SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2016 10:41:36 ]
Ik kan niet meerquote:
Ken wel de Dolle Mina'squote:
Doe eens een spatie tussen jouw en dp's UI, gr grquote:
Eerder een gillende keukenmeidquote:
Goed oog, aangepast, gr gr.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe eens een spatie tussen jouw en dp's UI, gr gr
Zal je eens laten gillen in de keuken, meidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerder een gillende keukenmeid
Ahahahah
quote:
Surprise buttseckxs ahahahahquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen in de keuken, meid![]()
ahhahaha
Wowowow zou TR'enquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen in de keuken, meid![]()
ahhahaha
Preutsquote:
nog weirderquote:
Ik kan hier niet zo goed mee omgaan.quote:
ja, want dan zou echt niemand naar geerd sc gaan om te rellenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
3 dagen de SC sluiten is wel een goed doordachte oplossing
een ander forum zegt argo....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
Ik weet srs niet waar Café Geerd zit, ben daar nog nooit geweest. Is dat een ONZ SC?
Hey ik zag dat je aan het kloten was en ik wil je er graag even met terugwerkende kracht op aanspreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We verzamelen ons in de Geerd SC
Oh oke dan hou ik maar op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik zag dat je aan het kloten was en ik wil je er graag even met terugwerkende kracht op aanspreken.
nee, foei, doe nou niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We verzamelen ons in de Geerd SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja pretty much dat. Er worden vier/vijf posts gepost in Geerd SC, Argo gaat janken, en dat werkt natuurlijk als een rode lap op onze kwaliteitsusers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
Iemand samenvatting?Hoink post iets over Geerd SC, enige reacties huh wat is dat. Verder wordt er niet op gereageerd.
En dan gaat Argo nu janken in fb?
uhm, ja, dat is ongeveer de samenvatting jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
Iemand samenvatting?Hoink post iets over Geerd SC, enige reacties huh wat is dat. Verder wordt er niet op gereageerd.
En dan gaat Argo nu janken in fb?
Als het over de reacties in een SC in ONZ gaat moet hij toch in ONZ zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja pretty much dat. Er worden vier/vijf posts gepost in Geerd SC, Argo gaat janken, en dat werkt natuurlijk als een rode lap op onze kwaliteitsusers.
in onz fb heeft hij ook geklaagdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het over de reacties in een SC in ONZ gaat moet hij toch in ONZ zijn?
Hij moet niks natuurlijk. Hij mag het melden in KLB feedbackquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
NEE EVEN EEN CROSS-FORUM POST WANT DIT IS SERIOUS BUSINESSquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij heeft rechtenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij moet niks natuurlijk. Hij mag het melden in KLB feedback
Nee onze SC moet nu drie dagen dicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
Maar KLB modjes, beste modjes, dus die zullen het sws begrijpen. Janken in ONZ fb was misschien nog wel effectiever geweest.
Hou even op, dit is echt niet leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee onze SC moet nu drie dagen dicht.
Want als dit dan de volgende keer gebeurt, dan zullen users de kwaaddoeners erop aanspreken.
okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou even op, dit is echt niet leuk.
Korte samenvatting: Hoink maakt 4 posts in Geerd SC, Argo gaat vervolgens over z'n nek dat 'zijn' SC getrolled wordt en post dat in twee feedbacktopics. Vervolgens is een deel van de KLB SC ff polshoogte gaan nemen in Geerd SC, en Argo gaat nu nog meer over z'n nek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er nou weer allemaal gebeurd?
Ja is goed mag het zaterdag in gaan ik ben dan toch op vakantie grquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee onze SC moet nu drie dagen dicht.
Want als dit dan de volgende keer gebeurt, dan zullen users de kwaaddoeners erop aanspreken.
Ik zal het overleggen met blauw.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja is goed mag het zaterdag in gaan ik ben dan toch op vakantie gr
een weekendslotje kan ik ook wel mee levenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha lol. Wedden dat ze je internet niet morgen komen fixen, maar tijdens je vakantie willen komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Braddie
http://www.dumpert.nl/med(...)keyboard_cover_.html
Zal hem erin zettenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef hoink581 het volgende:
Mag Argo in de OP? Nog eventjes en hij zal hier komen posten.
nee, onz sc bestaat ook nog (een beetje)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
Hey maar wacht, Café Geerd =/= ONZ SC toch? Ik begin de Kroeg van TARDIS., dan hebben we een equivalent waar zij mogen komen zeuren.
ZIJ HEBBEN GEWOON TWEE SC'S! SCHANDALIG ONEERLIJK.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, onz sc bestaat ook nog (een beetje)
ONZ heeft nog wel meer SC's. GYM bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZIJ HEBBEN GEWOON TWEE SC'S! SCHANDALIG ONEERLIJK.
Hou nou opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lol. Wedden dat ze je internet niet morgen komen fixen, maar tijdens je vakantie willen komen.
quote:Ben jij de achtergebleven dochter van Jozef Fritzl of zo? Iedere foto van jou ziet eruit alsof je voor het eerst in 20 jaar licht ziet, ergens in een donker hok met verschikte of gedeprimeerde blik.
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in US SC zijn, niet hier.
Het klapperen van mijn oren creëert profaniteiten in rooksignalen van de stoom die er uitkomt door het grove onrecht op mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
ONZ heeft nog wel meer SC's. GYM bijvoorbeeld.
Ja waar danquote:
KLB / [dktv SC] De kroeg van TARDIS.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het klapperen van mijn oren creëert profaniteiten in rooksignalen van de stoom die er uitkomt door het grove onrecht op mijn beeldscherm.
foto van chai in hoe zie je er nu uit.quote:
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZIJ HEBBEN GEWOON TWEE SC'S! SCHANDALIG ONEERLIJK.
Ik heb je er in ieder geval op aangesproken, dus daarmee mijn userplicht voldaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.
Hij trolled net zo hard manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Argo die serieus ingaat op 2Nutz
userplicht of toch wat anders...?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb je er in ieder geval op aangesproken, dus daarmee mijn userplicht voldaan.
Tof he.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Argo die serieus ingaat op 2Nutz
Nee hij is super cerealquote:
Nooit manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tof he.
[..]
Nee hij is super cereal
Maar je houd je er wel aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
?Moet je Argo maar vragen, ben niet zo thuis in het userplichtboek.
Nee ben vandaag pas geïntroduceerd eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit man
[..]
Maar je houd je er wel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |