Zo onnodig dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kat heeft geluk. Ben deze zomer op Lesbos, als ik hem daar tegenkwam had ik er direct bami van gemaakt.
Enkel du_ke zie ik bereid tot dergelijke daden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
Kaas durft nog maar amper een vlieg plat te slaan, laat staan dat hij een kat de nasi in kan draaien.
En betyar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel du_ke zie ik bereid tot dergelijke daden.
Die is daar wel gefrustreerd genoeg voor ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Enkel du_ke zie ik bereid tot dergelijke daden.
Klopt wel. Moest eens tijdens een zomerbaantje een dode kat opruimen, maar zelfs met een vuilniszak om m'n hand durfde ik het nog niet aan te raken. Heeft een collega uiteindelijk maar gedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
Kaas durft nog maar amper een vlieg plat te slaan, laat staan dat hij een kat de nasi in kan draaien.
Die laat z'n hond erop los inderdaad.quote:
Die maakt er gewoon een gemeentelijk bestemmingsplan van en gaat er dan volledig op los.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die is daar wel gefrustreerd genoeg voor ja.
Was het al 13u geweest?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:50 schreef Leandra het volgende:
Bij de zwemles van de kleuter zitten kijken en bijna misselijk worden van de alcohollucht die uit de poriën van de vader naast me lijkt te komen
Als je dorst hebt, heb je dorst. Waarom wachten tot na 1300?quote:
En? Las 'ie mee?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik post vanuit het zwembad, t was een live post
Beetje zuipen, beetje badjuffrouwtjes spotten. #yoloquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Heilwasser het volgende:
Die arme man probeert het gewoon aangenaam te maken.
Zo'n lekkere halve liter blikbier?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef Gutmensch het volgende:
Zo bij de kapper een biertje drinken.
En die milf naast 'm die steeds op haar telefoon zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje zuipen, beetje badjuffrouwtjes spotten. #yolo
Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat alcohol vereist jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef Heilwasser het volgende:
Die arme man probeert het gewoon aangenaam te maken.
Whehe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En die milf naast 'm die steeds op haar telefoon zit.
Nee een pijpje. De vorige keer hadden ze Warsteiner, de keer ervoor Hertog Jan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n lekkere halve liter blikbier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |