ONZ is op sterven na de dood, dus daar mogen wel meer SC's.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Te flauw weer
ONZ heeft toch ook een paar SC's? Hier is altijd ruzie, we wilden gezellig opnieuw beginnen, met een schone lei.
Oh ik eet pringles als lunchquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Barcelona gaat Arsenal opeten.
Guus is uit kast gekomen, die heeft de achterdeur genomen en is de wijde wereld in getrokkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
Waar is Guus eigenlijk? Raakt die jongen ook van het padje af?
Homo zijn en deelnemen aan het avontuurlijke homoleven lijkt me bestquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guus is uit kast gekomen, die heeft de achterdeur genomen en is de wijde wereld in getrokken
uit de kast, gekomen, achterdeur, genomen, wijde, getrokken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Guus is uit kast gekomen, die heeft de achterdeur genomen en is de wijde wereld in getrokken
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uit de kast, gekomen, achterdeur, genomen, wijde, getrokken.
netjes assassin
Uit de kast en in de kelder van GhpHquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat een weekendquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit de kast en in de kelder van GhpH
Geen dank Professeur, ik verblijd KLB SC graag met mijn pareltjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uit de kast, gekomen, achterdeur, genomen, wijde, getrokken.
netjes assassin
en in het echt mot je ze niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
Op tv zijn homo's altijd vrolijk en grappig.
hugecooll is ook gewoon nice. Een ondergewaardeerde user/mod.quote:
Gewoon spelen zoals tegen Hull, komt alles goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Barcelona gaat Arsenal opeten.
typisch chai weerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en in het echt mot je ze niet?
Jammer dat ik je niet in m'n café heb gezien toen hij nog open was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hugecooll is ook gewoon nice. Een ondergewaardeerde user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |