SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2016 10:41:36 ]
Ik kan niet meerquote:
Ken wel de Dolle Mina'squote:
Doe eens een spatie tussen jouw en dp's UI, gr grquote:
Eerder een gillende keukenmeidquote:
Goed oog, aangepast, gr gr.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens een spatie tussen jouw en dp's UI, gr gr
Zal je eens laten gillen in de keuken, meidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerder een gillende keukenmeid
Ahahahah
quote:
Surprise buttseckxs ahahahahquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen in de keuken, meid![]()
ahhahaha
Wowowow zou TR'enquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen in de keuken, meid![]()
ahhahaha
Preutsquote:
nog weirderquote:
Ik kan hier niet zo goed mee omgaan.quote:
ja, want dan zou echt niemand naar geerd sc gaan om te rellenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
3 dagen de SC sluiten is wel een goed doordachte oplossing
een ander forum zegt argo....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet srs niet waar Café Geerd zit, ben daar nog nooit geweest. Is dat een ONZ SC?
Hey ik zag dat je aan het kloten was en ik wil je er graag even met terugwerkende kracht op aanspreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We verzamelen ons in de Geerd SC
Oh oke dan hou ik maar op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik zag dat je aan het kloten was en ik wil je er graag even met terugwerkende kracht op aanspreken.
nee, foei, doe nou niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We verzamelen ons in de Geerd SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja pretty much dat. Er worden vier/vijf posts gepost in Geerd SC, Argo gaat janken, en dat werkt natuurlijk als een rode lap op onze kwaliteitsusers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
Iemand samenvatting?Hoink post iets over Geerd SC, enige reacties huh wat is dat. Verder wordt er niet op gereageerd.
En dan gaat Argo nu janken in fb?
uhm, ja, dat is ongeveer de samenvatting jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
Iemand samenvatting?Hoink post iets over Geerd SC, enige reacties huh wat is dat. Verder wordt er niet op gereageerd.
En dan gaat Argo nu janken in fb?
Als het over de reacties in een SC in ONZ gaat moet hij toch in ONZ zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja pretty much dat. Er worden vier/vijf posts gepost in Geerd SC, Argo gaat janken, en dat werkt natuurlijk als een rode lap op onze kwaliteitsusers.
in onz fb heeft hij ook geklaagdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het over de reacties in een SC in ONZ gaat moet hij toch in ONZ zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |