In mijn fantasie ben je een strenge sexy bebrilde bibliothecaresse met het bloesje net iets te ver open.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk wat alcohol vereist ja
Harses scheren tot een millimeter en de baard laten modelleren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens Remlof, wat moet je bij de kapper met die kale harses van je? Of wordt je sik bijgeknipt?
Was ik dat niet ook al? Je moet wel met iets originelers komen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
In mijn fantasie ben je een strenge sexy bebrilde bibliothecaresse met het bloesje net iets te ver open.
Bijna alle vrouwen op Fok stel ik me zo voor eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was ik dat niet ook al? Je moet wel met iets originelers komen hoor.
Käse fantaseert toch helemaal niet over vrouwen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zelfs een homo komt kennelijk niet verder dan clichés als het om vrouwen gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, je bent zo'n vuige hipster geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Harses scheren tot een millimeter en de baard laten modelleren.
Juist een homo, zou ik eerder zeggen. Omdat die nooit naar vrouwen kijken en dus maar half weten hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs een homo komt kennelijk niet verder dan clichés als het om vrouwen gaat
Heteromannen hebben weinig meer fantasie hoor, het enige wat ze opvalt is kont of tieten, en een bibliothecaresse met beiden zal ook voor hen een prima fantasie zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juist een homo, zou ik eerder zeggen. Omdat die nooit naar vrouwen kijken en dus maar half weten hoe ze eruit zien.
Hoho, een goede warme maaltijd valt ook op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heteromannen hebben weinig meer fantasie hoor, het enige wat ze opvalt is kont of tieten, en een bibliothecaresse met beiden zal ook voor hen een prima fantasie zijn.
Lage onderhoudskosten zijn ook een pre.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heteromannen hebben weinig meer fantasie hoor, het enige wat ze opvalt is kont of tieten, en een bibliothecaresse met beiden zal ook voor hen een prima fantasie zijn.
Kon ook zo een beschrijving van m'n vriendje zijn trouwens, de hommo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
Maar in mijn analyses van de vrouw heb ik de indruk gekregen dat dit geslacht ten opzichte van ons opvalt door heftige moodswings, onredelijke argumenten in ruzies, stress wanneer dat niet nodig is, maar ook door zorgzaamheid en dat ze ordentelijk zijn en zo.
Dat is wel slecht van ze eigenlijk. Ze kijken wel naar jullie, maar ze zien jullie niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
TCO, liever.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lage onderhoudskosten zijn ook een pre.
In het eigen onderhoud kunnen voorzien is wel een minimale eis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lage onderhoudskosten zijn ook een pre.
Daar gaat je marktwaarde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra kookt niet
Zelfs de kleuter weet dat al
U bent van de rawfoods?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra kookt niet
Zelfs de kleuter weet dat al
Break even. Meer is een utopie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
In het eigen onderhoud kunnen voorzien is wel een minimale eis.
Hipster. Als echte PvdA man hoor je er ranzig en onverzorgd uit te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Harses scheren tot een millimeter en de baard laten modelleren.
Daarom is het ook fijn dat ik m'n man op FOK! heb leren kennen, hij viel voor m'n kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel slecht van ze eigenlijk. Ze kijken wel naar jullie, maar ze zien jullie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |