SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2016 10:41:36 ]
Ik kan niet meerquote:
Ken wel de Dolle Mina'squote:
Doe eens een spatie tussen jouw en dp's UI, gr grquote:
Eerder een gillende keukenmeidquote:
Goed oog, aangepast, gr gr.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens een spatie tussen jouw en dp's UI, gr gr
Zal je eens laten gillen in de keuken, meidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerder een gillende keukenmeid
Ahahahah
quote:
Surprise buttseckxs ahahahahquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen in de keuken, meid![]()
ahhahaha
Wowowow zou TR'enquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen in de keuken, meid![]()
ahhahaha
Preutsquote:
nog weirderquote:
Ik kan hier niet zo goed mee omgaan.quote:
ja, want dan zou echt niemand naar geerd sc gaan om te rellenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
3 dagen de SC sluiten is wel een goed doordachte oplossing
een ander forum zegt argo....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet srs niet waar Café Geerd zit, ben daar nog nooit geweest. Is dat een ONZ SC?
Hey ik zag dat je aan het kloten was en ik wil je er graag even met terugwerkende kracht op aanspreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We verzamelen ons in de Geerd SC
Oh oke dan hou ik maar op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik zag dat je aan het kloten was en ik wil je er graag even met terugwerkende kracht op aanspreken.
nee, foei, doe nou niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We verzamelen ons in de Geerd SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja pretty much dat. Er worden vier/vijf posts gepost in Geerd SC, Argo gaat janken, en dat werkt natuurlijk als een rode lap op onze kwaliteitsusers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
Iemand samenvatting?Hoink post iets over Geerd SC, enige reacties huh wat is dat. Verder wordt er niet op gereageerd.
En dan gaat Argo nu janken in fb?
uhm, ja, dat is ongeveer de samenvatting jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
Iemand samenvatting?Hoink post iets over Geerd SC, enige reacties huh wat is dat. Verder wordt er niet op gereageerd.
En dan gaat Argo nu janken in fb?
Als het over de reacties in een SC in ONZ gaat moet hij toch in ONZ zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja pretty much dat. Er worden vier/vijf posts gepost in Geerd SC, Argo gaat janken, en dat werkt natuurlijk als een rode lap op onze kwaliteitsusers.
in onz fb heeft hij ook geklaagdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het over de reacties in een SC in ONZ gaat moet hij toch in ONZ zijn?
Hij moet niks natuurlijk. Hij mag het melden in KLB feedbackquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
NEE EVEN EEN CROSS-FORUM POST WANT DIT IS SERIOUS BUSINESSquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij heeft rechtenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij moet niks natuurlijk. Hij mag het melden in KLB feedback
Nee onze SC moet nu drie dagen dicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
Maar KLB modjes, beste modjes, dus die zullen het sws begrijpen. Janken in ONZ fb was misschien nog wel effectiever geweest.
Hou even op, dit is echt niet leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee onze SC moet nu drie dagen dicht.
Want als dit dan de volgende keer gebeurt, dan zullen users de kwaaddoeners erop aanspreken.
okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou even op, dit is echt niet leuk.
Korte samenvatting: Hoink maakt 4 posts in Geerd SC, Argo gaat vervolgens over z'n nek dat 'zijn' SC getrolled wordt en post dat in twee feedbacktopics. Vervolgens is een deel van de KLB SC ff polshoogte gaan nemen in Geerd SC, en Argo gaat nu nog meer over z'n nek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er nou weer allemaal gebeurd?
Ja is goed mag het zaterdag in gaan ik ben dan toch op vakantie grquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee onze SC moet nu drie dagen dicht.
Want als dit dan de volgende keer gebeurt, dan zullen users de kwaaddoeners erop aanspreken.
Ik zal het overleggen met blauw.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja is goed mag het zaterdag in gaan ik ben dan toch op vakantie gr
een weekendslotje kan ik ook wel mee levenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha lol. Wedden dat ze je internet niet morgen komen fixen, maar tijdens je vakantie willen komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Braddie
http://www.dumpert.nl/med(...)keyboard_cover_.html
Zal hem erin zettenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef hoink581 het volgende:
Mag Argo in de OP? Nog eventjes en hij zal hier komen posten.
nee, onz sc bestaat ook nog (een beetje)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Hey maar wacht, Café Geerd =/= ONZ SC toch? Ik begin de Kroeg van TARDIS., dan hebben we een equivalent waar zij mogen komen zeuren.
ZIJ HEBBEN GEWOON TWEE SC'S! SCHANDALIG ONEERLIJK.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, onz sc bestaat ook nog (een beetje)
ONZ heeft nog wel meer SC's. GYM bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZIJ HEBBEN GEWOON TWEE SC'S! SCHANDALIG ONEERLIJK.
Hou nou opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lol. Wedden dat ze je internet niet morgen komen fixen, maar tijdens je vakantie willen komen.
quote:Ben jij de achtergebleven dochter van Jozef Fritzl of zo? Iedere foto van jou ziet eruit alsof je voor het eerst in 20 jaar licht ziet, ergens in een donker hok met verschikte of gedeprimeerde blik.
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in US SC zijn, niet hier.
Het klapperen van mijn oren creëert profaniteiten in rooksignalen van de stoom die er uitkomt door het grove onrecht op mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ heeft nog wel meer SC's. GYM bijvoorbeeld.
Ja waar danquote:
KLB / [dktv SC] De kroeg van TARDIS.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het klapperen van mijn oren creëert profaniteiten in rooksignalen van de stoom die er uitkomt door het grove onrecht op mijn beeldscherm.
foto van chai in hoe zie je er nu uit.quote:
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZIJ HEBBEN GEWOON TWEE SC'S! SCHANDALIG ONEERLIJK.
Ik heb je er in ieder geval op aangesproken, dus daarmee mijn userplicht voldaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.
Hij trolled net zo hard manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Argo die serieus ingaat op 2Nutz
userplicht of toch wat anders...?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb je er in ieder geval op aangesproken, dus daarmee mijn userplicht voldaan.
Tof he.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Argo die serieus ingaat op 2Nutz
Nee hij is super cerealquote:
Nooit manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tof he.
[..]
Nee hij is super cereal
Maar je houd je er wel aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
?Moet je Argo maar vragen, ben niet zo thuis in het userplichtboek.
Nee ben vandaag pas geïntroduceerd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit man
[..]
Maar je houd je er wel aan?
Hey sexy, is goed ik kom er aan gr grquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey lekker ding. Kom naar de kroeg van TARDIS. dan voer ik je dronken.
Machinist iig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
Is btw nou die machinist of die bestuurder van de hoogwerker overleden?
Door wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ben vandaag pas geïntroduceerd eerlijk gezegd.
Lijkt me de machinistquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
Treurig. Zaten maar 5 mensen in die trein gelukkig...quote:
Wat is je mening hier over?quote:
Ja dat was volgens een ooggetuige, maar waren wsl alleen de mensen die er zelfstandig uit konden klimmen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Treurig. Zaten maar 5 mensen in die trein gelukkig...
Nou overal in het nieuws staat de machinist dus ik denk de bestuurder van de hoogwerker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
Internet - Serious business.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommigen nemen FOK! een tikkeltje te serieus
Voor mij is het mijn leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe bepaal jij wanneer iemand anders iets serieus neemt? Misschien neem je zelf FOK! wel te serieus als je daadwerkelijk denkt dat anderen het serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Internet - Serious business.
quote:
Vellen van mijn pik getrokken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
Heb negen maanden in een donker kamertje gelegen vorig jaar.
Dit wil ik ook wel weten. Misschien heeft 2Nutz goede tips op dit gebied.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
Frass hoe kan ik het beste bewijzen dat ik FOK! minder serieus neem dan mijn tegenstanders ? :s
gewoon heel mad gaan roepen dat je niet cared..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
Frass hoe kan ik het beste bewijzen dat ik FOK! minder serieus neem dan mijn tegenstanders ? :s
*aai*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb negen maanden in een donker kamertje gelegen vorig jaar.
Dit is het beste advies.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon heel mad gaan roepen dat je niet cared..
Maar waarom care ik dan of anderen denken of ik wel/niet care?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met of zonder hoofdletters en dan 1 keer of vaker?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
Nou ben benieuwd wat hier achterweg komt allemaal weer...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat was volgens een ooggetuige, maar waren wsl alleen de mensen die er zelfstandig uit konden klimmen.
Ik durf het niet meer te zeggen, want anderen beweren dat ik het te serieus neem terwijl ik zelf zeg van niet waardoor ik in een impasse zitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
Niet over nadenken, gewoon zeggen dat je niet doet caren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom care ik dan of anderen denken of ik wel/niet care?
#verwarrend
geen idee,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
#verwarrend
hoofdletters naar eigen inzicht. ik gebruik ze uit principe zo min mogelijk op fokquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
met of zonder hoofdletters en dan 1 keer of vaker?
quote:
Dat soort mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef Oberkullie het volgende:
Al die mensen die nu gaan zeiken dat hun trein vertraging heeft
Die is ontspoord dus rijdt voorlopig niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Welje? Als Geerd die kant op gaat kom ik wel, want die laat me altijd gratis in die treintje.
Ik weiger daar te postenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We zitten nu hier.
KLB / [dktv SC] De kroeg van TARDIS.
Ben te dik i like to move it move itquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niets aan de hand, moven dame!
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
#verwarrend
He chaiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:14 schreef peteey het volgende:
[..]
Ben jij de achtergebleven dochter van Jozef Fritzl of zo? Iedere foto van jou ziet eruit alsof je voor het eerst in 20 jaar licht ziet, ergens in een donker hok met verschikte of gedeprimeerde blik.
oh ja, jij drinkt niet hequote:
Ik was je voorquote:
warm? met slagroom?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink chocolademelk in de kroeg
Met of zonder slagroom? Dit is een heel belangrijke vraag!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink chocolademelk in de kroeg
Hij was vast en zeker zo'n Rogue in de buurt van de Extraction.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Hey 2NutZ heb je the Division beta gespeeld?
Ja, man. Zondag ff.... vond het wat tegenvallen maar was natuurlijk ook een beta. Heeft wel flinke potentie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Hey 2NutZ heb je the Division beta gespeeld?
Kan er nog kwaad om worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij was vast en zeker zo'n Rogue in de buurt van de Extraction.
quote:
Haha, zo gay als Badr Hari dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoiets zei hij wel een keer, maar daarna weer niet ofzo
boeie ook verder
Niet verwacht manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Haha, zo gay als Badr Hari dus.
Die voelt natuurlijk nattigheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
Guus is gay, maar wat belangrijker is: waar IS Guus?!
Begin jij nu ook al gevoelens te ontwikkelen?quote:
Ik heb hem al dagen zo niet weken gezien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al gevoelens te ontwikkelen?
Wanneer is hij voor het laatst online geweest dan?
Te flauw weerquote:
vrijdag 12 februari 2016quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb hem al dagen zo niet weken gezien.
Ben geen harteloze klootzak hoor.
Dit was dan wel weer erg oké.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef hugecooll het volgende:
In KLB SC heb ik er niet veel meer dan een post over gezien. In Geerd SC vond ik het ook wel meevallen. Jouw eerste post daar was gelijk op de man en dan kom je hier klagen dat 'klb sc' je SC verpest, terwijl jij op dat moment vredig lag te slapen (je was iig niet in dat topic aanwezig). Beetje jammer wel.
Anyway, trollen is (doorgaans) niet toegestaan nee. Daarvoor maakt het op zich weinig uit waar die mensen vandaan komen; dat is alleen handig om ze collectief aan te spreken. Ik ga daar natuurlijk niet de KLB SC (drie dagen) voor sluiten, dat leidt er alleen toe dat 'ze' collectief een andere SC (Geerd SC) zoeken, dus dan verplaats je een eventueel probleem.
ONZ is op sterven na de dood, dus daar mogen wel meer SC's.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Te flauw weer
ONZ heeft toch ook een paar SC's? Hier is altijd ruzie, we wilden gezellig opnieuw beginnen, met een schone lei.
Oh ik eet pringles als lunchquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Barcelona gaat Arsenal opeten.
Guus is uit kast gekomen, die heeft de achterdeur genomen en is de wijde wereld in getrokkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
Waar is Guus eigenlijk? Raakt die jongen ook van het padje af?
Homo zijn en deelnemen aan het avontuurlijke homoleven lijkt me bestquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guus is uit kast gekomen, die heeft de achterdeur genomen en is de wijde wereld in getrokken
uit de kast, gekomen, achterdeur, genomen, wijde, getrokken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guus is uit kast gekomen, die heeft de achterdeur genomen en is de wijde wereld in getrokken
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uit de kast, gekomen, achterdeur, genomen, wijde, getrokken.
netjes assassin
Uit de kast en in de kelder van GhpHquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat een weekendquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit de kast en in de kelder van GhpH
Geen dank Professeur, ik verblijd KLB SC graag met mijn pareltjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uit de kast, gekomen, achterdeur, genomen, wijde, getrokken.
netjes assassin
en in het echt mot je ze niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
Op tv zijn homo's altijd vrolijk en grappig.
hugecooll is ook gewoon nice. Een ondergewaardeerde user/mod.quote:
Gewoon spelen zoals tegen Hull, komt alles goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Barcelona gaat Arsenal opeten.
typisch chai weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en in het echt mot je ze niet?
Jammer dat ik je niet in m'n café heb gezien toen hij nog open was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hugecooll is ook gewoon nice. Een ondergewaardeerde user.
De homo's op tv zijn een weerspiegeling van alle homo's in Nederlandquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
Op tv zijn homo's altijd vrolijk en grappig.
Ja dat was de garp, hihihiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De homo's op tv zijn een weerspiegeling van alle homo's in Nederland
0-0 teken ik wel voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon spelen zoals tegen Hull, komt alles goed.
vet grappig hahahaquote:
Nee daarom wil ik zelf ook tv-homo worden, maar dan moet je wel eerst homo zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en in het echt mot je ze niet?
Kom dan gaan we vagina's likken ergens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarom wil ik zelf ook tv-homo worden, maar dan moet je wel eerst homo zijn.
Zou dit werken jongens?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je moet weten dat ik niet care he.
vraag guus om een cursusquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarom wil ik zelf ook tv-homo worden, maar dan moet je wel eerst homo zijn.
Hoef je niet te zeggen hoor weet ik zo al wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je moet weten dat ik niet care he.
nee, meer uitroeptekens en smilies..quote:
ik wilde naar de afterparty komenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet in m'n café heb gezien toen hij nog open was.
Ik zal jou op de afterparty laten komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde naar de afterparty komen
stuur je een uitnodiging?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou op de afterparty laten komen.
Je zult vandaag moeten scoren om nog een kans te hebben. In Camp Nou geeft Barca vrijwel niets wegquote:
quote:
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meer uitroeptekens en smilies..
Ja, eens, maar het gaat erom dat de moraal niet helemaal naar de tering gaat en je niet alles om zeep helpt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zult vandaag moeten scoren om nog een kans te hebben. In Camp Nou geeft Barca vrijwel niets weg
Goed, dat bewijst maar weer dat een goede jeugdopleiding belangrijker is dan het aankopen van een stel fransen, en ik hoop dat die Tom Fox dat ook eens gaat inzien. Met zijn fransozenfetisjquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Verliezen van je eigen belofteteam.
Wenger koopt amper nog Fransen, als je daarop doelt. Je mag Giroud wel hebben trouwens, ook zo'n 'fijne' Fransman.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed, dat bewijst maar weer dat een goede jeugdopleiding belangrijker is dan het aankopen van een stel fransen, en ik hoop dat die Tom Fox dat ook eens gaat inzien. Met zijn fransozenfetisj
Omdat Tom Fox daar nu weg is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wenger koopt amper nog Fransen, als je daarop doelt. Je mag Giroud wel hebben trouwens, ook zo'n 'fijne' Fransman.
Alleen domme fans doen dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:58 schreef McGrath het volgende:
Of verwacht je dat ik dingen ga goed praten die er bij de club gebeuren?
Wel jammer dat de hele club kapot gaat zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
En ik doelde nergens op arsenal, ik doelde op het verschrikkelijke beleid van Villa.
Het is niet voor niets dat er sjaaltjes zijn gemaakt met: "Lerner Out"quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen domme fans doen dat.
Tijd voor een rijke Chinees?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat er sjaaltjes zijn gemaakt met: "Lerner Out"
Wat het ergste is, is dat dat komt door een Amerikaan die al 2 seizoenen de club wil verkopen, maar geen genoegen neemt met een verlies of wil investeren in de club. En daardoor maar een marionet aan het roer zet die alleen maar spelers en een trainer haalt die 0,0 ervaring hebben met premier league voetbal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel jammer dat de hele club kapot gaat zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijd voor iemand die slim genoeg is om iemand met een gezonde voetbalkennis aan het roer te zetten en de zaken laat regelen. Dan mag het wat mij betreft ook een Angolees zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd voor een rijke Chinees?
Dat is wel zuur. Nu kom je er dus helemaal niet meer vanaf. In de League One zie ik ze ook geen potten breken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat het ergste is, is dat dat komt door een Amerikaan die al 2 seizoenen de club wil verkopen, maar geen genoegen neemt met een verlies of wil investeren in de club. En daardoor maar een marionet aan het roer zet die alleen maar spelers en een trainer haalt die 0,0 ervaring hebben met premier league voetbal.
Komt spuit 11 ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aston Villa - Aston Villa U21 0-3
deze is wel weer erg smoothquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
die van die kachel?quote:
Championship eerst maar kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Nu kom je er dus helemaal niet meer vanaf. In de League One zie ik ze ook geen potten breken.
Jeugd is wel de oplossing inderdaad, die gasten caren tenminste. Maar goed, als je die Grealish ziet..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Championship eerst maar kijkenDe enige mogelijkheid is dat ze het daar goed gaan doen, als ze inderdaad jeugd naar voren schuiven en er een paar stekhouders blijven.
Grealish heeft veel te veel druk op zich gekregen, die werd bijna opgehemeld als de verlosser. Een paar jaar geleden hebben we nog de nextgen cup gewonnen, de champions league voor jeugd. In de finale van Chelsea, waar Aké bijvoorbeeld ook gewoon speelde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeugd is wel de oplossing inderdaad, die gasten caren tenminste. Maar goed, als je die Grealish ziet..
Ik heb die trein gisteren nog gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Machinist van treinongeluk in Dalfsen inderdaad overleden
Ik zat vorige week nog in een trein, komt dichtbij zoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb die trein gisteren nog gehadVan Emmen naar Zwolle.
Ik voel het ook man. Sterkte.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog in een trein, komt dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |