Zo onnodig dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kat heeft geluk. Ben deze zomer op Lesbos, als ik hem daar tegenkwam had ik er direct bami van gemaakt.
Enkel du_ke zie ik bereid tot dergelijke daden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
Kaas durft nog maar amper een vlieg plat te slaan, laat staan dat hij een kat de nasi in kan draaien.
En betyar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel du_ke zie ik bereid tot dergelijke daden.
Die is daar wel gefrustreerd genoeg voor ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel du_ke zie ik bereid tot dergelijke daden.
Klopt wel. Moest eens tijdens een zomerbaantje een dode kat opruimen, maar zelfs met een vuilniszak om m'n hand durfde ik het nog niet aan te raken. Heeft een collega uiteindelijk maar gedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
Kaas durft nog maar amper een vlieg plat te slaan, laat staan dat hij een kat de nasi in kan draaien.
Die laat z'n hond erop los inderdaad.quote:
Die maakt er gewoon een gemeentelijk bestemmingsplan van en gaat er dan volledig op los.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die is daar wel gefrustreerd genoeg voor ja.
Was het al 13u geweest?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:50 schreef Leandra het volgende:
Bij de zwemles van de kleuter zitten kijken en bijna misselijk worden van de alcohollucht die uit de poriën van de vader naast me lijkt te komen
Als je dorst hebt, heb je dorst. Waarom wachten tot na 1300?quote:
En? Las 'ie mee?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik post vanuit het zwembad, t was een live post
Beetje zuipen, beetje badjuffrouwtjes spotten. #yoloquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Heilwasser het volgende:
Die arme man probeert het gewoon aangenaam te maken.
Zo'n lekkere halve liter blikbier?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef Gutmensch het volgende:
Zo bij de kapper een biertje drinken.
En die milf naast 'm die steeds op haar telefoon zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje zuipen, beetje badjuffrouwtjes spotten. #yolo
Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat alcohol vereist jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Heilwasser het volgende:
Die arme man probeert het gewoon aangenaam te maken.
Whehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En die milf naast 'm die steeds op haar telefoon zit.
Nee een pijpje. De vorige keer hadden ze Warsteiner, de keer ervoor Hertog Jan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n lekkere halve liter blikbier?
In mijn fantasie ben je een strenge sexy bebrilde bibliothecaresse met het bloesje net iets te ver open.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat alcohol vereist ja
Harses scheren tot een millimeter en de baard laten modelleren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens Remlof, wat moet je bij de kapper met die kale harses van je? Of wordt je sik bijgeknipt?
Was ik dat niet ook al? Je moet wel met iets originelers komen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
In mijn fantasie ben je een strenge sexy bebrilde bibliothecaresse met het bloesje net iets te ver open.
Bijna alle vrouwen op Fok stel ik me zo voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was ik dat niet ook al? Je moet wel met iets originelers komen hoor.
Käse fantaseert toch helemaal niet over vrouwen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zelfs een homo komt kennelijk niet verder dan clichés als het om vrouwen gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, je bent zo'n vuige hipster geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Harses scheren tot een millimeter en de baard laten modelleren.
Juist een homo, zou ik eerder zeggen. Omdat die nooit naar vrouwen kijken en dus maar half weten hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs een homo komt kennelijk niet verder dan clichés als het om vrouwen gaat
Heteromannen hebben weinig meer fantasie hoor, het enige wat ze opvalt is kont of tieten, en een bibliothecaresse met beiden zal ook voor hen een prima fantasie zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juist een homo, zou ik eerder zeggen. Omdat die nooit naar vrouwen kijken en dus maar half weten hoe ze eruit zien.
Hoho, een goede warme maaltijd valt ook op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heteromannen hebben weinig meer fantasie hoor, het enige wat ze opvalt is kont of tieten, en een bibliothecaresse met beiden zal ook voor hen een prima fantasie zijn.
Lage onderhoudskosten zijn ook een pre.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heteromannen hebben weinig meer fantasie hoor, het enige wat ze opvalt is kont of tieten, en een bibliothecaresse met beiden zal ook voor hen een prima fantasie zijn.
Kon ook zo een beschrijving van m'n vriendje zijn trouwens, de hommo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
Maar in mijn analyses van de vrouw heb ik de indruk gekregen dat dit geslacht ten opzichte van ons opvalt door heftige moodswings, onredelijke argumenten in ruzies, stress wanneer dat niet nodig is, maar ook door zorgzaamheid en dat ze ordentelijk zijn en zo.
Dat is wel slecht van ze eigenlijk. Ze kijken wel naar jullie, maar ze zien jullie niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
TCO, liever.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lage onderhoudskosten zijn ook een pre.
In het eigen onderhoud kunnen voorzien is wel een minimale eis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lage onderhoudskosten zijn ook een pre.
Daar gaat je marktwaarde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra kookt niet
Zelfs de kleuter weet dat al
U bent van de rawfoods?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra kookt niet
Zelfs de kleuter weet dat al
Break even. Meer is een utopie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
In het eigen onderhoud kunnen voorzien is wel een minimale eis.
Hipster. Als echte PvdA man hoor je er ranzig en onverzorgd uit te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Harses scheren tot een millimeter en de baard laten modelleren.
Daarom is het ook fijn dat ik m'n man op FOK! heb leren kennen, hij viel voor m'n kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel slecht van ze eigenlijk. Ze kijken wel naar jullie, maar ze zien jullie niet.
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hipster. Als echte PvdA man hoor je er ranzig en onverzorgd uit te zien.
Of gewoon op die gewaagde avatar van je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom is het ook fijn dat ik m'n man op FOK! heb leren kennen, hij viel voor m'n kwaliteitsposts
Dat begrijp ik wel. Ik zou ook zo een beetje verliefd op je worden op basis van je posts. Maar ja, je bent geen knappe twink dus dan blijft het daarbij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom is het ook fijn dat ik m'n man op FOK! heb leren kennen, hij viel voor m'n kwaliteitsposts
Op eenzelfde wijze heeft Kaas- Euribob gevonden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van juni 2010, toen was ik al zwanger van hem, dus ik denk niet dat dat het wasquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of gewoon op die gewaagde avatar van je.
Hoiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik val op mannen die graag koken
IRL ben ik ook minder leuk hoor, dus je mist er niks aanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik zou ook zo een beetje verliefd op je worden op basis van je posts. Maar ja, je bent geen knappe twink dus dan blijft het daarbij.
Je kunt toch gewoon de voorkant negeren?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik zou ook zo een beetje verliefd op je worden op basis van je posts. Maar ja, je bent geen knappe twink dus dan blijft het daarbij.
Van 't weekend nog twee kwakelaarspakken gekocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe.
Zo'n sjofel veel te ruim zittend oubollig pak erbij.
Met de kinderopvang is dat vaak een brug te ver.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Break-even is respectabel, inderdaad.
Kleden zeker goed af bij uw Vespa.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van 't weekend nog twee kwakelaarspakken gekocht.
Goede huwelijkse voorwaarden vastleggen, dat is de basis van alles.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met de kinderopvang is dat vaak een brug te ver.
Wanneer er geen matje groeit op de bil heb ik alsnog door dat ik bedrogen word.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de voorkant negeren?
Ook nog bescheiden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
IRL ben ik ook minder leuk hoor, dus je mist er niks aan
Gebrek aan flexibiliteit, ik lees het alweer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer er geen matje groeit op de bil heb ik alsnog door dat ik bedrogen word.
Pak shag in de naad gieten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer er geen matje groeit op de bil heb ik alsnog door dat ik bedrogen word.
Beetje duct tape voor de ongewenste geluiden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de voorkant negeren?
Of een vrouw uit Oost-Anatolië scoren.quote:
Ook wel bekend als de Friek-techniek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel zo praktisch, kan je direct na afloop ff een pafke nemen.
Lol..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
IRL ben ik ook minder leuk hoor, dus je mist er niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |