Eerder met de eeuwigdurende strijd tussen het individu en het collectief.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer met de menselijke natuur te maken.
Dat is in Amsterdam ook onbegrijpelijk. Je mag er potdikke niet eens op dezelfde plek in- en uitstappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Tchock het volgende:
Kut, ik zit in de verkeerde tram omdat ik dat betoog naar Ryon typte.
Ik trapte erinquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:27 schreef Friek_ het volgende:
http://www.hoewerkthomeopathie.nl
Helder.
Bij de EUR is dat anders ook niet zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam ook onbegrijpelijk. Je mag er potdikke niet eens op dezelfde plek in- en uitstappen.
Goede winstmarge op homeopathische middelen, echter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:27 schreef Friek_ het volgende:
http://www.hoewerkthomeopathie.nl
Helder.
Wat ik bedoel is veel irritanter. In Amsterdam word ik altijd uitgescholden omdat ik de tram blijkbaar uitstap via een deur die voor instappers bedoeld is. Laat ze lekker opzouten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij de EUR is dat anders ook niet zo.
Ik wou zeggen dat je waarschijnlijk gewoon uitgescholden werd omdat je homo bent, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat in Amsterdam gebeurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is veel irritanter. In Amsterdam word ik altijd uitgescholden omdat ik de tram blijkbaar uitstap via een deur die voor instappers bedoeld is. Laat ze lekker opzouten.
Sowieso een kutsysteem, omdat mensen die instappen uiteraard niet doorschuiven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is veel irritanter. In Amsterdam word ik altijd uitgescholden omdat ik de tram blijkbaar uitstap via een deur die voor instappers bedoeld is. Laat ze lekker opzouten.
Tramsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel minder springers voor de tram. Behalve op de Leidsestraat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Niets mis mee, ga ik dagelijks mee naar mijn werk.
Hier heb je sowieso aangenaam weinig fietsers, en voetgangers weten beter dan het pad van een aankomende tram zoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel minder springers voor de tram. Behalve op de Leidsestraat.
Ik las dat er in Dalfsen zelfs een hoogwerker voor de trein was gesprongen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel minder springers voor de tram. Behalve op de Leidsestraat.
Best knap. Als zo'n ding kan springen:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las dat er in Dalfsen zelfs een hoogwerker voor de trein was gesprongen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best knap. Als zo'n ding kan springen:
[ afbeelding ]
Nonsens, die man is statisticus.quote:
Ik scheld anders nooit op Duitsers als ik in de auto rij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Reya het volgende:
Kowloon is een soort van Kees. Niet dat dat iemand nog verbaast.
Kees Flodder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik scheld anders nooit op Duitsers als ik in de auto rij.
En je kan alle traktaties zelf opeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Mooiste jasje-dasje aan, baardje getrimd, haartjes gekamd, traktatie aan de leerlingen bij me, kom ik op m'n werk, blijk ik geen les te hoeven geven.Ze hebben tentamens, ik heb me een week vergist.
Nu wel een paar uur extra uur om te studeren.
Whehe si señorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En je kan alle traktaties zelf opeten.
Whehe. De jaren gaan tellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Mooiste jasje-dasje aan, baardje getrimd, haartjes gekamd, traktatie aan de leerlingen bij me, kom ik op m'n werk, blijk ik geen les te hoeven geven.Ze hebben tentamens, ik heb me een week vergist.
Kom dan even naar de uni om uit te delen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
Het waren chocoladekoekjes - je weet wel: die koekjes die iemand vorige week voor mij meenam maar die jij allemaal opvrat op eentje na.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kom dan even naar de uni om uit te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |