Beter haar dan die gekke extremistische haatbaarden in Tehran die hun eigen land en buurlanden lopen te stoken.quote:
Je bedoelt zoals Turkije en S-A bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Beter haar dan die gekke extremistische haatbaarden in Tehran die hun eigen land en buurlanden lopen te stoken.
al die gelovige gekkies hier eigenlijk shi of soe allemaal t zelfde nooit objectiefquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Turkije en S-A bijvoorbeeld?Het begint steeds clownesker te worden met jou.
Als Turkije het doet dan mag het van Atak.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Turkije en S-A bijvoorbeeld?Het begint steeds clownesker te worden met jou.
Ze zegt gewoon de waarheid.twitter:Maryam_Rajavi twitterde op woensdag 02-03-2016 om 15:58:42Daesh'sgrowth is product of 2 developments in the region: Iran's meddling in Iraq, suppression of Syrian dissidents by Assad #Iran #IWD reageer retweet
Clownesker? Dat is nog geen eens Nederlands.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Topics worden strontvervelend van die bagger, kunnen jullie daar niet wat aan doen? Hij is al eerder geëxcommuniceerd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als Turkije het doet dan mag het van Atak.
Ik heb het nu al een paar keer gemeld maar blijkbaar vinden de mods het wel prima zoquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Topics worden strontvervelend van die bagger, kunnen jullie daar niet wat doen? Hij is al eerder geëxcommuniceerd.
Is gewoon ontopic.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Topics worden strontvervelend van die bagger, kunnen jullie daar niet wat aan doen? Hij is al eerder geëxcommuniceerd.
ISIS toejuichen mag ook al openlijk, net als het doden van Koerdische kinderen. Ik kijk onderhand nergens meer van op.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het nu al een paar keer gemeld maar blijkbaar vinden de mods het wel prima zolekkere visitekaart. Topics staan vol met persoonlijk geneuzel, foutieve informatie en soms tot aan het bijna legale aan toe. Walgelijk gewoon.
Maar oh wee als je de daders belachelijk maakt...quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:58 schreef Szura het volgende:
[..]
ISIS toejuichen mag ook al openlijk, net als het doden van Koerdische kinderen. Ik kijk onderhand nergens meer van op.
Ik ben niet van het crewbashen maar je bent wel een doofstom blind slachtpaard als je niet ziet dat dit trollen is. Een peuterspeelzaal is er niets bij. Is dat wat FOK! nowadays wil uitstralen? Alles kan weer, tot aan opzettelijk hele reeksen verneuken aan toe? Okay.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Is gewoon ontopic.
Wat ik zo eng vind is dat er zoveel Iraanse fanboys zijn van de extremistische Iraanse regime de Mullah.
Het lijkt wel soms klein-Tehran hier in dit topic.Kan de mods daar niks aan doen?
Het ergste is nog dat ze denken dat ze iedereen de mond kunnen snoeren die een andere mening heeft, net zoals in Iran.
Als je niet tegen een tweet kan dan hoor jij sowieso niet thuis op FOK. Het is niet klein-Iran hier.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben niet van het crewbashen maar je bent wel een doofstom blind slachtpaard als je niet ziet dat dit trollen is. Een peuterspeelzaal is er niets bij. Is dat wat FOK! nowadays wil uitstralen? Alles kan weer, tot aan opzettelijk hele reeksen verneuken aan toe? Okay.
Heuptasje van Louis Vuitton ook goed? Hoorde dat er nog 8 in Raqqa liggen, naast de bontkraagjes.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Welke terroristen gebruiken ook nou weer botox en cosmetische gedoe?
nog steeds beter dan botox en cosmetische ingrepenquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heuptasje van Louis Vuitton ook goed? Hoorde dat er nog 8 in Raqqa liggen, naast de bontkraagjes.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heuptasje van Louis Vuitton ook goed? Hoorde dat er nog 8 in Raqqa liggen, naast de bontkraagjes.
De Krim wassins 1917 Russisch en is na WO2 symbolisch geschonken aan Oekraïne.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Beter annexeert Rusland Syrië ook, zoals het de Krim heeft geannexeerd.
Sukkels, zo simpel.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:00 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
De Krim was sinds 1917 Russisch en is na WO2 symbolisch geschonken aan Oekraïne.
De tegenwoordige bewoners aldaar zijn etnische Russen die middels een referendum gekozen hebben voor de Russische nationaliteit.
Die tiger task force.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Welke terroristen gebruiken ook nou weer botox en cosmetische gedoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |