De homo's op tv zijn een weerspiegeling van alle homo's in Nederlandquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
Op tv zijn homo's altijd vrolijk en grappig.
Ja dat was de garp, hihihiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De homo's op tv zijn een weerspiegeling van alle homo's in Nederland
0-0 teken ik wel voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon spelen zoals tegen Hull, komt alles goed.
vet grappig hahahaquote:
Nee daarom wil ik zelf ook tv-homo worden, maar dan moet je wel eerst homo zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en in het echt mot je ze niet?
Kom dan gaan we vagina's likken ergens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarom wil ik zelf ook tv-homo worden, maar dan moet je wel eerst homo zijn.
Zou dit werken jongens?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je moet weten dat ik niet care he.
vraag guus om een cursusquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarom wil ik zelf ook tv-homo worden, maar dan moet je wel eerst homo zijn.
Hoef je niet te zeggen hoor weet ik zo al wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je moet weten dat ik niet care he.
nee, meer uitroeptekens en smilies..quote:
ik wilde naar de afterparty komenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet in m'n café heb gezien toen hij nog open was.
Ik zal jou op de afterparty laten komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde naar de afterparty komen
stuur je een uitnodiging?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou op de afterparty laten komen.
Je zult vandaag moeten scoren om nog een kans te hebben. In Camp Nou geeft Barca vrijwel niets wegquote:
quote:
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meer uitroeptekens en smilies..
Ja, eens, maar het gaat erom dat de moraal niet helemaal naar de tering gaat en je niet alles om zeep helpt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zult vandaag moeten scoren om nog een kans te hebben. In Camp Nou geeft Barca vrijwel niets weg
Goed, dat bewijst maar weer dat een goede jeugdopleiding belangrijker is dan het aankopen van een stel fransen, en ik hoop dat die Tom Fox dat ook eens gaat inzien. Met zijn fransozenfetisjquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Verliezen van je eigen belofteteam.
Wenger koopt amper nog Fransen, als je daarop doelt. Je mag Giroud wel hebben trouwens, ook zo'n 'fijne' Fransman.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed, dat bewijst maar weer dat een goede jeugdopleiding belangrijker is dan het aankopen van een stel fransen, en ik hoop dat die Tom Fox dat ook eens gaat inzien. Met zijn fransozenfetisj
Omdat Tom Fox daar nu weg is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wenger koopt amper nog Fransen, als je daarop doelt. Je mag Giroud wel hebben trouwens, ook zo'n 'fijne' Fransman.
Alleen domme fans doen dat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:58 schreef McGrath het volgende:
Of verwacht je dat ik dingen ga goed praten die er bij de club gebeuren?
Wel jammer dat de hele club kapot gaat zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
En ik doelde nergens op arsenal, ik doelde op het verschrikkelijke beleid van Villa.
Het is niet voor niets dat er sjaaltjes zijn gemaakt met: "Lerner Out"quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen domme fans doen dat.
Tijd voor een rijke Chinees?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat er sjaaltjes zijn gemaakt met: "Lerner Out"
Wat het ergste is, is dat dat komt door een Amerikaan die al 2 seizoenen de club wil verkopen, maar geen genoegen neemt met een verlies of wil investeren in de club. En daardoor maar een marionet aan het roer zet die alleen maar spelers en een trainer haalt die 0,0 ervaring hebben met premier league voetbal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel jammer dat de hele club kapot gaat zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijd voor iemand die slim genoeg is om iemand met een gezonde voetbalkennis aan het roer te zetten en de zaken laat regelen. Dan mag het wat mij betreft ook een Angolees zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd voor een rijke Chinees?
Dat is wel zuur. Nu kom je er dus helemaal niet meer vanaf. In de League One zie ik ze ook geen potten breken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat het ergste is, is dat dat komt door een Amerikaan die al 2 seizoenen de club wil verkopen, maar geen genoegen neemt met een verlies of wil investeren in de club. En daardoor maar een marionet aan het roer zet die alleen maar spelers en een trainer haalt die 0,0 ervaring hebben met premier league voetbal.
Komt spuit 11 ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aston Villa - Aston Villa U21 0-3
deze is wel weer erg smoothquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |