die van die kachel?quote:
Championship eerst maar kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Nu kom je er dus helemaal niet meer vanaf. In de League One zie ik ze ook geen potten breken.
Jeugd is wel de oplossing inderdaad, die gasten caren tenminste. Maar goed, als je die Grealish ziet..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Championship eerst maar kijkenDe enige mogelijkheid is dat ze het daar goed gaan doen, als ze inderdaad jeugd naar voren schuiven en er een paar stekhouders blijven.
Grealish heeft veel te veel druk op zich gekregen, die werd bijna opgehemeld als de verlosser. Een paar jaar geleden hebben we nog de nextgen cup gewonnen, de champions league voor jeugd. In de finale van Chelsea, waar Aké bijvoorbeeld ook gewoon speelde.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeugd is wel de oplossing inderdaad, die gasten caren tenminste. Maar goed, als je die Grealish ziet..
Ik heb die trein gisteren nog gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Machinist van treinongeluk in Dalfsen inderdaad overleden
Ik zat vorige week nog in een trein, komt dichtbij zoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb die trein gisteren nog gehadVan Emmen naar Zwolle.
Ik voel het ook man. Sterkte.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zat vorige week nog in een trein, komt dichtbij zo
Zag er ook weinig van terug, die hele voorkant... dayumquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Machinist van treinongeluk in Dalfsen inderdaad overleden
dat zal me een kist worden danquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag er ook weinig van terug, die hele voorkant... dayum
Gewoon een jutenzak.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat zal me een kist worden dan
Ik moet donderdag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb die trein gisteren nog gehadVan Emmen naar Zwolle.
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
ONZ / Argo's vossenjacht
Post aangepast door kanovinnie
Beetje zonde, heb net een treinkaart gekocht speciaal voor donderdag. Kan ik alleen dan gebruiken.quote:
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje zonde, heb net een treinkaart gekocht speciaal voor donderdag. Kan ik alleen dan gebruiken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje zonde, heb net een treinkaart gekocht speciaal voor donderdag. Kan ik alleen dan gebruiken.
Omdat goedkoop?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvdWaarom koop je dat nu al, trek je toch gewoon uit automaat 1 minuut voor vertrek
Via huishoudbeurs website een retourtje gekocht voor 18 eu.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euh? Is toch altijd zelfde of bedoel je zo'n actiekaart van blokker of zo
Er zal vast vervangend vervoer zijn oidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Via huishoudbeurs website een retourtje gekocht voor 18 eu.
dat is toch standaard prijs bij het raam?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Ga geen 50 euro betalen voor een retourtje
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is toch standaard prijs bij het raam?
Ja vervelend hequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:34 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, is net VK weg met die pijljtespi, komt de volgende hier
autistquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:34 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, is net VK weg met die pijljtespi, komt de volgende hier
Een beter FOK! begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens help nou mee aan een positief fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |