel of niet heeft uitgehaald.

Het kan prima zijn dat Badr Hari hierbij betrokken is, maar al z'n andere misdaden hebben nog helemaal niets in het topic te zoeken zolang hij niet eens verdachte is.
Eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')