Kees Flodder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik scheld anders nooit op Duitsers als ik in de auto rij.
En je kan alle traktaties zelf opeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Mooiste jasje-dasje aan, baardje getrimd, haartjes gekamd, traktatie aan de leerlingen bij me, kom ik op m'n werk, blijk ik geen les te hoeven geven.Ze hebben tentamens, ik heb me een week vergist.
Nu wel een paar uur extra uur om te studeren.
Whehe si señorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En je kan alle traktaties zelf opeten.
Whehe. De jaren gaan tellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Mooiste jasje-dasje aan, baardje getrimd, haartjes gekamd, traktatie aan de leerlingen bij me, kom ik op m'n werk, blijk ik geen les te hoeven geven.Ze hebben tentamens, ik heb me een week vergist.
Kom dan even naar de uni om uit te delen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Het waren chocoladekoekjes - je weet wel: die koekjes die iemand vorige week voor mij meenam maar die jij allemaal opvrat op eentje na.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kom dan even naar de uni om uit te delen.
Is Kowloon 30?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor ons beiden waht. Een 30-jarige student staat ook zo sneu.
No offense trouwens Kowloon.
Terecht met al die dikke viswijven die in- en uitgangen blokkeren. Het systeem is prachtig en efficiënt maar de reizigers zijn er helaas te dom voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam ook onbegrijpelijk. Je mag er potdikke niet eens op dezelfde plek in- en uitstappen.
Werkt in Rotterdam veel beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terecht met al die dikke viswijven die in- en uitgangen blokkeren. Het systeem is prachtig en efficiënt maar de reizigers zijn er helaas te dom voor.
Zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor ons beiden waht. Een 30-jarige student staat ook zo sneu.
No offense trouwens Kowloon.
30+?quote:
Ik heb er 3 op. Huilen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het waren chocoladekoekjes - je weet wel: die koekjes die iemand vorige week voor mij meenam maar die jij allemaal opvrat op eentje na.
Maar nee helaas, morgen wel.
Fysiek 20, geestelijk 28, maar de waarheid ligt er ergens tussen in Tijgetje. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Kaas. Jongen. Gefeliciteerd. 28 (toch?) en nog steeds student.
Die kat heeft geluk. Ben deze zomer op Lesbos, als ik hem daar tegenkwam had ik er direct bami van gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:10 schreef Gutmensch het volgende:
Vluchtelingenkat na 3.218 kilometer herenigd met Iraakse familie
Aaaaaaaaaww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |