Zag er ook weinig van terug, die hele voorkant... dayumquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Machinist van treinongeluk in Dalfsen inderdaad overleden
dat zal me een kist worden danquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag er ook weinig van terug, die hele voorkant... dayum
Gewoon een jutenzak.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat zal me een kist worden dan
Ik moet donderdag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb die trein gisteren nog gehadVan Emmen naar Zwolle.
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
ONZ / Argo's vossenjacht
Post aangepast door kanovinnie
Beetje zonde, heb net een treinkaart gekocht speciaal voor donderdag. Kan ik alleen dan gebruiken.quote:
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje zonde, heb net een treinkaart gekocht speciaal voor donderdag. Kan ik alleen dan gebruiken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje zonde, heb net een treinkaart gekocht speciaal voor donderdag. Kan ik alleen dan gebruiken.
Omdat goedkoop?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvdWaarom koop je dat nu al, trek je toch gewoon uit automaat 1 minuut voor vertrek
Via huishoudbeurs website een retourtje gekocht voor 18 eu.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euh? Is toch altijd zelfde of bedoel je zo'n actiekaart van blokker of zo
Er zal vast vervangend vervoer zijn oidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Via huishoudbeurs website een retourtje gekocht voor 18 eu.
dat is toch standaard prijs bij het raam?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Ga geen 50 euro betalen voor een retourtje
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is toch standaard prijs bij het raam?
Ja vervelend hequote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:34 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, is net VK weg met die pijljtespi, komt de volgende hier
autistquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:34 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, is net VK weg met die pijljtespi, komt de volgende hier
Een beter FOK! begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens help nou mee aan een positief fok.
"zeg dat niet"quote:
Eindelijk iemand die inziet wat echt erg is, dat domme geneuzel over die machinist ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Zonde van de mooie Arriva trein trouwens.
Wat is er met de arriva trein?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Zonde van de mooie Arriva trein trouwens.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die inziet wat echt erg is, dat domme geneuzel over die machinist ook
Valt mee, maar dit is zo'n dingetje wat ik wel even recht wil zettenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sow jij bent makkelijk op de kast te krijgen
Nein die van de mac is lkkr chemischquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Ga dan gewoon naar de snackbar.
Zo sta je hier wel bekend anders.quote:
McDonalds heeft veelal betere friet indien warm en saus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Ga dan gewoon naar de snackbar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |